Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Lõimumine läks nässu

soodustab lõimumist  2010-11-15 16:01:37
http://www.vorumaateataja.ee/?a=uudised&b=11505
Aaviksoo: viisavabadus Venemaaga on kogu Eesti huvi.

  2010-11-15 16:22:39
http://www.postimees.ee/?id=341901
Ka eestlaste endi vahel mitmeid lõhesid. Siin on juttu vanade - noorte konfliktist.

Ants  2010-11-15 17:06:00
Ma küll ei mõelnud rohkem kirjutada kuid ometi vastan --mina elasin Vabaduspuiestee ääres mida mööda tankid Tallinna sõitsid ja olin siis 7 aastane vahtisin vene tanke mis pidevalt mürinal möödusid - minust polnud muidugi mingit lugejat tooaeg kuid ärge ajage naerma ,et Tallinnasse sõitis mingi kümekond tanki . Vale ,kuid kuipalju neid oli muidugi mina ei tea kuid neid mahajääjaid tanke "tilkus" õhtuni veel üks-kaks korraga mööda Vabaduspuiesteed--kahjuks ei ole minuealistel pensionäridel arvuteid ja kellel ongi ei kommenteeri siin ,muidu kirjutaks ja nemad mis nägid . Kuid mäletan ka seda kui tõsised olid minu vanemad ,ja isa kes tuli töölt rääkis -- terve Tallinn on täis vene tanke ja sõdureid ,ning võim Tallinnas on vene sõjaväe käes . Kas leidub lolli kes usub "eesti rahvas " tegi ise riigipööret miks??? . 1924 aastal kui oli majanduslangus ,tulid salaja üle piiri Venemaalt seal elavad kommunistid- eestlased (Eestis ei olnud isegi põrandaalust Kommunistliku parteid ) ning Viktor Kingisepp asus juhtima relvastatud ülestõusu . Punaarmee ootas piiri taga ,et ülestõusnute esimese abipalve peale appi ruttata . Kuid 1 dets. mäss kukkus haledalt läbi . Töölised ei mõelnudki ühineda ülestõusnutega . Tondi Sõjakooli kursandid lõid korra maksma linnas mõne tunniga . 1940 aastal juunis aga Tallinnas oli hulgaliselt vene tanke ,et ei korduks 1924 aasta hale riigipöörde läbikukkumine . Ja koolides ajalooraamatuis on see ometi kõik kirjas kes ei tea lugege -mitte muidugi Nõukogude õpikutes kus kirjas " Ja rahva kannatus katkes " kas pole nõme nii kirjutada teha musta -valgeks

Mihkel  2010-11-15 17:24:48
Et venelaste korraldatud oli riigipööre Tallinnas see on ammu teada, Moskvast sõitis selleks kohale seltsimees Ždanov ülesandega juhtida riigipööret kus "rahvas" võimu ülevõtab . Toodi isegi Petserist eesti keelt kõnelevaid venelasi kes Toompea lossi ees karjusid aksendiga eestikeeles valitsus vastaseid loosungeid ja nõudsid uut valitsust . Seda muidugi julgestasid vene tankid muidu oleks politsei kohesellt sekkunud .

:)))  2010-11-15 17:57:10
to Mihkel 2010-11-15 17:24:48
Ja isegi kui oli riigipööre ja sajad tankid Toompeal, vastab see igati tänapäeva rahvusvahelisele õigusele ja stiilinäidetele Iraanist ja Afganistanis, kus eestlased ise osalevad ja kõik on jokk!

  2010-11-15 19:15:18
http://rahvuslik.blogspot.com/2010/09/ei-keskerakonnale.html
Keskerakond on venelaste erakond, kel pole eestlaste mandaati.

