Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Ministrite riigireetmissüüdistus: Pihli poolt ja vastu

453  2010-01-18 11:20:22
kuule ubakivi kremlikäsilased oletegi teie kesikud kes nii väga ülistavad ja kiidavad kremli poliitikat,sulle endale ju meeldis nii väga bäckmani raiamat see ju kremli kommunistide tellimus,kui ise olete kremli kommunistide sabarakud siis ei ole mõtet süüdistada teisi,nagu savisaar süüdistas ansipit maailma majandus kriisis.

Leo  2010-01-18 11:52:04
Leo to Leo.Koige pealt ma küsin-Kui vana sa oled?Ma olen lugenud ja lugenud ajaloo raamatuid.Kes olid õiget mõrvarit Babi Jaris?Kas olid eestlased?Vai mõni teisest rahvusest kompanii?Uurige uuesti mingi sugust ]iget ajalugu ja siis leiate,et seal ei olnud eestlasi.Neist taheti formerida langevarjurite üksus ja neid treenite päris kõvasti.Kui seal oli eestlasi siis oli see praht,kes kuulusid SDsse ja neid olid mõned suuremjagu suured joodikut.Sa kirjutad,mida 36es pataljon tegi Lõunavenemaal-see on jälle vale!Minu vend teenis 36ndas pataljonis ja see kuulus Natsi kütt kuulutas minu venna ja palju teisi,kes said teise klaassi RR sõjakurjategiateks.See on jäälegi venelaste propokanda,mida 37 pataljon Vilnoses ja Riia getos.Ma ühinesin 37 pataljoniga Vigalas 1944 kevade ja sealt üksus läks Dünaburgi rindele.Mõned endised 37 pataljoni mehed langesid vangi Tsehhis neil vedas nad langesid venelaste kätte.Keegi tola,et ennast tähtsaks teha kirjuta Rootsiajalehes mis juhtus ühes vene külas.Mehed,ke tulid Siberist tagasi ja panti venelaste poolt seina äärte ja lasti maha.Ma tuntsin neid mehi ja nemad olid rinde mehed mitte mõrvarit.Kas sa isiklikult käisid Pihkva oblaskis ja lugesid neid 350.ooo surnukehi?Sa mõtle ja kujata ette,kui palju on 350.ooo surnukeha!

Ants  2010-01-18 11:54:11
Kui vastab tõele ,et Ubakivi kiitis Bäckmani kirjutisi mis on selge laim ja eesti rahva mõnitamine ,siis sellise inimesega ma ei soovi vaielda , On olemas ütelus- "Näita kes on Sinu sõber ja ma ütlen kes Sa ise oled ".

R.U.  2010-01-18 11:59:09
Teine järeldus.
Vaadates kommentaariumi ei pea olema sotsioloog taipamaks, et eesti rahvas on raskelt haige või õigemini suremas.
Rõhuv enamus komme on ju artiklis teisejärguliste ajalooliste näidete kohta!
Sealjuures käib katkematu vennatapusõda (nüüd küll õnneks peamiselt kirjatähega) edasi, kusjuures suurem enamik reaalselt rinnetel sõdinud meestest on juba surnud!
Samas on juba isegi niisugused leppimatud vaenlased nagu sakslased ja prantslased ning sakslased ja venelased eri RAHVUSTENA suutnud üksmeele saavutada! Miks meil eestlastel valitseb OMAVAHEL paarkümmend aastat peale iseseisvust leppimatu vaen omavahel?! Teame ju, et palju verisema kodusõja üleelanud Soomes suutis marssal Mannerheim selle aja jooksul liita soomlased ühtseks rahvuseks Talvesõjaks.
Põhjus on ilmselge: taasiseseisvunud Eestis ei saavutanud eluõigust rahvuslik maailmavaade, vaid M.Laari võimuletulek tähistas neoliberalismi võidukäiku. Viimase eesmärgid ja väärtused on aga risti vastupidised rahvuslaste omadega. Seetõttu on ka tänane seis seaduspärane.
Arvan, et siin kommijad kuuluvad (kui palgalised parteibroilerid kõrvale jätta) põhiliselt vanemasse vanuserühma. Neile on veel enda idenditseerimine eestlane oluline, seepärast ka huvi ajaloo vastu.
Noortele on hoopis tähtsamal kohal üliõpilaste ühissõidukite hinnad Tallinas.
Lõpeks, aga mitte viimasena tahaks tänada Kesknädala toimetust, tänu kellele trükitakse ära ka valitseva ideoloogiaga vastuolus olevaid artikleid.





Leo  2010-01-18 12:07:22
Ka mina tänan Kesknädala ajalehte ta pole muutunud ühtegi minu artiklit.LEo

453  2010-01-18 12:41:30
Õige, Indrek Schwede - Eesti aega peab mõõtma igavikuga!ROMAN UBAKIVI, 03. detsember 2008

Maailm on sukeldumas süsteemsesse kriisi, mille märksõnadeks turufundamentalistliku ideoloogia krahh, majanduslangus ja USA unipolaarse maailmakorra lagunemine.
Seepärast tervitaski maailma avalikkus Barack Obama valimist USA presidendiks loosungiga “Muutus”. Vabariiklase John McCaini edu valimistel oleks ilmselt tähendanud USA pankrotistunud kursi jätkamist, libisemist III maailmasõtta ja inimkonna hävingut termotuumasõjas.
USA eliit suutis presidendivalimistel ühineda ühtseks löögirusikaks, mis meenutab Venemaa riigijuhtide Dmitri Medvedevi – Vladimir Putini nn võimuvertikaali. Lisaks võimule Valges Majas on demokraatidel nüüd sarnaselt „Ühtse Venemaaga“ selge ülekaal USA Kongressi mõlemas kojas. Seega on USA eliit suutnud luua hädavajaliku eelduse kriisiperioodi ohtudega toimetulekuks.
Kahjuks ei saa sama nentida Eesti eliidi kohta. Lisaks killustatusele ei tegutse siinses võimukoalitsioonis kõige helgemad pead. Kriisile adekvaatseid lahendusi pakkuvaid poliitikuid leidub vaid opositsioonis ja sotside seas.
Pisiriigi nutune tulevik
Mis ohuga seisab Eesti eelolevas kriisis silmitsi? Selge vastuse andis niisugusele küsimusele Helsingi Ülikooli dotsent, riigiteaduste doktor Johan Bäckman, kelle arvates kaob Eesti riik kaardilt 10 aasta pärast.
Bäckmani geopoliitiline loogika on tapvalt selge: Eesti valitsus peab üha hoogustuvat “vaikset sõda” Venemaa vastu, milles pisiriigil on vaid nutune perspektiiv.
„Pronkssõduri aktsioon“ tähendas pärast Eesti peaministri Andrus Ansipi võimu ajutist kindlustumist tegelikult suhete katkestamist venekeelse kogukonnaga. Siit järeldab Bäckman: “On väga vähe võimalusi päästmaks riiki ja Eesti rahvast verevalamisest ja katastroofist…” (Eesti Päevaleht 11.08.2008). Sõnumitooja Bäckmani tormihoiatusele vastas meie valitsuskoalitsioon ettepanekuga, et soomlased vallandagu Bäckman töölt!
Vastuse masendava taseme tingib valitsusliidu poliitikute mõttehorisondi kitsus. Ajud, mis ei suuda koostada reaalset riigieelarvet pikemaks ajaks kui üks kvartal, ei küüni haarama probleeme kümne aasta perspektiivis, rääkimata suutmisest tõusta Bäckmani esindatud geopoliitilisele mõttetasandile.
Sama lootusetud on olnud ärimees Tiit Vähi katsed valitsusliikmetele midagi loogiliselt tõestada. Niisuguse inimese mõttehorisont, kes kutsub teisi ennast juhiks valima lubadusega Eesti Vabariik Euroopa viie rikkaima riigi hulka viia, aga tegelikult viib oma maa aastaga majanduslangusse, piirdub selgelt vaid isikliku võimu ja kasusaamisega. Seega on Eesti koalitsioonipoliitikuil Bäckmani prognoosi ümberlükkamine põhimõtteliselt võimatu.

453  2010-01-18 12:48:37
Õige, Indrek Schwede - Eesti aega peab mõõtma igavikuga!
ROMAN UBAKIVI, 03. detsember 2008
Eesti riiki ei pruugi 2012. aastaks olla.

22. novembri Eesti Päevalehes deklareerib president Toomas H.Ilves: “Meil tuleb loobuda unistusest, justkui peaks integratsiooni sihiks olema kõigi siin elavate inimeste mõtteviisi ja tunnete ühtlustamine, kõigist eestlaste tegemine.”
Laarlaste integreerimispoliitika eesmärgiks on kogu aeg olnud indiviidi vabastamine pere ja rahvuse köidikutest. Niisugune “vabadus” ongi see “väärtus”, millele Eesti ühiskond on president Ilvese meelest rajatud. Integratsioon on globalistidele täiuslik, kui kogu riigis (maailmas) on rahvusköidikutest vaba ja kergesti manipuleeritav inimmass. Eestlaste osas on see päris hästi õnnestunud, sest rahvusliku maailmavaatega inimeste osakaal väheneb meil geomeetrilises progressioonis, mis tagab rahvuslusvastaste laarlaste võimuloleku.
Tõrge tekkis aga venelaste osas. Seda demonstreeris Pronksiöö. Kuigi ka venekeelses elanikkonnas leidub rahvuslikust identiteedist vaba plebeide mass, on siiski olemas ka rahvuslikult mõtlev tuumik. Viimase püsimise ja laienemise tagab rahvuslikest huvidest lähtuv ja üha tugevnev Venemaa. Senise Eesti võimueliidi poolt aetava poliitika jätkumise korral osutuvad umbes 2024. aastal venelased ainsaks lagundamata rahvuseks ja seega ainsaks struktureerivaks jõuks Liivimaa (Eesti ja Läti) ruumis.
Ülaltoodud prognoos ei tähenda Bäckmani jäetud 10-aastase armuaja edasilükkamist. Pigem vastupidi, prognoosin senise valitsuskoalitsiooni jätkamise korral Eesti riigi lagunemist juba 2012. aastal. Schwede artiklis toodud lõppjäreldus, et me ei pea lõimumiseks midagi ära tegema, ühtib eestluse lammutajate poliitikaga.

ROMAN UBAKIVI, vaatleja

  2010-01-18 12:53:46
vaata ubakivi vot kui savisaar,sina ja keskerakond saaks eesti riiki juhtima siis oleks tõesti riigiga lõpp ja venelastele maha müüdud,see poliitika mida te ajate on täielik venemaa poliitika ja kommunismi ülistamine,kõige suuremat eesti riigi vaenlast putinit kiidetakse ja käite tal jalgu lakkumas

Ants  2010-01-18 12:55:36
Lugupeetud Roman Ubakivi - Mind solvas teie süüdistus, et mina valetan, ja veelgi rohkem ühes teie kommentaaris oli lause -"võibolla mina valetan ,et minu isa Eesti Wabariigi ohvitser oli ". Solvatuna tegin järelpärimise kas Eesti Wabariigi ohvitseride hulgas oli Ubakivi nimelist ohvitseri . Ja täna sain vastuse -- Eesti Wabariigi kaadriohvitseride hulgas EI OLNUD UBAKIVI NIMELIST OHVITSERI . Minu isa nime loomulikult leiate sealt. Kumb siis on VALETAJA mina või teie ise ??? . Kes mitmes kommentaaris mainis ,et tema isa oli Eesti Wabariigi ohvitser. !? Kui siia liita teie heakskiit psühhiliselt haigele Bäckmanile kes oma kirjutistes igati püüab mõnitada ,laimata ja halvustada tervet Eesti rahvas , võite arvata ise mis Teist mõtlen .

ambuja  2010-01-18 13:02:01
Lgp. Ants ja Roman Ubakivi, tänan teid selle tulise vaidluse eest, mis tõi välja mõnedki ootamatud faktid.
Esiteks siiani imetleti Soomet,et ta võitles Talvesõjas välja iseseisvuse. See oli tal ju ajutine, sest venelased lääneriikide toetuselvõtsid nõuks Soome okupeerida. Tänu sakslastele peatati see okupeerimine, kuid ajutiselt. Järgnes vaherahu venelastega ja siis reetis Soome valitsus oma liitlase Saksamaa ning ka abiks tulnud eestlased.Tänu sellele reetmisele jäeti liitlaste poolt Soomele iseseisvus. Soomlasi ei pea mitte austama, vaid hukka mõistma kui reetureid.
Kuid see asjaolu selgitab ära, miks Päts otsustas 1939.a. alistuda Stalini nõudmisele. Väikerahvana oleks Eesti nagunii alistatud. Et mu isa suhtles ka riigijuhtidega, siis rääkis ta sellest, et nii Inglismaalt kui Saksamaalt abi ei tulevat ja peame alistuma oma saatusele.
Uluotsa mobiliseerimiskutset võib käsitleda ka Eesti reetmisena, ta pidi teadma liitlaste kokkuleppest ning eesti poiste võitluse mõttetusest saksa poolel, kes oli sõja kaotanud. Ilmaaegu anti eesti poistele lootust inglaste abile. Nad lasti Sinimägedes tappa sakslaste taganemist kattes. Antsul on õigus, et poisid võitlesid vapralt Eesti eest naiivses lootuses, et inglased tulevad appi. Kuid inglased täitsid venelastele antud liitlaskohustusi ning see otsustas Eesti saatuse.
Sellega võib teha järelduse, et mitte ainult Stalin ei otsustanud Balti riikide okupeerimist pärast sõda. Liitlased ju Soomet ei lubanud okupeerida, sest Soome asus nende poolele. Ma loodan see selgunud asjaolu välistab edasised vaidlused.
Aga Pihli skandaali tagapõhja me ei tea, skandaal lõppes kiiresti. Kuid see näitas, et ref-i IRL-i koalitsioonil oli valus üle elada sotside kaotust. Kuid see poriloopmine näitas nende matslikkust.
Tänan veelkord Antsu ja Ubakivi selle tulise vaidluse eest, nii leiab ka olulise tõe.

Ants  2010-01-18 15:45:35
Ka mina arvan aeg kriips sellele vaidlusele allatõmmata. Lugupeetud "Ambuja" tegi väga õige kokkuvõtte vaidlusest ja nõustun ka sellega---- kui Uluots tõesti teadis midagi sellest "kolmikpaktist" ja lepingust Staliniga , kus balti riigid Stalinile olid lubatud ja seda teades kutsus üles eesti mehi minema mõttetult surema Sinimägedesse on ta veel hullem kui lihte rahvareetur ,siis on ta lausa massimõrvar. Kiitus "Ambujale " kokkuvõtte eest vaidlusele .

arno  2010-01-18 16:45:38
Siin tahaksin siiski osapooltele vastu vaielda. Uluots ei saanud sellest KOLMIKPAKTIST teada sest seda EITASVAD KIIVALT VEEL TÄNAGI nii Inglismaa kui Prantsusmaa(venemaast pole mõtet rääkida, sealt pole aega süles midagi usaldusväärset kostunud). Netis toimuvate arutluste käigus arvatakse just selle KOLMIKPAKTI tõttu olla kõik Inglismaa arhiivid veel aastakünmned SULETUD kuni tõesti viimane sellega seotud inimene on kolinud toonelasse. Uluots ei saanud juba seetõttu teada, et alles 43 aastal Teheranis kinnutati KÕIKIDE riikide vaba enesemääramisõigust sõja lõppedes. Ubakivi PÜÜE mustata nii Uluotsa kui Siniumägede sangareid vaid NÄITAB OMA TEGELIKKU PALET mida õige savisaarlasena libedate sõnadega oskuslikult rüütab...

to arno 2010-01-18 16:45:38   2010-01-18 20:46:40
Päts, Uluots ja Laidoner eriti aga kol. Richard Maasing võisid Kolmikpaktist ka teada. Hiljem teatas ka von Ribbentrop, et Balti riigid olid juba prantslaste - inglaste poolt Nõukogudele juba maha müüdud. Kuna Nõukogude baasid olid juba sees, siis sakslaste poolt midagi ette ei võetud. Pealegi nägi Barbarossa plaan Baltikumi hilisema lülitamise Saksamaa koosseisu.
Teheranis lepiti kokku, kes mida okupeerib ja paistab et nii Saksamaa kui ka Balti riikide okupatsioon lõpetati üheaegselt nagu liitlased olid kokku leppinud.
Jaltas tahtsid Churchill ja Roosevelt muuta ka Prantsusmaa samasuguseks okupatsioonitsooniks nagu Saksamaa ja Austria, Stalin oli sellele vastu.

