![]() Savisaar: ajakirjanikud jahmatavad mind
vaagija
2008-01-17 00:01:35
Antsule - minul küll oleks häbi olla erakonnas ja samal
ajal seda erakonda lõputult arvustada, ma astuksin ise
vabatahtlikult erakonnast välja.
Ants
2008-01-17 00:16:42
Meg-ile Võtan veelkord"sõna" äkki ei pea hiljem arvuti
vastu nagu kartsid.Kas Sa ei taipa kui väga siin Panovi
õigustavad kommendaarid tuletavad meelde Stalini
isikukultuse aegu. Tooaeg kui Stalin ütles --süütu, ei
julenud keegi selles kahelda. Kui Stalin ütles --süüdi kohe
oli Siberi sõit ja terve suguvõsa saadeti järele kui
rahvavaenlased.
Ka nüüd ütles Savisaar --süütu.
Ants
2008-01-17 00:27:05
Vaagijale--kui vale arvamus eht Stalini aegne isikukultus.
Kui mina olen Keskerakonnas siis Sinu arvates tohin ainult
iga "suure juhi" sõna peale plaksutada ja järgi kiita. Ka
Kommunistlikus Parteis oma arvamust olla ei tohtinud.
Isegi kodus"tekiall" ei tohtinud teisiti mõelda kui suur
Stalin ütles. Kas selline Erakond on Sinu arvates õige
erakond.? Ei vastupidi kui näed ,et on midagi valesti tuleb
täie häälega välja öelda. Ja Keskerakonna asutaja liikmena
ei kavatsegi vait olla ja oma arvamust mitte öelda.Tõsi
paljud asutaja liikmed on Keskerakonnast välja astunud,
mina nii ei tee. Kuid alati avaldan oma arvamust siin olgu
see siis õige või vale.
Meg
2008-01-17 05:16:24
Ants."Igasuguste inimeste"all ma ei mõelnud Sind. Arvuti
kohta ütlesin naljaga,Su sõnastus oli küllalt raevukas.Loe
oma komm:00:16:42 läbi-kas Sa võrdled Savisaart Staliniga?
Isikukultusega tegeleb hoopis teine, veel kõrgem politrukk
.Ansip.
tsiviilisik
2008-01-17 08:18:29
to 18:53;
Eesti meediategijad on "liitlasarmees". Eesti meedia on
kahe suure erakontserni - Eesti Meedia ja Ekspress Grupp -
kontrolli all. Meediategijad-töövõtjad peavad olema
tööandjale (kontserni omanikule/juhile)lojaalsed.
Mittelojaalsel töölt lahtilastud meediategijal pole kuskile
tööle minna.
sarnasuse märkaja
2008-01-17 08:25:51
to Ants 00:16; Praegu on Ansipi valitsuse tugimeedial
kõvasti sarnasust stalinismiga. Savisaar julges arvustada
valitsusparteide tugimeediat ja, oh sina mait, kuidas ta
sai seepeale sellestsamast meediast solgivalanguid kaela!
sarnasuse märkaja
2008-01-17 08:35:36
to Ants 00:27;
Ma pole kuulnud/lugenud, et keegi oleks Keskerakonnast
arvamuse avaldamise pärast välja visatud. Küll aga tean
värsket juhtumit, et suure juhi Ansipi parteist visati
hiljuti välja keegi, kes partei käsule ei allunud.
#Reform viskas sõnakluulmatu liikme välja. Reformierakonna
Tallinna piirkonnaorganisatsioon otsustas 21.detsembril
2007 lõpetada Tallinna linnavoliniku Svetlana Melehhova
erakondliku kuuluvuse. Erakonna piirkonnajuhi Andrus Umboja
sõnul hääletab Melehhova volikogus risti vastu fraktsioonis
otsustatule. Eile hääletas Melehhova linnaeelarve
vastuvõtmise poolt. See näitas lõplikult, et temaga koostöö
ei saa jätkuda, märkis Umboja#
Indrek_s
2008-01-17 09:36:24
Saage aru Reformi materdajad.
paljud inimesed ei hääleta reformi poolt selle pärast, et
neile jubedalt meeldiks nende poliitika. Põhjus on selles,
et otsitakse Keskerakonna autoritaarsele parteile
vastasjõudu...mis suudaks ka tegutseda. paljud valiksid
näiteks Sotsid või IRL-i, kuid nemad ei saa hetkel Keskile
vastu...ja muud ei jää üle.
