![]() Indrek Tarandi kandideerimisest võidavad kõik
Kalju Ein
2011-07-01 09:32:56
to Kalju Ein 06:01:27!
Mina liigun sõpruskonnas, kus on väga mitmes valdkonnasinimesija poliitilisest mõtlevaid. On ka savisaare ja keskerakonna, Ansipi ja Reformierakonna, Laari ja IRL kas just pooldajaid aga mõnedes asjades nõus. Nendest ei ole keegi nõus, et Savisaar ja Keskerakond Eesti vabariigis võimule saab. Erakonna poliitika ja Savisaar ja tema valitud seltskond-sõpruskond on näidanud Tallinnas ja Ida-Virumaal kui "võimekad" nad on midagi oma lubadustest ära tegema. Tallinnas on maksukoormus pidevalt suurenenud ja eriti selles osas mis puudutab linnavolikogu ja linnavalitsust (nt. tänasest 1.juulist tühistranspordis sõitmine!). Nüüd olen mina vastanud, aga ütle küsija, miks oleme Euroopas nii "viletsas" olukorras ja miks meist paremad riigid käivad kogemusi saamas? 05:47:45! Mis selle Kreeka laenuga ikka on? Kuidas seda vaatavad teised EL riigid, nende teod ja otsused selles valguses.
Irvitusega proosit Aadu
2011-07-01 10:51:21
_Aadu 2011-06-30 18:44:30
Oi kui lõbus siin on, kõik ketikoerad on tööle pandud, kaalul on nende ja veel rohkem nende koerakindrali helge tulevik. _ Oh kui lõbus kommentaar.....vaene kibestunud presidendivalija. Keskerakondlik kandidaat....napsiklaasi taga saite kaubad kokku?
Vaat nii
2011-07-01 10:54:29
TO: julk-juri 2011-06-30 22:08:33
Ei oleks Eesti riigi territooriumil toimunud mingit küüditamist ega tapatalge kui ei oleks siia saabunud haisvat, mõrtsukalikku vene okupatsiooni koos okupantidega.
Jaanus
2011-07-01 13:43:34
Lugupeetud Kalju Ein. Teie kommetntaarist -"huvitav lugeda Jaanuse ja Vaagija kohta äkki keegi saab teada ,et kirjutavad mälestusi mõni kogemata loeb ja siis tuleb katastroof ,nemad pannakse pokri "Ei midagi sarnast mina juba kirjutasin minu mälestused ei lähe kunagi trükki raamatuna -milleks aga kui keegi huvi tunneb võtku ühendus minuga ja olen nõus saatma väljaprindituna . "Vaagija" paistab ei soovi mingil juhul oma nime avaldada ja siis ei saa ka öelda raamatu nime mille kaanel on autori "vaagija" nimi . Mina olen seda raamatut lugenud milles "Vaagija" kirjeldab kuidas oli trakorist Siberis . Kuid kui inimene tahab jääda tundmatuks siis see on tema otsustada . Kuigi oleme "Vaagijaga" erinevates "leerides" ei ole mina nii alatu ,et ta nime avaldaks vastu tema tahtmist . Enda nime ma ei pea mingiks saladuseks -mina ei kuulu nüüd mitte mingisse Erakonda ega tahagi kuuluda . Kui aga lugupeetud Kalju Ein ja Karl Vist soovivad minuga kontakti võtta arvuti teel palun öelge olen nõus . Kõik mis olen siin kirjutanud on õige MINU ARVATES ,kuid arvamusi on alati erinevaid . Julk-Jürile küll ütlen -enne kui kirjutad midagi loe vähemalt ajalugu natuke ,et idiootsusi ei kirjuta -nagu küüditatute rongi pommitamist SAKSLASTE poolt
vaagija
2011-07-01 15:14:02
Lugupeetud Jaanus! Minu nimi on avalik "saladus" ja paljud siinkommenteerijad teavad mind, kaasa arvatud Jaanus ja Arno. Muide lugupeetud Arno kohta niipalju, et kas tema on vist nime vahetanud, tundub RK väga sarnane olema? Mis puutub minu nime avalikustamisse, siis ei tee ma ühegi ausa mehe ees saladust, kuigi jah, nende "laia naeruga irvitajate" ja "ärapanijatega" ei ole mul mingit soovi tuttavaks saada, pealegi kuna nemad oma nime ei avalikusta - see olgu ikka vastastikune. Olen oma Siberi raamatu kinkinud Mart Laarile, Edgar Savisaarele, Küllo Arjakasele, Lennart Merele jt. Kui lugupeetud saatusekaaslane Karl Vist soovib seda raamatut, siis olen meeleldi nõus meili teel suhtlema, näiteks Jaanuse vahendusel. Tõsi, mu Siberi raamatu 2000 eksemplari on otsas, aga raamatukogudes on olemas.
eestlasele.
2011-07-01 15:54:45
Ja, presidendi proua on igati kena, nii kena, et hävitas Ilvese pere, jättes lapsed ilma isata. Ta vöib aidatal lapsi,sest palk koos laenudega on tohutult körge.Aga sellise moega naine,kes pöösa taga passib,et välismaalasele kulja alla pugeda, vot nii kena ta on, seda näidati telekas, kus paksuke passib.Presidendi proua on esinduslik, mitte aga näidata end plikana uisutamas ja veel jumal teab mida tegemas.President A.Ruutli abikaasa on töeline proua. Ingrid Ruutlil ei olnud midagi vaja endale juurde pookida, ta on töeline PROUA.Kuigi enne presidendi valimisi, kallati Kadriorg soppaga kokku, selleks, et Ilves saaks presidendiks.Reformikad aitasid Ilvest presidendiks, president aitas Ansipit uuesti oma e-hääletusega peaministriks. Eks nuud möeldakse järjekordselt midagi roppu välja,et Ilves ikkagi saaks tagasi valitud.Kui see peaks juhtuma ,ning Riigikogulased lasevad ennast möjutada,siis on see ainult hea nendele valijatele,kes Ilvese poolt hääletasid, teised elame vaeselt,sest väikese sissetulekuga inimesele ei anta 250 tuhat eurot laenu.Viimasel ajal kull teeb mesimagusat nägu,oh kui hea isake ta meie rahvale on!
julk-juri
2011-07-01 16:14:14
Gazza- kas selline on president, nagu utled,et sitapea,aga keskerakondlastega tegemist ei tee. Öige president peab tegelema köikidega, olenemata rahvusest,erakonnast, mitte aga, et käsi peseb kätt.Ta on kogu rahva president, mitte ainult nendele kes teda hääletavad ja vot sellepärast ta ei kölbagi presidendi toolil istuma. Tulgu vöi sittem aga vahetust on vaja.Dr.Ellamaa väga hea kasndidaat,aga siis jääme uhest paremast doktorist ilma.Kui aga selline valitsus edasi sama presidendiga läheb, siis ei olegi meil varsti neid paremaid arste, öpetajaid,sest Ligigi utles -mingu minema kui ei meeldi.Huvitav,kas siis kerjatakse EL omale suured palgad ja laenud.Huvitav oleks teada, kas sellised suured laenud on töesti andnud EL, vöi hoopis näiteks maanteede ehituseks aga lähevad suurde sakste puksitasku laenuna, mis hiljem kustutatakse.
Juri Rjabikov
2011-07-01 16:25:03
too eestlane! Kui ei oleks seda puuslikut sel korral ära viidud ja oodatud 9 maini, pärast seda ära viidud. Mis oleks võinud siis Tallinnas kuni 9 maini ja mujal Eestis juhtuda. Oled mõelnud selle peale.
jul-jrile! ei ole lennanud ühtki küüdiatute rongi Narvas õhku. Ütle allikas, kust seda teada said. Olid teisi samuti surmani ideelised kommunistid, neist paljudel ei ole mingit süüd eestlaste ees. Tead ka kes olid Eestis peaideloogid ja käsutäitjad küüditamise aeg. Pojad ja tütred ei ole oma vanemate patudes süüdi ja kuidas üldse on Olga süüdi Eesti rahva ees ja samuti tema lapsed Marju ja Jaak. Mõlemad on andnud Eesti kultuuri ja ajakirjandusse palju. Eeelkõige eestimaalaste heaolu sõltub ikka kõigist meist endast, mitte nii nagu Tallinnas lasnamäel kus iga teine elanik on töötu ja ei tahagi tööle minna, parem on juua odekolonni, tuhnida prügikastides, süstida narkotsi, lolada niisama ringi turgudel, kaubanduskeskustes, varastada, röövida ja kakelda. Nii see paraku on. Pärast näidata Toompea poole ja öelda, et valitsus on süüdi, et ei ole raha, tööd ja pensonit.
julk-juri
2011-07-01 16:27:46
IB. oma 22.o6.2011.a.kell 20.01.30,vöiksid paranduse teha, kas siis Ilves töötas 927.aastat Ameerika Hääles?Tule taevas Appi,nii vana president.Kirjutad, et Ilve läks raadiosse tööle aga alles 1o84 aastal.Oled ise uks suur sitapea.Tee vigade parandus! Kui president arvestaks ka keskerakonnaga, siis ei peaks sa teda selliselt söimama!
julk-juri
2011-07-01 16:44:05
Ja töestan,sest elasin oma vanematega Eesti kiriku juures, mitte kaugel jaamast. See oli esimene pommitamine ja sellest sakslaste pommirahest on mul senini suur arm jalal,mis tegi aknaklaasi purunemine. Vene kiriku tagune linnaosa pöles.Nii, et sina Juri Rjabikov ära öigusta sakslasi. Minust vanem vend läks kuuditanute rongi vaatama ja tuli karjudes, puudel rippusid inimeste lihatukkid. Sellest aga ei ole keegi midagi rääkinud, isegi Järlikule saatsin kord teate, et miks ei räägita kuuditajate surmast Narva jaamas ja just Saksa lennukite pommitamise ajal.Vene södurid seisid tänaval ja plaksutasid on pussi taeva poole,arvasid, et suudavad lennuki maha lasta.Miks ajalugu vaikib, kusi Laari käest!
Kalju Ein
2011-07-01 16:54:02
Vaagija! Miks peab sinuga suhtlema Jaanuse abil: Väga kummaline, kas ei tundu sulle endale ka nii, kui mõtled veidi oma vana kulunud ajuga. Tunnen Küllo Arjakest võrdlemisi hästi juba ammust ajast Muinsuskaiitse algaastatest. Kui näen küsin ta käest sinu raamatut lugeda. Mind huvitavad mälestused ja kuidas traktoristiks oldi Venemaal traktorijaamas. Kas seal käis töö samamoodi kui meil MTJ aeg Eestis. Isa oli mul Lääne Virumaal MTJ direktor, kuni kolhoosidessse läksid kõik tehnika.
Kui raamatukogudes on olemas, siis ei peaks see raamat saladus olema!!!!!! Lähen sirvin veidi raamatukogus neid kaarte, seal on kaardi peal sisu lühike kirjutus ja saan teada raamatus sisust ja tundmatust kirjanikust, kes kardab teisi inimesi avalikult :-)) Tahaks ka tundmatule autorile vastata. Maailmas on miljoneid inimesi, kes lähevad lahku oma perekonnast ja loovad uue perekonna. Ka tuntud poliitikute hulgas. Miks siin süüdistada nüüd President Ilvest, ei saa aru. peale selle on presidentite prouad maailmas väga tegusad. Nii on meil ka toredad Presidendi prouad Ingrit Rüütel ja Helle Meri. samuti tegusad inimesed olnud Eesti kultuuriloos. Eesti põhiseaduse järgi valibki ju presidendi kõigepealt ju riigikogu ehk erakonnad ja siis edasi valijatekogud üle Eesti. Mis seal halba on, et kolm erakona on praegu kujunenud ühe vastu erinevate inimeste üles seadmistega. Mis see ropp sinu arvates peaks olema :-} Päris muigama paneb selline mõtetu mula. Minu arvates on väga hea kandidaat siin julk-juri all esinev seltsimees. Ta oskab hästi eesti keelt, vanduda, halvustada, ainult mõtest ei saa aru, mis ta öelda alati tahab.
Juri
2011-07-01 16:55:44
Juri Rjabikvile. Seles köiges suudi on valitsus, samuti president, et inimesed joovad,kaklevad, varastavad, narkotsid, töötuid kui palju, paljud läinud mööda maailma rändama, tööd otsima.Muidugi on suudi valitsus, et ei ole raha, tööd,pensioni ule naeravad teised riigid.Miks valitsuse meeste taskud raha täis on,mitme koha peal töötavad ja veel vöetakse ja antakse laenu ka?
Kalju Ein
2011-07-01 17:02:18
julkjuri. Mis kirik see oli ja mis tänaval Narvas kus elasid. Linnas oli mitu erinevat kogudude kirikut? Mitu neid terveks oli jäänud pärast linna maatasa purustamist? Mis aastal ja kuul see pommitamine toimus?
Eestis oli küüditamine 1941. ja 1949. aastal ja siis ei olnud mingit pommitamist ega sakslasi. Nüüd on sul julk-juril mida vastata ja ajalugu meile selgeks rääkida, ega meie kõike ei tea, sest pole ise kohal olnud.
JB
2011-07-01 17:12:17
to julk-jüri
Oma nime esimese poole kannad küll auga välja, pole midagi öelda. Nutikamad inimesed saavad aru, et 1084 asemel peaks olema 1984. Vaata klaviatuuri ja näed, et 9 ja 0 on teineteise kõrval. Siis laena kelleltki aju ja mõtle, kas on võimalik, et president töötas raadios alates 1084. aastast või on tegu trükivega ja ta töötas seal alates 1984. aastast;)? Selleks, et keskerakonda valitsuskõnelustele võetaks, peab ta ennem sisemiselt puhastuma. Väike klistiir kuluks ära.
julk-juri
2011-07-01 17:16:36
Ikkagi oleksin parem. Ei oleks kohe peale Eesti Vabariigi loomist EL-u tormanud, vaid elanud vabalt,sest hulk aastaid olime nn. venelaste käsutada,aga kardeti, et venelane tahab ja tuleb vöttab meid uuesti oma kaissu.Kaissu vöib ta vötta ka siis kui oleme Natos, E-Liidus ja rahaks euro.Ei tule meid käputäis eestlasi keegi kaitsma ja suure Venemaaga ei lähe keegi tulli.Uks pisike Eesti ees vöi taga. Kas tahad öelda, et eestlased on sead, kes rääkimisest aru ei saa.Pronkssöduri juurde viisid inimesed lilli oma raha eest ostetud.Nuud istutastakse mitu korda suve jooksul uusi lilli ja kulutatakse raha.Varem vöi hiljem keegi ärastab-erastab selle platsi odava raha eest. Pronkssöduri äraviimine pidanud olema nii nagu Ansip inimestele lubas,ei oleks olnud mingisugust märulit.Milleks see hea oli,seda vöiksite kusida Ansipilt,miks varga kombel, enne öiget aega ja pimedas?Vasta sellele , mitte seltsimees Kalju Ein!
to:eestlasele
2011-07-01 17:18:13
Abielud lähevad ikka lõhki. Mõnikord. On läinud varem ja lähevad hiljemgi. Või mismoodi Savisaare abielurikkumine(rikkumiSED) rohkem õigustatud on, kui Ilvese abielurikkumine, et sa Ilvsesest selles suhtes nii põlastavalt räägid?
Muide, Ilvesel on teine abielu. Mitu abielu on Savisaarel olnud? Kellega ta abielus on? Mul on tema naiste lugemine kergelt sassi läinud.
Juri Rjabikov
2011-07-01 17:58:34
juri! Kus võtab riik raha,kas tead seda.
Valitsus ja president, ammugi töötavad inimesed ei saa panna tööle inimesi, kes on harjunud teiste kulul elama. Valitsus ei saa raha juurde teha rohkem kui riik raha saab ja selle ära jaotab. Näha on, et ei tea sa majandusest midagi, ainult süüdistada oskad. Siin sulle seletama hakates võib kirjutada mitu lehekülge ja kas sellestki kasu oleks, vaevalt. Kunagi kirjutas Rasmus Vool välismaal töötamisest. Ei taha neid võõrtöölisi nii väga ükski riik, kui siis odava tööjõuna ja ajutiselt. Neile võidakse igal ajal töö üles öelda ja koju saata. Lihtsalt ei anta enam elamis ega tööluba edsi riigis olemiseks. Seda teed lähevad varsti kõik EL riigid, USA, Kanada ja veel mõned riigid. Võtvad ainult teatud kindla erialaga, töö kogemustega ja haridusega inimesi. Ükski teine riik ei naera nende üle kus on väikesed palgad ja pensonid. Need on endised NL liiduvabariigid ja Ida-Euroopa riigid. Kõik tevad kust me tulime ja miks see praegu nii on.
Kalju Ein
2011-07-01 18:00:41
julk-juri! Miks ei vasta minu küsimustele? Kas oled segaduses või pole sa narvakas olnud!
Proff
2011-07-01 18:09:18
Tarandi poiss võiks presidendiks saada küll. Propellerlipsuga juut ja dollarimiljonite varas - neist oleks ta iga kell etem.
Jaanus
2011-07-01 19:34:27
Julk -jürile kas ikka ei jõua Sulle kohale ,et esimese küüditamise ajal !4 juunil 1941 a- ei olnud VEEL SÕDA ALANUD ja sakslane mittekuidagi ei saanud Narvat pommitada . Teise küüditamise aeg aastal 1949 oli sõda ammu lõppenud ja kustkohast siis tuli veel mingi saksa lennuk mida seltsimehes punaväelased "vintovkast" tahtsid alla lasta . Kas oled ikka veel purjus ja sonid mingist"kirikust ja inimliha tükkidest puuotsas"??? Muide Narva pommitasid maatasa Sinu suguvennad venelased,mitte sakslased . Paistab ajalugu oli Sinul koolis -2. Pea kirjutamises vahet ja loe ajalugu ,et midagi ka mõistliku kirjutaks .
|