![]() Ministrite riigireetmissüüdistus: Pihli poolt ja vastu
to 2010-01-17 14:55:12
2010-01-17 14:56:46
Ubakivi ei ole Reformierakonna liige!
2010-01-17 14:58:41
to 2010-01-17 14:55:12 2010-01-17 14:56:46 keskerakond on ju kusikutest ajukääbikute erakond
to 2010-01-17 14:58:41
2010-01-17 14:59:59
Keskerakondlased on kesikud, reformierakondlased aga kusikud!
poccer
2010-01-17 15:06:18
to rocer 2010-01-17 15:02:46
Kõik see ja veelgi rohkem kehtib hoopis sinu kohta!
2010-01-17 15:28:09
ubakivi miks sa nii kehva jalgpalli treener olid mitte ühtegi võitu ei olnud 1viik ja 23kaotust,ära topi oma nina sinna kus sa hakkama ei saa,jutuvend oled kõva,kui sõjaks läheks siis olete savisaare ja keskerakonnaga esimesed kes venemaa poole putini külje alla poete
Ants
2010-01-17 15:43:34
Kas nüüd on lugupeetud Roman Ubagivi oma "maski" maha võtnud ja algab eht kommunistlik propaganda jutt--- teised kõik valetavad ainult meie räägime tõtt .Lisaks turunaiste sõim - kõlupead, põhulõuad ja valetajad. Mina lugupeetud Ubakivi ei kasuta selliseid väljendeid Teie suhtes. Ja valetanud ei ole mina kusagil , kuid on kummaline igaüks saab kontrollida Teie kommentaare - Teie isa Eesti ohvitser on kord saksa vormis siis jälle Punaarmee vormis kuidagi segane kas pole.
Ja mina siin väljendan oma arvamust ,Teie aga kellel omal mingeid kogemusi pole KGb tellimuselt tehtud , "ajaloo raamatut" mis mitte ei ole mingi erapooletu dokument otse vastupidi. -- ainult laim. Ja "jahute" vabandage väljenduse eest seda tõepähe . Ometi teavad kõik kes olid vähegi kursis tookord toimuvaga ,et juba siis kui Venemaa hakkas nõudma baase Eestisse algas ka jutt Eesti saksasõbralikusest mis oli täielikult vale. Ehk selgitab meile lugupeetud Ubakivi seda miks siis Saksamaa kelle kätte sattusid "kolmikpakti" dokumendid kohe saatis koopia Soomele kui sõbralikule riigile mitte aga Eestile kes samuti kuulus venelaste poolt okupeerimisele . ?? Muidugi jättis ka Soome "pakti" sisu oma teada. Aastakümned ei teadnud Eestis keegi sellise "komikpakti" olemasolust kus Eesti koos teiste Balti riikidega Stalinile oli lubatud. . Lisaks lubati ka Molotov -Ribbentropi lepingu salaprotokollis "saksasõbralik" Eesti Stalinile. Kogu see "ämamine" eesti saksasõbralikusest oli vajalik Venemaale kogu maailma silmis,et õigustada Eesti riigi okupeerimist. Püüdis ju Stalin näidata igati maailmale Nõukogude Liidu rahuarmastust.Samal ajal hoolega valmistudes sõjaks --sõjatehased venemaal töötasid kolmes vahetuses öö-päev ringi valmistades relvi kogu Euroopa vallutamiseks. Aga lugupeetud Ubakivi eht kommunistina kui talle vastuvaieltakse kukub sõimama ja halvustama oponente. Kommunistid pole kunagi tunnistanud mingeid oponente, "need kes pole meie poolt on vastu" ja tuleb hävitada. Ja lugupeetud Ubakivi ärgu pugegu mingite nõukogu meelsese kirjanduse varju vaid vastaku oma peaga --kas Eestil oli mingi vajadus äkki hakata Saksa sõbralikuks riigiks ja kas Uluots oli "rahvareetur" kui kutsus eesti mehi kaitsma oma kodumaad ??
to 2010-01-17 15:28:09
2010-01-17 15:55:21
Ja mis sinu saavutused on?
2010-01-17 15:56:16
ubakivi ise on suur putini ja bäckmani kummardaja,isegi kiitis bäckmani kirjutatud raamatud,kas selline on eesti riigi patrioot,poisike sa oled pigem eesti riigi ja rahva reetur ning vaenlane,eesnimi juba ütleb mis rahvusest sa tegelikult oled venevanka
Jaanus
2010-01-17 15:56:34
To-nüanss . kuule provogaator oled juba seda jama mahakirjutatud mingist Nõukogude aegsest raamatust ja mitu korda kirjutanud . Eesti rahvas oli kuni sõjani väga sõbralikud juutide vastu, kahjuks juudid ise alustasid eestlaste hävitamist hävituspataljoni komandöridena -- Goldmann, Pasternak või NKVD timukatena Idol Jakobson , kas on meeles ,või seda ei mäleta seltsimees. ?
vot nii
2010-01-17 16:04:39
Just Inglismaa hakkas pakkuma Ida - Euroopa riikidele garantiisid Saksamaa vastu ja Balti riikidele pidi garantii tagama NLiit.
Baaside leping sõlmiti Rahvaste Liidu egiidi all.
to 2010-01-17 15:56:16
2010-01-17 16:05:27
Et pakub sulle ohtlikku konkurentsi!
Jaanusele
2010-01-17 16:13:05
Saksa okupatsiooni ajal polnud Eestis ühtegi hävituspataljonlasest eesti juuti. Juutide puhul lähtuti lihtsalt nende rahvusest, sest süüdistuskokkuvõttesse kirjutati lihtsalt - "rahvuselt juut" ja kõik.
Ja peale juutide oli veel terve kategooria isikuid, keda ootas enam - vähem sama saatus. Selgita, mida nemad siis aastatel 1940 - 41 Eestis kurja tegid? Hävituspataljonid sõdisid Inglismaa ja USA liitlastena, kasutades ka nende varustust.
1940
2010-01-17 16:18:11
9. märtsil 1940 saatis Saksa välisasjade minister von Ribbentrop marssal Mannerheimile ametliku kirja, mis oli dateeritud 07.03.1940 ja kandis riigimarssal H. Göringi ja von Ribbentropi allkirja.
Selle Mannerheimi arhiivi säilikuna K/8/24 signeeritud dokumendi sisu oli järgmine: Soome marssalile C. G. E. Mannerheimile Saksa Riigi valitsus andis 07.03.40 selle kohta informatsiooni, et eksisteerib Saksamaa vastu suunatud Inglise-Vene rünnakuplaan, mis näeb ette invasiooni Balti riikides ja Skandinaavias. Saksa valitsus ei taha oodata, kuni see plaan realiseerub. Ta ei ole mingil juhul nõus sellega, et sõjalised operatsioonid kanduksid Saksa Riigi territooriumile. Inglise-Prantsuse invasiooni ennetamiseks ja Norra ning Taani okupeerimise takistamiseks rakendab Saksamaa preventiivseid abinõusid. Kui Vene sõjaväed peaksid Botnia lahest (Põhjalahest) alustama rünnakut Soomele ja Rootsi rannikule, okupeerivad Saksa sõjajõud Norra ja Taani. Saksa õhujõud alustavad niisugusel juhul ka otsemaid õhurünnakuid nende Soome territooriumi osadelele, kust Vene vägede pealetung lähtub. Kui Soome soovib Vene vägedele vastupanu osutamisel Saksa vägedelt abi, peab ta Saksa valitsusele esitama järelpärimise, kas viimane on õhujõududega toetamisega nõus. Saksa valitsus palub õhujõudude toetuse soovist teatada otse Riigi välisasjade ministrile.
2010-01-17 16:24:00
to 2010-01-17 15:28:09 2010-01-17 15:55:21-minu saavutused on sellised,et sinusuguseid tagusin ja taon nagu poksikotte
to 2010-01-17 16:24:00
2010-01-17 16:25:32
Tegelikult on hoopis sinust poksikott tehtud!
hellou
2010-01-17 16:29:11
President Päts vabastas Uluotsa ametist ja kinnitas hoopis Vares - Barbaruse tema asemele. Ja neid otsuseid pole keegi tühistanud.
ostland
2010-01-17 16:34:49
http://www.dac.neu.edu/holocaust/Hitlers_Plans.htm#%22GENERALPLAN%20OST%22
http://en.wikipedia.org/wiki/Generalplan_Ost Generalplan Ost nägi ette sobivate eestlaste saksastamise 20 aasta jooksul. Ebasobivad oleks saadetud Maride juurde tagasi, rahvuslased ja vastuhakkajad oleks maha löödud. Lõplik otsus võeti Himmleri poolt vastu 1942. aasta 12. juunil.
Jaanus
2010-01-17 16:39:05
To-- vot nii (Vot.tak) vene seltsimehele . Nõukogude Liit okupeeris Eesti "Rahvaste Liidu " egiidi all ,et kaitsta eesti rahvast. ??? Nüüd pandi tõesti "Kits kärneriks" Nii see Siiski ei olnud ehk mäletate, et Nõukogude Liit oma agresiivsuse pärast väljaheideti "Rahvaste Liidust"
kesikute lasteaia lapsuke
2010-01-17 16:43:46
to 2010-01-17 16:24:00 2010-01-17 16:25:32 üks keskerakonna lasteaia laps ka siia kommima tulnud,huvitav kas savisaar annab kommi ja limonaadi sulle selle eest,et kõigi peale haugud kes keskerakonna vastu on
to Jaanus 2010-01-17 16:39:05
2010-01-17 16:49:08
Seda väljaviskamist ei suutnud Inglismaa ja Prantsusmaa takistada aga juba 1942. aasta 1. jaanuaril panid 26 liitlasriiki, kes sõdisid Saksamaa ja tema liitlaste vastu aluse ÜRO -le! Järgnesid otsused Uue Maailma Korra ja selle vahendite IMFi ja Maailmapanga loomiseks.
http://one-evil.org/entities_organizations/evil_org_new_world_order.htm |