![]() Rahva süda valutab meedia pärast
kriibu
2012-04-11 06:09:55
Kulla Kaie Tähe, teie ei ole rahvas. Teie olete ÜKS inimene rahva HULGAST. Nagu mina olen vaid üks inimene rahva hulgast. Ja mina ei ole teiega nõus. Kas peaksin teie eeskujul nüüd ütlema, et "rahvas ei ole nõus"?
Werner
2012-04-11 06:17:21
Ja kui kesknädal oleks tõesti erapooletu ajaleht siis oleks see ju täiesti mõttetu asi. Kustkohast siis kolmapäevahommikul nalja saab.
Naerma ajab
2012-04-11 07:23:09
Kui vaadata, milliseid lugusid kriibu juba varahommikul esimestena kiiresti-kiiresti kribinal-krabinal kommenteerima kriibib, on selge, kes ta on. Ta ainult ise arvab, et teda keegi ära ei tunne. Ja Werneriga istutakse ilmselt samas liivakastis. Ja kustkohast siis kolmapäevahommikul nalja saab, kui kriibu-Werneri kommentaare lugedes.
Artur
2012-04-11 08:20:25
Vikerraadio saates „Valitsuse teenrid” ütles Heidit Kaio, et ajakirjanikud ongi oma maailmavaatelt parempoolsed (see ei tohiks ju olla takistuseks olemaks aus ja objektiivne!). Tiit Hennoste on aga öelnud, et ajakirjandus peabki olema kallutatud. Õukonnameedia ei saagi ju oma olemuselt aus ja objektiivne olla. Kui vabas maailmas on meedia ühiskonna valvekoer, siis Eestis on see valitsuse hambutu ja pime sülekoer.
juku
2012-04-11 08:31:31
Arikli autor eksib- ta sekti liikmena arvab, et tema ongi KÕIK MAA JA TAEVAS KOKKU- Rahval enamuses süda ei valuta- ärge muretsega kesikud ! Aga see, et teil see valutab oli teada juba ammu.
Enn Oja
2012-04-11 08:41:54
Kajjekesele lohutuseks nõnnapalju et ei mejje ega keegi teine saa kunagi mingit unistuste ausat või erapooletut ajuloputajat . ses lehti ja mölasaateid teevad inimesed kess juba loomult pole ise eraooletud . me võime kuidas tahes püüda et ühiskonnas poleks pättä, vargaid, mõrsukaid aga alati on neid kindel osa . sama jaotus esineb ka ajakirjanike ja end ajakirjanikeks nimatatavatevahel . kui nad ka ise ei löö kellelegi nuga turja sis sõnadega korvavad nad selle mitmekortselt .
kaa on nad kõik tuulelipud sest Kajjekese kujuteldud aus inime üle 1-2 loo ajakirjanduses avaldada ei saakski . päälägi pole meil ju nn rahvalehte ega rahvaraadiot, kõigil onn omadomanikud ja tegevjuhid . nood on samuti inimesed ning neil onn omad eelistused . samuti ei kannata nad sedakui mingi temalt rahasaav töötaja astub välja tema enda vaadete vastu . kui keegi võtaks vaevaks meil sellised juhud väljaotsi sis saaks kena paksu raamatu kus ussid ja maod kirjas . nagu ka nende tegevuse tagamaad . sellepärast unusta oma roosa unistus ausast ajakirjandusest ära, pole seda Postimes, pole seda Kesknädal, pole seda Nodong simmunn, pole seda ... .
JAAK
2012-04-11 09:07:02
Kate Tähe, aitäh väga õigete ja õiglaste tähelepanekute eest. Tänan ka Kesknädalat, selliste rahva murede avaldamise eest. Kahjuks võibki tänu väärivate meediate hulka lugeda veel Pealinna ja Nõmmeraado.Õhtulehest ei saa aru, vahel avaldab päris tühiseid artikleid, samas keeldub avaldamast aktuaalseid ja vahel väga olulisi lugeja arvamusi või vastukajasid.
