![]() Kas Eestile on vaja vene erakonda?
Kremli kummardus
2011-05-25 19:53:34
vaagijale: keskerakond seisab diktatuuri kaitsel.
See isikukultus on võtnud tipptasemel naeruväärsuse mõõtmed. Saapavikskijad on ka kohe palgal
Eestis
2011-05-25 21:52:23
elavate kõigi rahvusrühmade ühendumist suudab edendada ainult Eesti keskerakond sest esiteks ta ei õhuta rahvuste vahelist vaenu,teiseks ta muretseb tõsiselt kogu rahva ja riigi heaolu eest,ei nori tüli venemaaga ja esindab maailmas kogu Eesti riigi-rahva huve,mitte nagu praegused võimuerakonnad:ref.irl.sotsid kes esindavad ainult 2% rikkurite huve?
to Eestis
2011-05-25 22:06:22
Kuidas sa julged väita, et KE esindab kogu Eesti rahva huve...vaagija väitel esindab ta hoopis keskklassi huve.
Pealegi on su jutus vastuolu...kogu rahva ja riigi heaolu eest seismine tähendab: ta kaitseb ka selle 2% rikkurite huve. Millises väljendub KE esinemine Eesti huvide eest näiteks lääneriikides??? Teil seal KE noortekogus pole õpetatud kirjavahemärkide ning suure ja väikese algustähe kasutamist. Enne kommimise alustamist võiksid ikka algkooli ning edaspidi ka põhikooli lõpetada.
vaagija
2011-05-25 23:59:15
Jaanus, kas kavatsed siis venelased oma partei juurde üle meelitada, et nii unistad neid keskide küljest lahti haakida? Aga jah, eks unistada ikka võib.
"Huvitav kohe oleks teada mida "Batja" lubas venelastele ?" Kas ei ole kuulnudki - ma avaldan Sulle saladuse: Savisaar lubas, et müüb Eesti Putinile.
vaagijale
2011-05-26 07:39:40
...ta on seda juba teinud ja nüüd käib dividente sisse kasseerimas /Venemaa -maksja rollis,ootab ainult tulemusi ja Savisaar oma pundiga otsib selleks ,et Eesti kandikul Putinile ulatada,ainult võimalusi--üks neist oli loosung "NO PAZARAN"-sellega loodeti venelastes nende madalaid kirgi õhutada ja eestlasi kui fašiste peksta--et siis tuleb õnn venelase õuele,kui eestlasi neil enam jalus ei ole. .Mis asja ikka on ühel Eesti riigi linnapeal Vene riigi-ja võimuorganitega,kes kasutavad igat võimalust meid maha teha ja oma ketikoeri meile kallale ässitama----peab ikka ühel suurriigil valu olema ja hirm-ühe pisikese riigi ees,et niimoodi käituda ja Savisaar koos kesikutega,Toomi,ga,Stalnuhhiniga,Velmaniga dozornikute-bozornikutega,endise Lõssenko pundiga--kellele oli keegi värava lahti jätnud ja samas Savisaar püüdis põgeneda,leides aga käigu edasipääsu lukus olevana (huvitav kas suures planeerimistuhinas unustas kontrollida) ja alles siis tõi välja selle eestlasi appikutsuva kraaksatuse,seal oli lahti rullumas otsese konflikti ja vägivalla oht,kui eestlased oleksid teisiti käitunud--aga Savisaar püüdis "päästa" mis päästa andis,lootes vähemalt suurt vastasseisu.Velman siin mainib,et Riigikogus on nüüd vähemusrahva esindajad,kes peavad seda riiki oma kodumaaks ja muretsevad tema tuleviku pärast.Ja-jaa--okupant vaatab,et tema küünte vahele jäänu ikka seal püsiks ja sellist jälki paska mida eriti Toom ja Stalnuhhin suust välja ajavad--ei saa küll kodumaa armastuseks nimetada--see on kolonisti tavaline möla,eriti vastik,et sellised meie Riigikogus istuvad.Neid toetavad vene ajakirjanikud--see suitsuga -Tšaplõgin vist ( kes teatas,et tema enam selles kloaagis ei ela,kuid siiani istub millegipärast selles kloaagis edasi--vastikud silmakirjalikud tõprad),siis Kukuškin ja Malleus--ja sellised pidid Eestit armastama.Naerukoht.Armastust näitaks need inimesed üles siis kui aitaks kõik need venelased.kes siin kohutavalt kannatavad ja südames nii väga Venemaad armastavad--sinna ka elama asuma.Usun,et enamus eestlasi on venelastele nõus rongipileti välja tegema--kusjuures mitte loomavaguni-vaid lausa pehme kupee--hakaku ainult juba ükskord minema.
to vaagijale
2011-05-26 08:41:52
Sellist viha- ja vaenuõhutust pole ammu enam lugeda saanud... Peab ikka hirmus valu olema või kõva tasu ootamas...
vaagija
2011-05-26 09:26:36
Paneb mindki imestama selline vihkamise, vale, laimu ja vaenu õhutamise uus tase, mis ühe inimese hinge on võimeline ära mahtuma. Seni meenub, et üks Saatana-nimeline "jumalakartlik" usuteaduskonna tudeng kunagi selliseid väljendeid kasutas, eitea, kas on tagasi tulnud?
2011-05-26 09:48:34
07:39:40! kas oled läinud kaasa vaagija kõneviisiga!
vaagijale
2011-05-26 10:27:10
kas suudad välja tuua kasvõi ÜHE ,nende mainitud inimeste ,kirjutistes,sõnavõttudes väite-tõdemuse,et nad seda riiki,kus nad elavad ja seda rahvast,kelle keskele tuldi vastu nende inimeste tahet--ka veidigi austavad.Igas PBK--"Vene küsimuse" saates,tunnevad nad varjamatut kahjurõõmu,kui millestki saab kinni haarata,et asukohamaad mustata--kuidas see küll näitab nende inimeste kodumaaarmastust.Mina armastan oma kodumaad ja mulle teeb haiget,et sellised inimesed siin elavad (lahkuda muidugi ei taheta),kes minu väikest kodumaad nii väga vihkavad.Minu viha tingib nende inimeste artiklid,millele järgneb kohe vene saitidel kahjurõõmus huilgamine kuni eestlaste hävitamise soovideni välja.Miks pean mina neid inimesi austama,veel vähem neist lugu pidama.Need inimesed on suhteliselt noored,kas siin sündinud,või ammu saabunud--aga ikka lauldakse "vabastamisest" ja ülistatakse vägivalda.Nad võivad olla hinges toredad inimesed kuid nad on "deržaava" tööriistad ja ma ei suuda seda neile iialgi andestada.Kui neil ja paljudel venelastel on siin halb--siis tekib igal terve mõistusega inimesel küsimus: "Miks nad ometi siin masohistlikult kannatavad ja loovad probleeme nii endale kui teistele?".Venelane on oma loomult kahtlemata parem inimene kui eestlane,kuid kahjuks ka agressiivsem ja need kaks nii erinevat kogukonda ei saa iialgi üksteist mõista,liiati kui teine ainult oma "õigusi" häälekalt taga ajab,unustades kohustused--las neid täidab eestlane.Ajakirjaniku ja poliitikategelase töö ei saa hõlmata ainult ühe poole nägemus,vaid ta peaks mõistma ka teist poolt,miks on selline vastumeelsus tekkinud,kus on selle juured ja mida mina saaksin isiklikult-omades avaliku elu vaagija hoobasid--ära teha selle vastasseisu vähendamiseks.Aga ei-valatakse ainult õli tulle.Minu narvamus ei erine teiste paljude eestlaste arvamusest--ja kui see avaldus tundus räige olema,siis vabandan,kuid sellest minu arvamus ei muutu.
eelmisele
2011-05-26 12:11:26
to vaagijale 2011-05-26 10:27:10
Hästi öeldud! Usun, et 98% eestlastest ja enamus siin elavatest teistest rahvustest mõtleb täpselt samuti.
