Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Estonia põhiküsimus

Kellegil  2006-10-26 20:39:19
on lühis.See,et korjatakse allkirju selguse toomiseks,on õige.Sellega seotud kulutused peavad saama jagatud riikide vahel.See,et neil allkirjadel ei ole jõudu,ei ole alust.Neil allkirjadel on juba meie omas riigis jõud,Need näitavad raha tahet ja poliitikud seda tahet ei saa eirata.Siiani istuvad käed taskus ja sügavad m..e nagi Ilveski seda teeb.Sellest on vähe,et kesk nõuab.Kõik parteid peavad täitma rahva tahet.

to yul  2006-10-26 21:44:34
Sina oled siis see õige vene sõjaväe elektroonika spetsialist. Et seal midagi veeti on selge ja kui selle millegi pärast lasti laev põja on see massimõrv samamoodi nagü cli küüditamine.Kui Laaril ei olnud midagi vastuvaielda,siis mis peaminister ta oli ja mis peaministri kanditaat ta nüüd on?

Tiit  2006-10-26 22:18:08
Nüüd järgneb küll tüütult pikk tsitaat Evelyni üllitisest, kuid lugege läbi ja seejärel tehke järeldused. Minu kindel arvamus on, et sellist jama ajav inimene ei ole mõistuse juures. "Riik, kes piinlikult formaalse täpsusega hoiab kinni sõjalise neutraliteedi põhimõttest (pole NATO liige), osaleb tsiviillaeval tuhandet tsivilisti ohtu seadvates relvaveooperatsioonides, mis päädivad laevahukuga. Hiljem pole ju tähtsust, kas neil sündmustel oli seos või mitte, aga neutraliteediga on lood halvasti. Kui leiab veel kinnitust väide, et Rootsi ei vedanud relvastust enda jaoks, läheb seni NATO salaliikme staatuses püsinud Rootsi olukord rahvusvahelisel areenil õige täbaraks."

arno  2006-10-27 02:48:05
Idiootlikult huvitav on lugeda siinseid SÕIMUVALINGUID üksteise pihta. Küll soigutakse summade üle mida tulevat väljakäija, küll jahutakse mingisugusest "hauarahust", mida ASJAOSALISED mitte millekski pidamata juba õnnetuseööl või sellele järgneval päeval rikkusid laeva külastades ja sealt mida vaja kaasa võttes. Kummaline, miks ei pakutud JUTA RAABELE selle asemel et teda KOHTUGA ÄHVARDADA mõned miljonid ja lastud südamerahuga laeva igast küljest FILMIDA. Oleks tulnud VÕRRATULT ODAVAM kui nüüd uut komisjoni sinna alla saates. Venelased lasid korea reisilennuki koos mitmesaja inimesega alla ja silm ei pilkunud, miks pidi neil olema kahju mõnestsajast neetud kapitalistist teiste irmuks merepõhja saata. Sõjaajal lasid laevatäie juute vahemeres põhja ja ajasid mitukümmend aastat sakslaste kaela, alles peale NSVL lagunemist tuli tõde avalikuks. Samuti lugu enne teist maailmasõda selle "Metallistiga". Eestlased olevat laeva põhja lasnud ja sellest saigi Baasidejama alguse, hiljem selgus et metallistike sõitis nagu miska ja polnud tal häda ühtigi. Nii, et üksteisele ärategemise tuhinas ei maksa miljonidki tuhkagi, ammugi siis need mõnisada.Küll ükskord võetakse ka meie LAKEID vastutusele. Maailma veskid jahvatavad aeglaselt aga vääramatult.

ARVAJA  2006-10-27 17:57:32
Hei! Hei! yul, võta tuure maha, muidu lähed vihast ja vihkamisest lõhki. /.../ "Kui keegi mäletab, siis peale katastroofi oli jäme ots Rootsi käes teda toetas Soome,Eesti oli alles siputuspükstes. /.../ Ja kogu see relvavedude jutt on rohkem Dan Browni või Robert Ludlumi paranoiakirjanduse moodi. Uskuge ometi, et 90-ndate Vene sõjaväe-elektroonikat ei olnud mõtet kuhugi vedada." Aga ütle palun, miks just Vene sõjaväe elektroonika! Miks mitte Ameerika või Hiina sõjaväe elektroonika! Miks sa nii väga uurimise vastu oled??? Kas oled KINNIMÄTSIMISE POOLT???!!!

tiia  2006-10-28 08:04:45
me ju teame kõik, kes Estonia huku ajal Eesti riiki juhtimisd, kes oli president, kes peaminister jt valitsejad. ja namad teadsid ja teavad ju tõde, ja nüüd on õige aeg enne riigikogu valimisi panna nad tõtt kõnelema, ainult tõtt, enne ei tohiks ükski neist valitud saada, ka kõigist tagatubadest

arvaja  2006-10-28 17:10:45
Rootsi riik on sigadustega varemgi hakkama saanud.Näiteks eestlaste väljaandmine venelastele pärast sõda ,sõja ajal Sakasmaale Hitleri sõjamasinale müünud kuullaagreid ja terast,mis oli keelatud.Ja lõpuks on Rootsi riik seda kõike korraldanud neutraalsuse sildi varjus.Kaabakad.

küsimus  2006-10-28 17:10:46
Millal keskerakond suure varga oma juhtkonnast minema lööb?

mati  2006-10-28 18:03:18
küsimus 2006-10-28 17:10:46 Millal keskerakond suure varga oma juhtkonnast minema lööb? - Kelle_? ...

tõnn  2006-10-28 18:14:45
Sellele _ Evelyn'ni - loole on kolm- neli korda rohkem arvamusi, kui keskmistele Kesknädalas ilmunud lugudele. Ja enamus arvamuste kirjutajatele tugevalt pindakäivaid; st Eveliny vastu - või lausa sõimavaid arvamusi. Seega on teema "Kellelegi" hästi valus? ... eeldan, et nendele, kes tahavad Laari taas võimule tõsta ... Aga on väike viga? Nimelt Laari seostamine sellega, et ta ei olnud vaimselt kontaktne Estonia katastroofi algusest peale - st 1994.a 28.septembrist, kui ta peaminister oli. Laari otsene süü - et mitte riigireetmine - seisneb ka selles, et ta "ostis" Estonia hukupõhjuste uurimise - muu humanitaarabi hulgas - Rootsist sisse. Usaldades oma head sõpra Carl Bildt'i_!!! Aga kapten Avo Piht, kelle kohta Laar ütles, et Piht on elus ja jõuab varsti Eestisse. Kas Laar on osaline või Riigikogu komisjoni ees olulise teabe varjajana; st kapten Pihti, õed Veide'd ja veel viie- kuue isiku (kes olid kapten Pihtiga pääsemise ajal koos) kadumises, et mitte kirjutada inimröövis?

part  2006-10-28 22:25:03
Üle tüki aja üks argumenteeritud sõnavõtt "Kesknädalas" ja isikult, kellelt ausalt- kõige vähem oodanuks! Olen meeldivalt üllatatud ja ei leia mitte ühtki mõtet, millele vastu vaielda, ehkki see on mu alaline püüe...

arno  2006-10-29 00:10:42
Part, olen Teiega nõus. Ja kommentaaride rohkus näitab, et teema on KUUM. Ma pole nõus Arvajaga, nagu polevat 90 ndatel aastatel venemaalt midagi olnud VARASTADA. Venemaalt on ALATI MIDAGI VARASTADA, kas või selleks, et teada saada nende SUUTLIKKUSE TASET ja ka seda, mida nad on olnud suutelised LÄÄNEST PÄTSAMA. Veel sõja eelõhtul viisid vene luurajad Saksamaalt isegi püssipuhastamise tropid pABEROSSI FILTRITENA venemaale. Ja nende troppide analüüs viiski venelased eksiteele sakslaste kavatsuste suhtes(eksperdid nimelt selgitasid, et sellise RELVAÕLIGA pole võimalik sõdida vene karmis kliimas, mis hiljem osutuski tõeks).

ARVAJA  2006-10-29 15:59:43
to arno: /.../ "Ma pole nõus Arvajaga, nagu polevat 90-ndatel aastatatel venemaalt midagi VARASTADA." Aga arno, mina ei ole öelnud, et venemaalt ei olnud 90-ndatel midagi varastada. Mina küsisin "Aga ütle palun, miks just Vene sõjaväe elektroonika! Miks mitte Ameerika või Hiina sõjaväe elektroonika! Miks sa nii väga uurimise vastu oled??? Kas oled KINNIMÄTSIMISE POOLT???!!!" Nii, et kommenteeri seda, mida on kirjutatud, mitte seda mis on sinu soovunelm, et oleks kirjutatud.

ARVAJA  2006-10-30 21:15:36
Hei, pojat-tytet! Puhu viroksi tai ole hilja ja jos ei mennut perille silloin sanon: Viro lehtissa kirjoita viroksi eli turpa kiinni! Tuliko selvaksi?!

arno  2006-10-31 00:44:56
Arvaja, küsiksin vastu Raja Teele sõnadega, et millal olen mina tahtnud Imelikuga "käia"(Estoonia hukuga seotud asjaolude UURIMISE varjamist või midagi sarnast).Seda EI TOHIKS küll kuskilt võima väljalugeda. Mina OLEN VEENDUNUD, et meie valitsusringkonnad olid selle tragöödiaga seotud ja selle päevavalgele TOOMINE hoiaks ära sellised KURITEOD tulevikus. Aga hiina ja lääne tehnika langeb arvatavasti ära seepärast et LÄÄNEST PÄTSAVAD nii HIINLASED kui VENELASED. Venemaalt tagasivehkides saadakse lihtsalt teada, kui kaugele nad oma pätsamisega on jõudnud, sest TARK inimene suudab ka ärakukkunud nööbi põhjal iseloomustada selle kandjat.

Tere  2006-10-31 06:42:38
hommikut laarlased ja pubekad. Ööuni ei taha kuidagi teid külastada - olete vist jälle öö läbi napsutanud. Tigetsege aga edasi - seda haigemaks jääte.

Evelin on tubli.  2006-10-31 07:39:18
See leht on väga loetav.Eriti auklikuks loevad lehte Isamaa + tema "noorikust" respid.

ARVAJA  2006-10-31 11:46:36
to arno: "Arvaja, küsiksin vastu Raja Teele sõnadega, et millal mina olen tahtnud Imelikuga "käia" (Estoonia hukuga seotud asjaolude UURIMISE varjamist või midagi sarnast). Seda ei TOHIKS küll kuskilt võima väljalugeda." Aga kuidas siis ei ole võimalik välja lugeda. Kuidas siis muidu mõista seda, et inimene on nii väga uurimise vastu, kuigi tal ei ole mingeid argumente/fakte miks ei peaks uurima.

Mikk  2006-10-31 16:36:57
Mis sellest ikka enam uurida,meil ju teadja mees laar olemas,las räägib ära,kuidas ta neid relvi Rootsisse saatis ja kes neid nii halvasti pakkis,et mõni plahvatas.

ARVAJA  2006-10-31 17:47:23
to Mikk: "Mis sellest ikka enam uurida, meil ju teadja mees laar olemas, las räägib ära, kuidas ta neid relvi Rootsisse saatis ja kes neid nii halvasti pakkis, et mõni plahvatas." Jah,noh. Las räägib ära jah, KUI MIDAGI TEAB. Aga sinu jutu alatoon on "Mis te sellest" "tühisest asjast" ikka korrutate. Aga mina isiklikult küll arvan, et enne kahtlused/igasugused...teooriad ära ei lõpe, kuni pole "Estoniat" ülesse/pinnale tõstetud.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail