![]() President Savisaar hingaks rahvaga ühes rütmis!
vaagija
2016-06-13 18:53:29
Lp. Omaan, jah, ega mul uusi tõdesid palju lisada ei ole, eks ikka korduvad tõed. Ja oma väljaütlemistes olengi kogu aeg olnud tagasihoidlikum, Teie aga otsekohese ütlemisega kõigi suhtes sama sõnavaraga, millega nad teid kostitavad... olemegi erinevate iseloomudega, see oleks ka imelik, kui me kõik ühesugused oleksime... maailmas hakkaks siis vist igav. Ja, ega hammas-hamba vastu ka alati aita, mõnikord aitab rahulikus, kuid ikkagi järjekindlas stiilis esitatud nõudmised, paremini.
Viimased Mailis Repsi väljaütlemised on siiski optimistlikud (mida eespool tsiteerisin) ja sisendavad usku, et suudame erakonnavälistele vanajatele vastu seista vaid üheskoos. Eks siis näe, kuidas sõnadest ka kinni peetakse, ehk teisisõnu – meest (naist) sõnast, härga sarvest...
2016-06-13 20:14:58
vaagija 18:52! savisaar oligi kunagi tegija, niikaua kui hakkas erakonda diktaatorlikult juhtima, siis pöörasid temast paljud tegijad ära. Muidugi läksid palju varem ära need, kes töötaasid või olid talle erakonnas väga lähedal ja temaga kokkupuuteid. Nägid mida taotleb Savisaar ja kuhu suunda liigub. Alati on olnud ja on koguaeg olnud tal inimesi, kes tahtes saada poliitikas kaugele, kas või riigikogusse, Selliseid tallalakkujaid onkoguaeg olnud. Nüüd kui on neid viimastel aastatel vähemaks jäänud, teeb Savisaaroma pugejatest tiimiga panuse noortele, eriti tibidele ja muust rahvusest seltsimeestele. Asi on nii hulluks läinud, et Keskerakond said Tallinnas ainujuhtijaks ja volikogus on 3/4 keskerakondlased mitte eestlased. See näitab, kelle käes on linnas võim. Samuti kes on linnaosavanemad. Noored väheste kogemustega poliitikud.
seda vaagija mõtle ise mis Laar ja Ansip ei olnud diktaatorid ja Savisaar on. Sellest on kirjutatud, miks. Sa tainapea ei saa aru või!!!! lugedes edasi sinu kommi, näitab ikka küll kui paadunud kesik sa oled, ime et sa Savisaare juures maad ei käi pidevalt tuhnimas Lääne avirumaal. Ta vigane mees vajaks sinu abi hädasti maa tuhnimisel ja kingade puhastamisel. Nüüd peab selle töö ära tegema külamees oma töö kõrvalt. Sul paras seal olla.
maali maalt
2016-06-13 21:57:25
Eelmisele. Savisaar ei saa Moskvas mingeid salajasi asju ajada. Kui juba ta taotleb viisat, siis KAPO poisid sõidavad kõik kaasa ja neil on kõik teada, kellega ta kohtus, mis ta rääkis, kus ja kuidas ta magas.
Vaadake, kui ta Moskvast tuleb, kes teda vastu võtavad ja mis küsimusi nad talle esitavad. Huvitav, kui Rosimannus käib Moskvas (ja päris tihti), siis keegi kuskil midagi ei kirjuta. Aga Rosimannus on tähtsam tegelane oravatel, kui Rõivas. Tema ju kujundab oravate poliitikat, ilma temata midagi ei otsustata. Mina soovitan küll nendel keskerakondlastel, kes peavad Savisaart diktaatoriks, tapjaks (Stalin oli ju tapja) ja üldse üks kõige hullem inimene, lahkuda Keskerakonnast ja moodustada Simsoni-Repsi juhtimisel uus teile meelepärane partei. Ei maksa olla masohhist ja kannatada Savisaare peksmist.
Tänan, Lp.Vaagija!
2016-06-13 22:02:31
Tänan teid, mõtleme suuresti ühtemoodi, vaid meie meetodid oleksid erinevad.Siiski, meie arvamused KE praegustest juhtdaamedest jäävadki erinevaks, mina keskerakondlasena (kui oleksin) neid ei usaldaks.
Vaat nii-teil on ilmselt lugemisega probleeme: minu punktid-küsimused olid adresseeritud Lp.Vaagijale.Aga kes olete teie, ei tea.Igatahes mitte keegi nende hulgast, kes võiks oma nina minu ja lugupeetud keskerakondlase diskussioonile vahele toppida.Teiesuguse tühisusega ma diskuteerima EI hakka. Nii et lobisege omasugustega, mina pole teile partner.
