![]() Estonia põhiküsimus
Kellegil
2006-10-26 20:39:19
on lühis.See,et korjatakse allkirju selguse toomiseks,on
õige.Sellega seotud kulutused peavad saama jagatud riikide
vahel.See,et neil allkirjadel ei ole jõudu,ei ole
alust.Neil allkirjadel on juba meie omas riigis jõud,Need
näitavad raha tahet ja poliitikud seda tahet ei saa
eirata.Siiani istuvad käed taskus ja sügavad m..e nagi
Ilveski seda teeb.Sellest on vähe,et kesk nõuab.Kõik
parteid peavad täitma rahva tahet.
to yul
2006-10-26 21:44:34
Sina oled siis see õige vene sõjaväe elektroonika
spetsialist.
Et seal midagi veeti on selge ja kui selle millegi pärast
lasti laev põja on see massimõrv samamoodi nagü cli
küüditamine.Kui
Laaril ei olnud midagi vastuvaielda,siis mis peaminister ta
oli ja mis peaministri kanditaat ta nüüd on?
Tiit
2006-10-26 22:18:08
Nüüd järgneb küll tüütult pikk tsitaat Evelyni üllitisest,
kuid lugege läbi ja seejärel tehke järeldused. Minu kindel
arvamus on, et sellist jama ajav inimene ei ole mõistuse
juures. "Riik, kes piinlikult formaalse täpsusega hoiab
kinni sõjalise neutraliteedi põhimõttest (pole NATO liige),
osaleb tsiviillaeval tuhandet tsivilisti ohtu seadvates
relvaveooperatsioonides, mis päädivad laevahukuga. Hiljem
pole ju tähtsust, kas neil sündmustel oli seos või mitte,
aga neutraliteediga on lood halvasti. Kui leiab veel
kinnitust väide, et Rootsi ei vedanud relvastust enda
jaoks, läheb seni NATO salaliikme staatuses püsinud Rootsi
olukord rahvusvahelisel areenil õige täbaraks."
arno
2006-10-27 02:48:05
Idiootlikult huvitav on lugeda siinseid SÕIMUVALINGUID
üksteise pihta. Küll soigutakse summade üle mida tulevat
väljakäija, küll jahutakse mingisugusest "hauarahust",
mida ASJAOSALISED mitte millekski pidamata juba
õnnetuseööl või sellele järgneval päeval rikkusid laeva
külastades ja sealt mida vaja kaasa võttes. Kummaline, miks
ei pakutud JUTA RAABELE selle asemel et teda KOHTUGA
ÄHVARDADA mõned miljonid ja lastud südamerahuga laeva igast
küljest FILMIDA. Oleks tulnud VÕRRATULT ODAVAM kui nüüd uut
komisjoni sinna alla saates. Venelased lasid korea
reisilennuki koos mitmesaja inimesega alla ja silm ei
pilkunud, miks pidi neil olema kahju mõnestsajast neetud
kapitalistist teiste irmuks merepõhja saata. Sõjaajal lasid
laevatäie juute vahemeres põhja ja ajasid mitukümmend
aastat sakslaste kaela, alles peale NSVL lagunemist tuli
tõde avalikuks. Samuti lugu enne teist maailmasõda selle
"Metallistiga". Eestlased olevat laeva põhja lasnud ja
sellest saigi Baasidejama alguse, hiljem selgus et
metallistike sõitis nagu miska ja polnud tal häda ühtigi.
Nii, et üksteisele ärategemise tuhinas ei maksa miljonidki
tuhkagi, ammugi siis need mõnisada.Küll ükskord võetakse ka
meie LAKEID vastutusele. Maailma veskid jahvatavad
aeglaselt aga vääramatult.
ARVAJA
2006-10-27 17:57:32
Hei! Hei! yul, võta tuure maha, muidu lähed vihast ja
vihkamisest lõhki. /.../ "Kui keegi mäletab, siis peale
katastroofi oli jäme ots Rootsi käes teda toetas
Soome,Eesti oli alles siputuspükstes. /.../ Ja kogu see
relvavedude jutt on rohkem Dan Browni või Robert Ludlumi
paranoiakirjanduse moodi. Uskuge ometi, et 90-ndate Vene
sõjaväe-elektroonikat ei olnud mõtet kuhugi vedada." Aga
ütle palun, miks just Vene sõjaväe elektroonika! Miks mitte
Ameerika või Hiina sõjaväe elektroonika! Miks sa nii väga
uurimise vastu oled??? Kas oled KINNIMÄTSIMISE POOLT???!!!
tiia
2006-10-28 08:04:45
me ju teame kõik, kes Estonia huku ajal Eesti riiki
juhtimisd, kes oli president, kes peaminister jt
valitsejad. ja namad teadsid ja teavad ju tõde, ja nüüd on
õige aeg enne riigikogu valimisi panna nad tõtt kõnelema,
ainult tõtt, enne ei tohiks ükski neist valitud saada, ka
kõigist tagatubadest
arvaja
2006-10-28 17:10:45
Rootsi riik on sigadustega varemgi hakkama saanud.Näiteks
eestlaste väljaandmine venelastele pärast sõda ,sõja ajal
Sakasmaale Hitleri sõjamasinale müünud kuullaagreid ja
terast,mis oli keelatud.Ja lõpuks on Rootsi riik seda kõike
korraldanud neutraalsuse sildi varjus.Kaabakad.
küsimus
2006-10-28 17:10:46
Millal keskerakond suure varga oma juhtkonnast minema lööb?
mati
2006-10-28 18:03:18
küsimus 2006-10-28 17:10:46
Millal keskerakond suure varga oma juhtkonnast minema lööb?
-
Kelle_? ...
tõnn
2006-10-28 18:14:45
Sellele _ Evelyn'ni - loole on kolm- neli korda rohkem
arvamusi, kui keskmistele Kesknädalas ilmunud lugudele. Ja
enamus arvamuste kirjutajatele tugevalt pindakäivaid; st
Eveliny vastu - või lausa sõimavaid arvamusi. Seega on
teema "Kellelegi" hästi valus? ... eeldan, et nendele,
kes tahavad Laari taas võimule tõsta ... Aga on väike viga?
Nimelt Laari seostamine sellega, et ta ei olnud vaimselt
kontaktne Estonia katastroofi algusest peale - st 1994.a
28.septembrist, kui ta peaminister oli. Laari otsene süü -
et mitte riigireetmine - seisneb ka selles, et ta "ostis"
Estonia hukupõhjuste uurimise - muu humanitaarabi hulgas -
Rootsist sisse. Usaldades oma head sõpra Carl Bildt'i_!!!
Aga kapten Avo Piht, kelle kohta Laar ütles, et Piht on
elus ja jõuab varsti Eestisse. Kas Laar on osaline või
Riigikogu komisjoni ees olulise teabe varjajana; st kapten
Pihti, õed Veide'd ja veel viie- kuue isiku (kes olid
kapten Pihtiga pääsemise ajal koos) kadumises, et mitte
kirjutada inimröövis?
part
2006-10-28 22:25:03
Üle tüki aja üks argumenteeritud sõnavõtt "Kesknädalas"
ja isikult, kellelt ausalt- kõige vähem oodanuks! Olen
meeldivalt üllatatud ja ei leia mitte ühtki mõtet, millele
vastu vaielda, ehkki see on mu alaline püüe...
arno
2006-10-29 00:10:42
Part, olen Teiega nõus. Ja kommentaaride rohkus näitab, et
teema on KUUM. Ma pole nõus Arvajaga, nagu polevat 90
ndatel aastatel venemaalt midagi olnud VARASTADA. Venemaalt
on ALATI MIDAGI VARASTADA, kas või selleks, et teada saada
nende SUUTLIKKUSE TASET ja ka seda, mida nad on olnud
suutelised LÄÄNEST PÄTSAMA. Veel sõja eelõhtul viisid vene
luurajad Saksamaalt isegi püssipuhastamise tropid pABEROSSI
FILTRITENA venemaale. Ja nende troppide analüüs viiski
venelased eksiteele sakslaste kavatsuste suhtes(eksperdid
nimelt selgitasid, et sellise RELVAÕLIGA pole võimalik
sõdida vene karmis kliimas, mis hiljem osutuski tõeks).
ARVAJA
2006-10-29 15:59:43
to arno: /.../ "Ma pole nõus Arvajaga, nagu polevat
90-ndatel aastatatel venemaalt midagi VARASTADA." Aga
arno, mina ei ole öelnud, et venemaalt ei olnud 90-ndatel
midagi varastada. Mina küsisin "Aga ütle palun, miks just
Vene sõjaväe elektroonika! Miks mitte Ameerika või Hiina
sõjaväe elektroonika! Miks sa nii väga uurimise vastu
oled??? Kas oled KINNIMÄTSIMISE POOLT???!!!" Nii, et
kommenteeri seda, mida on kirjutatud, mitte seda mis on
sinu soovunelm, et oleks kirjutatud.
ARVAJA
2006-10-30 21:15:36
Hei, pojat-tytet! Puhu viroksi tai ole hilja ja jos ei
mennut perille silloin sanon: Viro lehtissa kirjoita
viroksi eli turpa kiinni! Tuliko selvaksi?!
arno
2006-10-31 00:44:56
Arvaja, küsiksin vastu Raja Teele sõnadega, et millal olen
mina tahtnud Imelikuga "käia"(Estoonia hukuga seotud
asjaolude UURIMISE varjamist või midagi sarnast).Seda EI
TOHIKS küll kuskilt võima väljalugeda. Mina OLEN VEENDUNUD,
et meie valitsusringkonnad olid selle tragöödiaga seotud ja
selle päevavalgele TOOMINE hoiaks ära sellised KURITEOD
tulevikus. Aga hiina ja lääne tehnika langeb arvatavasti
ära seepärast et LÄÄNEST PÄTSAVAD nii HIINLASED kui
VENELASED. Venemaalt tagasivehkides saadakse lihtsalt
teada, kui kaugele nad oma pätsamisega on jõudnud, sest
TARK inimene suudab ka ärakukkunud nööbi põhjal
iseloomustada selle kandjat.
Tere
2006-10-31 06:42:38
hommikut laarlased ja pubekad. Ööuni ei taha kuidagi teid
külastada - olete vist jälle öö läbi napsutanud. Tigetsege
aga edasi - seda haigemaks jääte.
Evelin on tubli.
2006-10-31 07:39:18
See leht on väga loetav.Eriti auklikuks loevad lehte Isamaa
+ tema "noorikust" respid.
ARVAJA
2006-10-31 11:46:36
to arno: "Arvaja, küsiksin vastu Raja Teele sõnadega, et
millal mina olen tahtnud Imelikuga "käia" (Estoonia
hukuga seotud asjaolude UURIMISE varjamist või midagi
sarnast). Seda ei TOHIKS küll kuskilt võima väljalugeda."
Aga kuidas siis ei ole võimalik välja lugeda. Kuidas siis
muidu mõista seda, et inimene on nii väga uurimise vastu,
kuigi tal ei ole mingeid argumente/fakte miks ei peaks
uurima.
Mikk
2006-10-31 16:36:57
Mis sellest ikka enam uurida,meil ju teadja mees laar
olemas,las räägib ära,kuidas ta neid relvi Rootsisse saatis
ja kes neid nii halvasti pakkis,et mõni plahvatas.
ARVAJA
2006-10-31 17:47:23
to Mikk: "Mis sellest ikka enam uurida, meil ju teadja
mees laar olemas, las räägib ära, kuidas ta neid relvi
Rootsisse saatis ja kes neid nii halvasti pakkis, et mõni
plahvatas." Jah,noh. Las räägib ära jah, KUI MIDAGI TEAB.
Aga sinu jutu alatoon on "Mis te sellest" "tühisest
asjast" ikka korrutate. Aga mina isiklikult küll arvan, et
enne kahtlused/igasugused...teooriad ära ei lõpe, kuni pole
"Estoniat" ülesse/pinnale tõstetud.
|