Mihkel   2010-11-15 19:16:03
Kas Sa midagi targemat ei oska kirjutada kui siin rääkida mingist mõnekümnest eesti rahuvalvajast sõdurist ,kelles MITTE-MIDAGI ei olene . Ja kes loomulikult on seal ÜRO egiidi all . !940 aastal Tallinnas oli hoopis midagi muud seal üks võõrriik alatult okupeeris Eesti Vabariigi -paistab oled kohalik venelane kellel pole õrna aimugi Eesti ajaloost ja sellest mis siin sündis . Ja lollusi tõesti ei tasu kirjutada -JOKK

TO-TO MIHKEL   2010-11-15 19:30:14
Vabanda kuid Sa oled tõesti loll kui "saabas" kui võrdled 1940 aasta venelaste organiseeritud riigipööret ÜRO vägede viibimisega nii Iraagis kui Afganistaanis ja Eesti kui" Nato" liige on kohustatud osalema rahuvalvamis operatsioonides . Lisaks loe ka lehti "NATO" väed viiakse välja Iraagist . Eks siis näi mis seal toimuma hakkab .

to  2010-11-15 20:25:22
to Muhkel
Iraaki mindi ilma ÜRO otsuseta ja hilisemgi otsus saadi valetades, sest massihävitusrelvi pole siiani leitud. Väga segased on asjaolud ka seoses 9/11-ga.
Baaside leping sõlmiti Rahvasteliidu egiidi all, samuti vastas kõik Inglismaa - Prantsusmaa garantiide andmise põhimõtetele. Baltikumis tegutses Abwehr ja metsavennad vaid ootasid, millal alustada. See on selgunud ka Abweri ettekannetest Wehrmachti juhtkonnale.
ÜRO loodi 1942. aasta 1. jaanuaril liitlasriikide poolt ja kõiki liitlaste edaspidiseid konverentside otsuseid, mille alusel Eesti jäi Nliidu koosseisu, saab vaadelda ÜRO otsustena maailmasõja tingimustes.
Eesti allkirjastas 1991. aastal OSCE järelevalve all tagantjärgi Helsinki 1975 lõppakti, millega tunnustas eeltoodud konverentsi otsustena kujunenud olukorda Euroopas.
Eesti riik allkirjastas 1994. aastal juulilepped tunnustades, et okupatsiooni 1940. aastal polnud. Mingeid tanke 1994. aastal Toompeal samuti ei olnud.

  2010-11-15 20:52:12
http://www.mgimo.ru/news/press/document119721.phtml
31.08.09
Урмас Паэт: «мы не имеем территориальных претензий к России»

Lõimuja  2010-11-15 21:20:06
autorile

Olen valmis lõimuma kohe peale tiblade kupatamist Narva jõe taha. Sama soovivad ka ülejäänud eestlased.

newyorker  2010-11-15 21:23:45
1943. aasta 8. juunil kohtusid New Yorgis USA president Roosevelt ja Tšehhoslovakkia endine president Beneš, keda Roosevelt soovis kuulata Euroopa asjade eksperdina.
Leiti, et Besaraabia, Bukovina, Valgevene, Lääne - Ukraina ja Balti riigid peavad jääma NLiidule (Antanti poolt määratud nn lord Curzoni liini järgi).
Roosevelt tahtis poolakatele midagi vastu anda ja küsis Benešilt arvamust Ida - Preisimaa andmise kohta Poolale. Beneš oli nõus.
Hiljem konsulteeris Roosevelt samal teemal Churchilliga, kes aga toetas kõike kavandatut NLiidu kohta, Poolale aga ei tahtnud kompensatsiooniks midagi anda.

pan  2010-11-15 21:30:31
to Lõimuja
Et hakkad lõimuma asemele saadetud ukrainlaste, poolakate jt-ga?
Tööandjate Keskliit nõuab 100 000 võõrtöölise toomist, et vähemalt praegust elustandardit kuidagi säilitada. Eestlane eelistab teatavasti nö pehmeid erialasid õppida.

