![]() "Kumm tasku!" jt kampaaniadHillar Kohv, 04. juuli 2012Kampaaniaid korraldatakse seetõttu, et keegi saab sellest suurt kasu ja head reklaami. Igas kuus hakkab peale juba erinev kampaania. Kas neid on ikka vaja? Korraldajatele on neid kindlasti vaja, sest selle pealt saadakse mingeid tulusid ja kasumeid.
Juba aastaid on välja kujunenud kindlad kampaaniad kindlatel
kuudel. Mais on heakorratalgute kampaania "Teeme ära!" ja siis käivad
vabatahtlikud loodust koristamas risust, mida ükskõiksed inimesed sihilikult
loodusesse viskavad. Kokkukorjatavad kogused on suured, ulatudes kaaluliselt
suisa tonnidesse.
Juunis on igal jaanipäeval kampaania "Selge
grupijuht" ja seda korraldab Kuku raadio. Karsklased saavad panna nime
kirja ja anda nõusolek purjus inimesed turvaliselt koju sõidutada. Selle
kampaaniaga on seotud mitmed ettevõtted ning seega võib seda kampaaniat
nimetada ürituseks ja kellegi tööks või leivanumbriks reklaami saamisel.
"Erinevus rikastab" on samuti kampaania, mille
raames tehakse reklaami ja keegi teenib sellest head pappi.
Kampaaniate läbiviimist võib nimetada kellegi ürituseks ja
tööks, sest seda ilmselt ju tasuta ei tehta. Tänapäeval maksab iga liigutus ja
ettevõtmine.
Jõulude ajal korraldab ETV kampaania
"Jõulutunnel", aga see on vähemalt heategevuslik – kogutakse rahvalt
annetusi, et mõnele haiglale soetada üks või teine vajalik aparaat.
Milliseid kampaaniad veel välja mõeldakse, et teatud isikud
saaks pappi teenida? Üks sihuke on "Kumm tasku!" ehk turvaline seks.
See plakat ilutses Pärnus tänavatel. Iga inimene peaks ikka ise teadma, kas
asub suguühtesse kummiga või kummita. Kas selletarvis on ikka vaja raha
kulutada, et seksiga seonduvat värki tänavatel meelde tuletada?
Hillar Kohv Viinahaualt, Tori vald, Pärnumaa
Viimati muudetud: 04.07.2012
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |