Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Savisaar: ajakirjanikud jahmatavad mind

vaagija  2008-01-17 00:01:35
Antsule - minul küll oleks häbi olla erakonnas ja samal ajal seda erakonda lõputult arvustada, ma astuksin ise vabatahtlikult erakonnast välja.

Ants  2008-01-17 00:16:42
Meg-ile Võtan veelkord"sõna" äkki ei pea hiljem arvuti vastu nagu kartsid.Kas Sa ei taipa kui väga siin Panovi õigustavad kommendaarid tuletavad meelde Stalini isikukultuse aegu. Tooaeg kui Stalin ütles --süütu, ei julenud keegi selles kahelda. Kui Stalin ütles --süüdi kohe oli Siberi sõit ja terve suguvõsa saadeti järele kui rahvavaenlased. Ka nüüd ütles Savisaar --süütu.

Ants  2008-01-17 00:27:05
Vaagijale--kui vale arvamus eht Stalini aegne isikukultus. Kui mina olen Keskerakonnas siis Sinu arvates tohin ainult iga "suure juhi" sõna peale plaksutada ja järgi kiita. Ka Kommunistlikus Parteis oma arvamust olla ei tohtinud. Isegi kodus"tekiall" ei tohtinud teisiti mõelda kui suur Stalin ütles. Kas selline Erakond on Sinu arvates õige erakond.? Ei vastupidi kui näed ,et on midagi valesti tuleb täie häälega välja öelda. Ja Keskerakonna asutaja liikmena ei kavatsegi vait olla ja oma arvamust mitte öelda.Tõsi paljud asutaja liikmed on Keskerakonnast välja astunud, mina nii ei tee. Kuid alati avaldan oma arvamust siin olgu see siis õige või vale.

Meg  2008-01-17 05:16:24
Ants."Igasuguste inimeste"all ma ei mõelnud Sind. Arvuti kohta ütlesin naljaga,Su sõnastus oli küllalt raevukas.Loe oma komm:00:16:42 läbi-kas Sa võrdled Savisaart Staliniga? Isikukultusega tegeleb hoopis teine, veel kõrgem politrukk .Ansip.

tsiviilisik  2008-01-17 08:18:29
to 18:53; Eesti meediategijad on "liitlasarmees". Eesti meedia on kahe suure erakontserni - Eesti Meedia ja Ekspress Grupp - kontrolli all. Meediategijad-töövõtjad peavad olema tööandjale (kontserni omanikule/juhile)lojaalsed. Mittelojaalsel töölt lahtilastud meediategijal pole kuskile tööle minna.

sarnasuse märkaja  2008-01-17 08:25:51
to Ants 00:16; Praegu on Ansipi valitsuse tugimeedial kõvasti sarnasust stalinismiga. Savisaar julges arvustada valitsusparteide tugimeediat ja, oh sina mait, kuidas ta sai seepeale sellestsamast meediast solgivalanguid kaela!

sarnasuse märkaja  2008-01-17 08:35:36
to Ants 00:27; Ma pole kuulnud/lugenud, et keegi oleks Keskerakonnast arvamuse avaldamise pärast välja visatud. Küll aga tean värsket juhtumit, et “suure juhi” Ansipi parteist visati hiljuti välja keegi, kes partei käsule ei allunud. #Reform viskas sõnakluulmatu liikme välja. Reformierakonna Tallinna piirkonnaorganisatsioon otsustas 21.detsembril 2007 lõpetada Tallinna linnavoliniku Svetlana Melehhova erakondliku kuuluvuse. Erakonna piirkonnajuhi Andrus Umboja sõnul hääletab Melehhova volikogus risti vastu fraktsioonis otsustatule. “Eile hääletas Melehhova linnaeelarve vastuvõtmise poolt. See näitas lõplikult, et temaga koostöö ei saa jätkuda,” märkis Umboja#

Indrek_s  2008-01-17 09:36:24
Saage aru Reformi materdajad. paljud inimesed ei hääleta reformi poolt selle pärast, et neile jubedalt meeldiks nende poliitika. Põhjus on selles, et otsitakse Keskerakonna autoritaarsele parteile vastasjõudu...mis suudaks ka tegutseda. paljud valiksid näiteks Sotsid või IRL-i, kuid nemad ei saa hetkel Keskile vastu...ja muud ei jää üle. Indrek - ei poolda kah reformi, kuid veelrohkem ei suuda kannatada keski poliitikat

arno  2008-01-17 10:59:49
Olen Indrekuga nõus. See on eestlase igivana dialemma, ta ei saa valida mitte hea ja halva vaid halva ja veel halvema vahel... Võrreldes Savisaarega ei paista vähemalt Ansipist kusagilt välja, et Ta oleks Putini käepikendus Eestis...

teema  2008-01-17 11:32:35
see Savisaare autoritaarsus on samuti üks suur väljamõeldis,mille mõtles välja agar parteisõdur Isamaast ja mida levitavad äraostetud ajakirjanikud ja ajupestud partei noorkotkad. Kui me räägime autoritaarsusest,siis tuletage meelde oma kommentaare,mis te kirjutasite mais. See oli umbes nii,et kuidas Savisaar julges teisiti arvata ja seda ka avalikult öelda kui Ansip otsustas. Veel oli,et me peame kõik nii mõtlema ja ütlema,nagu Ansip,sest praegu on selline aeg. Tuleb teile see meelde,kes te Savisaart autoritaarsuses süüdistate?????

konkreetne  2008-01-17 11:47:11
to Indrek_s; Nimeta mõni konkreetne näide Savisaare autoritaarsuse kohta. Kui Savisaar oli Ansipi valitsuses, nimetati Ansipit peaminisriks Savisaare valitsuses. Praegune Reformi juhitav valitsus on täiesti käpardlik. Kogu Reformi energia läheb Keskerakonna tümitamisele.

Mart  2008-01-17 12:58:59
Olen nõus Indreku ja Arnoga. Aga Konkreetse käest küsiks, et kes nimetas Ansipit peaministriks savisaare valitsuses? Keskerakond ise nimetas teda nii, mitte teised. Ja kui praegu keegi kedagi tümitab, siis on jälle keskerakond see tümitaja ja kakleja, kes ainult sitaga loopida oskab. Peaaegu iga päev on lugeda mingist nõmedast ennustusest valitsuse laialiminemise kohta või muud lollust, küll ähvardamisi ja valetamisi.

konkreetne  2008-01-17 13:29:52
to Mart 12:58; Ikka meedia, ikka meedia nimetas Ansipit peaministriks Savisaare valitsuses! Keskerakond on riigikogus opositsioonis. Opositsiooni töö on valitsusliidule oponeerimine. Selle töö eest saavad nad riigikogu palka. Valitsusliit saab palka riigi valitsemise eest. Aga valitsemist pole ollagi! Aga milles siis ikkagi seisneb Savisaare autoritaarsus, konkreetselt? Too konkreetne näide ähvardamise ja valetamise kohta.

vaagija  2008-01-17 14:24:38
Ants - anna andeks, aga see on Sinu, kui erudeeritud inimese poolt vääritu tegu, et Sa keski võrdled stalinliku parteiga. Juba see näitab, et KE on demokraatlikum erakond, kui mõni teine, kus visatakse liige erakonnast välja ainult sellepärast, et julges hääletada oma peaga mõeldes eelarve vastuvõtmise poolt (hääl ei olnud otsustav) - KE nii ei talita ja ka Sina võid rahus erakonna liige olla, ainult et Su kriitika võiks konstruktiivsem olla, destruktiivsus ei edenda ühegi erakonna demokraatlikkust. See väide on vale, et keskid plaksutavad "suure juhi" iga sõna peale, olen kümneid kordi kritiseerinud KEd, kui seda vajalikuks pidasin, aga austan KEd sellepärast, et ta INIMESE eest seisab, parempoolsed on vaid raha-võim-rikkus(vaesemate arvelt) eest väljas. Mis puutub Panovi juhtumisse, siis väga paljud meist teadsid juba enne Savisaare ütlusi, et üheski demokraatlikus riigis nii inimese süüdi mõistmist ei lavastata.

