![]() Ajalugu kordub
2013-11-04 14:08:01
Kas tõesti ei ole kuidagi neid Savisaare laimajaid ja mustajaid, kes siin lehel räuskavad kriminaalvastutusele võtta. Mõnele mehele kuluks vähemalt aasta vanglat, ehk siis teaksid, et Eesti riigi loojaga nii ei käituta!
muigaja
2013-11-04 15:20:12
Venelaste eest kõnelejale. Ma näen, et sina oled venelaste eest kõneleja, kes sind volitas? Kuid siin ma teen järeldusi kui pidevalt toonitatakse, et ainult tänu venelastele sai Keskerakond võimule. Siit võib välja lugeda, et venelasi ei peeta Eesti elanikeks, sest Riigikogu valimistel alles näidatakse ja mida? Ning veel, kes on siin muulased, mida pidevalt toonitatakse. Kõik siin elavad inimesed on eestimaalased. Ning neil on võrdne õigus käia valimas ja otsustamas riigi probleemide üle. Paistab, et teie teete siin segregatsiooni kes on aaria verd ja kes on rämps. Seda segregatsiooni tegi juba varem keegi, kes selletõttu päästis valla Maailmasõja. Paistab, et tal on siin mõttekaaslasi. Keegi russofoob ütleb, et tal on ainult kartus, et venelased võtavad võimu. Ärge kartke midagi, mõni teisest rahvusest hoolitseb eesti inimeste heaolu eest rohkem kui praegune ärikate valitsus. Isegi nõukogude ajal oli rahvusliku kultuuri arendamine riigi prioriteet. Kultuur olgu vormilt rahvuslik, nii oli loosung. Ning meil kõlasid laulupeod üle kogu riigi. Ei kao meie laulupeod nüüd ka kuhugi. Aga ma näen, et teil on Hitleri iseloom, nimelt teie olete aariaverd ja peate valitsema, te kardate, et äkki hakkab valitsema mitte aariavereline ja seepärast te teda vihkate. Kus te elate? Te ei ela möödunud sajandis, praegu elate ühtses Euroopa Liidus ja Eesti allub euroseadustele kus osariike võivad valitseda nii moslemid kui neegrid. USA-s veel sada aastat tagasi lintšiti neegreid, nüüd on neeger riigipea ja see on meie ülistatud USA. Kui USA-s võib neeger olla riigipea, siis Eestis võib see olla ka venelane. Arvatavasti paari inimpõlve pärast see nii juhtubki.
nõus muigajaga
2013-11-04 15:32:25
See venelaste halvustamine on ületanud igasugused piirid. Ja kui nüüd päris aus olla nii ajalooliselt kui ka geograafiliselt, siis on Eesti puhul tegemist ühe osaga Venemaast ja eestlased on tegelikud väike vähemusrahvus Venemaal.
2013-11-04 15:37:12
Mis te kaks viimast olete lollakad või narkouimas?
2013-11-04 16:06:50
Savisaar ja Eesti riigi looja - megairw!
Urmas
2013-11-04 16:33:41
See kodanik "nõus muigajaga" võiks rumalatele selgitada, mismoodi on Eesti osa Venemaast? Kui see põhjus, et asub ühel ja samal kontinendil Venemaaga ja venelased on siin sõdinud, siis võib ka Itaaliat pidada osaks Venemaast, sest Suvorov ju käis seal Alpi-retkel oma armeega.
2013-11-04 16:39:23
Ajalooliselt on Eesti pikka aega kuulunud Venemaa kooseisu. Vaadake kasvõi ilmakaarti, iga loogiliselt mõtlev inimene saab aru, et Eesti on praegu nagu lahti rebitud oma emamaast. See et eestist sai iseseisev riik on pigem geopoliitiline veidrus, mis ei allu loogilisele mõistusele.
kiin
2013-11-04 16:43:10
Selle loogika järele on Venemaa ka geopoliitiline veidrus, mis ei allu loogilisele mõistusele, sest ta on pikka aega olnud mongolite alnuses.
To muigaja
2013-11-04 16:45:23
Kelle poole sa oma viimase arvamusega pöördusid?Kas Jaani või minu-Omaani?Mulle jäi see arusaamatuks.
vaagija
2013-11-04 17:08:55
Lisan muigaja eelviimasele kommentaarile, et jah, Edgar Savisaar oli just eesti kommunist, nagu seda olid ka Arnold Rüütel ja Vaino Väljas - täpselt samuti nagu oma riigi ja rahva eest seisis tulihingeline leedu kommunist Algirdas Brazauskas. Nii et kommunistil ja kommunistil on ikka suur vahe.
vaagija
2013-11-04 17:09:15
Ja kui juba politrukkidest räägime, siis lisan, et minul ei olnud "õnne" politruki valvsa pilgu all aega teenida, ometi mäletan naabrimehe juttu selle kohta, kuidas ta üks vähestest, eestlasena, töötas politrukina merelaevanduses kaugsõidu laeval. Iga kord, kui nende laev sadamast väljus pikemale reisile, siis terve meeskond pani pidu ja jõi ennast täis - madrusest kaptenini - ja siis oli tema ainuke kaine mees laeval, kes roolis oli ja kurssi hoidis... kuni ükskord mõni õigem mees ennast välja magas...
2013-11-04 17:16:47
Nii et kaugsõidu laeva meeskond tõmbas peale sadamast väljumist ennast kohe lapiti? Ja politruk ainsa kaine mehena meeskonnast oli roolis ja hoidis kurssi? Ruttu ruttu arsti juurde, kulla vaagija.
