![]() Ukraina heidab Läänele väljakutse
Enn Oja
2013-12-14 23:47:15
õjjge !
kuj valimiss'äädus ej vassta põhis'äädusele ning moonutab valiate 'ääli (viimasel riigigoguvalimisel 1,6× ja nüüd Tallinas 3,16×) sis pole se minngi rahhva, vajd petistevalitsus . ent orjam'eelsejd koogutajajd tõde ja õjjgusteristama õpetada vist kaa ejj õnnestu . surevad nagu SSSR' kinralid 'üüdega uulil 'elagu suur Staalin' .
Ants
2013-12-15 07:05:10
Kas siis Rein polegi ajalugu õppinud ?Loe siis kunagist Nõukogu aegset väga soovitatud raamatut "Kuidas karastus teras" Loe sealt kuidas nõukogude meelsed venenoored vihatud Ukraina atamani Petljura vastu võitlesid ja lõpuks "vene töörahvas" saavutas lõpliku võidu Ukrainas päästes ukraina rahva kapitalistliu maailma "õudustest". Ehk oled kuulnud kuidas Stalin kangekaelsest ukraina rahvast muidu jagu ei saanud kui võttes relvajõul kogu vilja ja Ukrainas algas nälg millesse suri viis miljonit ukrainlast ?. Asemele toodi arusaadavalt ustavaid venelasi-- tõelisi proletaarlasi . Need samad kes unistasid kommunismi viimist üle maailma. Siis oleks kõik rahvad saanud tunda mis on "PUNANE KATK" .
Ants, ära aja lolli juttu
2013-12-15 08:22:11
Alustuseks Antsu pärl: "Maga kaineks!"
Soovitaks sul, Ants seda teha.Räägid siin palgalistest "ProvoGaatoritest"" ja nõukogude hirmsast okupatsioonist, kuid ise nautisid kolhoosiesimehena nomenklatuurile mõeldud hüvesid.Lõpeta rumalused siin, ka paljud teised elasid tol ajal ja teavad isegi, kui "raske" sinu okupatsiooni ajal oli. Veel räägid, et meil pole kuskil näha uue liidu, Euroliidu, okupante.Tõsi, saksa või prantsuse vormis sõdureid pole tõesti näha, kuid see-eest on kõik kohad täis lipsudega ärimehi, kes Eesti maa ja majanduse on üles ostnud ja nüüd eesti elanikke lüpsvad, kuidas saavad.Veel kord; Ants, luuluta vähem ja püüa kaineks saada, nagu teistele soovitad.
To-ära räägi lolli juttu
2013-12-15 11:22:38
Kas jälle sama nõme jutt --Polevatki olnud vene okupatsiooni ja vene okupante Eestis !? Küsi ükskõik milliselt eestlaselt kas ta soovib veel elada Vene okupatsiooni tingimustes-- 90 % vastab kindla EI . Nii vastaks ka mina ,kuigi elasin rahuldavalt ka Nõukogude okupatsiooni ajal. Kuid tahan vaba Eestit ja eestlasi siin Eesti riigis . Kunagi lauluväljakul "laulva revolutsiooni " ajal lubasime parem kartulikoori süüa aga vabana vene okupantidest . Ja ütlen veelkord ei iialgi siia tagasi VENE OKUPANTE. Las need "lipsudega" ärimehed pealegi sõelu ringi Tallinnas (võib olla on linnapea kutsel) kuid need pole raudhammastega vihatud vene "vabastajad"-veteranid, kes ülbitsevad siin - "Vsjo naze, Govorite poruski " Kahest pahest tuli valida väiksem enne Euroliit kui uuesti venelaste võim Eestis .
ruteen
2013-12-15 14:53:06
Nõukogude võim võttis Vene NFSV-lt Krimmi, osa Donbassist, Putivli piirkonna, lisaks sai Ukraina NSV II maailmasõja tulemusena territooriume ka Rumeenia ja Poola arvelt.
http://warfiles.ru/show-18679-tegeran-43-sekrety-krymskoy-kalifornii.html Ka Krimmi teemal. http://www.ohtuleht.ee/557233/kommentaar-kas-oleme-valmis-ukrainat-ulal-pidama Gräzin Ukraina teemal
to To-ära räägi lolli juttu 2013-12-15 11:22:38
2013-12-15 14:57:10
Meie ühine eesmärk ongi Euroopa Ühendriigid, kus sarnaselt USA-ga ja erinevalt NLiidust, osariigil väljaastumise võimalus puudub.
Teatavasti astus Eesti Vabariik 1991. aasta 6. septembril NLiidust välja lähtuvalt selle konstitutsioonilisest õigusest, mitte et oleks lõpetatud okupatsioon nagu see oli Austria (1954.a.) ja Saksamaa (1991.a.)puhul.
Rein
2013-12-15 15:19:35
Eelmisega 100 protsenti nõus.
Ants
2013-12-15 15:24:17
Mis tähtsust on kuidas vene okupatsioon Eestis lõppes . Tähtis on ,et ei iialgi enam vihatud vene okupatsiooni . Olgu siis pealegi Euroliit agressiivse Venemaa kõrval ei saa ükski riik rahus omaette olla . Küsin milline naaberriik pole Venemaa pärast kannatanud ? Võib olla ehk Valgevene sest mõlemad on asustatud vene rahvusega. Kesk-Aasia endised NSV Liidu vabariigid koguni saatsid KÕIK venelased välja oma riigist .
Ants
2013-12-15 15:27:32
Rein minul on kahju Sinust kes Sa Eesti ajaloost mittemidagi ei ole kuulnud ega tea . Tekkib lausa küsimus miks vähemalt Sinu vanemad Sulle tõde pole rääkinud !?
