![]() Poliitilise politsei jõudemonstratsioon
vaagija
2008-12-14 21:06:59
SP on taas nime vahetanud - Ivo, Naaskel, Nõus - eks siis ühiselt vastan - teie, ühes isikus - Nõus ajab nii destruktuurset monoloogi, et on võimatu vastata - kellele ja mille eest geniaalsuse auhinna välja pakute? Nõusi teisikule "Naaskel" ütleks, et eestikeelsed venelased Eestis ei pretendeeri juba ammu peremehe staatusele Eestis, küll aga nende soov oli ja on, et neile jääks püha paik, kus nad saaksid oma suurimal rahvuspühal - 9. mail - oma langenud lähedasi mälestada. Ja //Leitakse aina uusi võimalusi vaenu õhutada siia sisserännanud venelaste ja põliselanike eestlaste vahel // - vaenu õhutamist alustasid meie marurahvuslased juba kaks aastat enne pronksmärulit meie rahvuslipu kaitse all eestivenelasi solvavate loosungite ja okastraatpärgadega nende üritusele trügimisega. Savisaart ei ole kusagile vaja üle meelitada, tema seisis eesti rahva eest intrite vastu võideldes ja seisab eesti rahva heaolu eest täna ja tulevikus.
Naaskel
2008-12-14 21:42:57
Vaagijale, Sinul on lausa Pataloogiline viga küljes püüda kõik kes teisiti räägivad kui Sina kokku liita üheks isikuks. Sinu sõnad.. siia sisserännanud venelased ei tahagi võimu juurde --kas teed nalja ?? Ja ka venelaste "püha paik" on alles kalmistul . Mida neil siis veel tarvis on ? Kas eestlased PEREMEHED omal maal ei tohi mingit pronksist okupandi kolakat teise kohta viia, vaid peavad siia parema elu järele tulnud venelaste käest luba küsima.?
vaagija
2008-12-14 23:08:07
To Naaskel -// Sinu sõnad.. siia sisserännanud venelased ei tahagi võimu juurde --kas teed nalja ??// - ma ei ole nii õelnud - loe mu komm üle - rahumeelselt läbi valimiste muidugi nad tahavad võimu juurde, aga mina rääkisin peremehe staatusele pretendeerimisest, nagu nõuka okupatsiooni 50-nel aastal - seda nad enam taga ei aja. Teid võib muidugi ka kaks, kolm või rohkem kommijat siin olla, aga kuna te suhtlemise räiguselt nii äravahetamiseni sarnased olete, sellepärast nimetan teid, kui ühte isikut. Püha paik võib kindlasti ka kalmistul olla, aga seda tulnuks teha mitte vägivaldselt - pärast 9. maid oldi nõus läbi rääkima ka, et kuju rahumeelselt teisaldada - vene inimestele oma suurima püha tähistamiseks jäi Tõnismäe tõesti kitsaks, seda mõistsid kõik. Selliseid sambaid ja kive on üle Eesti veel umbes 299 - kas hakkame ka neid teisaldama? Mida me sellega võidame?
Naaskel
2008-12-15 00:29:03
To Vaagia . Miks räägid ikka sama juttu ,et peale 9 maid oleks venelased nõus olnud teisaldamisega ? Ise unustades ,et 9 -ndal mail oli juba pronkssõdur paigal uuel kohal. Kes keelas minna sinna austust avaldama langenuile ? Mitte keegi ,hoops oli Kaitsepolitseil teada rahutuste organiseerimine 9 -ndal mail Tõnismäel. Seega valitsus likviteeris ohu. Kõik eestlased hingasid kergendatud ja Antsipi autoriteet tõusis "mäekõrguseks." Kuigi ta selle jälle "mahamängis" , tookord ta tegi õieti. Jääb arusaamatuks lausa miks mõned siin kommenteeriad ikka veel visalt kinni peavad venemaa poolt tulevast Eestit laimavast propagandast Tõnismäe pronkssõduri kohta . Siin peab mingi põhjus olema kui ei taheta näha tõtt.
Naaskel
2008-12-15 00:29:09
To Vaagia . Miks räägid ikka sama juttu ,et peale 9 maid oleks venelased nõus olnud teisaldamisega ? Ise unustades ,et 9 -ndal mail oli juba pronkssõdur paigal uuel kohal. Kes keelas minna sinna austust avaldama langenuile ? Mitte keegi ,hoops oli Kaitsepolitseil teada rahutuste organiseerimine 9 -ndal mail Tõnismäel. Seega valitsus likviteeris ohu. Kõik eestlased hingasid kergendatud ja Antsipi autoriteet tõusis "mäekõrguseks." Kuigi ta selle jälle "mahamängis" , tookord ta tegi õieti. Jääb arusaamatuks lausa miks mõned siin kommenteeriad ikka veel visalt kinni peavad venemaa poolt tulevast Eestit laimavast propagandast Tõnismäe pronkssõduri kohta . Siin peab mingi põhjus olema kui ei taheta näha tõtt.
Meg
2008-12-15 00:49:23
to Naaskel;
Sa oled õige hoogu läinud,isegi "vaagija" kommentaari ei suuda lugeda.Loe oma/Miks räägid ikka sama juttu, et peale 9 maid oleks venelased nõus olnud teisaldamisega? Ise unustades,et 9 -dal mail oli juba pronkssõdur paigal uuel kohal. Kes keelas minna sinna austust avaldama langenuile?/ Püha müristus,ise ka aru saad,millist jama ajad? teisaldati ju enne 9 maid ja 9 mail käis Ansip ise austust avaldamas. Selline valetamine ja mingitest teadaoletavatest rahutuste plaanimistest on täielik jama, see oli puhas reklaam valimislubaduste täitmiseks. Kes kannatajaks jäi? Eesti riik ja rahvas.
vaagija
2008-12-15 00:58:28
To Naaskel - mingit põhjust ärge otsige, tahan vaid tõtt näha. Aga oli ju nii, et Aaviksoo lubas teisaldada pärast 9. maid. Kuna rahvast peteti, siis olidki kuulujutud kiired levima, et pronks on juba tükkideks lõigatud ja siis ei teadnud veel keegi, et surnuaiale viiakse, see selgus hilinemisega. Kaitsepolitsei hoiatas teisaldamisega kaasnevaid rahutusi, mis osutus kahjuks ka õigeks. Rahutuste organiseerimist 9. maiks ei usu, sest lillesületäitega riiki ei kukutata - kas nägite, mitu koormatäit lilli Tõnismäelt ära veeti - ka 9. mail toodi veel sinna murule lilli - tegelikult rahutusteks olnuks ju nüüd rohkemgi veel põhjust.
vaagijale
2008-12-15 01:47:24
_eesmärk ei olegi kohtuotsuseni jõuda, vaid asi vinduma pikalt panna, nagu seda tehti abilinnapea Panovi või praegu Villu Reiljani puhul -_
Millal Rahvaliidu asi vinduma pandi? Keskerakondlasest siseministri ajal. Aeg lendab ja mõned asjad ununevad kes, kus ja millal.
2008-12-15 10:18:42
teema
2008-12-15 12:50:25
see, mis praegu Reiljaniga tehakse on pesuehtne farss, samasugunem nagu Viisitamme puhul. Parbusega otsustati kaugemale minna ja "kindlad asitõendid leida". Hasart oli suur, aga fiasko ka täielik. Aga seda "halli kardinali", kes nende jõudemonstratsioonide taga on, loodaks küll näha ühel päeval vastust andmas oma räpaste mängude eest.
teemale
2008-12-15 13:23:26
teema: aga sa küsi keskerakonna tolleaegselt siseministrilt, miks Rahvaliidule farss korraldati.
Kas keraliidu lagunemise eest äkki? Siis oli palju ministreid keskerakonnast, kes neist siis see hall kardinal oli annab valida.
mhmh
2008-12-15 13:40:46
Savisaar on ilge MUNN
teema to teemale
2008-12-15 13:48:53
meeldetuletuseks- siseminister, kes pogromme juhib ja nende toimumise(mitte toimumise) eest vastutab on Pihl. Keskerakonda praeguses koalitsioonis ei ole, Keskerakond on opositsioonis.
Valetamise oled sa endale ametiks võtnud, aga valedega leivateenimine on närune amet.
teemale
2008-12-15 14:42:06
Ei maksa teisi lolliks pidada.
Poe kuidas tahad põõsasse, ikka jääte vahele. Rahvaliidu saaga algas 2006.aastal, mil siseminister oli keskerakondlane Laanet, majandusminister keskerakondlane Savisaar, rahandusminister Sõerd, sotsiaalminister Aab, Keskkonnaminister Reiljan...... KESKERAKOND oli valitsuses kuni aprill 2007. Ja kõik see aeg Rahvaliidu protsess käis. Ja käib edasi. Või peaks teema arvates äkki lõpetama? Laanet alustas ja teema sooviks kohtuasja lõpetamist. Teema võiks ju siis Pihli poole pöörduda palvega Keskerakondlase Laaneti alustatud kohtusaaga lõpetada. Nii et pea oma suu kinni siin valetamisi kaela määrimast ja pöördu edaspidi Laaneti poole informatsiooni saamiseks.
Oh uudist!
2008-12-15 14:44:36
_meeldetuletuseks- siseminister, kes pogromme juhib ja nende toimumise(mitte toimumise) eest vastutab on Pihl._
Korruptantide püüdmised on keskerakonna ideoloogia kohaselt pogrommid?
SP
2008-12-15 19:06:26
Miks ei ole kaitseseisukohti, Suur Juht vajab toetust,poliitiline politsei juba kindluses sees.
Lemme Krimm
2008-12-15 20:07:16
Nagu tänasest selgub võib KAPO minna seaduse vastaselt ametiasutusse ja toimetada seal , nagu soovib.
Simm pandi trellide taha, aga vabadusse jäi Pihl, kellel ei ole Simmi loos mitte väike osa. Kui meie demokraatlikud seadused ei kehti politseiorganite kohta, siis on meil politseiriik Mitte midagi erinevat Stalini aja süü fabritseerimisest ja arreteerimisest. Kogu see pronksiöö ja Reiljani saaga on ühe asja mitu külge. Vabamüürlased käituvad täpselt oma juhtkirjast lähtuvalt. Salaprotokollide järgi. Kui tahate ise otsuseid teha, siis lugege need läbi, siis ei vaja te ühegi teise nõuannet ja süsteemid saavad selgeks iseenda mõtlemise tagajärjel. http://www.geocities.com/djxjoosu/tar.html
Kata
2008-12-15 20:35:14
to Meg
Lõpeta ükskord see loll jutt, et need rahutused ei olnud ettekavatsetud.Olen oma silmaga näinud ja kõrvaga kuulnud kui kutsuti rahvast kokku. Võta teatavaks, et töötan pikad päevad Maardus venelaste keskel. Tean väga hästi, mis seal Maardu linnas toimub.Ka sinna oleks kiiremas korras KAPO töötajaid külla vaja.Kõik rahulikud venelased käisid kalmistul ja õige oli , et 9.maiks sai PRONKSSÕDUR õigesse kohta viidud.Keda sa püüad pidevalt lollitada oma "tarkustega"?
Meg
2008-12-15 22:18:13
to Kata;
Ära aja jama!!! Juba vähemalt aasta enne Pronkssõduri paigaldamist,korraldasid Liim,böhm ja Rebane pronksi juures "eeltööd".Rebane muide, kuulus Isamaa Liitu,kust ta väja visati naro tarvitamise eest,ühesõnaga narkomaan. Lollitad siin sina,mitte mina. Kas nüüd on kergem? Eestlased venelaste vastu ja vastupidi,kas see oligi eesmärk? kui,siis olete närakad.
teema to teemale
2008-12-15 22:26:47
ÄRA VALETA!!!!! Reiljan võeti Kapo poolt ette 2007 aasta hilissügisel. Elo Mõttus silkas autole järele, kannad kuklas ja kommenteerides suust tatt lendas. Lang teatas, dramaatiliselt, et kohe tuleb kohus ja kõik pannakse kinni. Kangur peeti kinni varasügisel ja peeti pikka aega vangistuses, vaatamata sellele ei saadud temalt, ilmselt, mitte mingeid olulisi andmeid, miks muidu asi ikka veel kohtuni jõudnud pole. Ja ilmselt ei jõua nii peagi.
Kordan veel, valetamisega leiva teenimine on närune teenistus. |