vaaguja  2008-01-17 15:38:21
KE ja demokraatlikum kui mõni teine!IRW! Millisest erakonnast on olnud kõige enam hulgi ja üksikult lahkumisi?! Ikka KE-st, kusjuures lahkujateks on enamuses olnud silmapaistvad intellektuaalid,poliitikud, isemõtlejad - kõik, kes on saanud nägijaks suure juhi ja õpetaja suhtes.

vaagija  2008-01-17 17:29:26
to 15:38 - üks läheb ja mitu tuleb asemele - seda silmapaistvat taset on märgata juba siinsete paremkommenteerijate järgi - miks on siis KE ja RL Eesti suurimad erakonnad?

vaaguja  2008-01-17 17:59:21
KE jaoks lihtsameelseid jätkub, kahjuks.

vaagija  2008-01-17 18:39:46
KE jaoks realiste jätkub, õnneks.

Ants  2008-01-17 18:40:46
MEG-le Kõige enne vastan muidugi Sinule. Õnneks arvuti veel töötab. Kulla MEG kuidas Sa võid arvata ,et mina võrdleks sajandi suurimat mõrtsukat Stalinit ,keda lausa jälestan hr. Savisaarega ,kes on Eesti suurim poliitik ,mida tahtmatult tunnistavad ka tema vaenlased. Üheski oma kommentaaris ei ole mina midagi halvustavad öelnud Savisaare kohta. Alles peale "pronksööd" ei saa ma temast enam aru - millist teed ta viib keskerakonna. Kas tõesti muutub Keskerakond venelaste Erakonnaks Putini "Ühtse Venemaa" Eesti osakonnaks. Või keerab Savisaar näo tagasi eestlaste poole.Olen siin Järvamaal rääkinud teiste erakonna kaaslastega ja paljud on äraootaval seisukohal nagu minagi . Kuid Savisaar on autoritaalne juht. Siin pole vaielda. Ja paljud tuntud Keskerakonna tippjuhid sellepärast Keskerakonnast lahkunud , näiteks juba Järvamaalt Mikser ja Marrandi. Ja isikukultus ,muidugi mitte sellises mõõtmes kui Venemaal paistab samuti olevat. Ka Sina MEG oled alati vaimustatud ja usud tões ja vaimus, et Savisaar on ilmeksimatu. Ka Stalinist arvati ,et on ilmeksimatu. Vale --- kõik inimesed eksivad. Ja ei ole mõtet siin jälle mulle "ninale visata" ,et hoopis Ansip on autoritaalne ja reformierakonnas isikukultus. Mind ei huvita Reformierakond -- mina sinna ei kuulu. Mind huvitab ainult Keskerakond millise loomise juures ka mina ise olin.

elusana tundev  2008-01-17 20:43:22
to vaaguja 15:38; On lahkutud sellepärast, et teised parteid on lahkujatele piimajõgesid ja pudrumägesid lubanud. Mõni aasta tagasi lahkus kümmekond riigikogu liiget. Küllap neile sosistati, et kui te Savisaare parteis poleks, saaksite kõike head ja paremat. Ei saanud nad midagi. Nad ei suutnud endaga koos ära meelitada ühtki keskerakondlast väljaspoolt riigikogu. Tänaseks on need kümmekond lahkunut einevatesse parteidesse laiali jooksnud ja nad on marginaalsed tegelased poliitikas. (Marrandi valiti küll Rahvaliidu etteotsa, aga seda ilmselt tänu keskerakondlasena ministriks olekule.) Eesti SUUR JUHT on ju Anisp!

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail