Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

"Kumm tasku!" jt kampaaniad

Hillar Kohv,      04. juuli 2012

Kampaaniaid korraldatakse seetõttu, et keegi saab sellest suurt kasu ja head reklaami. Igas kuus hakkab peale juba erinev kampaania. Kas neid on ikka vaja? Korraldajatele on neid kindlasti vaja, sest selle pealt saadakse mingeid tulusid ja kasumeid.

Juba aastaid on välja kujunenud kindlad kampaaniad kindlatel kuudel. Mais on heakorratalgute kampaania "Teeme ära!" ja siis käivad vabatahtlikud loodust koristamas risust, mida ükskõiksed inimesed sihilikult loodusesse viskavad. Kokkukorjatavad kogused on suured, ulatudes kaaluliselt suisa tonnidesse.

Juunis on igal jaanipäeval kampaania "Selge grupijuht" ja seda korraldab Kuku raadio. Karsklased saavad panna nime kirja ja anda nõusolek purjus inimesed turvaliselt koju sõidutada. Selle kampaaniaga on seotud mitmed ettevõtted ning seega võib seda kampaaniat nimetada ürituseks ja kellegi tööks või leivanumbriks reklaami saamisel.

"Erinevus rikastab" on samuti kampaania, mille raames tehakse reklaami ja keegi teenib sellest head pappi.

Kampaaniate läbiviimist võib nimetada kellegi ürituseks ja tööks, sest seda ilmselt ju tasuta ei tehta. Tänapäeval maksab iga liigutus ja ettevõtmine.

Jõulude ajal korraldab ETV kampaania "Jõulutunnel", aga see on vähemalt heategevuslik – kogutakse rahvalt annetusi, et mõnele haiglale soetada üks või teine vajalik aparaat.

Milliseid kampaaniad veel välja mõeldakse, et teatud isikud saaks pappi teenida? Üks sihuke on "Kumm tasku!" ehk turvaline seks. See plakat ilutses Pärnus tänavatel. Iga inimene peaks ikka ise teadma, kas asub suguühtesse kummiga või kummita. Kas selletarvis on ikka vaja raha kulutada, et seksiga seonduvat värki tänavatel meelde tuletada?

 

Hillar Kohv Viinahaualt, Tori vald, Pärnumaa



Viimati muudetud: 04.07.2012
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail