Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

E-valimised vaimustavad Eestit ja Nigeeriat

n.75  2014-11-06 08:46:57
(lugeja)mull on juba 10 ID-kaarti hääletamiseks valmis.

JAAK  2014-11-06 09:53:28
Nüüd tuleb Lugeja nimega anonüümne valvekoer Kalluta aga autorit Inrekut ründama Tema lemmikteema on alati, kui teema temale ei meeldi, sest kritiseeritakse Eesti maffiat või mafioososid, siis need kritiseerijad on kesikutest idioodid, äraostetud või idioodid või täisdebiilid jne. Solvangutest ja laimust puudust ei tule.

Muidugi e valimised on maffiariigi heaks vahendiks hoida endi käes võimu janeid toole, mida nad pikemat aega soojendavad.

Kui rahval oleks veidikenegi rohkem mõtlemisvõimet, siis ei kasutataks seda e hääletamist. Kui rahvas tahaks paremini elama hakata, oleksid hädavajalikud sellised muudatused, kus kogu see vana, mugavdunud ja ükskõikseks muutunud karjeristide kaader vahetataks välja.Siis saaksime endile uue valimisseaduse. Saaksime ise endale presidendi valida ja ka konkreetrsed ametnikud. Selleks ei tohiks enam hääli anda nendele,suuri maksumaksja rahasid valimisreklaamidele kulutatavatele erakondadele vaid uutele KERP le või üksikkandidaatidele.

  2014-11-06 10:04:03
Eesti võimud on asunud ju puhtalt matkima kunagist sotsialistlikku demokraatia mängimist nõuka aegsetel valimistel. Saadikukandidaadiks 1 "pühak" ja kasvõi 99,99% toetust on talle garanteeritud. Meil täna põhimõtted ju samad, vaid vahendid rafineeritumad: kandidaate pakume ikka nagu demokraatlikus riigis kohane, aga e-valimistega ei ole neile vaja garanteerida 99,99%, vaid e-võimalused manipuleerimiseks tagavad nõukaaegse demokraatia mängimise trikitamise, vaid selle vahega, et reguleerime näiteks toetusprotsendi kusagile 51 protsendi kanti, et säilitada "demokraatia" näilisus.

Laine  2014-11-06 10:43:41
Olen sinuga Jaak nõus.Tahaksin ka presidenti ise valima, mitte toolil kohale kellegi poolt toodut.Praegu pressib maffia ikka jõuliselt peale.Kuulan praegu ka riigikogu ja see mis Kruuse räägib on nõme küll. Tema jutust kui lühidalt öelda,siis on tal selline ütlemine et kümne aasta pärast on põhiline jõud tööturul lahkunud ja ainult puuetega inimesed päästavad riigi.Aga KUS ON NEED TÖÖKOHAD, sellele vastust ei tulnud.Selleasemel et otsida niisama jõuliselt töötutele tööd,lastakse neil minna ja siis tuleb invaliidid tööle panna.Puude ära võtmine on ju nende teha ja see tehakse,st.vähendamine,aga vastavat tööd näidatakse ainult linna oludes kus mõni ehk leiabki koha.Kui see pole maffia mis see siis on.?Kuigi Itaalias maffia näiteks ei puutunud kunagi tavainimest,nad võitlesid ja hävitasid üksteist. Meil on vastupidi -hoolitakse iseendast aga mitte tavainimesest.

Kalluta aga  2014-11-06 11:50:20
Eesti poliitika probleem on rumalad poliitikud ja erakondade lühike pink. Seepärast pahatihi on ka aetav poliitika poliitikute (ehk siis meie eneste) nägu.

Järjekordne näide rumalast poliitikuhakatisest on Veiserik kes pole siiamaani aru saanud Eesti e-hääletuse ja muus maailmas kasutatavate valimismasinate põhimõttelisest ja väga kardinaalsest erinevusest. Nagu kõva peaga seltsimehele kohane võrdleb tema oina järjekindlusega muudkui "seda asja" sõrmega - nagu üks vene kõnekäänd ütleb.

