![]() Unistus väärikast Eesti riigist
vaagija
2012-02-26 23:33:28
Vaatan ja imetlen vanameister Hugo Hiibuse järjekordset meistritööd viimases Kesknädalas - palun toimetajat pakkuda võimalust ka neid toredaid kümnesse pilte kommenteerida: "Enne õpetajate streiki võtab isegi karmi Taliga kivistunud Ansipi ees nõutuks".
Endel Uure
2012-02-26 23:37:06
Hea küll, ma jään sinuga vaagija nõusse, et riigis olevad pangad peaksid olema riigi omandis. Võid mulle öelda Euroopa riiki, kus see nii on 100%. Ma sinu jutu järgi arvan, et sa seda kindlasti tead, sest sinu väited seda arvamust kinnitavd.
Ka mina olen seda meelt, et kui siin midagi teistele rääkida, peaks olema see faktiliselt õige, aga mitte põhinema mõne erakonna poliitiku umbluul, mida võib näha eriti riigikogu infotunnis ja sageli ministritega sõneledes riigikogu istungitel. Praegu neid komme lugedes ei saa aru miks mõned, isegi enamus komme on selliseid, millel ei ole tõepõhja all, vaid inimene tahab teisi solvata ja näidata, et vaat kui palju ma ikka tean. Tuhkagi ei tea. Näiteks keegi Rasmus Vool tõi päris hea selgituse presidendi proua töökohustustest ja võrdles isegi teiste riikidega. Paljud kes seda teemat ei valda, hakkasid härra Vooli kohe häbematult, kuidas öelda, no tümitama. Pole vaja nii teha, kui ei tea. Inimene heast tahtes tahtis selgeks teha, samuti kellegi, ei viitsi vaadata, selgitus punktide kaupa eesti riigi pahupoolest, millest võiksin rahule jääda vast 25%-ga. Ülejäänud võib lahterdada vastutuse, kohustuste alla viide erinevasse kohta. Olgem sallivamad riigi, riigijuhtide ja teiste kommijate suhtes. Rääkige mis on õigus ja ärge võtke midagi õhust, mis vett ei pea.
vaagija
2012-02-26 23:46:22
Endel Uure, no hea küll, aga näiteks ole hea ja ütle meile, kuidas on võimalik sallivam olla näiteks nendesamade ennoja-mullmollide suhtes? Kas nad räägivad õigust?
osutaja
2012-02-27 05:56:07
Hea vaagija,ütlete et teised riigid suudavad pangad enda valduses hoida.No aga meie riik suudab ju ka.Eesti Pank kuulub riigile.
Mida te õieti öelda tahate,hea vaagija?Tahate,et pangad kõik natsionaliseeritaks?See oli üks teine riik, hea vaagija,kus kõik kuulus riigile "ehk rahvale".
V.A.Härra Vool
2012-02-27 06:32:17
Ei ülista ma enda tööd, vaid lihtsalt kinnitan, et minu töö on kordi tähtsam kui Ilvese naise "töö".
Kui Sina, V.A.Härra, soovid minuga või minuSUGUSEGA rääkida, siis on nüüd kahtlane, kas mina soovin SINUSUGUSEGA seda teha. Aadu, sul on õigus, olen seda varem korduvalt Vaagijale öelnud, et selle palgalise klaköörikambaga on mõttetu vaielda.Kahjuks olen ise seda soovitust ignoreerinud.Aga klikiküürakaid parandab ainult haud, KN omasid rahva ärkamine ja soov klikk minema pühkida, lõpuks.
vaagija
2012-02-27 10:36:47
Hea osutaja, mina ei ole panganduse asjatundja, kuid mul on arvamus, et sellega on nagu nende kahe mehega restoranis, kes läksid vaidlema, kumb arve maksab, kui hõikas - mina maksan arve, aga sinu raha eest! Nii vist on ka pangaga - pank on meie, aga raha rootslaste.
vaagija
2012-02-27 10:37:18
Märkasin lugupeetud Omaani kommentaari (2012-02-25 21:30:54) väikese hilinemisega, kus ta ütleb: "Just seepärast, et ma oskan näha ja vaadata, ongi minul, endisel (maru)rahvuslasel ja Laari-Eesti patrioodil välja kujunenud praegused vaated.Nagu enamik eesti kodanikke, ei saa ma leppida siin valitseva ülekohtu, ebaõigluse ja valitsejate reetlikkusega oma rahva suhtes."
Niipalju, kui on maamunal inimesi, samapalju on nad ka erinevate iseloomude, saatuse, ambitsioonidega. Mina olen esimese leedi suhtes vaoshoitum, kuid mäletan tema seda kurikuulsat miljoniprogrammi "Welkom to Estonia" ja veel piinlikkust tekitavat riietust visiidil RootsiKuningriiki. Lugupeetud Omaaniga aga on mul väga sarnased põhimõtted, miks me sõna võtame - ka mina sellepärast, et ei suuda leppida riigis valitseva ülekohtu ja ebaõiglusega - just õiglustunne on see, mis sunnib kirjutama. Ja muide rahvuslaseks pean ennast juba alates seitsmendast eluaastast, pärast seda, kui Punalipulise Balti Laevastiku kaks mustas NKVD politrukki "musta rongaga" olid arreteerinud minu isa... hakkasin teadlikult juba aru saama, mis on Eesti Vabariik ja kes on meie vaenlased... isa oli peitnud meie sinimustvalge koos Vabadussõja raamatuga kolikambris kummuti põhja, kust politrukid relvi otsides õnneks neid ei leidnud... ja mina nüüd vargsi raamatu sealt võtsin ja korduvalt uurisin seda... samuti mäletan täpselt - oli õnn ainult kolm korda heisata sinimustvalge pärast seda, kui meil isa enam ei olnud ja seitsme aastasena ronisin pööningule ema õpetuse järgi, avasin akna ja küünitasin lippu heiskama - hakkama sain, see oli 24. veebruaril 1942, 1943 ja 1944... järgmine kord võimalus sinimustvalget heisata oma majale tuli alles 24. veebruaril 1988...
ullike
2012-02-27 10:44:01
"Kuid vaadakem tänaste lehtede pealkirju: „Kellega valitsus veel tülli minna võiks?", „Eesti on Ansipi katsefarm", „Streigist võtab osa üle 10 300 haridustöötaja", „Umbkotistunud Eesti"... Küllap igaüks ise saab värvikat nimekirja täiendada, avades ükskõik millise meediaväljaande ükskõik mis päeval."
Aga peavoolumeedia pidi ju olema valitsuse kontrolli all??? Kesknädal ju alles ise kirjutas??? Mis värk siis ikkagi on? Kas ajakirjanikud saavad käske Toompealt või mitte???
vaagija
2012-02-27 10:53:11
to ullike
Sul on õigus, kõige rohkem kirjutatakse peavoolumeedias näiteks Savisaarest, kuid ainult selle vahega, et 99,99% negatiivselt.
AleksanderO
2012-02-27 11:17:46
ilus lugu
olen nõus
tjahh
2012-02-27 15:24:47
paraku on jana toomil õigus ja see viis rahvanröövijate pesakonna pöördesse
Mis saab?
2012-02-27 19:15:04
Tänast Putini hoiatust Eestile ja Lätile tuleks võtta väga tõsiselt ja sellele peaks mõtlema valitsus.Venekeelse vähemuse õigused ja olukord on Putini trump ja seda toetatakse suures osas ka Euroopa Liidus, kas meie seda mõistama või ei.Venekeelse gümnaasiumihariduse kitsendamine (kaotamine?) on tõsine asi, samuti ka kodakondsuseta inimeste küsimus.
Kuid asi pole vaid venekeelsetes inimestes.Kui valitsusel on rahapuudusel kavas jätta alles vaid VEERAND gümnaasiumidest üle Eesti(K.Küttis, IRL), siis mida muud arvata, kui et see on järjekordne löök nn lumpenproletariaadi (R.Lang)pihta.Keegi ei vaidle vastu, et mõned gümnaasiumid tuleks õpilaste puudumisel reorganiseerida põhikoolideks või kaotada, kuid tervelt kolmveerand?Mis see on?Kas üks osa planeeritud genotsiidist oma rahva vastu?
osutaja
2012-02-27 19:22:17
Eelmine,ärge ajage inimestele kärbseid pähe ega riputage neile makarone kõrva taha.Venekeelsetel pole Eestis ja Lätis viga mitte midagi.Kui oleks ,oleksid nad siit ammu oma pudrumägede maale läinud.Putin märatseb ja püüab tähelepanu juhtida eemale tema enda vastastest meeleavaldustest mis on haaranud nii Moskva kui St.Petersburgi.
