Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

President Savisaar hingaks rahvaga ühes rütmis!

kriibu  2016-06-13 11:29:14
Laupäev oli tore päev. Õnne Mailis Repsile!
Repsi võit Savisaare üle on selge märk, et isegi keskerakondlased on mõtlema hakanud, kas inertne puuslik ikka on see, keda Keskerakond vajab. Üha enam kostub vastuseks "Ei!"

vaagija  2016-06-13 12:03:39
Lp. Omaan, tänan nii rohkete küsimuste eest. Kahjuks pean nentima, et olen vähese jutuga, kuid püüan kõigile küsimustele vastuse leida.
Minu vastused oleksid jah ja ei. Ühest küljest ega presidendiroll sobigi Savisaarele, sest tema on ju peamiselt majanduse tegudemees ja presidendina oleks tema tegevus suuresti piiratud. Teisalt on Keskerakond olnud läbi aegade pea ainuke erakond Eestis, kus nii laialdaselt kasutusel erakonna sisedemokraatia – pea alati esitatakse valimistel mitu kandidaati ühele kohale – nii oli vist üleeelmisel kongressil, kui Jüri Ratas kandideeris Savisaare kõrval; eelmisel korral Kadri Simson, nüüd presidendikandidaadiks isegi neli kandidaati. Iseasi on muidugi, kas nüüd viimasel korral ei mindud selle sisedemokraatiaga teise äärmusse – kas on ikka puhtinimlikult mõistlik kandideerida esimehe kohale, kasutades pahatahtlikult ära vastaspoole abitust, kui inimene oli just üliraskest haigusest toibumas...?
Aga kui nüüd vaadata, siis elu peab ju edasi minema ja jääb vaid loota, et keskerakondlased suudavad nendest solvumistest üle olla ja ei lase erakonnavälistel jõududel-konkurentidel Keskerakonda kildudeks lõhestada. See oleks Keskerakonna lõpp. Viimased sündmused siiski annavad lootust, et suudetakse ühtseks jääda.
Sellest Randpere-Simsoni duellist seal TV3-s ei arva ma midagi – see rohkem pilasaade, varem esines seal naljamees Riisalu.
Et Mailisel 5 last on, siis see on vaid kiiduväärt ja ei tohiks olla takistuseks – riigikogulase palk siiski lubab kasvõi iga lapse kohta eraldi lapsehoidja palgata. Presidendipalgast rääkimata.
Lp.Omaan, kirjutate: „Lp.Vaagija, olen aru saanud, et te olete Simsoni jõugu toetaja.“ Ei ole, olen hoopis mõlema „jõugu“ toetaja, st toetan leppimist, et ühiselt veel tugevamana edasi minna – selles mõttes peangi mõlemat „jõugujuhti“ võrdseteks, sest paraku on nii, kus aeg töötab Savisaare kahjuks ja tulevik paratamatult kuulub noortele. Üheselt õeldes toetan Keskerakonda seni, kuni nad hoiavad ja rakendavad ellu keskerakondlikku maailmavaadet – elatustaseme tõusu läbi kaudsete maksude langetamise ja astmelise tulumaksu kehtestamise, maaelu elluäratamise, läbi kõigi eestimaalaste veel parema kaasamise Eesti elu edendamiseks. Alles siis saame loota, et eestlased hakkavad koju tagasi tulema.
Kui laseme Keskerakonna kapitaalselt lõhestada, siis on see vaid vesi kriibude-kraabude võimu veskile, selle nimel nad siin kilkavad.

maalile  2016-06-13 12:06:07
Tuleb välja, et pole su batjs ühtegi nii töökas ja kõva stressitaluvusega ega muidu poleks volikogus kaotuse osaliseks saanud. Volikogus kaotus oli igati ära teenitud, seda, mida normaalne enamus erakondlasi tegelikult arvab, ei kannata batja "tugev" psühhika arvatavasti väljagi.