Indrek - ei poolda kah reformi, kuid veelrohkem ei suuda
kannatada keski poliitikat
arno
2008-01-17 10:59:49
Olen Indrekuga nõus. See on eestlase igivana dialemma, ta
ei saa valida mitte hea ja halva vaid halva ja veel halvema
vahel... Võrreldes Savisaarega ei paista vähemalt Ansipist
kusagilt välja, et Ta oleks Putini käepikendus Eestis...
teema
2008-01-17 11:32:35
see Savisaare autoritaarsus on samuti üks suur
väljamõeldis,mille mõtles välja agar parteisõdur Isamaast
ja mida levitavad äraostetud ajakirjanikud ja ajupestud
partei noorkotkad. Kui me räägime autoritaarsusest,siis
tuletage meelde oma kommentaare,mis te kirjutasite mais.
See oli umbes nii,et kuidas Savisaar julges teisiti arvata
ja seda ka avalikult öelda kui Ansip otsustas. Veel oli,et
me peame kõik nii mõtlema ja ütlema,nagu Ansip,sest praegu
on selline aeg. Tuleb teile see meelde,kes te Savisaart
autoritaarsuses süüdistate?????
konkreetne
2008-01-17 11:47:11
to Indrek_s;
Nimeta mõni konkreetne näide Savisaare autoritaarsuse
kohta.
Kui Savisaar oli Ansipi valitsuses, nimetati Ansipit
peaminisriks Savisaare valitsuses. Praegune Reformi juhitav
valitsus on täiesti käpardlik. Kogu Reformi energia läheb
Keskerakonna tümitamisele.
Mart
2008-01-17 12:58:59
Olen nõus Indreku ja Arnoga. Aga Konkreetse käest küsiks,
et kes nimetas Ansipit peaministriks savisaare valitsuses?
Keskerakond ise nimetas teda nii, mitte teised. Ja kui
praegu keegi kedagi tümitab, siis on jälle keskerakond see
tümitaja ja kakleja, kes ainult sitaga loopida oskab.
Peaaegu iga päev on lugeda mingist nõmedast ennustusest
valitsuse laialiminemise kohta või muud lollust, küll
ähvardamisi ja valetamisi.
konkreetne
2008-01-17 13:29:52
to Mart 12:58;
Ikka meedia, ikka meedia nimetas Ansipit peaministriks
Savisaare valitsuses!
Keskerakond on riigikogus opositsioonis. Opositsiooni töö
on valitsusliidule oponeerimine. Selle töö eest saavad nad
riigikogu palka. Valitsusliit saab palka riigi valitsemise
eest. Aga valitsemist pole ollagi! Aga milles siis ikkagi
seisneb Savisaare autoritaarsus, konkreetselt? Too
konkreetne näide ähvardamise ja valetamise kohta.
vaagija
2008-01-17 14:24:38
Ants - anna andeks, aga see on Sinu, kui erudeeritud
inimese poolt vääritu tegu, et Sa keski võrdled stalinliku
parteiga. Juba see näitab, et KE on demokraatlikum erakond,
kui mõni teine, kus visatakse liige erakonnast välja ainult
sellepärast, et julges hääletada oma peaga mõeldes eelarve
vastuvõtmise poolt (hääl ei olnud otsustav) - KE nii ei
talita ja ka Sina võid rahus erakonna liige olla, ainult et
Su kriitika võiks konstruktiivsem olla, destruktiivsus ei
edenda ühegi erakonna demokraatlikkust. See väide on vale,
et keskid plaksutavad "suure juhi" iga sõna peale, olen
kümneid kordi kritiseerinud KEd, kui seda vajalikuks
pidasin, aga austan KEd sellepärast, et ta INIMESE eest
seisab, parempoolsed on vaid raha-võim-rikkus(vaesemate
arvelt) eest väljas. Mis puutub Panovi juhtumisse, siis
väga paljud meist teadsid juba enne Savisaare ütlusi, et
üheski demokraatlikus riigis nii inimese süüdi mõistmist ei
lavastata.
