Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Keskerakonna Lääne variant

lisa  2011-03-04 12:32:23
to RK

http://www.kesknadal.ee/est/uudised?id=15629
I. Toome jättis mainimata 4. novemberi 1990. aasta kelamlaste-enamlaste vandenõu.

ambuja  2011-03-04 12:37:43
Loen jälle siin kõiketeadjaid demagoogitsejaid jukut, Rasmust, JB-d, Kaljut ja nimetuid, kes kardavad isegi aliasi kasutada. Oma e-posti nad ei julge avaldada, siis saadakse teada, et tegelikult kommenteerib üksainus isik Ansipi käsul. See selleks, kuid nende demagoogia on nii lausvale või faktide väänamine, et ei ole mõtetki nendega diskussiooni astuda. Kui inimene põeb maniakaalset depressiooni skisofreenia vormi, siis on mõttetu temaga vaielda.

Aga nüüd minu kommentaarist. Kõigil on nüüd suud lukus kui ma selgitasin kuidas Ansip vene kaarti kasutab ja rahvustevahelist viha õhutab. Tänu Ansipile ilmuvad nüüd Delfis eestlasi sõimavad tekstid. Eesti patrioodid vastavad samaga,kujutades venelasi hirmsate mõrtsukate ja sadistidena. See on kõik vesi Ansipi veskile, ta pole midagi teinud, et see lõpetada, vastupidi, see annab talle ju suure toetuse eestlaste hulgas ja seda see pronksiöö põhjustaja teab. Et nendel valimistel osaleb väike arv venelasi, seda ta ka teab ja see väike arv võrreldes eestlaste arvuga teda ei morjenda. Sellepärast ongi Ansipil vaja, et rahvustevaheline viha ka edaspidi hõõguks, nii võidab ta ka järgnevad valimised.
Kuid JB ja Juku üllitisi pole mõtet enam üldse lugeda, nad võiksid üle kolida refi lehte" paremad uudised "ja seal kiidetakse neid takka.

kogenu  2011-03-04 12:49:52
ambujale

Paistab, et sealsed töötajad (ja terve express grupi omad) ise õhutavad kirjutama russofoobseid kommentaare ja pole rahul teiste seisukohtadega!

JB  2011-03-04 13:12:45
to Erusoldat
Rahvasteliidu liikmed liidu lõppemisel:
http://en.wikipedia.org/wiki/League_of_Nations_members#Members_at_end_of_League
Rahvsteliidu liikmed: http://www.indiana.edu/~league/nationalmember.htm

ÜRO võttis Balti riigid vastu uute liikmetena, kuna ÜRO ei olnud Rahvaste Liidu õigusjärglane.

Nürnbergi tribunal pidas kohut kaotajate, mitte võitjate üle.

Jutt helsinki lõppaktist kui okupatsiooni ja sõjajärgsete piiride tunnustamisest on tüüpiline NLi ja nüüd Ühtse Venemaa propaganda.

Jutt sellest, et üks riik ei või olla õiguslikult järjepidev teistes piirides kui selle riigi tekkimise ajal, on rumal jutt.

Täpselt sama rumal on jutt sellest, et Eesti ei ole kohtule mingeid dokumente esitanud ja see on valeandmete esitamine;)

Tülgastav on see pidev okupatsiooni õigustamine ajalehes Kesknädal.

lisaja  2011-03-04 13:18:46
to JB 2011-03-04 13:12:45
Ka omandireform näitas ilmekalt, et mingit Nõukogude okupatsiooni polnud. Näitas sedagi, et omandireformi valdkonnas Eestis on Eesti ise Nõukogude Liidu õigusjärglane.
Siit lähtuvalt ongi nii, et 1990. aasta 13. juuni omandireformi seaduses ja 1991. aasta 13. juuni ORAS-es kirjapandud nõuded, mis algselt oli mõeldus Nõukogude Liidu valitsuse vastu, tulebki eestlastel endil kinni maksta ja ei saagi esitada nõudeid Venemaa ja tema tollaste liitlaste Inglismaa, Prantsusmaa ja USA vastu!
Ainsad okupandid olid vaid põliseestlastest sundüürnikud! Isegi punaveteranid said juulilepete alusel elamispinna ja maa EVP-de eest erastada ja muutuda omanikeks ja peremeesteks Eestis, Lasnamäe jt "mägede" elanikest rääkimata.

juku  2011-03-04 13:18:57
Ambuja - kumb meist demagoog on, kas mina kes konkreetse küsimuse küsin või sina kes sellele vastata ei oska ja ila suust välja ajad. Valgusta siis meid mitte demagoog- kuidas Laar meie lõunanaabrite põllumajanduse põhja lasi. Kas see on demagoogitsemine. Pigem arvan, et demagoog on see kes aastaid jutti räuskab, et Laar lasi põllumajanduse põhja ja Ansip maailma majanduskriisi tekitas.

JB  2011-03-04 13:20:43
to ammuja
Nagu juba mainisin, oleme me väga rõõmsad, et keskerakond on nii nunnu ja ei ole kunagi rahvastevahelist vaenu õhutanud. Keskerkaonan käsilaste ajalehtedes ei ole kunagi ilmunud fotomontaaze, kus Eesti riigitegelasi natsidega samastatakse, samuti ei ole Keskerakodn kunagi kasutanud valimistel anti-fashistlikku loosungit "No pasaran!". Kekserakond on nii armas ja puhas nagu kevadine lumikelluke.

See, mida ammuja veneviha õhutamiseks peab, on tegelikult riigi põlisrahva täiesti normaalne käitumine oma riigis. Riigi põlisrahvas on see, kes otsustab kuhu ja kes püstitab ausambaid, millises keeles siin riigis räägitakse jne. Ammuja võiks aru saada, et pole vaja enam Venmaa poole upakil olla. Aja end kah sirgu, see on tegelikult täitsa mõnus tunne! Selg ei ole enam koogutamisest kange, keel limpsimisest kare jne.

paneuroopa  2011-03-04 13:32:17
to JB 2011-03-04 13:20:43
ÜRO -d, EU -d ja USA-d ei huvita, mis keeltes Eestis räägitakse!

magrib  2011-03-04 13:46:09
_Eesti inimese praegune valik on: kas hakata elama Lääne või Ida moodi. Keskerakond pakub Lääne varianti. _

Lääs on võtnud juba ammu suuna rahvusriikide likvideerimisele ja Euroopa Ühendriikide rajamisele, kus Vahemeri on sisemeri. Selles kontekstis tuleb vaadata ka praegusi sündmusi araabia maailmas.

JB  2011-03-04 13:46:22
to pan kleks
Meeldiv teada! Siis saame ju ise otsustada, et räägime eesti keelt ja mitte ükski koer ei köhi.

Aga kuidas su jutu mõte eelnavaga haakub? Tahad äkki midagi rääkida ka ülemaailmsest juutide vandenõust?;)

to paneuroopa  2011-03-04 13:48:56
Kui "ÜRO -d, EU -d ja USA-d ei huvita, mis keeltes Eestis räägitakse!", siis miks te üritate kogu aeg väita, et ÜRO-s, EL-s või tont kus veel nõutakse vene keelele riigikeele õiguse andmist???

Järelikult KE kommentaatorid valetavad labaselt.
Või kuidas?

arbo to ambuja  2011-03-04 14:02:05
kuna olen kaks nädalat olnud kommenteerimisest eemal,tulen sinu jaoks tagasi valgevenet kiitva artikli juurde. kirjutasin: "Kuradi lits, värdjas, tulid välja, siis sünnita!» röögivad pikali pekstud silmanähtavalt rasedale naisele turvistes ja rasketes saabastes tüübid, selja peal kiri «OMON». Järgnevad jalahoobid. Kõhtu. Näkku veel sündimata lapsele.

Kuidas meeldib? Arvate, et keegi, kelles kübekegi inimlikkust, pole selleks võimeline?

Kahjuks on see kõigest üks katkend sellest, mis sündis Minskis valimispäeva õhtul. Jalgade ja kumminuiadega käidi üle kõigest, mis ette jäi. Kaameratest jäid maha killud, inimestest verdjooksvad tombud, kes arstiabi asemel kongidesse tiriti. Kes suutis äraviijate vahel omal jalal minema kõndida, sai vastu vahtimist, kui jõuti pimedale kõrvaltänavale."
sina vastasid: "Hirmus asi, jube lugu, Minskis aeti üks valitsusvastane demonstratsioon laiali. Minu teada toimub "lääne demokraatlikes" riikides sama stsenaarium veekahurite ja relvastatud politseinikega kui on vaja ilma loata tänaval räuskavaid ja laamendavaid tüüpe korrale kutsuda."

kuna oled jutu järgi "kõva vabadusvõitleja" olnud, toon paralleeli: aasta on 1990, eestis toimuvad valimised. pärast ilmselgelt võltsitud tulemuste (tunnistab kogu demokraatlik maailm) avaldamist läheb ka sinu rase tütar lauluväljakule protesteerima ning pekstakse miilitsa eriüksuse poolt tanksaabastega vaeseomaks. soome lehes avaldab miskit "ajakirjanik" artikli, kuidas kõik eesti nsv töölised on vankumatult nõus nlkp imperialismivastase kursiga jne.

ja siis keegi iseendast jube heal arvamusel empaatiavõimetu endine kommunist parastab sinu tütart - mis ta ronis sinna protestima, söögu odavat vorsti ning olgu vait!
normaalne? tubli!

arbo to vaagija  2011-03-04 14:20:25
kui tohib, siis küsiks sinu käest kommentaari:
"Rahvusringhäälingu ja vabaühenduste liidu EMSL koostöös sündinud valimistava "autahvlite" punkte kokku lüües kogus Keskerakond 71,3 punkti ehk rohkem kui neli ülejäänud tabelisse pääsenud parteid kokku.
Lõplikus tabelis kogus IRL valimistava rikkujate tabelis 14,2, Reformierakond 14, sotsid 4,1 ja Rohelised 3,8 punkti."

tehke selgeks  2011-03-04 14:37:36
Eesti lakkas olemast Rahvasteliidus 1940 aastal ja NSVLiit paar aastat varem visati sellest organisatsioonist välja. Vaadake EE ja siis te ei vaidle tühja siin.
paneeuroopa! Siin sa eksid. Euroopa Liidus on eesti keel ametlik keel! ÜRO ja USA on alati öelnud, et Eesti Vabariigis on riigikeeleks eesti keel. See on tunnustus.
Miks mõned kommijad kogu aeg kirjutavad utoopiat, keegi ju ei usu. Kõike saab kontrollida. tehke omale selgeks ja siis kirjutage.

vaagija  2011-03-04 14:48:41
Olete siin nüüd parasjagu sõimelnud, ehk jutustaks teile vahelduseks ühe anekdootliku loo, mis minuga juhtus alles eile Postimehe kommentaariumis. Seal riputati üles puu, mille küljes Savisaare reklaamhelkurid ripuvad. Nagu alati läks sõimuks, mitusada kommentaari, et savisaarlased ise riputasid ja ebaseaduslik välireklaam jne jne. Kirjutasin irw-kommentaari, et aga mina leidsin puu, kuhu olid riputatud Laari pildiga helkurid, kuid millegipärast ei olnud näha ühtegi püssimeest... varsti see kustutati. Samas teised kommentaarid, kus otseselt kirjutatakse peategelase enda puu otsa riputamisest ja näidispoomisest, on veel tänagi kõik ilusasti üleval. Sellisest moraalist ja moraalitusest võinuks ju ka mina eeskuju võtta ja näiteks meil valimisreklaami leti juurde tungi üldse ei olnud ja üksinda seal uudistades võinuks ju ka kasvõi kamalutäie Laari pildiga helkureid sealt krahmata ja puu otsa riputada, aga millegipärast ma nii ei teinud (võtsin ühe ja sedagi mitte märklauaks üles riputamiseks) ja ka mu keskid-mõttekaaslased nii häbematult ei käitu. Küll aga samad moraalinormid ansiplaarlaste fännide kohta ei kehti...

lasnamäelane  2011-03-04 14:52:48
Tulen koju, vaatan postkasti, et ajaleht võta, kõige peal Savisaare reklaam täies hiilguses.

Nr 609
Edgar
Savisaar
Keskerakonnna esimees
Tallinna linnapea



Aitab tööpuudusest.


Ühelpool eesti ja teisel poolel vene keeles. Ilus roheline klants paberil ja puha!!
nüüd küsimus keskerakonnale, vaagijale ja tema kaaskommentaatoritele:
Millest ja kuidas Savisaar hakkab tööpuudust likvideerima võrreldes teiste erakondadega?

NB! Ma ei ole palunud Keskerakonda ja teisi erakondasid, et nad minu postkasti risustaksid valimisreklaamidega. Tean ise keda valin!

nonses  2011-03-04 15:00:25
tead vaagija! Ma naeran sinu üle tõsiselt ja räägin teistele töökaaslastele sinu ullikese kommentaarist. Saame hea tuju :-))))))) laari kohta polnud sellepärast reklaami, et oli näha, et üks pooletoobine tahab kiilu teha. Ei läinud sul see trikk läbi.
See mis sinule on naljakas ja anekdootlik, teistele ei ole.
Sellega võib näha samuti, keda rahvas usaldab ja kellele hääle annab. Kirjuta venekeelses Postimehes, vaata mis siis juhtub!

arengukoht  2011-03-04 15:18:31
ETS,VÕTA PALUN MATEMAATIKA TUNDE,KUS % ARVUTAMISE SELGEKS SAAD!
ise oled venemaa tähtsusest taiplik,kuid kuidas majanduses ei taipa,et % on hea,õiglane,ning võtab rohkem teenivateltki rohkem,ning sotsiaalne õiglus takkapihta,et - kes rohkem annab,peab rohkem saamagi,mitte tublimaid karistada,nagu revolutsiooniga nsvl loodi rikaste riismeile,kuid vajus varsti kuristikku...ei minda astmelise tulumaksuga riikidesse siit,vaid IGALE POOLE,et siit vaid minema,isegi narkotsi veavad ja röövivad,varastmisest rääkimatta, meie noored mööda maailma,selle asemel,et oleks võimalik elada toetustega,kui raha süüa või riideid osta pole,elukohast rääkimatta... lastetoetusega 300 eeku ei saa kassigi hästi pidada jne.teiegi ei ütle laste,noorte,perede kaitseks midagi,vaid tublimate röövimisega loodate tänapäeval midagi?

vaagija to arbo  2011-03-04 15:31:43
Tänan huvitava küsimuse eest, kuid pean tunnistama, et selle "autahvliga" tutvunud ei ole, kuigi olen kuulnud sellest räägitavat. Kes selle gallupi koostas, kas nad on sama "objektiivsed", nagu ma samas eeespool Savisaare helkurite puust jutustan - konkreetselt näiteks mina kirjutaks selle "helkurite puu" parempoolsete punktide kontosse, aga kardan, et Postimehe artikli kallutatuse järgi võttes on see kindlasti KE kontosse kirjutatud, sellest ka sellised numbrid. Kelle käsutada-kasutada on kogu kuulatav-vaadatav-loetav meedia (neljas võim), sellel on ka suurusjärgu võrra suuremad võimalused igasuguseid gallupeid enda kasuks välja pakkuda. KE-l on vaid Kesknädal ja Tallinna TV "käsutada-kasutada", nendegi likvideerimist nõuavad arbo mõttekaaslased pidevalt.

Küll aga on mul hea võimalus pakkuda edetabelit, mille koostasin ise selle järgi, kui palju, õigemini mitu suuremat või väiksemat ajakirja, ajalehte või reklaamlehte nendeks valimisteks maandusid minu postkasti erakondade järgi: IRL - 6, REF - 5, SDE - 3, Rohelised - 2, KE - 2, Rahvaliit - 0. Kommentaarid on ülearused.

vaagija  2011-03-04 15:39:03
to lasnamäelane
NB! Ma ei ole palunud Ansip-Laari ja teisi erakondasid, et nad minu postkasti risustaksid valimisreklaamidega. Tean ise keda valin!

Eelmine | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Järgmine

Nimi 
E-mail