Rein
2013-12-15 16:04:13
Ma arvan et olen aastate jooksul siin kommentaariumis näidanud, et olen paljulugenud ja suhteliselt suure silmaringiga. Ei piirdu minu ajaloolised teadmised ainult 44 nda aasta Mart Laari õpikutega. Antsule soovitaks uurida NSVLi konstitutsioone, eks neid pidi omal ajal koolis ka õppima, eriti soovitaks vaadata 36 nda aasta oma. Sulaselgelt öeldud et iga liikmesriik võib välja astuda. Loomulikult Stalini ajal see polnud võimalik, aga hiljem kui olukord paranes siis nii juhtuski.
Ants
2013-12-15 17:03:36
Olgu väljaastumisega kuidas on, kuid Eesti riik okupeeriti vene tankide poolt kes väljusid "baaside lepingut "rikkudes Paldiskist. 21 juunil 1940 ja vallutasid Tallinna kus praktiliselt polnudki Eesti Vabariigi sõjaväeosasi. Koheselt hakkas vene okupatsiooni juhatama Stalini poolt selleks kohale saadetud seltsimees Zdanov. Zdanovi käsul nimetas Päts kes oli veel ainult näiliselt president uueks peaministriks Johannes Varese. Kes pidi olema sõnakuulelik Stalini käsutäitja kuid hiljem nähes ,et teda on tehtud eesti rahvareeturiks lasi ennast ise maha . See on tegelik ajalugu mida mina Noorkotkaste suvelaagris olles olen selgitanud . Ja vastanud kõigile nende poolt esitatud küsimustele . Õige Eesti ajaloo selgitamine oligi minu tähtsam tegevus noorte suvelaagris.
maadevahetaja
2013-12-15 20:11:21
http://svpressa.ru/politic/article/75583/?from=sm24
Kui Ukraina tahab NATO-sse, siis tagastagu Krimm. http://rusplt.ru/policy/ukraintsyi-kak-chast-velikoy-vengrii-i-velikoy-rumyinii.html Ukraina kui üks osa Suur- Rumeeniast ja Suur - Ungarist.
to Ants 2013-12-15 17:03:36
2013-12-15 20:14:46
Vene tankid kaitsesid 1940. aasta suvel isehakanud president Pätsu režiimi, mille kavatsesid sõjaväelased kukutada. Suur osa EW sõjaväelasi ja luurejuhte olid selleks ajaks lõpetanud Saksamaa sõja - ja luurekoole.
to Ants 2013-12-15 15:24:17
2013-12-15 20:17:52
Sellel on vägagi määrav tähtsus, sest see näitab, et Nõukogude okupatsiooni polnud. Vene okupatsioon oli aga viimati aastal 1917 ja sedagi kooskõlastatult Rootsiga, sest Eesti polnud tollal rahvusvahelise õiguse subjekt.
kulissidetagune
2013-12-15 20:40:40
http://izrus.co.il/diasporaIL/article/2013-12-12/23005.html
Maidan: revolutsioon või uus pogromm? http://ru-an.info/новости/население-украины-всегда-уничтожалось-иудейскими-руками/ Genotsiid Ukrainas. http://www.izrus.co.il/dvuhstoronka/article/2008-10-22/2330.html Liit: ukraina rahvuslased & sionistid.
Rein
2013-12-15 20:43:05
Olen eelmiste kommentaatoritega nõus, tuleb välja Ants et enamus eestlasi ikka teadvustad mis tegelikult toimus.
kulissidetagune
2013-12-15 21:04:30
http://ipvnews.org/bench_article26102013.php
Bandeeralastest Lääne – Ukrainas. http://www.izrus.co.il/dvuhstoronka/article/2009-01-07/3318.html Ukrainlaste toetus šahiididele (enesetapjatele).
Habibulla Žarmuhhamedov
2013-12-15 22:34:25
1991.a ei toimunud mingit väljaastumist NSVL-ist mingi konstitutsiooni alusel, NSVL lihtsalt lagunes ise ning konstitutsioonist ei lähtunud keegi. Otsus NSVL laiali saata tuli ikkagi Moskvast endast, mingeid rahvahääletusi nt Kesk-Aasias ei korraldatud, ükskord oldi iseseisvad ja kõik.
muigaja
2013-12-16 10:24:29
Ants. Maaelust olen lugenud lehtedest ja meediast. Kui kõik saaksid laenu oma vajaduste järele, siis ei müüks maamees oma maad või rendiks välja.Kuid mõni mees sai laenu selle eest, et kasvatas oma põllul hoopis umbrohtu. Kas selline on siis põllumajanduse edendamine? Ning umbrohu eest sai igal aastal 50000 euri. Näen Tallina ümbruses põlde, kus hein niidetakse ja jäetakse rullides põllule mädanema mitmeks aastaks. Näen põlde, kuhu on peale kasvanud kuuemeetrine lepa-ja kasevõsa. Miks sinna pole need toetused jõudnud? Kas maakasytus seisnebki vaid heina niitmises mädandamiseks? Niimoodi paistab mulle maaelu.
Kremli uksehoidja agoonias
2013-12-16 11:36:47
Kremli kirvenäost lakei hüsteerias.
Janukovitsi vanamehenässakas ei tea enam kuidas lilliputi ees oma kannuseid teenida, et ikka kremli uskehoidja kohta säilitada. Paneb irvitama, kuidas need vanad kommunistid ka kõik ühte nägu on....kandiliste nägudega ja tühjade kalasilmadega paksmaod. |