![]() Möödumas on viis aastat pronksiöödest - 26. ja 27. aprillil 2007
Kes vana asja...
2012-04-19 22:18:16
Milleks seda ikka veel nämmutada. Märatsev tiblakari sai vastu molli ja pronksjunn viidi mujale. Kõik osapooled rahul.
Imetlen su kannatust, muigaja
2012-04-19 23:57:12
Selliste arengupeetusega Wernerite , Urmaste muu sodiga vaidlemine on omaette treening, kuidas jääda rahulikuks hulludega suhtlemisel. Häda selles, et sellised liiguvad vabalt ringi ,risustavad keskkonda oma rumalusega. Õnneks ei lase normaalne ühiskond selliste mõtteid teoks teha. Toome ühe näite hullu Werneri haigest mõttest illustratsiooniks: Eesti riigi aasta eelarve on ca 6 mljr. debiilik Werner on õnnelik kui pronks tooks kahju 10 mljr. €. No kas tohiks selliseid segaseid puurist välja lasta?????
ARVAJA
2012-04-20 00:16:30
Ongi nii või?
Pronksmehe teisaldamisest on möödas juba 5 aastat? Millal aeg nii kiiresti läks? Aga igatahes oli see väga vajalik samm, see pronksmehe teisaldamine.
ARVAJA
2012-04-20 00:32:04
Ohoh, Savisaar ei teinud pronksiööl midagi, et märatsejaid taltsutada.
Ega Savisaar ei ole KaPo ametnik, Savisaar on Linnapea. Ja märatsejate korralekutsumine kuulub politsei, mitte linnapea kohustuste hulka. Seega käitus Savisaar igati õigesti.
Arvajale teadmiseks
2012-04-20 01:33:48
Kui linnapea rüüstajaid korrale ei kutsu, pole ta ka ametivääriline. Oleks ta korrakaitsjatega liitudes mõne pätil turjast haaranud ja natule raputanud, oleks igale selge, et eestlased on ühel meelel. Tema eemalejäämine vaid julgustas neid.
ARVAJA
2012-04-20 04:06:34
To Arvajale teadmiseks 2012-04-20 01:33:48
Ma toon ära, mis on linnapea kohustused: Tallinna Linnavalitsuse juhtkond ja struktuur Linnapea Linnapea, kelle tegevusvaldkonnad on: üldjuhtimine, korrakaitse, linna arengu strateegiline planeerimine, linna eelarve, suhted riigivõimu- ja valitsusorganitega ning linnavolikogu ja linnaosadega, linna esindamine vabariigis ja välismaal, koostöö Eesti ülikoolidega. Linnapeale alluvad struktuuriüksused: Linnakantselei, Tallinna Linnaarhiiv, Tallinna Perekonnaseisuamet, linnaosade valitsused: Tallinna Haabersti Linnaosa Valitsus, Tallinna Kesklinna Valitsus, Tallinna Lasnamäe Linnaosa Valitsus, Tallinna Kristiine Linnaosa Valitsus, Tallinna Mustamäe Linnaosa Valitsus, Tallinna Nõmme Linnaosa Valitsus, Tallinna Pirita Linnaosa Valitsus, Tallinna Põhja-Tallinna Valitsus.
ARVAJA
2012-04-20 04:10:35
Kui soovid midagi täpsustada, siis aadress on järgmine:
http://et.wikipedia.org/wiki/Tallinna_Linnavalitsus
muigaja
2012-04-20 10:19:04
Urmasele. Ütled, et mitte keegi poleks seda monumenti iialgi teisaldanud kui tiblad poleks seda paika kesklinnas muutnud oma räuskamiste ja riigivastaste kogunemise kohaks.
Ma järeldan sellest seda, et meil ei valitse mitte eesti riigivõim vaid tiblade võim, kes tegutsevad omatahtsi. Oleks olnud võimalik säästa need 3miljardit ja korraldada 9. mail selle monumendi külastamine vaid lillede asetamisega ja keelata seal igasugused miitingud ning punalipud. Langenuid mälestatakse vaikides. Oleks ju olnud võimalik seda teha. Kuid sinu jutust ma järeldan hoopis muud.Ei olnud keegi huvitatud, et Pronksmehe külastamine oleks olnud rahumeelne. Selleks läksid sinna Böhm ja Liim skandaali tegema ja rahu rikkuma, vist Estam ka viis okastraatpärja. Kõik see näitas, et oli vaja teha skandaali ja mitte lasta rahulikult veterane leinata. Sellise huligaanse tembu peale läheb ju igalühel süda täis ja loomulikult sõimasid veteranid neid huligaane. Kui neid huligaane poleks seal käinud, siis oleks ju veteranid jäänud rahulikuks. Ma järeldan, et Pronksmehe teisaldamise põhjuse andsid vaid huligaanid, keda ei kutsutud korrale. Tähendab huligaanide tõttu tuli see ära teisaldada. Eks ta nii vist oligi, sest nende huligaanide seljataga olid asjasthuvitatud isikud.
Urmas
2012-04-20 10:39:02
Jah, muigaja, meil valitseb Tallinnas tõesti tiblade võim, sest Keskerakondlik linnavalitsus andis nii tibladele kui ka Böhmile ja Liimile seal kogunemiseks loa. Ei tea küll miks? Kas linnaametnikud olid tõesti nii lollid, et ei teadnud, millega tegu?
Aga äkki oligi see kesikute eesmärk? Mis?
owen
2012-04-20 11:53:56
Täielikult nõus muigaja kõikide kommentaaridega,kõik on seletatud tõepäraselt neile juhmuritele,kes ei tunnista tõde ja on ansipi kintsukaapijad,Mind hämmastas Ansipi superjultumus peale esimest pronksiööd,kuj ta helistas Savisaarele ja küsis jultunult: no kas tegid linna puhtaks ja korda ? Selliseks jultumuseks on võimelised ainult foolium-mütsid ansipid peale seemnete söömist.Sõdurpoiss ei seganud kedagi,selle ühe päeva olime valmis vene inimestele kinkima alati.
Urmas
2012-04-20 12:01:55
Tule owen Viljandisse ja riisu Uueveskil vabastajate hauad puhtaks, mis sa niisama praalid.
Praaznik on ju tulemas.
Ants
2012-04-20 13:09:12
Arvajale -Sinu oma kirjast-"Linnapea kelle tegevusvaldkonnad on -üldjuhtimine, KORRAKAITSE , linna eelarve jne. Seega selgelt ka kirjas meie linnapea Savisaare kohustuste hulka kuulub ka KORRAKAITSE linnas . Miks siis linnapea ei tegelenud sellega kui see oli tema kohus ????. Linnas märatsevad pätijõugud (venelased) lõhuvad,röövivad ja linnapea isegi pahandab-- Politsei on liiga karm ,kasutates kumminuia (tema valijate ) vastu . Ja lausa kuritegu mitte lubada Mupol appi minna linnas korda taastavale politseile . Mida siin vaielda on . Kõik sai eestlastele selgeks ja seepärast ongi Keskerakond isolatsioonis .
Imestajale
2012-04-20 13:26:02
Werner ja Urmas räägivad tõtt aga arengupeetus on neil kes edasi "jahvatavad" sellist lollust nagu Savisaar oleks ise pronksokupandi äraviinud ja muu sarnane jutt . Ka see transiitraha "taganutmine" nagu oleks see kõige tähtsam . Tähtis oli kord teha lõpp provokatsioonidele Tallinna südalinnas ja teisaldada "Pronkaokupant ". Ja lõpetage möla ,et Palusalu kes kinni-istus Siberi sunnitöölaagris oli modelliks !?. Iialgi poleks Palusalu nõus olnud olema modelliks okupandivormis tibla "vabastaja" kujule . Palusalu oli aus eestlane patrioot (juba see ,et teda Siberi sunnitöölaagri pandi) näitab seda .
To OWEN
2012-04-20 13:35:43
Sina võid olla valmis "ÜHT PÄEVA" vene inimestele kinkima provokatsiooniks "pronksokupandi" juures ,et las joovad ,lõugavad ja sõimavad eestlasi.kuid mina sellega nõus pole . Miks nad siis seda kalmistul ei soovi teha ?-- Aga sellepärast ,et seal pole kedagi kuulmas -nägemas ja võimatu viha õhutada rahvuste vahel . Ja õige Urmase soovitus võta luud kätte ja mine korrastama oma "punakangelaste-vabastajate" haudasi.
Nojah
2012-04-20 15:55:52
Nii see oligi. "Mees", kelle kohustus oli korrakaits, lasi9 jalga.
eesti mees
2012-04-20 17:22:35
Õigepea on sel europaabelil niikuinii lõpp. Südamest loodan, et seekord ei veeta kurjategijaid kaugele Nürnbergi, vaid ajame asjad siinsamas Patarei ligidal ära. Eks need praegused võltsvalitsejad pea ka arvestama, et osa asju aetakse ka sauna taga ära...
teine eesti mees
2012-04-20 18:41:56
Jah teine Nürberg on veel olemata kus kohtuall oleks Stalini mõrtsukad,kes mitukorda hullemad Hitleri omadest Eks sõja ajal mõistis rahvas omakohut ka sauna taga ,praegu kahjuks see on võimatu . Eriti moes oli sõjaajal omakohus Venemaal kus kõik Saksa okupatsiooniaegsed külavanemad ja politseinikud ülespoodi .
Aga ...
2012-04-20 19:24:42
... kui kohtumõistjad on sama pimedad, kui Savisaar, kes otsustas rüüstajad hoopis kahesilma vahele jätta, siis ei puuduta neid keegi. Las aga rüüstavad edsasi!
arno
2012-04-20 22:32:12
Mida kuradit Te nende suurvene šovinistidega vaidlete, ka saja aasta pärast nende lapselapsed lõugavad, et "Kuhu küll meie Aljošake jäi..."Plärisegu terviseks omaks lõbuks sest nendega vaidlemine tulutum kui tuulega rääkimine. Vene vandaalid lõhkusid meie mälestusmärke veel enne "pronksiööd" ja jäävadki lõhkuma sest ajaloo väänamine, lõhkumine ja lagastamine ongi ainus mida nad oskavad.
Eelmisele
2012-04-21 02:05:48
Aga see, et meie endi seal leidub inimesi ja juhtpoliitikuid, kes nendega kambas on ja nende tegusid veel ikka õigustavad, on väljakutse meile. |