![]() Rahva süda valutab meedia pärast
Ants
2012-04-14 14:08:27
Sepik, Laanet ja Oviir ja paljud teised mõistsid vähemalt nüüd mis toimub Keskerakonnas, ja lahkusid sealt . Mina ise sain aru juba "Pronksöö" järele ja kirjutasin Keskerakonnast lahkumisavalduse . Ka minu tuttavad on kõik Keskerakonnast lahkunud sest Keskerakond on seljapööranud eesti rahvale .
vaagija
2012-04-14 14:33:19
Ka seekord ei saa ma kahjuks Sinuga, Ants, nõus olla, sest Keskerakond on ikkagi Eesti kõige suurem erakond ja kosub veelgi, alles tuli 140 liiget juurde.
Ants
2012-04-14 18:53:52
Vaagijale - Keskerakond on Eesti suurem Erakond sest kes sisseastub jääb ikka nimekirja edasi ,nii olen ka mina PABERIL ikka Keskerakonna liige. See tuletab meelde ütelust Nõukogude ajal- "Komsomolist päästab Sind vanus -- Parteist ainult surm".
vaagija
2012-04-14 19:51:56
Ei usu seda anekdooti, et oled ikka veel Keskerakonna liige.
vaagija
2012-04-14 21:58:22
Saarlased olid täna tublid ja valisid Laaneti asemele uue juhi. Oli heameel kuulda, et ka vastselt lahkunutele antakse võimalus tagasi tulla. Edu saarlastele!
Ants
2012-04-15 12:20:29
Sõber Vaagijale - Anekdoot võib see olla,et kaks aastat veel olin peale lahkumist Keskerakonna nimekirjas, kas veel ei tea ei tunne sellevastu huvi . Keskerakond olevat suurim Erakond Eestis , kuid ehk selgitaks miks siis sellel arvuliselt kõige suuremal Erakonnal on AINULT 21 saadikukohta Riigikogus ? 101 Saadikukohast ainult 21. Ja oleks siis mõni teine Erakond kellega koos oleks ligilähedane 50% aga mitteüks erakond ei soovi koostööd Keskerakonnaga seni kuni seal "diktaatoriks" Savissaar. Nüüd aga on "jõudude vahekord "Riigikogus 80 saadikut Keskerakonna 21 vastu --masendav vähemus . Hääletamisel sõidetakse kui "teerulliga" neist üle .
Enn Oja
2012-04-15 12:46:46
Ants ei taha tunnistada tõika et kari püsib sellel kivisel ning rohuvaesel maastikul koos ju ainult oma oinapärast . paned sinna asemele mingi muu äpu sis jookseb kari kohe lajjali . ehki teisekarja oinad pole väärt vana sis mitmest kehvast valitakkse ikkagi vähäm kehv . õpetus kui selline onn oopis kümnendajärguline .
niiet mejje rahvapetiste ja varastevahel kasvõi mingi talutav tasakaalpüsiks tuleb seda vana juhtoinast igati toetada . mis sest et ta kombed ei meeldi aga ta on vähämalt kiigekaalu teisesotsas .
2012-04-16 00:46:57
Isegi siis, kui Kesk jääks riigikokku vaid 10-mehelise esindusega, oleks rahval ikka sellest kasu, sest loodetavasti oleksid jääjad tõelised võitlejad, kelle suud ei suletaks kavala kauba ja kingitustega.
Ants
2012-04-16 10:46:26
Oletame ,et need kümme Keskerakonna saadikut oleksid suuremad Eesti patrioodid kui ülejäänud---- kuid mida suudaks teha 10 saadikut 91 saadiku vastu ? "Läbiläheks" ainult need seadused mille poolt hääletab enamus . Ja nende 10 Keskerakonna "eesti patrioodi" hääl oleks sama kasutu kui ajakirjanduse kommentaaridki valitsuse tegudele . Kummaline Eesti kõigesuurem Erakond aga rahvas mitte ei hääleta selle Erakonna poolt !? Kui aga loeks veel hääli rahvusliku kuuluvuse järgi --- oleks eestlaste hääled kaduvväike ? Kuidas suutis Keskerakond kes loodi Rahvarinde III kongressil (Rahvarinne aga oli eestirahva mass-organisatsioon) oma populaarsuse eestlaste silmis nii "mahamängida" . Mina ise lahkusin Keskerakonnast peale seda kui "pronksööl " venepätid lõhkusid ja räuskasid-röövisid Tallinna tänavail . Linnapea Savissaar ei saatnud isegi oma MUPOT-appi korda taastama !? Kord linnas aga on Linnapea vastutada .Kuulsin ise kuidas televisoonis esinedes kritiseeris Savisaar hoopis politseid , kes olevat LIIGA KARM ja JÕHKER käitumises märatsevate ja röövivate vene pätitega . Sellest päevast astusin välja silmakirjalikust Keskerakonnast .
muigaja
2012-04-16 11:54:07
Ma näen siin kommenterijatel ühte huvitavat loogilist viga. Nimelt samastatakse Savisaare mingit ütlust Keskerakonnaga. Pealegi moonutab äraostetav meedia Savisaare jutu mõtet ja pöörab selle ringi oma huvide suunas. Aga see selleks. Keskerakonnal on oma programm, mille põhjal Keskerakond tegutseb. See programm on igati rahva huve arvestav. Kuid see ei meeldi rahajõmmidele ja nad kasutavad nüüd teist taktikat. Programmi vastu nad ei saa, aga nad saavad halvustada Savisaart ja moonutada tema öeldut. Ja tulemus on olemas, mõned inimesed lahkuvad Keskerakonnast, sest neile ei meeldi Savisaar. Ega need pole olnudki tõelised Keskerakondlased. Nad on olnud Savisaare kannupoisid ja nautisid Savisaare kuulsust. Kui nüüd loobitakse selle iidoli pihta kriitikat, siis seed kannupoisid tõmbavad saba jalge vahele ja põgenevad, sest jumal hoidku kui keegi nüüd näeb neid veel koos Savisaarega. Aga miks need siis Savisaart ei kritiseerinud ja toonud ta aukohtu ette. Seal oleks lahendatud ju probleemid. Kuid argpüksid ei julge diskussiooni astuda, võibolla kardavad, et nende väited on nõrgad ja siis on kergem põgeneda ja tunda ennast nüüd vabana selle äraostetud meedia rünnakutest. Keskerakonda jäävad keskerakonna põhimõtetele kindlad inimesed.
2012-04-16 11:58:11
Varsti jõuab muigaja vist selleni et kuna keegi omal ajal Moskvas Stalinit ei kritiseerinud ega kohtu ette ei tirinud, oli tegemist ikkagi õige mehega.
Ants väidab, et
2012-04-16 12:11:24
lahkus (põgenes? pages? viskas varvast? tegi vehkat? jne) Keskerakonnast "peale seda kui "pronksööl " venepätid lõhkusid ja räuskasid-röövisid Tallinna tänavail". TULETAGEM MEELDE: raadiost anti selle möllu saatel kogu aeg teada riigivalitsuse teadet, et olukord on kontrolli all. Antsu teeb kurvaks, et linnapea "Savissaar ei saatnud isegi oma MUPOT-appi korda taastama!? Kord linnas aga on Linnapea vastutada." TULETAGEM MEELDE: kuidas oleks linnapea tohtinud lähetada kommunaalkorrapidamisjõude tänavaile, kui seal olid korda pidamas üle riigi kokku kogutud spetsiaalvarustuses politseijõud? (Kas meelega rõhutatakse seda, sest nõnda läks kaotsi võimalus teha Savisaarest n-ö kahe-rinde-vaheline super-patuoinas?)
Enn Oja
2012-04-16 12:32:47
jätan kõrvale tänase nelikjõugu ebasääduslikkuse ning kaen Ansu kommi 10:46:26 lähämalt ullikese seisukohalt .
kui 10 tahavad üht ja nad ei saa 91 vastu sis miks peaks mingil vähämusel olema 10-kortse äälä õigus ? 10×10 = 100 ja 100>91 . ja kui ned pätid valivad ebasääduslikult Toompäälä ainult Katariina Jee sis kas temaäälä väärtus tuleb korrutada 100-ga ? et se Ants rahuloleks .
Ants
2012-04-16 15:03:42
Muidugi tegin "vehkat" sellest "ususektist" tõesti. Seda mis toimus Tallinna tänaval kanti üle televisioonis ja kõik eestirahvas kuulis venelaste röökimist - "vsjo nase" , "rassiaa " Minul on see võetud lindile . Vist hr. Savisaarel televiisor oli rikkis ,et ei teadnud mis Tallinnas toimub . Ja ärge palun rääkige lollust ,et see pole MUPO asi taastada kord linnas kui politsei jõudusi ei jätku . Lihtsalt Savisaare luba selleks puudus . Seda on kaua juba räägitud ja ehk tuletaks meelde salakoosolekust Seppiku korteris öösel kella ühe ajal kus viibisid Savisaar ja vene duumasaadik . Seal arutati mis nüüd ettevõtta kui Antsipi aktiivne tegevus nullis varem planeeritu . Tean juba kus nüüd algab "kesiku kisa" midagi pole olnud kõik on vale . Kuid eestlased on kõigest juba arusaanud mis toimus . Ja ainult Batja truud "usujüngrid " kirjutavad siin edasi .
2012-04-16 16:17:31
Ants on visa, arvates, et vale korrutamine muudab selle tõele vastavaks. Kahjuks rumalad eestlased kipuvadki sellist korrutatud valet tõeks arvama. Mõnikord õpetab neid elu kibedasti, aga peagi need õppetunnid unustatakse, ja jälle usutakse igasugust süükspanemist või süüpuudumist. Lootus jääb - tarkus tulevat tasapisi...
Ants
2012-04-16 17:21:20
Nimetule , Muidugi olen eluaeg visa iseloomuga kui on tegu tõega . Miks Sa ei püüa faktidega vastuvaielda - Oli ometi Seppiku korteris südaööl salanõupidamine Vene duumasaadiku ja Savisaare vahel- Fakt . Fakt on ka Savisaare esinemine televisoonis kus kritiseeris politseid kes "vaeseid märatsevaid vene kodanike kumminuiaga peksis " on ka Fakt (minul endal lindlile võetud ) Et Tallinna MUPO ei aidanud Tallinnas kordaluua - ka Fakt . Keda siis need "rumalad eestlased" peaksid uskuma ??? Tarkus tõesti tuleb tasapidi-seepärast lahkusidki osa Keskerakonna juhatuse liikmeist Keskerakonnast- ka Fakt.
2012-04-16 18:26:14
Siia võiks veel juurde lisada ka märatsejate poolne kesikute valimisloosungi kasutamine: no pasaran.
vaagija
2012-04-16 23:06:46
To 2012-04-16 00:46:57
Olen teie mõttega nõus ja lisan, et üksmeelsest opositsioonist riigi tasandil on alati rohkem kasu ja võimalus riiki edendada, kui maksku mismaksab iga hinna eest endale koalitsiooni koostööd paluda - see oleks oma põhimõtetest ja oma erakonna põhikirjast loobumise hind.
vaagija
2012-04-16 23:07:08
Ants, ma ei viitsi arhiivist otsida, aga mäletan, et Ants oli juba ammu enne pronksi sündmusi keskide ridadest lahkunud.
Pronksiööl oli Savisaar kõige aktiivsem poliitik üldse - pronksiöö juhtimise staap teda oma seltskonda ju ei kaasanud ja Savisaar iseseisvalt korraldas öösel pressikonverentsi ja andis intervjuusid, Ansip vaid ühe korra enne hommikut helistas Savisaarele, et kas hommikuks saavad tänavad korda. Kas selleks märatsejad jäetigi omapäi ja kuigi kogu vabariigi korrakaitse oli ju kaasatud sündmustesse, ometi märatsejaid korrale kutsuma ei saadetud ainsatki politseinikku (Vähi kaitses isiklikult oma firmat maja ees, püstol taskus) - kas seda tehtigi selleks, et kõik pärast munitsipaalpolitsei süüks ajada? Ants, soovitan sul selle registreeritud koosoleku kohta Seppiku korteris küsida proua Ergma käest, mis kellaks delegatsioon vabanes kohtumiseks.
muigaja
2012-04-17 10:50:10
vaagija, ilmaaegu näed vaeva, et ümber pöörata usklikke. Siin on ju tegemist ehtsa natsionaalšovinismiga. Sest eestlane on nüüd peremees ja teised on orjad. Sellise mentaliteediga suhtutakse teistesse rahvustesse. Eesti on rahvusriik ja peab kuuluma ainult eestlastele. Venelastel keelatakse varsti ka vene keeles rääkimine,sest see on okupandi keel nagu kinnitas president Ilves. Venelased on siin nagu olid neegrid ameerikas, neid võib lintšida ja nende mälestusmärke hävitada. Aga SS-lased on au sees, sest nad tegid tegusi. Kuid mida tegi Savisaar valesti tol aprilliööl? Mitte midagi. Ainult hommikul vist ütles, et Ansip sai nüüd oma egot rahuldada. Aga miks ta ei võinud seda rahulikult teha peale 9.maid? Kas kartis siis riigipööret, kelle poolt? Oleme ju Euroopa Liidus ja Nato kaitse all ja ikkagi kardame riigipööret kooliõpilaste poolt paljakäsi. Aga siin oli hoopis vaja näidata neile okupantidele koht kätte ja maksta kätte okupatsiooni eest. Näidata, et nüüd on eestlased peremehed ja venelased on orjad, kes peavad peremeeste piitsa tundma. Ning rahvas juubeldas.Loomulikult ei tohtinud ju Pronksiöö kangelase kohta midagi öelda. Selle öeldu pärast ka Heinz Valk lahkus Keskerakonnast kui ehtne natsionaalšovinist. Võibolla veel keegi, kes tundis rõõmu kättemaksust ja ei mõelnud, et peame nende "okupantidega" nüüd vaenus edasi elama.
|