Jaanus
2011-05-26 12:59:35
Ka mina olen veendunud --- 98 % eestlastest mõtleb täpselt samuti kui keegi kohe enne mind pikalt kirjutas . Lausa iga sõna "kümnesse" . Eks nüüd algab kohe "Batja" truude jüngrite hädakisa keegi julges tõtt näkku öelda .
kriibu
2011-05-26 14:48:05
No see inimene peab ikka peast puhta segi olema, kes kardab, et Savisaar taab Eesti uuesti Venemaa koosseisu viia. Seda juba ei juhtu.
KÜLL AGA on Savisaarel, kui ta vabalt tegutseda saab, võimalik Eestis Venemaa mõjuvõimu suurendada, mis võib tipneda majandusliku ja ka poliitilise sõltuvusega. SEE võib eesmärk olla küll ja SEE võib olla ka just nimelt see, mille kohta venelased (Vene poliitikud) on öelnud, et Savisaar ei täida oma kohustusi, kuigi aidatud teda on.
ambuja
2011-05-26 14:59:39
vaagijale 10.27.10. Teil on väga vastandlik kommentaar. Laidate venelasi ja samas kiidate, et venelane on oma loomult parem kui eestlane ja hinges väga tore inimene.Ma näen, et siin on tegemist venelaste olukorra põhjaliku analüüsita. Kuidas saab inimene olla tore kui te soovite teda Eestist välja saata, toredaid inimesi ei saadeta välja vaid püütakse nendega koostööd teha ja mõista nende olukorda. Teame, et eestlased ja venelased on omavahel sõdinud. Samas on Euroopa riigid pidevalt olnud omavahel vaenujalal ja sõdinud. Kuid nüüd on nad ära leppinud ja moodustanud Euroopa Ühendriigi. Nüüd elavad sakslased ja prantslased rahulikult koos kuigi varem tapsid teineteist nagu jaksasid. Pole kuulnud, et Prantsusmaal oleks nüüd halatud kuipalju prantslasi Hitler tappis, aga Eestis on pidev kisa kuipalju Stalin eestlasi tappis ja küüditas. Selline kisa on ju vaenu pidev õhutamine. Miks prantslased ei õhuta vaenu ega süüdista pidevalt sakslasi oma riigi okupeerimises? Sest see oli ajalugu ja on vaja eluga edasi minna. Muidugi tõmbuvad venelased turri kui neid pidevalt okupantideks sõimatakse ja selline venelane ei otsi eestlasega sõprust vaid vastab sama vaenulikult, sest ta on siin sündinud ja see on tema kodumaa. Nüüd on meie maa müüki pandud ja siia hakkab saabuma hulgaliselt igasugust sorti välismaalasi, kes hakkavad varsti Eestit oma kodumaaks pidama. Miks meie rahvusradikaalid ei protesti, et armsasse pisikesse Eestisse tulevad okupandid kogu maailmast ja kehtestavad siin oma kombed ja kultuuri. Varsti hakkavad siin kõlama moslemite laulud ning hiina tamburiinid. Rahvuslased on vakka nagu siga rukkis ja nii kaob ära see imearmas Eestimaa võõraste kätte. Siis õpivad eestlased selgeks hiina keele, sest hiinlasi on 1000 korda rohkem ja ei hakka hiinlane nii väikese rahva keelt õppima. See veneviha õhutamine ei vii kuhugi, ainult ajutiselt hoiab pukis tsaari Andrus I-st.
Tõnn
2011-05-26 15:23:46
Sakslane on tunnistanud oma sigadusi, russ on uhke pealegi.
vaagija
2011-05-26 16:00:40
To vaagijale
Kõigepealt tänan Teid inimlikult kirjutatud kommentaari eest. Võrreldes eelmise vaagija poole pöördujaga nagu öö ja päev. Me võime ka eriarvamusele jääda, kuid see ei sega meid inimese kombel väitlemast. Vastates esimesele küsimusele küsin vastu, et kas siis nende tuhandete vene juurtega eestimaalaste seas, kes on tänaseks selgeks saanud eesti keele, paljud isegi ilma aktsendita, kes on eestimeelsed, paljud nendest teeninud ausalt Eesti Kaitsevägedes; paljud kes on eestlastega seotud läbi segaabielude ja paljude tublide järglastega; kes on Eesti ametiasutustes kõrgetel väärikatel kohtadel või läbi ärifirmade seotud ausalt Eesti elu edendamisega - kas siis nende seas on vähe ka neid, kes peavad lugu ja austavad Eestimaad? Arvan, et neid on palju. Võtame kasvõi siinse artikli autori, Riigikogu liikme Vladimir Velmani. Tunnen teda isiklikult, kui igati ausat vene juurtega eestimaalast. Oma tänase loo lõpetab ta lausega: "Seni aga on nende protsesside ainsaks tasakaalustajaks jäänud Keskerakond, kus eestlased koos mitte-eestlastega, kes on huvitatud Eesti riigi stabiilsusest ja arengust, töötavad käsikäes kõikide selles riigis elavate inimeste hüvanguks." Jah, eks integratsioonis on tagasilööke olnud - üks nendest oli kahtlemata pronksiöö. Ja nii leidub kahjuks ka vihkajaid, nagu meiegi seas... Kumb osapool enne alustas, aga kui ka lihtne venelane näiteks juhtub lugema siin eelnevat kommentaari vaagijale (mitte Teie oma!), siis kahjuks on raske loota mittevähem räiget vastureaktsiooni. Jah, kuidas venelased Eestisse said? Sellest kirjutab siinsamas juba värvikalt mõttekaaslane ambuja ja mul jääb vaid lisada, et vene rahvas on õnneks siiski eurooplased ja seda tõestab ka meie eestlaste paljud tuhanded õnnelikud segaabielud ja tublid perekonnad vene rahvusest abikaasadega. Ei usu, et kunagi eestlane nii paljusid abielusid sõlmib aafriklaste, asiaatide või hiinlastega.
Lõpetage valetamine
2011-05-26 16:25:57
ambujale: pronksiöö toimus just keskerakonna ja pealinna külavanema mahitusel. Keskerakondlik võim lasi neil öise vahtkonna kaabakatel rahumeeli päevade kaupa Tallinna elanikke terroriseerida.
Ka ei ilmunud pealinna võimukontorist ükski ametnikuhakatis neil päevil tänavatele. Linnavalitsuse akende all peksti sisse meie laste koolimaja aknad ja see pasaraadikari ei vaevunud isegi kommenteerima sigatsemisi. Ambuja ei taha kindlasti märgata, et linnahäda võimule lasti ronida eestivaenulik ja harimatu tegelane. Keskerakonna ridades sai Parlamenti ka interrinde ja öise vahtkonna tegelane. Kas ambuja seda ussipesa ei märka või on nõus, et nii peabki olema?
vaagija
2011-05-26 16:35:21
to Lõpetage valetamine
Lõpetage valetamine
Jaanus
2011-05-26 16:45:24
Kuidas venelased Eestisse said , on arusaadav igale eestlasele .Vene okupatsiooni ajal meelitati venelasi Eestisse elama tulema --anti kohe korterid -töökoht selleks ,et VENESTADA ja hävitada niimoodi Eesti riik ja rahvas . Vastureaksioon on arusaadav ,mitte keegi peale Venemaa pole toonud läbi ajaloo eestlastele ainult surma ja hävingut . Ja on loll arvamus-- Saksa rahvas on kõik LEPPINUD venelastega ja kõik unustanud !? Vale mina valdan saksa keelt ja olen ise käinud Saksamaal ja vestelnud lihtsate sakslastega ----nad jälestavad venelasi ega unusta mida tegid venelased ainult inimpõlv tagasi Saksamaal . Alles siis kui rääkisin ,et olen eestlane ja ka minu isa tapsid venelased sõjaajal, olin kohe "Oma" inimene . Sakslased teatsid väga hästi ,et nii soomlased kui eestlased sõdisid nendega ühel poolel . Ja ei armastata mitte sakslasi ka Prantsusmaal . Minu sugulane kes seal käis rääkis kohvikus pidas kelner teda sakslaseks kuna ta oskamata prantsuskeelt küsis saksakeeles ja ei teenendanud teda enne kui ta oma ingliskeele oskuse appi võttes kinnitas -ta ei ole sakslane . Ärimeestel ja poliitikutel on teine arusaamine --sest" raha ei haise" . Kui siinsed venelased tunnistaks ,et Venemaa okupeeris Eesti ja õpiks selgeks kohaliku Riigikeele ega nõuaks koguni venekeelt teiseks Riigikeeleks , oleks eestlased ka võimelised "unustama" venelaste poolt tehtud kuriteod. Kuid kas on nii lugupeetud Ambuja-Vaagija ---ei ole venelased Eestis peavad ennast ikka "vabastajateks" ja eestlased neile fašistid ,on ülbed ja räägivad koguni Eesti olevatki Venemaa osa . Ennekõige näitaku venelased head tahet õppigu eesti keel selgeks ja tunnistagu Venemaa poolt okupeerimist ja inimsuse vastaseid kuritöid Eestis. Selle maa peremehed on siiski eestlased ja eestikeel jääb siin ainsaks RIIGIKEELEKS
Prohvet!
2011-05-26 16:52:56
Va hr Vladimir Velman,olen suures hammingus,et Teie,- informeeritud inimene- kirjutate antud teemal koera-kirpudest!
On ilmselge,et Venemaal leidub lisaks Keskerakonna toetajatele ka reformi-sotside-ja irl-i nn rahastajaid. Teatud ariliste projektide sooritamiseks, kooskolas valitsusega, on tavaks saanud ka toetada poliitilisi gruppeeringuid! Kahtlematult ei toetada otseselt rahaga ILR-i jne,aga heaks tangistiks on Vene Erakond Eestis! 1-2% jaab seega Keskerakonnal venekeelsete haale saak vahemaks. See ongi tegelikkus!
Karl Vist
2011-05-26 17:41:24
Pidage meeles vaagija-ambuja kahte olulist asja. Saksamaa on palunud andeks oma kuritegude eest II maailmasõjas, venemaa pole andeks palunud andeks meie väikese Eesti okupeerimise eest ja meie süütude inimeste küüditamise, mõrvamiste ja vangistamiste eest. Mina, minu vanemad ja vanemad on tundnud, mida tähendab olla Siberi "sanatooriumis" 8 aastat külmas, näljas ja rasket tööd tehes ja seda me ei andesta sellele rahvale, kuigi nad ei olnud need inimesed, kes elavad praegu siin, aga nende kaasmaalased. Kuigi jah, Siberis olles saime tunda ka sealsete inimeste meile sooja suhtumist, mitte sõjaväelaste poolt, vaid kohalike elanike poolt, keda oli Stalini, Beria ja teiste käsul juba varem sinna küüditatud Venemaa avarustelt, Ukrainast ja mujalt. See ei ole mingi vaenu õhutamine vaid see on TÕDE, mida paljud venelased ei taha tunnistada, isegi seda, et nende kaasmaalaseid samuti küüditati, korraltati näljaaastaid jne.
|