to 453 2010-01-18 11:20:22   2010-01-18 20:50:31
Aga Kremli kommunistid on jällegi Wall Streeti käsilased! Wall Street finantseeris üheaegselt kommuniste, natse ja USA valitsust.
Miks sulle USA režiim ei meeldi?
http://thisiszionism.blogspot.com/2009/03/wall-street-and-bolshevik-revolution.html
http://thisiszionism.blogspot.com/2005/04/wall-street-and-rise-of-hitler.html

to Jaanus 2010-01-17 18:31:07   2010-01-18 20:56:39
Hävituspataljonlased tegutsesid täpselt samadel alustel nagu Inglise, USA või Prantsuse eriväeosad Saksamaal.
Oled midagi Eisenhoweri surmalaagritest kuulnud?
http://podblanc.com/eisenhowers-death-camps-where-17-million-german-pows-were-murdered

http://www.whale.to/b/genocide_h.html
Erinevaid massimõrvu maailmas.

  2010-01-18 21:00:00
to 453 2010-01-18 11:20:22 2010-01-18 20:50:31 kremlikommunistid oletegi teie kesikud,kgb jooksupoisid

Supo ajalooraamat: Soome ei lubanud Savisaare soosikut riiki   2010-01-18 21:05:38
Soome kaitsepolitsei (suojelupoliisi - supo) ajalugu käsitleva raamatu «Ratakatu 12» väitel kehtis Eesti peaministri Edgar Savisaare soosingul kõrgele kohale saanud inimese suhtes Soomes sissesõidukeeld.Raamatu autor, supo direktori asetäitja Matti Simola kirjutab, et sissesõidukeelu all olnud isik oli «KGB abistaja ja aktiivne lääne ekspordikeelu murdja». Tema suhtes kehtis sissesõidukeeld alates veebruarist 1990 ning Soome kaitsepolitsei ei soostunud keeldu tühistama, seisab raamatus.
Simola ei nimetanud selle inimese nime, samuti ei selgu raamatust, millisel ametikohal ta oli.
Peaminister Edgar Savisaare valitsus oli ametis 3. aprillist 1990 kuni 30. jaanuarini 1992.
Mullu ilmunud Matti Simola raamat «Ratakatu 12» käsitleb Soome kaitsepolitsei tegevust aastatel 1949-2009.
BNSil ei ole seni õnnestunud Edgar Savisaarelt raamatus ilmunud väite kohta kommentaari saada.
Savisaar on vana kgb-agent,kes ajab asju praegultki kgb-ga






to Leo  2010-01-18 21:10:14
Vande andmine oli omaette rituaal, mitte mõni juhuslik tervitus, kui sakslasi ligidal polnud.
Erinevaid vandeid.

Legionäre der Waffen-SS

"Ich schwöre bei Gott diesen heiligen Eid, dass ich im Kampf gegen den Bolschewischmus dem Obersten Befehlshaber der Deutschen Wehrmacht, Adolf Hitler, unbedingten Gehorsam leisten und als tapferer Soldat bereit sein will, jederzeit für diesen Eid mein Leben einzusetzen."

Germanische Freiwillige der Waffen-SS, 1940

"Ich schwöre Dir, Adolf Hitler, als germanischer Führer Treue und Tapferkeit. Ich gelobe Dir und den von Dir bestimmten Vorgesetzen Gehorsam bis den Tod, so wahr mir Gott helfe."

Jne.






to Supo ajalooraamat: Soome ei lubanud Savisaare soosikut riiki   2010-01-18 21:15:15
http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?170127
Oula Silvennoinen
Salajased relvavennad
Soome ja Saksa julgeolekupolitsei koostöö 1933-1944.
http://hsozkult.geschichte.hu-berlin.de/rezensionen/type=rezbuecher&id=8750
Birn, Ruth B.
Titel: Die Sicherheitspolizei in Estland 1941-1944. Eine Studie zur Kollaboration im Osten.

to 2010-01-18 21:00:00   2010-01-18 21:21:43
Ja miks sulle Wall Streeti jooksupoisid ei meeldi?
http://ph.video.yahoo.com/watch/211183/1641449

Eelmine | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Järgmine

Nimi 
E-mail