AINO
2012-04-11 09:13:48
Kulla Kriibukene, mis imelik nimi sul on? Pane omale ilusam varjunimi kui ei julge oma nime all teisi kritiseerida. Muidugi aus inimene esineb-eriti kriitikaga- oma nime all, aga sa võid ju olla allakäinud või isegi politsei poolt tagaotsitav. Kasva tubliks rahva liikmeks- nendel on kõigil nimed, nagu neilgi, keda kritiseerid.
Ants
2012-04-11 09:24:02
Tere Jaak , mina küsin aga Sinult kas Sina julged öelda ,et "kesknädal" pole kallutatud kui kirjutab ainult "püha Batja" sõnu.? Ka Kesknädal ei avalda Keskerakonna vaenulike artikleid. Pole Sinuga ammu enam kohtunud siis arutaks ka seda miks Keskerakonna kõik "targemad" pead praegu sealt lahkuvad . Tervita ka abikaasat minu poolt .
VELLO
2012-04-11 09:32:33
Armas Kate, oled väga tubli ja räägid väga õiget juttu, kõiges on see minu arvamus ka. Ära pane neid komme tähele, kelle kommide sisust võib eeldada mingeid nihkeid mõtlemises, mis tingivad vääriti arusaamisi paljudest asjadest. Eks viimased valimised (hääletamised) riigikogusse, näitasid ju ka kujukalt meie rahva mõtlemisvõime nappust või selle täielikku puudumist. Tubli oled Kate, andku jumal Sulle tervist ja jõudu neile väärnähtustele vastu pidada siin korrumpeerunud, maffia tunnustega "õigusriigis"
kriibu
2012-04-11 09:40:01
Kulla "naerma ajab", kes ma siis sinu teada olen? Kuna sa mind juba ära tundsid, nagu sa väidad, anna siis tulla, ära häbene. Ega ma sul pead otsast ei hammusta ja erakonnast välja ka ei viska :)
Ja Ainokene, roosinupukene, miks ma küll ei näe siin sinu pärisnime sinu kriitilise kommentaari juures? Mh? Ah?
2012-04-11 09:43:59
Keskerakond pole rahvas- see on väike kamp mingeid ajuhälvikuid. Ärge te rahva eest küll sõna võtke !!!!!!
juku
2012-04-11 09:45:47
Kaie põhiprobleem seisneb selles, et miks meedia kajastas Parbuse, Sepa ja Songisepa juhtumeid- need ju kuulusid PÜHA SEKTI. Näed oleks pidanud tasakesi asja unustama nagu seda Tallinna TV ja Kesknädal teeb- hoopis teine lugu. ONJU KAIE ?
ANTSULE
2012-04-11 09:55:22
Jaa, jaa! Sada juristi, sada kümme arvamust. Kui Batja all mõtled Savisaart, siis ta on väga tubli mees (ära otsi vigu, neid on teistel rohkem, kuni vanglani). Tubli sellepärast, et hoolib ja hoolitseb (tema võimaluste piires) vaese ja vananenud rahva eest. Ka see Kesknädal, nagu ise veendud, on rahva jaoks ja avaldab rahva muresid. Palun kirjuta ja räägi kitsaskohtadest või väärititegudest ja avaldatakse. Mis puutub siia Batja? Ta ei ole siin lehes ennast kiitnud ega kelkinud, nagu viie rikkama riigi hulgas elav Ansip armastab meediat kasutades teha. Massipsühhoos on aretatud haigus Savisaare vastu. see on haigus, mis levib kulutulena ega lase inimesel endal enam mõelda.Olin RR Kongresside delekaat. Siis ei tuntudki peale Savisaare kedagi. Seda nime kuulsid igal pool. Kuulasintema sütitavat kõnet igal kogunemisel- Teletorni kaitses, sõitis Savisaar kohale (oli peaminister), lükkas sõdurid kõrvale ja tormas torni- see oli eluga riskimine- Ei näibud ma ühtegi neid "suuri tegijaid" kusagil ohtlikes kohtades ega liigutamas, kes nüüd, jystkui kabgelased keskerakonnast lahkusid. Sellised pätid, nagu Seppik ja Laanet, vabandust reeturid, oleks ammugi pidanud minema kihutama. Mida need karjeristid ilma Savisaareta oleks saavutanud?