lurih  2010-11-15 21:30:49
"neid mahajääjaid tanke "tilkus" õhtuni veel üks-kaks korraga mööda Vabaduspuiesteed"
Ants. Sa ajad kaks asja segamini, üks asi on vene vägede liikumine baasidesse ja teine asi on nende osalemine riigipöördes.
Detsembrimässus osalesid tõesti ainult Petrogradis väljaõppe saanud Venemaa eestlased. Seda fakti ei salatud ka sovjetiajastul. Kui viitsimist ja tahtmist, siis on ka isikuliselt võimalik kõik "revolutsionäärid" tuvastada. Kommunistid tegid valearvestuse ja mõnigi eesti kommunist sattus selle avantüüri eest Venemaal põlu alla ja hiljem hukati.

dollar-boy  2010-11-15 21:48:20
to lurih 2010-11-15 21:30:49
Eesti kommunistidele sai NLiidus saatuslikuks see, et enamus neist olid trotskistid. Ka Hans Pöögelmann jt saabusid Venemaale USA-st koos Trotski, pangamajade raha & viisnurgaga.

http://grey-croco.livejournal.com/167853.html
Занимательная история русской революции
Пломбированный пароход имени Лейбы Бронштейна.

“Дорогой г-н Президент, я симпатизирую советской форме правления, как наиболее подходящей для русского народа...”
Из письма президенту США Вудро Вильсону (17 октября 1918 г.) от Уильяма Лоренса Саундерса, президента корпорации “Ингерсолл-Рэнд”, директора корпорации “Америкэн Интернэшнл” и вице-председателя правления Федерального резервного банка Нью-Йорка.

vaagija  2010-11-15 21:59:05
Olen nõus Antsu ja Mihkli õelduga. Kas ei olnud aga nii, olen sellest lugenud, et 1944. aastal vallutasid vene tankid Tallinna varahommikuse üllatusrünnakuga, milles osalesid ka Laskurkorpuse mehed vist eesotsas polkovnik Võrgu tankikolonni eelsalgaga. Aga saklaste vastupanu nad vist ei leidnudki, sest sakslased olid linna varem maha jätnud, vist vaid mõned paugud tehti. Ütled, Ants, et tankid tulid Tallinna mööda Vabaduse puiesteed - aga loogiliselt võttes pidid nad tulema ikka mööda Narva maanteed Narva poolt?

ottomar  2010-11-15 22:04:36
Rahvusriikide aeg on läbi, seda tõdes juba Otto Skorzeny oma memuaarides.
Ja veel.
http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2009/06/19/66318.shtml
Американский эксперт: «Эпоха национальных государств подошла к концу»

pronx  2010-11-15 23:07:11
http://baltija.eu/news/read/13628
Psühholoogi arvates põevad eestlased pronksiöö kompleksi.

Lõimuja  2010-11-15 23:14:48
to pan

Olen ~ 97% kindel, et lähiajal võtab EU vastu sisserände seaduse, mis võimaldab liikmesriikidel oluliselt piirata saabunud migrantide õigusi, jättes maha algse Euroopa Ühendriikide idee vabalt valida elu- ja tööpaika suvalises EU osas. USA variant ei toimi traditsoonilistes rahvusriikides.
100 000 võõrtöölist võib edukalt aidata majandust jalule tõsta, kui nendel on seadusega piiratud riigis viibimise aega ja tähtaja möödumisel või sisejulgeoleku kaalutlustel saab neid päevapealt tagasi saata.

Erusoldat  2010-11-15 23:28:42
Vaidlusel on mõtet vaid selgete mõistete kasutamise korral. Kõnekeeles me ei kasuta sõnu soldat, armee, tankid, okupatsioon, okupandid, lõimumine ja üldse igasuguseid sõnu vastavalt mingitele erialastele definitsioonidele. Erialasid on palju ja seetõttu on isegi ladinakeelsetel sõnadel palju erinevaid tähendusi. Eestikeelse lehe netikommentaariumis võiks vaidlus käia eesti kõnekeeles. Ja vaielda tasub vaid lõimumise sarnaste tegevuskavade üle. Minevik oli ära just sellisena nagu oli. Mõni tahab siin küll väita, et ei olnud, taipamata eneselt küsida:"Aga kuidas siis mina siia sain?"

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail