Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Kolm võitu

XY  2005-03-30 00:21:24
Pidasin härra Seppikut poliitikuks?

kunn  2005-03-30 08:35:44
jaa teid muidusöödikud tuleb valitsuset eemale hoida.teile meeldib teiste teenitud raha jagada. keskmõte- maksumaksja 1000 kroonist 800 sotti meile meie ülalpidamiseks ja ülejäänud tööpõlguritele jagada

sõber  2005-03-30 13:22:36
Sepik jättis ühe väga tähtsa aspekti käsitlemata. Miks need Faktulinid, kõik Keskerakonnast pärit on? Miks ei ole Faktulineid teistes erakondades?

kgb  2005-03-30 13:42:28
ei saa aru mida seppikupäts selle pekijunni pere-erakonnas teeb

Sõbrale  2005-03-30 13:44:35
Faktulineid ostavad üles teised erakonnad nt rahvaliit, respuublika, sotsiaaldemokraadid jne. sellepärast.

sõber  2005-03-30 13:51:48
Seltsimees Sepik. Kas mäletate, mis olid nõukogude võimu kolm SUURT VÕITU? sitaVÕITU, väheVÕITU, kalliVÕITU. Siit saab tõmmata suurepärased paralleelid keskerakonna võitudele. Sitavõitu – jah 8000 liiget parteis, kuid milline on nende inimeste vaimne arengutase, milline on nende inimeste arengupotentsiaal, kas seda üldse on? Vähevõitu – kas teid tõesti rahuldab võim kohalikes omavalitsustes, kas teil pole ambitsioone rohkemaks, ühele „korralikule” parteile on seda ju vähe. Kallivõitu – see raha, mis sai kulutatud riigikogu valimisteks oli ju üüratu ja mida olete vastu saanud? Alles kolmandal aastal teise asespiikri koha ja täitmata valimislubatused. Kas hind asespiikri koha eest kole kallis ei olnud?

sõber  2005-03-30 13:56:54
Lugege kommi Sõbrale 2005-03-30 13:44:35 ja saate kinnitust keskerakondlaste vaimupotentsiaalist

seebik  2005-03-30 14:25:04
Sepik on osav tühikargaja ja mahamüüja. Leedo firma almusesaaja koos Saviga. sepik oleks võimeline nii enda kui Edgari puuri panema. Nii palju siis Faktullinist. Räägi Ain ikka olulisest

Siseminister Kain Zepikov  2005-03-30 16:37:09
Lühitutvustus: Kogus suuremat tuntust oma venna Aabel Sepiku mõrva järel. Viimasel ajal on süüdistatud ka otsuste tegemises. ---------------- Platvorm: ---------------- Plaanis on ulatuslikult reformida kuritegevust ---------------- Lõpetada armeenlaste dominants Eesti köögiviljaturul ---------------- 2007-ndaks aastaks vabastada Eesti täielikult maamiinidest ---------------- Omavahel tülli ajada linnuvabriku ja pärmivabriku grupeeringud.---------------- Asendada nad valitsussõbraliku Permi grupeeringuga. ---------------- Kuulutada sõda Burkina-Fasole kui nad ei kaota kookospähklite topelttolle ---------------- Preatoni Rummu vanglasse kukeks.

Nõel.  2005-03-30 23:54:35
Ükskord me võidame nii-kui-nii!Ja Keskerakonna vastased surutakse nagu kassipojad selle olluse sissse,mida nad aastate jooksul on kokkukeeranud!

optimist  2005-03-31 15:39:18
keskerakond on parim

Lemme Krimm  2005-03-31 15:44:16
Ainuke tõsiseltvõetav erakond, siiani ei ole nad oma põhimõtetest taganenud v.a. need, kellel on oma tõekspidamistest raske kinni pidada. Vähesed on keeldunud loobumast oma põhimõtetest kui püstol meelekohas. See on julm mäng, mida avalikkus ei tea, sest telgi taga mängitakse muid mänge.