Ants
2012-04-11 10:41:14
Arvasin kohe algul ,et oled minu koolivend Jaak kellega koos olime Rahvarinde kõigil kolmel kongressil ja ka Keskerakonna "asutajaliikmed". Tõsi ka mina mäletan Savisaart tookord kui tõelist juhti kes soovis Eesti riigi vabaks saamist Vene Okupatsioonist . Kuid Jaak kas tõesti pole märganud kui erinev on Savisaare käitumine nüüd võrreldes Rahvarinde ajaga ? . Sa ometi ei vaidle ,et praegu on täielik ISIKUKULTUS erakonnas.
Ainult see on õige mis "Batja" mõtleb ja ütleb . Sellises erakonnas ma olla ei taha . Ja vale on nimetada Laanetid ja Seppikud reetureiks, koos nendega on ka palju toredaid sümpaatseid tuntud inimesi lahkunud Keskerakonnast - Nagu Siiri Oviir ja teised . Siin ikka peab põhjus olema ja ka on---ikka see püha "Batja" ülemõistuse isikukultus . Kui kokku saame räägime pikemalt kõigest .
ANTSULE
2012-04-11 12:09:16
Ma ei saa kuidagi ükskõikseks jääda Sinu teema läsitlusega, kuna Sa ju ei valda seda adekvaatselt. Jutt reeturitest, ei tähenda erakonnast lahkumist vaid on varasema käsitluse teema neile, kes memde probleemidega täielikult kursis pn. Mis puutub meelemuutustesse (Batja pole enam see) siis keegi pole enam see. Lagle Parek ja Jaak Laidla sattusid J. Andropovi rahvuslasi ründava söjakirve alla. 1.03.1883.a. Parek arreteeriti kgb poolt ja mind vallandati vanemuurija ametikohalt. 1992.a. sain enda ja kogu meie pere ja isa kohta postuumselt, rehabiliteerimise tõendid. See ei takistanus miilitsaid vihkavat Parekit siseministrina keeldunast mind Laari esimeses valitsuses politseisse tööle võtmast. Kogenud, oma eriala hästi tundvat, riiklike autasude, ministri ja ülemate käskkirjadega kümme korda premeeritud töötaja ei kõlvanud politseisse, sellepärast, et Pareki nõunikud, okupatsiooni aegsed siseministeeriumi töötajad, olid kgb kaastöötajad ja ajasid sama joont.Kirjutasin Enn Tartole kaebuse kapo tegevusetuse kohta. Tarto oli riigikogus kapo seaduslikkuse üle järelevalvet teostava komisjoni esimees. Kapo ei reageerinud minu kaebusele Herman Simmi kuritegelikust tegevusest Harju prefektina. Tartolt sain kuu aega hiuljem vastuse, et kapo pole mingit seadust rikkunud. Need on möödaminnes kaks näidet kahe tulihingelise, ausa dissidend käitumisest, olemisest või meelemuutustest, kuidas soovid. Aga need on ajaloo tegelikust lähiminevikust tühised selle sigaduse kõrval, mis siin aset on leidnud ja kahjuks leiavad edasi. Igat teemat soovitan käsitleda siis ja sedavõrd, kuidas temas orienteerutakse ja sisuliselt tuntakse.
Keskerakonna andunud toetaja
2012-04-11 12:44:02
Lugege ainult Kesknadalat ja vaadke ainult Tallinna TV,siis saate 6ige pildi,mis Eestis tegelikult toimub.Teised ajalehed ja telekanalid tuleb keelustada.
2012-04-11 12:47:07
Artikli autor oli vist meelemürkide all kui seda teksti kirjutas. Rahvas valutab paraku südant sellepärast, et meil nii palju vargaid seal eesotsas on- midagi pole parata, kas kesikuid on seal nagu jalaga segada.
rahvas
2012-04-11 12:48:54
Mina olengi rahvas! Ja mina ütlen, et Kaie Tähel on jumala õigus!!!
Keskerakonna andunud toetaja
2012-04-11 12:49:30
Lugege ainult Kesknadalat ja vaadke ainult Tallinna TV,siis saate 6ige pildi,mis Eestis tegelikult toimub.Teised ajalehed ja telekanalid tuleb keelustada.
|