Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Millist eeskuju annab rahvale võlgades peaminister?

Arvan  2015-08-05 22:21:20
Et Tõnu Saksa reaalsuses ei eksisteerigi, Jaak on ta välja mõelnud, võib paralleele tõmmata väikeste lastega.

JAAK  2015-08-06 08:21:40
Kriibu miks sa ühe kommentaari kirjutad Kriibu varjunimega ja teisele paned varjunimeks arvan? Ja miks nii lolli siin ometi mängid? Kui sa tõesti ei tea mitte midagi nendest aegasest, millest ma kirjutan, siis miks sa oma nina siia üldse topid? Sinu veidriku arvates ongi kõik välamõeldis? Ka ssinu pea siis üldsae ei tööta ega oska analüüsida? Mis siis minu väljamõeldise mõte ja eesmärk on? Ei saa ju nii loll olla, et mina selle kõik Simmidest Seppikuresr Saksadest ja Jüri Pihlist välja mõtlen? Kas sinu arvates nemad lehte ei loegi? Nendel on ju võimalus minu väited ümbe lükata. ja nüüd erline see ongi ju lapsik, mis sa jälle oma omadustest mulle omistad, et lapsik. No kas see ei ole siis laspsik sinu üleskutse, et kes Tõnu Saksa tunneb teatagu talle, et ta taeks mida Jak kirjutab!! Sa oled ju lausa idioot. Niisiis Saks on pime või kitjaoskamatu ja polegi siin esienenud ega tea mida tema kohta kirjutataks? Kuule Kriibum ka sul üldse mõtlemisvõimet ei ole? Mina kirjutan tõde ja sinult tõde üleelatust. Ri ole mina süüdi, et sinule see ei meeldi või oled siin kohustatud minu ründmamisega. Tähelepaneli vaataja näeb, et sa Kriibu sellise rumala üleskutse kirjutasid kohe kui ma avaldasin valitsusjuhi laenu korruptiivsusest. Kus ei olnud Saksast juttugi: Niisiis just see kommentaar ajas sinu minu vastu marru







? Mis Tõnu Saksa puutub, siis tema ei ole ainus teema vaid osake sellest Ain Seppiku tellitud vägivallast, mis nii edukalt lõpule viidi. Muidugi Simmi selle eest edutati kohe ja nii, et ta isegi oli sellest politseiülemaks pakkumisest väga üllatunud. Oled liiga rumal, et sulle neid asju rääkida.

Saksa Tõnnist  2015-08-06 08:22:30
http://www.ohtuleht.ee/1808/harju-politsei-saab-uue-komissari

Seda aga ei märgita, et koos Saksa Tõnniga hakkab inimesi pealtkuulama ka Laidla Jaak. See olevat riiklik saladus.

Eelmisele  2015-08-06 11:30:44
Muidugi palju sju on riiklik saladus, kasvõi seegi, kuidas selline täiesti võhiks kalarappija haridusega Majaka kolhoosist võeti politseisse ja kohe vanemisnpektoriks! Millise er! Selliseidialaseid teadmisi oleva dokumendi alusel? Ja kohe kriminnljälituse vaneminspektoriks! Sellised asjad saavad ainult meie õigusriigiks nimetatavasriigis aset leida. Ja seline igasuguse väljaõppeta mees edutatakse komissariks! See kõik on riiklik saladus, nagu kõik need seadused, mis loodi kurjategijate tegevuse soodustamiseks. Muidugi seegi, et sellised ametnikud, nagu Parek siseministriks ja Seppik politseiülemaks on eriti salajane riiklik saladus. Isegi seegi, et sina kriibulane ja Tõnu Saks siin haugute ja ei saagi aru milleks ja mis eesmärgil? Ja miks te ennast niimoodi varjate igasuguste totakate nimede taha?

  2015-08-06 16:00:48
Kohv ei tee laenul ja võlal mingit vahet. Harimatu luuser nagu ta on- mine tee tööd KOHV- mida sa parasiteerid siin maksumaksja kulul ? Mul oleks mark maani kui sinusuguse luuserina veel julgeks vinguda ja teisi kritiseerida.

Eelmisele  2015-08-06 19:06:12
Sina saast ära risusta kommentaariumi oma debiilse ilaga, haige ja harimatu olend.

  2015-08-06 19:09:22
kesktroll läheb alati pöördesse kui loeb sõna TÖÖ !

Laiskvorstid ja parasiidid- sööge mulda, paras teile et teil nii sitt elu on !

JAAK  2015-08-06 20:37:35
Kas nüüd hakkavad nn valvekoerad valitsuse juhiseid eirama ja oma omadusi hoolega kleepima, unustades, et na just iseendid kommenteerivad vaadates vististi peeglisse?No töö ajab neid marru, sest siin Tööpäevad hoolega valves olles, nimetavad nad seda tööks! No siis on see meie kuritegelik valitsus nad siia palganud sellist tola mängima. Kuid nad on liiga halvasti ajupestud ja ei oska muud moodi laimata ja solvata kui kasutavad iseendi omadusi. See jätab mingisuguse käsu korras siin esinemise`Pole ju mingit arvamust ega teema käsitlust, üksnes selle sõimamine ja halvustamine, kelle kommentaar ei meeldi: Huvitav miks te Kohvi kallal mõisyu juttu rägite? Peaminister käis oma külastusega austamas keikohvikut ja tundisheameelt mei homode uue seaduse üle. Nus on see teie asi kas Kogv töötab või ei? Ka see on auväärne töö, mida ta teeb juhtides mafioosode tegudele valikku täheklepanu. Kuid miks see teid niimoodi marru ajab ? Ja mitte ainylt Kohvi puhul vaid kõigi nende ausate ja avameeelselt oma muredest avalikustajate vastu? Te käitute h´ju pugejalikulr võimu ja valitsuse kaitsel iga hinna eest ja siis unustate ära head tavad ja viisakuse ning aina pritsite suust seda, mis sealt labasena välja tungib!

Ehk Jaak selgitaks...  2015-08-06 20:48:14
Millist TÖÖD on Hillar Kohv viimase paarikümne aasta jooksul teinud. Kas toimetulekutoetuse nurunine vallalt on juba tööks liigitatud.

JAAK  2015-08-07 08:27:30
Varjunimega Ehk Jaak selgitaks ei olegi Kriibu? tema juba poleks minu nii suurt kirjavuiga, nagu geikohviku asemele kirjutatud keikohbik küll aasimata jätnud. Kuis seltsimees anonüümik peab tõesti mind pealtkuulajaks, et ma peaksin teadma. millega Kohv tegeles kakskümend aastat? Kui sa mind pead Hillar Kohvi advokaadiks, siis sa eksid, sest ma kaitsen auste inimeste sesukohti ja olen seda eluaeg teinud. Mitte nii, et enne oli kõrge kohtunik ja hiljem muutusin ahveritisk karjeristiks ja koguni kurjategikjaks, nagu meil oleks näiteid tuuas siitsamst Eestist. Mis Kohvi töö küsimusse puutub, siis igaühe isiklik asi on see kuidas ta toime tuleb.Vastavalt oma oskustele ja tervisele ei sudagi kõik igasugust tööd tega. peaasi kui ta ei varasta ega rahva vara ei riisu, nagu siin paljukiidetud suurteks ja austatud ärimeesteks peetavaid leidub. Kuid iseenda eest hoolitsemine, et valla abi paluda enda elu säilitamiskes, on kahtlemata töö. Võiks isegi olla raske töö, see sõltub millise vallaga on tegemist? sa ju isegi näed, et ka sina siin teed hoolega tööd ja ilmselt on see raske töö, sest see käib ju tervisele, oled vahel päris pöördes, nagu marutaudis koer.

Tori valla alaline elanik  2015-08-07 10:57:30
Ma ei saa nüüd tõesti aru! Hillar Kohv, tuntud Tori Jõesuu laiskvorst ja seanahavedaja on siin kuulutatud mingiks arvamusliidriks? Mees, kellele on antud võimalusi tööd teha, aga kes selle asemel on neid inimesi ajakirjanduses laimama ja mõnitama hakanud, selmet tööd teha, on siin lehes kuulutatud peaaegu pühakuks? Mees, kes pea 50, ja sellest 32 logelenud ja maksumaksja kulul lulli löönud?
Neid Jaakusid ja Vaakusid lugedes tekib küll tunne, et see leheke on palat nr 6 seinaleht!

  2015-08-07 11:12:25
Keegi pole kohustatud lugema seda "palat nr 6 seinalehte"! Eestis on nii sõna- kui ka lugemisvabadus. Veel...

Tori valla tegelikust elust  2015-08-07 11:41:35
Tori vallavalitsuses on koos reformistide suunas koogutavad ülbed ja mõtetud töötajad Saaremaalt, Vändrast, Pärnust ja mujalt. Nad ei tea Torist ega sealsetest inimestest mitte essugi. Nad said süüa välja vaid tublid ja kohusetruud töötajad ning nüüd töötavad nad Vändra vallavalitsuses.
Tori vallas tegeleb arendusega endine Orissaare vallavanem, keda kohalikud saarlased välja ei kannatanud ja sealt löödi see vennike umbusaldusega minema. Tori võttis selle reformistist kekutise rõõmuga vastu. Ka Vändras elavat Tori vallavanemat kohalik Vändra rahvas ei poolda ning sotsiaaltöötajad tegelevad nüüd sellega, et kohalikke mehi juuse alt minema ajada. Tori hobused saavad ka ennast herneks hirnuda sellise nalja peale.
Kõik need tegelased, kes mujale ei kõlba, need on ametis Tori vallavalitsuses.

Teadja  2015-08-07 11:46:02
Hillar Kohv on mitmete väljaannete reporter ning tema lugejakirjad ilmuvad aeg- ajalt ka Kesknädalas.
Milliste väljaannete reporterid on siinses kommentaariumis kommenteerijad?
Ilmselt mitte kusagil, sest totrad lõualõksutajad mujal hakkama ei saa.
Haledad kujud olete.

  2015-08-07 12:25:00
Mida see väljend "reporter" tänapäeval tähendab? Kas "reporteriks" on ka mõni algharidusega grafomaan, kes oma seosetut mõla igale poole pakkumas ja mida mõningais kohtis ka aeg ajalt avaldatakse?

Rändvallavanemad  2015-08-07 12:26:41
on üks uus nähtus Eesti elus. Kui varem peeti loomulikuks, et vallavanem jt kohalikud au- ja ametikandjad pärinesid ikka kohaliku rahva hulgast, siis nüüd võib märgata, kuidas mõni omavalitsuslane on olnud juba mitut valda valitsemas. Sageli kehvade tulemustega...

Paralleel: ka nüüdisaegsed ministritena tegutsejad võivad olla mis tahes valdkonda valitsemas - ikka on nad kõigutamatud laiaprofiilsed asjatundjad, kelle tegude tegelikud jäljed võivad aga paraku osutuda üpris ebakiiduväärseteks.

Annab Jumal (resp. partei) ameti, siis tagab ka mõistuse... Kui ikka tagab?

Seaduse kohaselt  2015-08-07 12:37:42
peaks olema nii, et see persoon, kes saab valimistel enim hääli, on automaatselt omavalitsuse juht ehk siis vallavanem või linnas linnapea.
Teised persoonid, kes saavad enim hääli saanud persoonist vähem hääli, peavad moodustama vallavolikogu või linnavalitsuse koosseisu.
Preagune seadus vilistab valijate tahtele, sest omavalitsuse koosseisu määrab mingi totter poliitika. Vallavolikogule või linnavalitsusele antakse suur võim kätte, et nemad saavad valida ise vallavanema või linnapea. Selline süsteem peab kaduma!

Parteipoliitika idiootsus  2015-08-07 12:46:32
Praegusel ajal toimub parteipoliitikas idiootsus. Reformierakond sai võimule tänu hooldekodudest saadud e- häältele (vanurite ID- ga hääletasid hooldekodude juhid) ning reformistid on sellised fašistid, et nende haige kinnisidee on see, et nende juhitavas valitsuses peavad olema ministriteks ainult nende parteipoliitikud.
Selle tulemusena on Eesti elu nii tagumikku keeratud, et siga seda ka enam süüa ei taha. Mitte ükski minister pole pädev oma valdkonnas. Seda võiks võrrelda umbes sellega, et lüpsjast tädi Maali on reformierakondlane ja talle antakse võimalus olla maaeluminister ehk põllumajandusminister ning seda ikka põhjusel, et ta on reformikas.
Mida teab näiteks kunagine Tartu linnapea ja mingis bändis pilli mänginud Urmas Kruuse näiteks maaelust? Mitte rohkem ilmselt, kui siga pühapäevasest päevast ja nii on lood ka teiste ministritega.

JAAK  2015-08-07 14:31:34
Oh issand jumal sa näed ja ei mürista? Ei näe, sest saeda jumalat,kes Eeti hümni on pandud palvega hoida Eestimmad, ongi näha kuidas ta hoiab.

Teie siin kritiseerite oma muresid. kuid siinsed valvekoera võivad sellesr väga pöördesse minna ja Keskerakond sureneb jälle kesikute ja idiootidega.

Hea, et olete anonüümsed. sest liikvel on ohtlikud lihasööjad bakterid ja valitsuse trepid on väga libedad.

järg  2015-08-07 15:00:16
Mis puutub teie teemasse, et omabalitsusteds ja ministrid on puupead ega jaga oma ametitest midagi. Mo , aga nii see peabki olema. Mrrnutagem esimest paljukidetud Laari valitsust ja mõelge kuidas ja kellehga varustati esimese valitsuse õrged ametikohad. selge on see, et just Ain Seppik, mitte aga väga asjatundja ja suuurte kogemustega teeneline jurist Endel Mauer ei kõlvanud politseid juhtima, sest ta oli liga aus ja siis ei oelsk see riigi vara riisumine ja spekulatsioon ilmselt nii libedalt läinud? Ka Lagle Parek oli just see õige siseminister, sest Olev Laanjärv tundis seda tööd ja seda ei saanud lubada. muidugi ideaalne oli Herman Simmi edutamine. ma pole nii lolli, nagu laua jalg uskunud, et sellised on polkobnikud! No mis seal imestada ku kalarappiaj sai kohe kriminaaljälituse vaneminspektoriks ja sealt kohe aastase praagi tootmise järel komissariks! Nii,et see ongi meie Ansipi õigusriigi poliitika, et ametnik ei tohi tunda seda,erialast tööd. kuhu ta ametisse määratakse. Sest ta hakkab siis neid juhte segama, kelle käes on riigivalitsemise ohjad.Just äsja veendusin, kuidas töötavad meie valituse asutuste ametnikud TKA ja selle komisjonides. nad isegi ei loe atrbija (kaebaja) avakdust läbi ja tõttavad sulisis kaitsema kelme, kes tegelevad väljapressimisega. Sellest oli pikemalt eelmises Kortspärna artikli kommentaarides juttu. Kuna Kesknädal ei nõustunud avaldama, siis sai see avaldatud kommentarides.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Järgmine

Nimi 
E-mail