vaaguja
2008-01-17 15:38:21
KE ja demokraatlikum kui mõni teine!IRW! Millisest
erakonnast on olnud kõige enam hulgi ja üksikult
lahkumisi?! Ikka KE-st, kusjuures lahkujateks on enamuses
olnud silmapaistvad intellektuaalid,poliitikud, isemõtlejad
- kõik, kes on saanud nägijaks suure juhi ja õpetaja suhtes.
vaagija
2008-01-17 17:29:26
to 15:38 - üks läheb ja mitu tuleb asemele - seda
silmapaistvat taset on märgata juba siinsete
paremkommenteerijate järgi - miks on siis KE ja RL Eesti
suurimad erakonnad?
vaaguja
2008-01-17 17:59:21
KE jaoks lihtsameelseid jätkub, kahjuks.
vaagija
2008-01-17 18:39:46
KE jaoks realiste jätkub, õnneks.
Ants
2008-01-17 18:40:46
MEG-le Kõige enne vastan muidugi Sinule. Õnneks arvuti veel
töötab. Kulla MEG kuidas Sa võid arvata ,et mina võrdleks
sajandi suurimat mõrtsukat Stalinit ,keda lausa jälestan
hr. Savisaarega ,kes on Eesti suurim poliitik ,mida
tahtmatult tunnistavad ka tema vaenlased. Üheski oma
kommentaaris ei ole mina midagi halvustavad öelnud
Savisaare kohta. Alles peale "pronksööd" ei saa ma temast
enam aru - millist teed ta viib keskerakonna. Kas tõesti
muutub Keskerakond venelaste Erakonnaks Putini "Ühtse
Venemaa" Eesti osakonnaks. Või keerab Savisaar näo tagasi
eestlaste poole.Olen siin Järvamaal rääkinud teiste
erakonna kaaslastega ja paljud on äraootaval seisukohal
nagu minagi . Kuid Savisaar on autoritaalne juht. Siin pole
vaielda. Ja paljud tuntud Keskerakonna tippjuhid
sellepärast Keskerakonnast lahkunud , näiteks juba
Järvamaalt Mikser ja Marrandi. Ja isikukultus ,muidugi
mitte sellises mõõtmes kui Venemaal paistab samuti olevat.
Ka Sina MEG oled alati vaimustatud ja usud tões ja vaimus,
et Savisaar on ilmeksimatu. Ka Stalinist arvati ,et on
ilmeksimatu. Vale --- kõik inimesed eksivad. Ja ei ole
mõtet siin jälle mulle "ninale visata" ,et hoopis Ansip
on autoritaalne ja reformierakonnas isikukultus. Mind ei
huvita Reformierakond -- mina sinna ei kuulu. Mind huvitab
ainult Keskerakond millise loomise juures ka mina ise olin.
elusana tundev
2008-01-17 20:43:22
to vaaguja 15:38;
On lahkutud sellepärast, et teised parteid on lahkujatele
piimajõgesid ja pudrumägesid lubanud. Mõni aasta tagasi
lahkus kümmekond riigikogu liiget. Küllap neile sosistati,
et kui te Savisaare parteis poleks, saaksite kõike head ja
paremat. Ei saanud nad midagi. Nad ei suutnud endaga koos
ära meelitada ühtki keskerakondlast väljaspoolt riigikogu.
Tänaseks on need kümmekond lahkunut einevatesse parteidesse
laiali jooksnud ja nad on marginaalsed tegelased
poliitikas. (Marrandi valiti küll Rahvaliidu etteotsa, aga
seda ilmselt tänu keskerakondlasena ministriks olekule.)
Eesti SUUR JUHT on ju Anisp!
|