Venekeelne haridus on Eesti riigis täiesti võimalik,aga seda ei pea rahastama Eesti Vabariik .Eesti Vabariik peab tagama eestikeelse hariduse. Lätlased olid tublid ,näitasid neile koha kätte ja eks see ole ka üks asi ,mis Putleri vihale ajas.
vaagija
2012-02-27 20:07:49
Olukord on tõsisem kodakondsuseta isikute liig suure arvu pärast Eestis: kui suur osa neist hallipassimeestest olid juba Eesti Kongressi päevadel eestimeelsed ja toetasid Eesti Vabariigi taastamist, samas tunnustades Eesti Komitee ettevõtmisi kodakondsuse taotlemiseks ning võimaldamiseks, kirjutasid sadu avaldusi, ometi oskasime nad endast eemale tõugata ja nii nad halli massina nüüd eksisteerivad. Kellele on see kasulik?
Enn Oja
2012-02-27 20:21:53
allipassimehed ei ole Rassiia kodanikud ning ei tule Rassiia ähvardistekartmisel kuidagi arvesse . konks onn ikkagi Rassiia kodanikes kel siin lastakse rahulikult (= vaenulikult) elutseda . sisuliselt võib ju iga Rassiia kodaniku tema kuriteojäräl mejje liiduvabariigist väljaküüditada . kui Rassiia vastu ei võta sis on se tema äda .
muidugi ei suuda mejje tallalakkujad ning kusipüksid kõrvaldada teisi ohte ehk kogu nn 5. kolonni aga siin jääb loota parimale arstile - ajale . seni on se töödand mejje kasuks ent kuivõrd kaitstud oleme me peattse läänä eidikute sissetungivastu kui klikiliiduvabariigid pakkuvad nende vastuvõtmiseks ning 'iinalinnade' asutamiseks meelitavat altkämaksu miljonites eurodes ? nagu mejje lollid ja ahned sinna totrasse "liitu" juba kord meelitatti . eraldi tuleb maini mejje kliki soovimatust ja saamatust vastukäikude tegemisel . onn ju Rassiias palju pisirahvusi, mike mejje ei nõua nendele keelelise vabakasutuse õiguste tagamist oma asualal ? se oleks lausa ammendamatu allikas Rassiiat rünnata ni otse kuiga Prüsselikaudu .
Mull&Moll
2012-02-27 20:22:57
"Omade vahel on isegi puruloll omal kohal," arvab Affanassi Lasnamäel."Iga occultist,antimassoon,antikommar ja mitte võltsisamaalane,mõni momendi seisuga veel maha nottimata taarausuline ja technoshamanist teab,kuidas selliseid kretiine nullida,kes elavad võlaorjuses,"arvab ja ütleb härra Benno Bimbo Piiber
kes teatavasti ei ole hiromant-analüütik,sest ta kannab karismaatiliseks tuunitud munakollaseid harjasvurrusid. "Iga trendi-,brändi- ja tüngateadlik vaene,aus,töökas ja tähelepanelik inimene teab,et reaalses tegelikkuses mõjuvad karismaatiliseks tuunitud munakollased harjasvurrud paremini ja ligitõmbavamalt kui lihakehale torgitud kallid tätoveeringud,"arvab ja ütleb teadjanaine Juula,kes on teatavasti filosoof-usukannataja ( Sest ta ei usu poliitikuid), mistõttu on ta ka küllaltki trendi-,brändi- ja tüngateadlik kõikvõimalikes fiskaalmajanduslikes küsimustes ,nagu ka moe- ja võlaküsimustes. Ja teadjanaine Juula jätkab jätkuva jätkusuutlikkusega -'Sustainability'?mis on massoonide ehk vabamüürlaste sala-võtme-märgu-tegusõna, mis on tegelikult üks lollakamaid inglise keelest EESTI KEELDE tõlgitud sõnasid naiivsete ja lihtsameelsete inimeste tarbeks ja mida kasutavad lollitamisel poliitikud ja parasiitbürokraadid. Ja teadjanaine Juula küsib Ise ja vastab Ise: sustain - toetama,kandma,jõudu andma,ülal hoidma,vastu pidama,välja kannatama,taluma ? sustained - pidev,katkestamatu,kestev ? sustainabiliti - jätkusuutlikkus ?????????? ...
Mull&Moll
2012-02-27 20:28:51
Üks lihtsamaid,paremini meeldejäävaid ja odavamaid võlaorjade nullimisviise nii linnas kui maal ja eriti põllumajanduses on Black Arts tüüpi Grey lodge occult hypnosis tüüpi oskuslikult teostaud occulttüngad.
Training camp, a monastery and the Moonie cult, the film reveals the striking similarities in the indoctrination methods used to archive long-term effects,mis äärmusei lihtsustatult ja äratähendatult tähendab Captive Minds: Hypnosis and Beyond: CIA, Mind Control and MK Ultra http://www.rinf.com/conspiracies/cia-mind-control.html Väga hea on maainimeste lollitamisel ka pühamees Grigori occulthüpnoosi meetod ja seda lkasutavad meil põhiliselt oravad: http://www.alexanderpalace.org/2006rasputin/ Vaatamata sellele,et Grigori Efimovich Rasputini mõrvas üdini kade tatarlasest pederast, prints Felix Yassupov, saab Grigori meetodit väga edukalt kasutada ka tänapäeval ja eriti Eestis,kus elab küllatki palju lihtsameelseid eestlasi,venelasi ja lätlasi,sest selline nagu uppund vares tiigi keskel, selline saab olema ka tiigi kaldal ümber tiigi jalutav vares,sest selline on ju Läti vanasõna, Eksjuuu - Jukuuu?
Mull&Moll
2012-02-27 20:30:18
Muidugi,tänapäeval katab tüngameister occulthüpnoosi
tegija ennast kobeda maskeerimishalatiga,sest ta teab,et hernehirmutised on nüüd küll paremini riides ,aga viljasaagid pole ju suurenenud ja arvestab võlaorja ja ka talumehest võlaorja ellimineerimisel alati allolevate occultismi põhitõdedega: Кто не поддается гипнозу? * Сильно пьяные; * Глубокие старики; * Младенцы. * Дебилы и люди с тяжелыми психическими заболеваниями. ( Сосудистые заболевания мозга - stroke ) * Есть и еще одна, пожалуй, самая многочисленная категория людей. Это те, кто уверен, что они не поддаются гипнозу и даже гордятся своей невосприимчивостью. Действительно, таких людей с первого раза бывает трудно загипнотизировать. Но если попробовать это во второй, третий, четвертый, десятый раз - то успех будет достигнут. Известен случай, когда в XIX столетии один немецкий врач загипнотизировал отчаянно сопротивлявшуюся его усилиям пациентку на 141-м "Muidugi,lisaks eeltoodud Mull änd Molli mullmollitustele on kasulik alati arvestada just sellega, et reaalses tegelikkuses on nii meil kui mujal vähemalt 3/4 inimestest on sünnipäraselt lihtsameelsed ja seda olenemata haridusest või haritusest,"täiendab eeltoodut doktor Kukkkägu. Ja teadjanaine Juula jätkab:" Seega ja järelikult on vähemalt 3/4 inimestest väga kasulik inimressurss nii massoonidele,kommunistide kui ka kapitalistidele ja eriti pankurite jaoks."
Noor inimene lagistab naerda
2012-02-27 21:22:34
Aadu nimeline kirjutas midagi väääägaaa tarka...aga ma ei leia enam seda üles.
Mis nüüd saab?
Paljud...
2012-02-27 21:34:51
...ehk ei loe Delfit, kuid esitan teile Mart Helme artikli sealt.M.Helme ei ole teps mitte keskerakondlane, nagu teate:
Mart Helme: Ansip, on juba küllalt! (259) 26. veebruar 2012 19:08 Mart Helme, suursaadik Mart Helme, suursaadik www.DELFI.ee Helme: Krossi olukord on raske, ta võidakse vahistada ükskõik millises lennujaamas. Foto: Andres Putting Kui Charles de Gaulle 1958. aastal Prantsusmaa presidendiks sai, suhtus Alžeeria sõjast ja poliitilisest lahmakauplemisest väsinud rahvas temasse kui messiasse. Kümme aastat hiljem protesteerisid kümned tuhanded inimesed Prantsusmaa linnades oma presidendi vastu loosungite all „Kümnest aastast on küllalt!“ Seda näidet tuleks meelde tuletada ka Andrus Ansipile. 2007. aasta pronksiööd, mis peaministri populaarsuse peaaegu et taevasse tõstsid, on ajalugu. Buumiaastad, mil rahvas meelsasti uskus, et Reformierakonna juhtimisel jõuame tõepoolest peagi Euroopa viie rikkama riigi hulka, on ajalugu. |