maali maalt  2016-06-13 12:47:33
Aga elu koosnebki võitudest ja kaotustest. Savisaar on ju 25 aastat talunud vastaste sõimu, sõbrad on KAPO allkirja vastu talle selja keeranud. Aga ilusaid hetki on tal ka olnud-Eesti taasiseseisvumine, Balti kett, Eesti suurim partei. Savisaar on luust ja lihast inimene oma heade ning vigadega, nagu me kõik. Olete te kuulnud, et ta oma vastaseid nii räigelt sõimaks, nagu nemad teda. Tema lähimad sõbrad olid Sepik ja Must. Sepik müüs ta allkirjaga KAPO-le maha, sest kartis, et ta pokri pistetakse. Pidevalt ilmub Sepiku tellimusartikleid meedias oma vana sõbra mustamiseks. Hr. Mustast aga sai võimuvõitluse üks mutrike. Selge on see, et Simsonist ei saa kunagi erakonna esimeest, tal lihtsalt puudub ettenägemise võime.
Savisaarel on üks suur puudus, tal puudub tapjainstinkt, mis on kõikidel meie poliitikutel. Ta on üks targemaid poliitikuid, kuid teda segab tugev empaatia.

nalja nabani  2016-06-13 13:18:20
Savisaar ei sõima vastaseid - tuleta kesikute kongressi eelset aega ja kongressi ennast meelde, burešinlane maali.
Savisaar ja empaatia, need ei kõla mitte kokku.
Milline see tapjainstinkt on, mis kõigil teistel on aga vaesekesel moosesel ei ole - mõtle(vaevalt suudad küll) ka vahel, mis soga sa toodad ja näiliselt ise usud ka.

Keskerakonna asutaja liige -   2016-06-13 13:23:20
Kui loodi Rahvarinne osalesid seal kõik tõelised Eesti patrioodid . Rahvarinnet juhtides tundus Savisaar igati olema õige mees Rahvarinde Kongressil loodava Keskerakonna juhtima ---eksisime , Savisaar pole mitte ainult diktaator lausa "väike Stalin". Miks KÕIK kunagised Rahvarinde ja loodava Keskerakonna juhid on lahkunud Keskerakonnast !? Vasta mulle MAALI -MAALT . Kas kõik olid siis reeturid ainult Savisaar "õige mees" !? Miks lahkusid ka Seppik ja Must kunagised kindlad võitluskaaslased Savisaarest , sellepärast ,et ilmnes Savisaare suur negatiivne omadus - Isikukultus . Nagu kunagi Stalin arvas ,et ainult tema teab kõige paremini ja "koristas kõik Siberi" kellel oli mingi teine arvamus . Savisaar vist ise ka ei aima kui naerualuseks ta on muutunud eesti rahva silmis----- oma noorte tüdrukute tagaajamisel ,omale vihmavarju hoidjaid ja kärulükkajaid nende hulgast palgates. Savisaar oli kunagi ka minu silmis tõeline Eesti patrioot on muutunud klouniks . Ja paistab pole mõistust saada aru ----on aeg ,et ise taanduda, jääda pensionile . Kas tõesti peab ta ootama kuni meie Keskerakondlaste enamus ta Erakonnast väljaviskab . Ja nüüd sõimatakse Repsi ja Simsoni "JÕUK" . Kiitus Repsile ja Simsonile kes ise asuvad Keskerakonda juhtima . Kordan veel---- meie Keskerakonna veteranid toetame teid, olen rääkinud oma kunagiste kaasvõitlejate- veteranidega enamus mõtleb nii nagu mina

to Keskerakonna asutaja liige  2016-06-13 13:34:29
Tänud ülimalt õige kommentaari eest, välja on toodud täieline tõde ja austamistväärivad arvamused. Edu KE uutele juhtidele ja arukatele erakonna asutajaliikmetele, kel veel on olnud kannatust isikukultuse käes vaevlevat klouni kannatada.

tõde  2016-06-13 14:54:38
Huvitav tähelepanek minu poolt kes ma pidevalt loen kõike ajalehti. Kui näiteks pidevalt siin "Kesknädalas" kirjutatakse kes käis keskerakondlastega kandidaatiest kohtumas, kus käis kohtumas Edgar Savisaar oma kaaskonnaga. Praegu kui Keskerakond valis presidendi kandiidaadi ära, ei ole selle kohta keegi artiklit avaldanud. Muidu on pidevalt siin kirjutamas erakonna noor kogemusteta peasekretär Odekki Loone, samuti sm.-d Karilaid, Vassiljev, Sults, ... ja loomulikult erakonna diktaatorist esimees EDGAR SAVISAAR. Miks nüüd ei anta valimistulemustest meile teada, kellel eo ole kodus telerit või peale "Kesknädala" midagi muud ei loe (vaagija, omaan, maali, jaak, ...).

maalile  2016-06-13 14:57:20
sm savisaar pole kuidagi kõlblik EV presidendina - vastuvõtul see puujalg küll ei jõua püsti seistes kätelda. Daamile kätt andes peab aga härrasmees seisma. nääpsukesed siretid, olgaivanovad, juferevad,glebovad aga seda invaliidi ju püsti hoida ei jaksa.

  2016-06-13 15:00:27
maali, kas sa oma kommisid üle lod kui kirjutad.Kas mõtled mis sa kirjutad. Püüaise oma kommist11:12:09 aru saada ja teha see arusaadavaks ka teistele. Ei saa aru mis palumistest või missugustest naistest sa kirjutad.

keskerakondlane*  2016-06-13 15:30:40
vaagijal, soovitan vaadata Keskerakonna eelmiste kongresside materjale, kui palju on olnud ennem esimehe kandidaate ja too näiteid. Samuti presidendi kandidaate.
Samuti too näiteid Savisaarest kui majanduse tegudemehest.
Kas Savisaar pole kunagi presidendiks saamise soovi avaldanud ja ka mitte seekord. Vaata enne kui vastad "Kesknädala" arhiivi. Mis neljast kandidaadist sa praegu jahud. Laupäeval oli esitatud ainult Reps ja Savisaar. Oligi kummaline, kuhu kadusid kaks ülejäänut. Loobumist nagu ka ei olnud.
Sa oled vaagija Repsile ühe lapse juurde teinud !!!!!!!!!!!!! Millal see juhtus?
volikogusse valimistele püüti savisaarlaste poolt saata talle ustavad inimesed, aga see ei õnnestunud. Miks see nii läks, teab vaagija ja maali kõige paremini. Andke nüüd tuld ja selgitage seda meile poolearustele.
Miks sa maali nüüd peale Savisaare kaotust Repsile oled hakkanud oma tõe eest alla andma. Nüü lalised hgoopis midagi muud kui veel eelmisel nädalal ja varem. Mis lahti maalike, kas tervis hakkas jukerdama ... Kuhu kadus sinu tapjainstinkt nii järsku?
Mulle meeldivad keskerakonna asutajaliikme kommid. Olen olnud ise tegev RR ja KE alguses ja tean miks paljud Savisaarele selja keerasid, paljud väga tegusad ja tublid inimesed.
olen olnud KE peaaegu algusest peale, olen ka praegu, olen käinud kõikidel erakonna kongressidel ja muudel üritustel. Tunnen enamuses erakonna juhtidest ja tean mis toimub erakonnas praegu ja mis on olnud varem.
Maali, jaak, vaagija, omaan ja teised, kes pole erakonnas (nad seda ise väidavad), teavad erakonna asju paremi ni kui erakonna liikmed. isegi palju erakonna siseseid ainult erakonna juhtidele ja piirkonna juhtidele edastatud asju ja mida väljapoole levitamisele ei kuulu. Huvitav, kes on need, kes neid asju erakonnast väljapoole lekkitavad: erakond peaks hakkma maali, vaagija, ... käest järgi uurima milles asi.