Lasnamäe elanik
2013-11-04 18:05:31
Omaan 13:44:20! Eks sinu oponendid kasutavad ka sinu vastu mõnda krõbedat sõna, kui sa nendega samas stiilis enne kõneled. Kas või see sama Jaani nimetamist nälkjaks, ajupuudulikuks. Eks sa ise oled ja siis tunned teda ära !!!
Sinu pidevad kirjapanekud ja ühte sama korrutamised, näitavad debiilsust. Kus sa tead, et Jaan ei tea, mis on Wikipedia, sa nagu tunneks teda. Saab küll, seda võin Jaani eest vastata, saab lisada ja täiendda Oled varemgi oponente kostitanud laimavate sõnadega, kuidas see sul meeles ei seisa. Ansip on sul pidevalt hammaste vahel koos oma sõpradega, kaaskommijatega. Savisaare päritolu ja kodakontsus on väga oluline. Ta on Eesti Vabariigi pealinna meer ja suurima erakonna esimees. Ilves on esivanematelt Eesti Vabariigi kodanik, selles pole kahtlust. Mis rahvusest on esivanemad olnud, pole oluline. Peipsi äärsed venelased on ka täieõiguslikud eesti riigi kodanikud enamuses. Mis selles paha on? Miks sa nimetasd Jaani "rahvuslaseks". Kui sa ei tea, siis see on tema solvamine. Ma võiks panna sulle samuti väga solvava nime. Au võib teha häälte samine, aga see ei tee au, et nende häältega sai Tallinnat valitsema. See on nagu noaga selga löömine eestlastele, kellest enamus teda ei valinud. Kas sina rahvustel vahet ei tee, omaan!!! Sa elad mingis XVIII või XIX sajandil. Lõpuks: kas sa ilmaaegu ei raisanud oma aega. Nad on sinust targemad. Nii, et mõtle enne kui kribad oma kommi. Saad targema ja õpetlikuma kommi vastu.
vaagija
2013-11-04 18:09:41
to 2013-11-04 17:16:47
Võid ise minna, kui soovid - mina räägin seda, mida mulle politrukk isiklikult rääkis.
arvamus
2013-11-04 18:10:54
Paneme Savisaare laimajad pokri aastaks, aga mis me teeme Ansipi, Laari ja teiste laimajatega. Siberisse sanatooriumi ka saata ei saa. Räägime USA võimu meestega, ehk saab saata Kariibi mere Guantonamo vangilaagrisse.
vaagija
2013-11-04 18:21:12
Lasnamäe elanik, mööda paned! Olen teie duelli jälginud kogu aeg - Omaan on otsekohese ütlemisega ja vastab teiesugustele klähvijatele samade võtetega, enda kaitseks. Nii et mitte ENNE, vaid PÄRAST teiesuguste klähvimist, kes te siia KN lehekülge solkima tulete.
Rein
2013-11-04 19:25:30
Venemaa pole kunagi Mongolite võimu all olnud. Oldi küll sõltlasriigid, kui sisepoliitiline iseseisvus oli neil alati olemas. Andamit pidid nad küll paarsada aastat maksma, aga kui tänapäeva venemaa ehk Moskva riik tekkis siis visati ka tatari ikke turjalt. Kultuuriliselt on eesti rohkem ikkagi Saksa kultuuri osa, seda eelkõige tänu katoliku kiriku väga tugevale mõjule ja kolonisatsioonile mis toimus tänapäeva saksamaalt. Küll on aga eestirahval olnud tõesti kõige parem olnud Venemaa võimu all, eriti NSVLis.
2013-11-04 19:36:19
Mis sisepoliitilisest iseseisvusest saab rääkida süsteemis kus suurvürste ja vürste pandi paika Kuldhordis? Jutt sellest et eestlaste parimad päevad olid NSVL ajal, ajab aga oksele.
Rein
2013-11-04 19:43:21
Enamasti olid vürstid valitseva perekonna liikmed, aga jah, kuldhordis pidid nad alguses pugemas käima et võimule saada. Aga oma riigi siseasju korraldasid nad ise. Mongolitel oli oma kuldhordigagi juba piisavalt tegemist, seetõttu ei sekkutudki õigeusklike siseasjadesse. Täpsustan, parimad päevad olid Eestlastel umbes 1960-85.
To Vaagija
2013-11-04 19:57:40
Tänan toetuse eest!Mõnikord mõtlen ka ise, miks peaksin ma vastama kaabakatele, kelle ainsateks argumentideks on halvad venelased, paha Savisaar, hea Ansip ning debiilne Omaan ja kuri Vaagija.Tegelikult ei peaks, sest need siia komandeeritud klähvijad meiepoolset reageerimist ootavadki, enamik neist on aga tagasihoidlike vaimsete võimetega, mis tihti avaldub ka nende emakeele tundmises ja kasutusoskuses.
Minu viimasele kirujale ütlen vaid niipalju, et loomulikult teen ma vahet rahvustel, kuid elan kõrvuti ja suhtlen meeleldi siin elavate venelaste ja teiste muukeelsetega, kes suhtuvad meisse sõbralikult ja peavad end selle maa inimesteks.Ma ei kujuta ette sõjakaid moslemeid ja teisi taolisi lõunamaalasi siin peremehetsemas ja laamendamas, nii nagu nad teevad Venemaal ning kelle vastu venelastel on täielik õigus välja astuda.Kui selline olukord tekiks siin, siis on meie otsesed liitlased venekeelsed kohalikud inimesed.Jätke ükskord see venelastega hirmutamine, nad on meie kõrval elavad meie maa inimesed ja üldjuhul mitte halvad, tihti paremad kui paljud meie rahvuskaaslased. |