+ Maalile
2016-06-13 22:05:23
Maaliga nõus, soovitaksin ka simsoniitidel kaduda parteist-kõrvaltvaatajana ja heasoovijana.
minu arvamus
2016-06-13 22:15:49
maaöli kust kohast sa neid asju tead nii täpselt, kuidas kapolased Savisaarega kaasa sõidavad Moskvasse. Kui õige inimene oled siis ikka vasta küsimustele, kui küsitakse. Võibolla sel juhul sind teised kommijad vähem mõnitaksid.
Kas siis kapolased käivad teda vastu võtmas. See, et ajakirjanikud küsivad on loomulik ja kus ta käib Moskvas peab teadma riigikogu väliskomisjon ja välisministeerium. See on seadusega ette nähtud teatud nn. riigitegelastel. Vaevalt me teame kellega ja kus Savisaar käies kusagil, kohtub. Missugusest Rosimannusest sa räägid? Oled sa kidel, et kes ta ka ei oleks, kujundab oravate poliitikat. Kust sa seda tead? Kas sa tunnistad, et Savisaar on diktaatorist tapja. Mina seda ei usu. Loomulik on see, et erakonnad muudavad vastavalt ajale ja ajakulgule oma poliitikat ja majanduse asju. Erakonnad muutuvad, muutuvad ka suunad kaasaegsemaks ja ei olda vanas stambis kinni. Keskerakond on palju muutunud selle 25 aasta eksisteerimise jooksul.
vaagijale
2016-06-13 22:29:12
1. Burešin on need aastad püsinud häma ja isikukultuse najal vaid. Eestlastest toetajaid on ~0,0711%
2. Ilma etkarita ei ole tehtud juba väga ammu mingeid otsuseid, isegi Eesti riigile kasulikud otsused on see diktaator nurka mänginud 3. etkari "gulag" on kõik need andekad ja teenekad poliitikud, kellele on ta ainult ja ainult käru keeranud 4. Oh..ooo. Vaagija, et oled varganägu ja omasuguste kiidulaulik, seda teavad kõik. Seekord oled sa samasugune valetaja nagu maali ja kogu burešini pätikari - KE ei ole iialgi olnud 15 000(loe viisteist tuhat) liiget, praegusel hetkel on neid 14 442(neliteist tuhat neli sada nelikümmend kaks). Sa pätt oskasid laste bussipileti raha küll mingil moel oma taskusse "ümmarada", proovi nüüd natuke algklassi matemaatikat ka õppida, "matemaatik". PS. Sinusuguseid ja puuslikku tõepoolest ei muuda isegi aastad. Teiesuguste "edendamised" on ammu juba "edendatud", puhake jalga puuslikud.
2016-06-13 22:30:41
vaata omoon, kui sa kirjutatd siin rumalusi, tuleb sinule vahele segada ja mõistuse sulle koju kutsuda, sest oled ju kärbatanud ajuga ja kallutatud kesik, sõna otseses tähenduses.
see oleks imelik kui joomakaaslane omaan maaliganõus ei ole. Käivad koguaeg omaan, vaagija, jaak, Toobal ja noored poisid maali juures saunas kärakat panemas. See on ju avalik saladus.
2016-06-13 22:38:56
tegelikult on Keskerakonnas palju vähem liikmeid. Paljud on erakonnast välja astunud, erakond loeb neid ikka liikmeteks, et riigilt rohkem maksumaksja raha saada. 80% liikmetest ei maksa liikmemaksu, ei osale erakonna tegemistes, ei vali valimistel Keskerakonda. Vaadake näiteks kes käivad erakonna suvepäevadel. Põhiliselt pensoni eas vanurid, noored tibid ja poisid, kes loodavad saada riigikogusse või kas või Tallinna linnavalitsusse tööle. Need viimased on Savisaare poolt kloonitude, aga viimasel ajal lähevad need kloonimised untsu. Ei tule sealt enam kuulekaid noori. Kõigile ei jätku "sooja" kohta ja mis seda vanameest ikka vahtida, kui asja tast enam ei ole (ühe noore kesikust tibi arvamus).
vaagija
2016-06-13 22:48:42
Lugupeetud Ants, kuigi meie arvamused lähevad sageli lahku, ometi on mul Sinuga rahulikult võimalik diskuteerida ja vaielda, sest me ei kuku kunagi nii madalale, et hakkame üksteist sõimusõnadega kostitama, nagu käitub siinsamas eelkõneleja.
Selle kohta, et 15-tuhandelisest Keskerakonnast on paljud lahkunud, on mul teine arusaam, mida lugesin meie lähiajaloo kohta kroonikast. Me kõik mäletame suurt massiorganisatsiooni Rahvarinnet, mille asutas Savisaar ja mille tuhandeteks liikmeteks oli kokku tulnud väga kirju seltskond üle Eesti, sest kõik me soovisime Eestit vabaks ja igaüks tahtis selleks oma panuse anda. Aga juba Rahvarinde ajal hakkasid paratamatult välja paistma selle seinast seina seltskonna erimeelsused, sest tõesti oli seltskond kirju alates erinevatest maailmavaadetest kuni erinevate äriliste eesmärkideni ja kui Eesti suutsime üheskoos veel Rahvarinde toel taasiseseisvuda, siis pärast seda, kui Rahvarinne oligi oma peamise eesmärgi täitnud, otsustatigi Rahvarinne rahumeelselt laiali saata ja paratamatult algaski Eesti erakonnastumise aeg ja nii moodustatigi ka mõttekaaslaste Keskerakond – ühed lahkuvad ja teised tulevad – tänaseni on erakond kokkuvõttes vaid kasvanud ja säilitanud Eesti suurima ja ühe edukama erakonna tiitli. Seppik on ise seda rääkinud, et Ergma kutsus Eestisse Vene Riigiduuma delegatsiooni läbirääkimisteks ja ka paljud ühendused ja erakonnad soovisid duumasaadikutega kohtuda ja panid ennast Ergma juures järjekorda. Keskerakond oli viimane kohtuja nendega ja kuna kohtumised venisid pikaks, siis Keskerakonnaga kohtuma jõuti juba hilisel tunnil. Kõik oli seaduslikult paika pandud. Seppik ütles ajakirjanikele „rääkisid koertest“, see oli Seppiku pila ajakirjanikele. Mina ka usun ka noortesse Repsi ja Simsoni ning loodan, et nad edendavad üksmeelset Keskerakonda, mis on kestnud juba 25 aastat ja taasiseseisvunud Eesti ees on siiski suurimad teened Arnold Rüütli, Vaino Väljase jt kõrval samuti Edgar Savisaarel.
Ivo
2016-06-13 23:38:25
Jah Savisaar on hooliv, tark ja tõeline rahvamees. Erakordne inimene.
vaagijale
2016-06-14 00:15:47
Seltsimees uudo knaps, püüa oma elusügises aru saada, et kõik "see", millest nostalgiliselt heietad lõputult, on paraku ajalugu. Burešini ja tema sekti fanaatikute viga seisnebki selles, et loodetakse vaid kunagiste "tegude" heroiliseerimisele ja batja märtriks kuulutamisele. Olete omad teod ju teinud, kas siis heasti või mitte kõige õnnestunumalt. Aeg paraku läheb edasi ja ei tasu ennast klounidena ajalukku jäädvustada. Püüdke sellest aru saada, uued põlved saaksid võibolla teiesugustest mooseslastest isegi aru, aga teete ennast aina rohkem toladeks ja tundub, et teile see isegi meeldib.
õudne
2016-06-14 00:35:46
need haary-d ja muud usufanaatikud ei väsi iial, haigus seegi - sellele ravi puudub teadaolevalt
Lp.Vaagija
2016-06-14 07:17:29
Minu viimane märkus-küsimus teile:
Kas teid ei tee valvsaks, et isegi siin Keskerakonna häälekandja kommentaariumis on võimust võtnud KE paadunud vaenlased?Vaid Maali maalt, mina episoodiliselt ja teie olete siia jäänud KE kaitsma, kusjuures mina pole isegi KE liige.Kas see on koht, kus saaksin ka mina vabalt, ilma ränkade sõnade kasutamiseta oma arvamust avaldada?Näib et enam ei saa, sest kui ma ka püüan, mind kallatakse nii või teisiti sopaga üle.Seepärast on see keskkond siin mulle vastikuks muutunud, isegi Delfi kommentaarium on oma arvamuste mitmekülgsusega parem, kuigi loomulikult enamikel juhtudel kaldu kliki suunas.Seal aga ei lubata solvamist ja sõimlemist. Kas teile, Lp.Vaagija, ei tundu kummaline, et teie sümpaatiad Simson, Reps ja Co on järsku muutunud KE kõige räigemate vastaste pailasteks, keda ülistavad kõik, alates Kriibust ja lõpetades s.kallutajaga?Simsonid näivad sellega väga rahul olema.See tendents ilmnes ka renegaat Seppiku ülehüppamise järel-see muutus järsku kliki kangelaseks, simsonid on juba peaaegu kangelased. Minu jaoks kehtib reegel: need, kes on Reformierakonna sõbrad ja keda klikk kiidab, ei ole minu sõbrad. See on selleks korraks kõik.
tublid
2016-06-14 07:33:06
Palju edu Kadrile ja Mailisele!
vaagija
2016-06-14 08:46:11
Lp. Omaan, kõik on ju õige ja võimalik, mida räägite ja kuigi olen ka seni seda võimalust tunnetanud ja kaalunud, ometi olen jäänud lootma ja uskuma inimese inimlikkusele - on ju öeldud, et lootus sureb viimasena... eriti tasub seda meenutada tänasel küüditamise leinapäeval.
õigus
2016-06-14 08:56:12
Vaagijal isegi õigus - KE-s on inimlikkus pääsenud võidule, esialgu küll volikogu tasandil, aga kindlasti lõpuks saabub võit inimlikult ka kogu erakonnas. Igatahes edu Kadrile ja Mailisele diktaatorliku sekti maine puhastamisel!
2016-06-14 09:32:28
oi kuidas ohmoon kiidab oma napsivendi bussijuhti Udo Knapsi, koristajat maalit, riigireetur jaaku, diktaator Savisaart, ... Kindlasti ei unusta ta mainida juba sadu korda, et ta pole keskikute liige. Unustab aga mainida, et ta on paadunud savisaarlaste ees kummardaja ja tallalakkuja. Vanamees kummardab noorte meeste ees ja lakkub nende jalgu. Keegi sul ei keela oma arvamust avaldada siin, aga ära kirjuta luulusid ja ära ole kallutatud koguaeg. Näe ka teistes midagi head, mida on tehtud. Kui meil on reformi vedamisel nii kehv valitsus koguaeg olnud, miks ta siis nii kaua võimul suudab püsida. Paljudes riikides on kehvad erakonnad ammu võimult langenud.
Mis puutub ränkadesse sõnadesse, siis ega sa ka kokku ei hoia nende pealt oponente sõimates ja mõnitades. Muidugi eriti kuulus on teie suguste hulgas maali oma poiste ja tibide karjaga - palgalistega. Ma võiks ka ivo moodi siin Savisaare kohta epiteete kirjutada, aga ma ei leia ühtki sobivat viimastel aastatel eriti. <<<<<kõige põnevam on see juures, et epiteedis on aga pole nende lahti rääkimist. Ja veel. Kui mulle meeldivad simsonlased rohkem, miks ei või ma neist rohkem kirjutada ja mis mulle nende juures meeldib ja mõnitad meid sellepärast. Mina võiks kas öelda, et need kes on kesikud, pole minu sõbrad. ma ei saa öelda seda, sest tunnen liiga palju kesikuid, nii savisaarlasi kui simsonlasi ja nad ei ole mu head sõbrad, aga võin nendega rääkida kõikidest teemadest mis meid huvitavad. vaagijal on õigus, tuleb mäletada küüditamiseid ja kes olid küüditatud. Kuigi Udo Knapsil on sealt kaasküüditatude pärast piinlik nendega kohtuda Saaremaal, sest ... Sellest on varem siin kirjutatud. Minu komm on ajendatud viimastest kommidest.
maali maalt
2016-06-14 10:42:32
Esimest korda siin kommides kogesin, et meie ilusas eesti keeles on nii palju sõimusõnu. Oma healt sõbrannalt, eesti filoloogilt küsisin, et kas ta teab kõiki neid sõnu. Ülikooli tudengiks olemise ajal sõitsid nad mööda Eestimaad ringi ja kogusid huvitavaid sõnu ja epiteete. Kõige huvitavamaid sõimusõnu kasutasid jotad maal poodide taga, kes on oma mõistuse juba maha joonud. Spetsialistina ta vaatas neid kirjutatud kommentaare ja arvas, et need on lihtsalt psühhiliselt haiged ja harimatud inimesed, kes tahaks kedagi peksta, aga kodus pole kedagi, kellele parasjagu tou anda. Eks nad siis elavadki siin ennast välja. Armsad kommenteerijad, mind võite siin sõimata, ärge ainult oma lähedasi minge peksma.
Kalluta aga
2016-06-14 10:45:11
maali maalt 2016-06-14 10:42:32
Kas se su filoloogist sõbranna sulle, maali, sinu patoloogilise valetamise peale ka diagnoosi pani? |