Tänan, Lp.Vaagija!  2016-06-13 15:46:03
Tänan teid, Lp.Vaagija, pika vastuse eest!Kahjuks pean nentima, et te ei öelnud midagi uuemat, vaid kordasite Savisaare tiiva vastaste tõdesid-need kõik on teada ja tuntud.Võtan järjest:
1.Möönsite, et S.suhtes käituti ebaõiglaselt:
"Iseasi on muidugi, kas nüüd viimasel korral ei mindud selle sisedemokraatiaga teise äärmusse – kas on ikka puhtinimlikult mõistlik kandideerida esimehe kohale, kasutades pahatahtlikult ära vastaspoole abitust, kui inimene oli just üliraskest haigusest toibumas...? "-See on nii ilusasti öeldud stiilis: oi, Kadrikene, see ei olnud ilus, ära enam tee!Mina ütlen otse: kasutada ära inimese surmahaigus, hoida tema voodi juures kätt (Must) ja siis võtta nuga ja lüüa see haigele sisse-see on alatuse tipp ja näitab lööjate kiskjalikku olemust.
2."... keskerakondlased suudavad nendest solvumistest üle olla ja ei lase erakonnavälistel jõududel-konkurentidel Keskerakonda kildudeks lõhestada. See oleks Keskerakonna lõpp...."
Just-just, need erakonnavälised jõud hõõruvad nüüd rõõmuga käsi, nende favoriidid Simson ja Reps, kellele kogu klikimeedia on pärast teie kongressi avaralt ruumi pakkunud, on selle pakkumise lahkelt vastu võtnud ja puistavad mitte just meeldivaid sõnu S.kohta, mille klikimeedia ahnelt alla neelab.Miks Reps-Simson klikimeediale Seppiku kombel nii lahkelt toitu jagavad?Lp.Vaagija, kas see ei ole KE lõhestamine?Ka selle ajalehe peatoimetaja U.Reind nentis, et lõhe KE-s on väga suur, samas ise toites neidsamu klikikaabakaid-KE vastaseid, kes ei hoia jõudu kokku, et S.laimata siin.Lp.Vaagija, kas olete nõus, et U.Reinde oma lahkusega aitab KE, eriti S-vastaseid jõude?
Jätkan järgmises:

kiin  2016-06-13 15:56:18
Siin väidetakse tihtipeale et kõik need kellede teed on Savisaarest lahku läinud on reeturid ja talle noa selga lööjad. Aga teeme nüüd niisuguse mõttelise eksperimendi: Savisaar oli omaaegse Rahvarinde üks juhtidest ent sealgi polnud tal diktaatorivõimu sest tema kõrval oli veel ka Rahvarinde eestseisus ning volikogu. Nüüd võtame ette sellesamuse Rahvarinde eestseisuse ja volikogu nimekirjad, libistame oma pilgu üle nende lugupeetud inimeste nimede ning küsigem endilt: kes neist on jäänud ühte leeri Savisaarega? Kui palju on nende inimeste seas neid, kes on jäänud tema kõrvale? Kui palju on nende seas neid, kes poleks hiljem kritiseerinud Savisaart? Kas tõesti on siis enam kui üheksakümmend protsenti omaaegse Rahvarinde volikogu ning eestseisuse liikmetest reeturid, äraandjad ja Savisaarele noa selgalööjad?

Jätkan Vaagijale  2016-06-13 15:58:49
Ütlete:"Sellest Randpere-Simsoni duellist seal TV3-s ei arva ma midagi – see rohkem pilasaade, varem esines seal naljamees Riisalu."
Seekord eksite rängalt: see pole teps mitte pilasaade, vaid eesmärgistatult KE, nüüd siis S-vastane saatelõik, kus kraaksub Reformarite kõige reaktsioonilisem isend Randpere, ja kahjuks Simson sekundeerib talle seal.Miks kooserdas Randpere ringi keskerakonna volikogul?Kas näiteks Loonet oleks lubatud Refisabatile?Miks te Randperet välja ei visanud?isegi laulja Tätte viskas oma kontserdilt välja pedest klikisaatejuhi Reikopi.Riisalu pole naljamees, vaid ülehüppaja, kes meeltesegaduses ennast lahinguohvitseriks nimetab!!!.KE-st lahkus ta seepärast, et S ei tenud teda KE peasekretäriks-ta ise ütles seda!
See saade kasutab Simsonit julmalt ära ja sellel ei näi midagi selle vastu olevat.
4."Mailis teenib nii hästi, et tal võiks olla iga lapse kohta lapsehoidja...".Lp.Vaagija, selle oleksite te võinud ütlemata jätta.Teie Mailis oleks nagu mingi aadliproua, kes käib vahete-vahel oma lapsi tervitamas ja kallistamas, ülejäänud aja kappab ta aga mööda kohtumisi ja koosolekuid ringi.Mis ema see selline on?
Jätkan veel järgmises.

Vaagijale jätkan  2016-06-13 16:12:02
5.Ütlete, et käes on noorte aeg KE-s.Olen nõus, kuid ülevõtmine peaks ikka toimuma inimlikult, sõbralikult, vastavaölt kokkulepetele, olete nõus?Küllap S isegi oleks oma sõbra Musta tütrele teed andnud-õigel ajal-, see aga näitas, et Mustal oli olnud Kadri kodusest kasvatuses puudusi.KE-l on palju tugevaid ja asjalikke noori, kes erinevalt simsonitest ei karga oma juhile kõri kallale, nagu hundid vanaks jäävale karjajuhile.
6."Kui laseme Keskerakonna kapitaalselt lõhestada, siis on see vaid vesi kriibude-kraabude võimu veskile, selle nimel nad siin kilkavad."
Kuidas, te, lugupeetav siis seda lõhenemist ära hoiate, kui Simson-Reps kogu aeg klikimeedias "kilkavad"-vt tänast Delfit ja Repsi rõõmukiljatusi ja pisteid S aadressil.
Ei, Lp.Vaagija, selles teie KE-s pole asjad sugugi nii roosilised ega demokraatlikud, nagu ka O.Loone kinnitab.Teil on suured probleemid ja teie soosikud Simson-Reps lammutavad usinasti teie hoonet.Näeme, kui kaua teie erakond püsib, kaua kindlad KE-lased, mitte reeturid seda taluvad ja kaua rahvas teile kõrgeid reitinguid annavad.
Juba soovitas J.Kivirähk Pealinna lehes tema arvates parimat: Reformi-KE valitsust, ja ilmselt sinna simsonid ka sihivad.

Olen rääkinud! Praegu ma ei soovi teile edu, te olete selgrootud ja panete oma tuleviku kaalule.

vaat nii  2016-06-13 16:24:21
Omaan! Ma püüan sinu kui paadunud savisaarlast veidi aidata.
1. Miks selline vast "tõvevoodis" tõusnud Savisaar hakkas kohe täiel rindel tegutsema ja ei tahtnud toibuda ja puhata paar aastat ja siis täie hooga edasi "tegutseda". Ma arvan, et Savisaar kaotas sõbrad siis kui ta "haigena ja põdurana" ei suutnud mõelda, et sõbrad tahavad talle head ja teda säästa pingutustest.
2. vaat siin sa eksid. Ei ole veel kusagilt kuulda olnud, kui välja arvata siin sinusuguste arvamus, et Simpson, Reps. ... ja teised tahaksid erakonda tükideks rebida ja teha oma pamused teistele erakondadele. Isegi mõni on öelnud teie hulgast, et nad juba ongi refide erakonnda üeläinud ja veel midagi põrutavamat on kuulda teie suu läbi :=}}} Kust need teie teadmised ja kuuldused pärit on?
Mis puutub Reindesse, Karilaidu, Toomi, Lenki ja ..., siis nemad arvavad ja ütlevad välja juba mitu kuud tagasi pärast kongressi, et erakond on lõhki ja vasakpoolsed tahavad erakonnas võimule !!!!!
3. omoon! Selline on meil tava Eestis ja mujal maailmas, et teiste parteide esindajad käivad erakondade kongressidel ja teistel üritustel. Pole midagi kahetsemist väärt ega taunitavat. Keda nad saadavad külalisteks, seda otsustavad erakonnad uise ja ei miknit väljaviskamist. Meelevaldne ja rumal on võrrelda Keskerakonda ja Tätte-Reikopi juhtumit.
4.See lastejutt on tõesti väga rumal ja lapsik. Sama mis oleks, miks naabripoiss. Mailisel on kindlasti lastega kõik hästi ja kui ta oma töö pärast riigikogus vajab lastehoidjat , siis pole selles midagi halba. Mailis pole kindlasti ainuke selline ema.poiss mängib samas liivakastis kui naabritüdruk. Lapsik!!! tean meie rikkureid, kellel vaatmata sellele, et on omal palju vabaaega käes, abikaasa isegi kodune, on olemas lastehoidja, koristaja sõõgikeetja jne. (tihti üks inimene küll) ja seda 24/7. Isegi voodis käivad aitamas ja kaasarääkima (nali).

maali maalt  2016-06-13 16:51:51
Keskerakonnas on kujunenud kummaline olukord. Iga jumala päev ilmuvad nii TV-s kui peameedia väljaannetes laialt irvitavad kahe KE prouade näod, kes pidevalt halvustavad oma erakonna esimeest. Kommides ka pidevalt esinevad ekskeskid ja nüüdsed keskid, kes kõik kohe alguses nägid, milline diktaator oli Savisaar. Ei saa aru, miks need 15000 liiget astusid erakonda, kui Savisaar oli nii hirmus inimene? Miks te sealt ära ei lähe ja uut erakonda Savisaareta ei moodusta? Saan aru, et Savisaar tegi suure töö ära, moodustas erakonna ja te ei viitsi ise midagi teha. Kui teil oleks tõsi taga, siis oleks te ammu lahkunud. Aga kõik elasid lahedalt Savisaare erakonna ja häälte najal. Kõik unistasid soojadest kohtadest valitsuses. Nüüd, kui Savisaar tuli teispoolsusest tagasi ja ta füüsis pole enam endine, on vaja ta prügikasti visata ja jälle suure rõõmuga valmis erakonnas endile sooje kohti munsterdada.
Minu arust peaks volikogu need prouad välja viskama ja kes siis läheb nendega, las läheb-õhk saab puhtamaks. Las moodustavad oma partei, nagu Ojuland. Vaatame siis, palju hääli nad rahvalt saavad.

Ants  2016-06-13 16:56:09
Omaan mis on Sinu asi lugupeetud Repsi perekonnaelu,palju tal lapsi või lapsehoidjaid on ? Kuid tulevase Keskerakonna juhina lausa imetlen Repsi võimeid toime tulla nii poliitika kui ka lastega . Sinul küll tema organiseerimis võimet pole . Vaata peeglisse kes Sa ise oled, enne kui teisi laimad

nõuanne maalile  2016-06-13 18:04:30
Vaata vähem peavoolu kanaleid ja lehti ja mis peamine, ikka ja mitu korda järjesti vaata TTV-d ja Moosese lehti - seal peamiselt laialt irvitab su batja ja tema tallalakkujad, ehk naudid täiega.

vaagija  2016-06-13 18:52:31
Mu kauaaegne tuttav asutaja liige avalikustab siin Savisaare stalinistlikud kuriteod: 1) Savisaar olevat vale juht Keskerakonnale – miks teda siis juba 25 aastat on jätkuvalt valitud erakonda juhtima?!? 2) Savisaar olevat diktaator – kui isegi Ansip ja Laar ei olnud diktaatorid, siis kuidas saab Savisaar diktaator olla? 3)“väike Stalin“ – milles see väljendub, kus on Savisaare gulagid, siberid, koonduslaagrid? 4) Isikukultus – milles see väljendub, kui Eesti suurimal erakonnal on 15 000 liiget ja igas erakonnas koosseis ja põlvkonnad vahetuvad, nii ka Keskerakonnas. 5)Kas noored tüdrukud on ka stalinlik kuritegu, kas peaks siis naistevihkaja-puritaanlane olema või?!? Nendel väidetel puudub kate. Savisaar on täpselt samadel Eesti elu edendamise seisukohtadel, nagu oli see ka Rahvarinde aastatel, ainult aastad paraku muudavad meid kõiki, sellest ei pääse keegi.

Eelmine | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Järgmine

Nimi 
E-mail