Ja selline tüüp tahab olla poliitik ja meie riiki kujundada! Annaks jumal, et nii rumal inimene otsustajate hulka ei satuks!

eelmisele  2014-11-06 14:03:47
Tõepoolest Indrekut selle idioodist Kalluta gagaga võrdlemine on nagu hui s paltsem, ehk veelgi enam nagu kaamelit sipelgaga.
Kalluta aga leiab, et e valimised on demokraatlikud ja põhiseadusega kooskõlas, sest nii soovib meie maffia, et see nii oleks ja rahvas peab ainult jaatavalt noogutama. See Kalluta aga on üks sellistest kes juhatasid okupante metsavendade kaevikutesse ja näitasid näpuga keda siberisse viia ja keda kohapeal maha lasta. Sellised müüdavad hinged paneks Kuperjanov sõnalausumata seina äärde, nagu tehti selle suure Lenini sõbra ja kgb parima poja Viktor Kingissepaga.

Kalluta aga  2014-11-06 14:53:18
eelmisele 2014-11-06 14:03:47

Kummaline on minu süüdistamine nagu oleks ma Stalini ajal olnud kindlasti eesti rahva potentsiaalne äraandja. Kummaline seepärast, et nendelesamadele minu süüdistajaile endile meeldiks väga kasutada oma oponentide suhtes igasuguseid stalinistlikke meetodeid. Küll soovitakse meid selle eest, et me nendega kooris kaasa ei hõiska, vangi panna, hukata, seina äärde panna, sunnitööle saata. Kaeveldakse, et Eesti pole mingi õigusriik, kuna nende oponente süüdi ei mõisteta ega vangi ei panda. Jääb vägisi mulje, et õigusriik on nende ettekujutuses midagi sellist, et kui nemad ütlevad, et neile ei meeldi, et keegi nende seisukohti ei jaga, siis see keegi kohe arreteeritakse, mõistetakse süüdi ja pannakse istuma. Ja nende arust ei saagi teistmoodi olla kuna nende käes on tõe monopol ja nende seisukohtadele oponeerivad on automaatselt kurjategijad.

Küll sellised inimesed oleksid õnnelikud, kui oleks selline riigikord, et tarvitseb neil vaid anda kellegi kohta vihje, anonüümkiri jne, siis riik koristab kohe need inimesed eest ära. Kuidagi veidras peegelpildis selgub hoopis, et need inimesed – kes mind selles patus süüdistavad - pigem ise oleksid need kaasinimese peale koputajad ja äraandjad. Ja kõik see toimuks puhtalt oma „tõe“ pealejäämise eesmärgil. Repressiivne ja salalik riigikord aga hõõruks rõõmust käsi: nii hea pärast öelda, et näe eestlased ise kaebasid üksteise peale ja ise ka ennast küüditasid!

  2014-11-06 16:21:14
Kui see kallutaja kaga ei olegi äraandja, siis vähemalt on ta tegelane, kes igatseb aegu tagasi, mis olid võrdsed olukorraga, tagamaks totalitaarsele võimule igihalja võimulpüsimise kasvõi sada aastat järjest, olenemata sellest, kas tehakse seda 99% poolthäältega igas olukorras igal kümnel juhul või tehakse seda terve maailma poolt ärapõlatud e-võltshääletamisega. Ei imesta kalluta aga rõõmustamist, kui terves maailmas e-petuvalimiste riikide hulka Eesti ja Nigeeria kõrvale lisandub veel Põhja-Korea.

  2014-11-06 16:41:40
Misasi on Kalluta aga jaoks õigus? Ta on nüüd ise grafomaaniks hakanud, ga kahjuks pole ta kaine, sest on teiste peale enda elulugu kirjutanud. Ta imestab, et keegi ei usu, et Eesti on õigusrk. Ta on veelgi lapsmeelsem kui varem näis!,

Kalluta aga  2014-11-06 18:16:54
kas kahe viimase kommentaari järgi võib teha järelduse, et JAAK on nüüd nimetuna esinema hakanud?

Laine  2014-11-06 18:38:03
kalluta aga, see pole ju tähtis KES ÜTLES, peaasi on et ütles ja mida ütles.Kas sul kalluta aga kustkilt see õigusriik paistab ka või.?Nimi on sul õige -eks te kõik kallutatud olete,kes tõde ei näe.

Major  2014-11-06 20:10:45
Mulle ka tundub imelik see E-valimiste Põhiseadusevastasusejutt. Kus on need keskerakondlikud rahvusvahelised eksperdid, kes siin(vist kevadel) praalisid, et kohe-kohe avaldame oma analüüsi tulemused? Kus need tulemused on? Et kolm äraostetud rahvusvahelist troppi arvavad, et Eesti E-valimised on ebaturvalised - ja samas seda ei tõesta, on ju jama. Olen nõus kellegi eelneva kommenteerijaga, et autor võrdleb võrreldamatut. Ja seda miks need asjad on võrreldamatud on ka juba aastaid jahutud. Jällegi küsimus KN toimetajatele, miks selline paskvill? Ise tallute koguseeaeg sõltumatuse pedaali.

  2014-11-06 20:42:26
Väga asjakohane artikkel Indrek Veiserikult.

JAAK  2014-11-07 09:13:33
Kui 16. 21. 14. on kommenteerinud Jaak, siis on siin kõik tema kommentaarid.

Jobukakk MAJORi nime all lõpeta ohvitseri au teotamine ja häbistamine. Esiteks sinu teadmiste tase reedab sind. Teiseks ohvitserid ei tegele poliitikaga. Kolmandaks on teile puupeadele teadlane Ando Leps Kesknädalas punktide haaval selgitanud, miks ei vasta e valimised meie põhiseadusele. Sama olen minagi palju kordi teinud ja isegi siinsamas eespool kommentaaris nendest nõutavate punktide puudumisest kirjutanud, mis ükski põhiseadusele ei vasta.
,Jäta siin see majori nimel lolli mängimine. Ma ju soovitasin sul majorile veel ette kindral kirjutada. Sa ju soovid auastmetega uhkustada, sest major ju kellegi nimi ei ole vaid ohvitseri auaste.

küsiks  2014-11-07 09:40:33
Aga miks peale valimisi nõuti valimissedelite ülelugemist? Kui see on ainus ja õige ning "läbipaistev" valimisviis? Veel,nimetage mõni riik,kus opositsioon peale valimisi ei teaiaks,et valimised oleksid õiglaselt läbiviidud?

hannibal  2014-11-07 09:54:30
Peaasi et riigistoimuva üle vinguda saaks. Kui meil ei oleks E valimisi ja valitsuskoalitsioon teataks et neid ei saa ka olema, trambiksid kõik kesikud nagu üks mees oma kapju vastu maad ja muudkui röögiksid: miks meil niisugust väärt asja nagu E valimisi läbi ei viia. Ning pajatataks ka E valimiste turvalisusest. Ning need röökijad oleksid täpselt needsamad inimesed, kes praegusel ajahetkel E valimisi siunamas. Nii poliitikas, kui ka siin: Kesknädala kommentaariumis.

MAJORI TOETAJA  2014-11-07 09:59:05
valimised on põhisadusega kooskõlas, sest 1. Põhiseadus nõuab, et valimised oleksid salajased. Kui e valija istub kempsupotil luku taga või metsas kännu otsas, siis on need salajased. 2. Kui ta kännu otsas ajab e vlimise ajal sama asja mis kempsus istudes, siis on ka valimised ühetaolised, nagu põhiseadus nõuab.

eelmisele  2014-11-07 10:04:51
Nüüd ma mõistan miks Ülle Madise teatas rahvale, et e valimised on kooskõlas põhiseadusega ehk vastavad põhiseadusele.

TO HANNIBAL  2014-11-07 11:15:44

kkust võtad sa faktid või tõendid selliste erakoirdselt totakate oleste jaoks, mida sa kesikute röökimise kota aldasid? Kas see on Kalluta aga, kes niimoodi oma mõtteid teistele omistab või on siin selliseid lolle laimajaid rohkemgi?  2014-11-07 11:21:08

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Järgmine

Nimi 
E-mail