![]() Tallinna Linnahalli odüsseia
ambuja
2010-02-18 12:03:10
Anonüümne 10.34.37. Ära võta sõna kui oled ennast "pilve" võtnud. Su jutt on ebaloogiline ning veel vale aadressiga. Maga ennast välja ja ära raiska aega siin, nagunii sa midagi arukat ei oska öelda. Pealegi oled argpüks, ei julge oma nime ega meiliaadressi anda.
Irvitus
2010-02-18 12:40:22
TO : ambuja 2010-02-18 12:03:10 _
Kas ambuja on teie ees või perekonnanimi?
ahahah
2010-02-18 13:07:37
ambujale-vaata aga vaata kus tuli julge vennike välja siin,siin lehel mängid kõvat meest aga reaalelus oled täielik poisike,täna jumalat,et sa mulle ette pole sattund muidu teeks su naha tuliseks,kuradi kremlierakonna nässakas
flora
2010-02-18 13:50:19
Väidetavalt ütles USA saatkond, et nende riik taolisi garantiisid ei anna.
Kes valetab? USA saatkond või Püha Edgar I?
mõtlemiseks
2010-02-18 14:44:43
Talinna linnavalitsus on nii hullus olukorras, et pidi pea300 miljonit laenu võtma, et oma üle paisunud ja kõrgepalgalistele palka maksta. Tallinna linnavalitsuses on tööl rohkem inimesi kui Eesti Vabariigi valitsuses ja ministeeriumites kokku! Kui valitsus ja ministeriumid on oma töötajaid ja palka vähendanud, siis Tallinna linnavalitsusse võetakse kogu aeg, peaspetsaliste, nõunike, referante jne. tööle ja hoopis tõsteti möödunud aastal kõigil palkasid!!!!!!!
Eesti patrioot 2010
2010-02-18 14:49:14
ambuja! Kuidas sinu julge inimese nimi on ID koodi 5 esimest numbrit, meili aadress ja telefoni number. teistele teed märkusi, kuidas sinu endaga on, oled samuti argpüks või on julgust kõigile teada anda :-)
Flora märkus on õige! kes valetab?
SP
2010-02-18 15:37:00
Miks mitte saada USA poolset garantiid kui Lenini nimeline pommivarjend ümber ehitada raketitõrje kompleksiks või mingiks muuks militaarseks objektiks.Miks peab USA valitsus kindlustama mingi kahtlase objekti finantseerimist, eriti veel ajal kui oma majandus lonkab.Kas seda hakkavad ehitama latiinod ameerikast, et see oleks neile abi. Kui palju peaks andma uus lõbustus ja meelelahutuskompleks tulu, et õigustada miljardiliseid investeeringuid, Tallinna 450000 elanikuga teeniks seda tulu tagasi rohkem, kui lepinguline 99 aastat renti.Peamine aga, Tallinn ei vaja pommivarjendi taastamist ja ei oma ta ka tegelikku muinsuskaitselist kaitset rohkem kui lõhutud "Püha-Vaino katedraal".
Tähtis on Keskerakonnal hoopis see maaala mere ääres, see on kulda väärt , mingi betoonpunker seal peal on ainult arendust segav faktor.
ambuja
2010-02-18 15:40:01
Eesti patrioot, miks su alias on musta värvi. Kõigil argpüksidel on alias musta värvi.
2010-02-18 16:13:11
viimsi valla laen on hea, aga tallinna laen on halb
Aadu
2010-02-18 16:32:10
Koerapoiste viha on ikka ääretu.Isegi kui Edgar saaks kuskilt mõne miljardi pärandust ja selle viimse sendini Tallinnale või Eesti vaestele annaks, takkaotsa Hundisilma talu ka ja omale ühetoalise sotsiaalkorteri linnalt paluks oleks ta paljude siin lõrisejate meelest kurjategija. Mis häda on pargi või kalmistuvahil. Ilma nendeta ka ei saa. Ja kui teiesugused eluperemehed trammi või bussi ära roojavad peab ka keegi koristama, te ise ju ei tee seda. Või peab Edgar oma kantseleiga öösiti seda tegema.
sita aadule
2010-02-18 16:47:25
savisaar annaks pärandusest,savisaar on nii võrd ahne inimene,et ta ennem võtab kui annab ja ta on isegi võimelime tapma inimest,et ainult võimule saaks
Selline suhtumine
2010-02-18 16:55:00
_ambuja 2010-02-18 14:40:34
Üks ref-i ketikoer on juba siia jõudnud haukuma. See on selge näide, et valitsevad erakonnad on paanikas, et Savisaar nii jõuliselt tegeleb töötute olukorra leevendamisega. Samal ajal raisatakse miljoneid Viimsi vallale veel ebaseaduslikult, tõstetakse rikaste mammide mammipalka ning suurendatakse riigikogu ja valitsuse palku. Seda võib nimetada töötute mõnitamiseks otseselt. Kuid paistab, et Savisaart kardetakse nagu vanakurat välku ja sellepärast püütakse pori loopida. Kuid see on hea märk, sest mida tigedamad on ketikoerad, seda selgem on see, et Tallinna linnavalitsus on õigel teel ja teenib rahva usalduse._ KESKERAKONDLASTELE on TÖÖTUD KETIKOERTEKS!
Indrek Rääts
2010-02-18 18:18:25
vaagija, teema, ambuja,Aadu, Lemme Krimm ja ...! Miks te arvate kohe kui keegi teiega nõus ei ole, et see inimene on hariduseta, "pilve" võtnud, aruta, ansiplane, laarlane, ... Ma usun seda, et siin kirjutajatest paljud ei kuulu ühtegi erakonda, ega pole nõus paljude tegudega mida teeb Tallinna linn või Eesti valitsus. Miks aga tuuakse ette keskerakonna ja Savisaare puudusee, aga sellepärast, et see siin on erakonna ajaleht ja siin peaks just kajastama eelkõige erakonna tegemisi, puudusid jne. Siin aga kirjutatakse juht artiklis ikka teistest erakondadest ja kui objektiivselt see on iseasi. Usun, et siin kommentaarides kirjutajad enamus teavad Eesti Vabariigi, Tallinna, erakondade tegemisi, tegemata jätmisi või poolelti tehtud asju. Usun kindlasti, et paremini kui teie eespool mainitud. Ei ole olemas inimest, kes teaks kõigest, kuigi tahab seda väga välja näidata. Eks tulemused ole näha.
Mul on teile palve, kui siin kommenteeritakse, siis ärge solvake teisi, lugege ja tõestage vastupidist. Siiani ainult solvate, aga tõestada te ei ole suutnud. Kui küsitakse, siis te ei vasta, sest te ei tea ja tunnistada te ka seda ei julge. Pidevalt nõuate kommijatelt nime avaldamist, kuhu on jäänu teie nimed ja muud andmed. Kui olete ausad, siis on ka teised teie vastu ausad. näiteks keegi Eesti patrioot kirjutas midagi ja ambuja andis enda arvates väga tabava vastuse, selleasemel, et tutvustada ennast! Kes on arg, tahaks küsida!!
2010-02-18 18:48:03
savisaarele-hauas võid peaministriks või presidendiks saada ja enda valitsuse teha,reaal elus seda enam ei juhtu
Erik Kaus
2010-02-18 20:51:36
Täna tunnistas ka Savisaar kanal14 (varjatud Tallinna ja keskerakonna kanal), et linnahalli renoveerimisest pole nad valitsusega veel rääkinud ega USA garantii dokumente näidanud. Alles homme kohtutakse (kes?) rahandusminister Ligiga. Sellini muidugi repoter ei jõdnud, kas muinsuskaitse on näinud dokumente ja mis on põhjus, et ei ole valitsusega läbirääkimisi teinud. Nii, et milles asi!!!!!!
2010-02-18 21:46:38
savisaar ja tema keskerakond on kuues kolonn eestis,eesti riigi ja rahva vaenulikud,euro vastased nagu venemaagi on selle vastu,et eestis euro tuleks,keskerakond oli ka sellevastu,et eesti euro liitu ja natosse astub ning ka venemaa oli selle vastu
2010-02-18 23:06:43
Taavi Aas: USA garantiid Linnahalli projektile ei ole
vaagija
2010-02-18 23:26:49
Lp. Indrek Rääts - huvitava kommentaari pakute: "Miks te arvate kohe kui keegi teiega nõus ei ole, et see inimene on hariduseta, "pilve" võtnud, aruta, ansiplane, laarlane,"
Lugesin siitsamast, selle rahva poliitikalehe Kesknädal ainult ühelt leheküljelt kokku 6 kommentaari, milline sõim on kirjutatud siia komadeeritute poolt, kes just väärivadki selliseid tiitleid, mida eespool pakute. Lugege need üle, kusjuures 3 kommentaari sisaldavad lisaks veel füüsilisi ähvardusi ja laimu. Ja kui siia KN-i leheküljele sissetrüginutele ambuja ja Aadu vastavad minimaalselt samaga, siis tahate hoopis neid süüdlaseks teha!? "Siin aga kirjutatakse juht artiklis ikka teistest erakondadest " - hästi õeldud, aga mis meil üle jääb, kui kogu meie paremale kreenis riigimeedia on parempoolsete käpa all ja ainult KE kritiseerimisega ja enda ülistamisega seal tegeldaksegi - kas peaksime Kesknädalat, seda pea ainsat opositsiooni häälekandjat hakkama kasutama hoopis endale süü väljamõtlemiseks ja valitsuse kaasakiitmiseks? Opositsiooni kohustus nii valitsuse kui ka linna tasandil on siiski kriitika - see ongi nende töö. Veel märkus: kas te ei tea või ei taha teada, et rohelisega märgitud alias tähendabki oma nime avalikustamist - liigutage vaid hiir rohelisele ja all vasakul näete andmed. Vähemalt ambuja ees oleks teil eetiline vabandada.
Lemme Krimm
2010-02-19 00:30:28
See Indrek Rääts on ilmselt vabamüürlane. See järeldub tema suhtumisest - Savisaart ta ei austa ja üldse tundub ta kuidagi kahtlane. Aus inimene oleks ammugi Keskerakonda astunud, aga tema on kardetavasti vabamüürlane.
Indrek Rääts
2010-02-19 10:32:20
vaagija! Missugusesse oma teadmiste juures ise lahterdad, Kas opositsioon pebki ainult kritiseerima või ka lahendusi välja käima ja teatama. Seda on näha ka kometeerjates siin. Ka sinu puhul. Kritiseerid, sõimled vastastega, aga midagi vastu panna ei ole. See käib ka vastas poole kohta. Sinu arvamus?
Rääkisin eile paari keskerakondlasega ja nad on väga solvunud nende peale keda ma sii n varem mainisin, sest nad on palju paha teinud oma kommentaaridega ja palju mõtlematuid asju kirjutanud. Nii et tuleb olla ikka ettevaatlik mida kirjutada. Muidu võib keskerakond ilmaaegu kriitika all olla. Mõtlesin just praegu veel. Eks siin praegu vist Tallinna opositsionäärid teevad kriitikad, mis sulle ei meeldi ja ütled, et nad on hariduseta, "pilves", aruta ... Lõpuks mainid vastupidist, et seda nad peaksidki tegema, see ongi nende töö!!!!! Ma ei saa aru. Jah, seda küll, et mul ei ole poliitilist haridust vaid nõukogude aegne TPI majandus. Nüüd on kõik teisiti. Majandus inimesed ei oska midagi, ajalugu teevad kutselised poliitikud, ajaloolased, juristid, sportlased, loodusteadlased ... Mis teha kui elu selline! Missugusesse klassi või rühma sa ennast, vaagija, oled arvanud teadmiste poolest. Loodan, et sa oma kommenteerimisega ei tee paha teistele keskerakondlastele. See oleks minu soovitus. |