O. Rikas  2005-04-01 04:09:38
Lemme, räägi mulle natuke sundüürnikest. Tahaks teemasse selgust saada. Räägi sellest Taavi nimelisest noorkesikust, kes meeleavaldustel vingunud on, et talle liiga tehakse. Et mis tal viga on, vaimupuudega või? Ise noor mees, jäsemed küljes ning pea teatava mööndusega kah, aga tahab teiste kulul liugu lasta? Või mis? Seleta aga, sa ju mingi üürnike aktivist oled

O. Rikas  2005-04-01 04:11:21
sm. Krimm: "See on julm mäng, mida avalikkus ei tea, sest telgi taga mängitakse muid mänge" - sinusugused statistid ei tea seda samuti. Kõik, mida Heimar räägib, ei ole tõsi ning Kesknädal ei ole maailma objektiivseim väljaanne. Usu või ära usu, aga nii see on.

Küsimus Lemmele  2005-04-01 14:25:29
Keskerakond on ainuke erakond, kellega koostööd teha ei taheta või kui, siis kõige viimases järjekorras ja esimesel võimalusel keeratakse Edgarile selg. Seda on ju rohkem, kui üks kord juhtunud. Usaldus on midagi sellist, mis kaob momendiga, kuid selle taastamine võtab aega aastaid, kui mitte aastakümneid, kui neid ainult jätkuks. Mis aga puutub keskerakona põhimõtetesse, siis need on sellised asjad mida keskerakonnl ei ole. Või oskad sa mõne välja tuua, kas või ühe ole hea kirjut meile.

lahe  2005-04-01 15:23:08
vana kgb töötaja võtab sõna eesti vjabariigis! heh...

Lemme Krimm  2005-04-01 16:28:07
O Rikas! 1. Ma ei ole sm.-s, sest ei ole mitte kunagi ühtegi niisugusesse parteisse kuulunud, kus olid sm-d. 2. Ma ei ole usklik ja usuga ei ole selles erakonnas midagi peale hakata. Sellepärast ma astusingi sinna erakonda. Küll on aga KE üks põhimõtetest see, et riik on inimese jaoks, mitte inimene riigi jaoks. See põhimõte asetab INIMESE keskpunkti, ei ole tähtsust, missuguses kategoorias ta on- kas rikkur või kooliõpetaja. Riigi ülesanne on vastutada kuue funktsiooni eest- kultuur, haridus, meditsiin,sotsiaal, riigikaitse ja põllumajandus osaliselt, sest need on kõik inimese eluks vajalikud funktsioonid, mis ise ei tooda ja riik peab neid ülal pidama oma tootmisega. Kuna Eestis on oma tootmine peaaegu lõpetatud, siis ongi meil tööpuudus, ostmine, müümine st. vahendamine. Sellega ei pea tõesti neid kuut funktsiooni ülal ja see tingib ka selle, et seadused on, mida ei täideta ja igaüks võib varastada sealt, kus võimalik. Riigi ülesanne on vastutada nende funktsioonide toimimise eest, paraku see vastutus on väga kaootiline. 3. Astmeline tulumaks, nii vastik kui see ka ei oleks rikkuritele, aga olge õnnelikud, et te pensioni pealt ei pea maksma tulumaksu, mis enamuses riikides on täiesti normaalne. Arenenud riigid võivad lubada tulumaksu alandamisest rääkimist, sest neil on riigi funktsioonid paigas ja töötavad, meil on aga kaos, sest riik on ära lammutatud. 4. Pensionärid- lihtsameelsed lambukesed arvasid, et paigutavad oma raha sambasse, aga võta näpust, pensionär ei tohi elada vaid ta peab peost suhu pensionist 4% maksma selleks, et noored saaksid kunagi normaalselt elada. Kõik, kes sellise seaduse tegid ja vanad ilma elamisväärse pensionita jätsid, saavad ka kunagi vanaks, keegi ei jää ilmatoeks, aga siis mõista on juba hilja. 5. KE juhtide teod on kogu aeg luubi all olnud ja nad oleks pidanud olema täitsa hullud, kui mingisuguseid luukeresid oleksid endale lubanud. Kõik luukered on välja mõeldud ja üles bushitud, mis hiljem on saanud kohtuliku õigeksmõistmise. Teiste erakonna juhtide luukered maetakse kohe ja kaetakse halli tolmukorraga. 6. Keegi ei soovi KE koostööd teha- see on mantra, nagu seegi, et riik on halb peremees. Oma tõekspidamistest on tihti väga raske kinni pidada, eriti siis, kui püstolitoru kõrva ääres. Aga KE elab sellele vaatamata ja mina teistesse erakondadesse ei kavatse minna, ka siis kui püstolitoru kõrva ääres.

O. Rikas  2005-04-01 19:13:32
Tänan tähelepanu eest! 1. Inimest ei saa kunagi riigi poolt keskpunkti asetada, seda saab teha enamuse huvidega. 2. RIIGI FUNKTSIOONID - ei märganud selles loetelus mitte majandust, samuti ei ole seda väga võimalik märgata ei keskerakonna sõnavõttudes ega programmides. 3. TOOTMINE - see pole mitte eesmärk omaette. Võtke ja tootke, for pete's sake ning seda tehaksegi, kui asi kasulik on. Oled vast nõus, et tootmist tootmise enda pärast ei ole mõtet kultiveerida. 4. TÖÖPUUDUS - vägisi ei saa töökohti juurde tekitada. Regionaalettevõtlust toetatakse, ümberõpet samuti. Muidugi, alati saab paremini, kuid keskerakonna visiooni sellest pole justkui kuulnud. 5. Tootmise puudumise ning VARASTAMISE vahel pole nüüd küll mingit seost. Tead fakte? Pöördu politseisse nagu õigusriigis kombeks. 6. ASTMELINE TULUMAKS - kui siin pole küsimus populismis (st rahva õiglustunde rahuldamises, hoolimata teadmisest, et asi ei tööta). Väidan, et ATM puhul jääb kaotajaks kõrgepalgaline töötaja, kellel puudub võimalus optimeerida oma tulu läbi jur. kehade. Inimene, kes on investeerinud haridusse ning VAEVA NÄINUD, et oma positsiooni saavutada, saab selle eest karistada. Samas, keskerakondlaste jaoks RAHVAVAENLANE - ETTEVÕTJA - omab 1001 moodust, kuidas oma sissetulekutega "majandada" ning saab sellest ATM süsteemist rohkem motivatsiooni sellega vaeva näha. Hell, mina võtaks sellise süsteemi rakendumisel raha dividendidena, sõidaks firma autoga ning paneks fiktiivselt tööle karja sugulasi. Väga lihtsad näited muidugi, kuid mina usun, et olen teatava piiri ületudes ise parem otsustaja, mida oma rahaga peale hakata. 7. RIIK HALB PEREMEES - enne tõid näite varastamisest. On halb peremees paraku :) Kui oled avaliku sektoriga põhimõtteliselt kursis, siis tead, et seal käivad asjad paratamatult teistmoodi, olgu siis võimul KE või kes iganes. Lõpetuseks - see 5-10% inimesi, kellele Teie "hammast ihute" - need on inimesed, kes viivad eestis elu edasi - loovad töökohti, toovad investeeringuid jne - ühesõnaga - tekitavad neid ressursse, mida teie ümber jagate. See on teie programmi ainus põhimõte - JAGADA ÜMBER VÄÄRTUSI, MIDA TE ISE LUUA EI SUUDA. Pole mina oma elus kuulnud keskerakondlase suust, mida ettevõtluse arendamiseks teha ...

O. Rikas  2005-04-01 19:28:13
__Küsimus Lemmele__ selle kommentaatoriga pole nõus. Keskerakonnal on põhimõtteid küll, kuid need põhimõtted ei ole jätkusuutlikud. Keskerakonnal pole absoluutselt aimu, kuidas tekitada seda ressurssi, mida nad suure hurraaga astmelistulumaksustada tahavad ... ning muidugi on erakonna liikmetel ärilised põhimõtted, tunnen isegi paari tegelast, kes noil kaalutlustel kesikutega liitunud :) Keskerakonna põhimõtete hulgas võiks olla ka mõned killud majandusest, edumeelsusest ning eestlusest, siis poleks nad ehk nii tülgastavad kui praegu ...

O. Rikas  2005-04-01 19:30:41
Turgatas veel üks mõte pähe - lähiajal on oodata meie siinse laimu- ja tativabriku taandumist - linnas ollakse koalitsioonis RP'ga, riigis sünnib valitsus koos RE ja RL'ga. Pole enam väga jäänud, kelle suunas sitta loopida ... kahju, lõbus oli :)

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail