Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Sigaduste ootel - eutanaasia riigipiiri asemel

Enn Oja  2013-05-25 08:35:35
minul onn . sest Ummela TV on siisski Tallina mölaga.sst . ja Ettkar ju selle Tallina linnabä onn . mis sesst et ebas'ääduslikult aga mejjl s'äädused ej kehhtigi, tähhtis onn ikkagi pää . aga et Ettkar kuj linnabä samas ka kesskjõugustonn on ju puhas juhus ehk kokkulanngevus . kess sis seda ej teakks !

  2013-05-25 11:56:39
Feja- kuidas sul miitingul läks ? Pesu on triigitud või hoiad elektrit kokku ? Saada siia nimekiri, kes ei jaksa triikrauda osta- ära joodikuid siia nimekirja pane, nad müüks triikraua pudeli viina eest kohe edasi.

inff  2013-05-25 20:17:09
http://www.minut.ee/article.pl?sid=13/05/23/0924244&mode=nested

Seoses "Paet-Putini paktiga" korraldatakse 1. juunil Tallinnas, Rahvusraamatukogu Konverentsikeskuses, algusega kell. 11.00 konverents, kus lahatakse tekkinud olustikku ja Tartu Rahu järgsete Eesti Vabariigi riigipiiride "ümber" tõstmist ENSV aegseteks piirideks ning Venemaale Petserimaa ja Narva-taguste alade kinkimist. "Olete oodatud osalema ja aktiivselt selle riigireeturliku akti vastu seisma!" teatas Eesti Vabaduspartei – Põllumeeste Kogu, mis on üks konverentsi korraldajatest.

Liidia-Maria Korpus  2013-05-26 10:41:19
Muidugi oleks õiglasem kui Eesti oleks saanud tagasi oma piirid Tartu rhau järgi ette nähtud. Kuid on üks probleem ja see on praegu seal elav elanikkond, kes enamuses on sinna sissesõitnud ja ei ole õigust Eesti kodakontsusele, nii et me suurendame veel Estis venelaste ja muust rahvusest kodanike arvu tunduvalt ja kui lojaalsed need ikka oleksid sel juhul riigile kus nad elavad. seda on ju selgelt näha Tallinnas ja Ida Virumaal. Nüüd riigipiiri lepinguga peaksime hoopis taotlema, et endised petserimaalased, kes enamus elavad juba praegu Eesti Vabariigis, saaksid külastada oma lähedaste haudasid nii sageli kui on vajadust. Enamusel on tegelikult Petserimaal talud juba ammu hävinenud, ümber ehitatud ja seal elavad mujalt venemaalt tulnud inimesed. Samuti on meil oluline riigipiiri leping kahe riigi vahel, sest pole lootust, et me saaksime Venemaalt midagi tagasi, seda on näha mujalt, kas või Leedu, Läti või Soome juures, rääkimata mujal. See on juba ammust ajast teada, et Venemaa laiendaks oma piire pidevalt ja seda isegi lähi ajast, kui Venemaa võtis oma haldusalasse Georgia osad Abhaasia ja Lõuna Osseedi. Need kes väidavad vastupidist on liiga sinisilmsed Venemaa suhtes ja ei mõtle sellepeale, et piirileping on väga oluline meie riigi julgeolekule mitmel tasandil ja isegi võibolla viisavabadusele.
Kahju on muidugi, et sellel teemal räägivad need kes ei saa paljudest asjadest ja tagajärgedest aru. Samuti mängib rolli see, et sügisel tulevad valimised ja saaks ära teha praegu olevale valitsusele.

III reichi variant  2013-05-26 10:50:34
http://freemasonrywatch.org/lodge_night.html

On August 3, 1941, a Catholic Bishop, Clemens von Galen, delivered a sermon in Münster Cathedral attacking the Nazi euthanasia program calling it "plain murder." The sermon sent a shockwave through the Nazi leadership by publicly condemning the program and urged German Catholics to "withdraw ourselves and our faithful from their (Nazi) influence so that we may not be contaminated by their thinking and their ungodly behavior."
As a result, on August 23, Hitler suspended Aktion T4, which had accounted for nearly a hundred thousand deaths by this time.

üks nüanss  2013-05-26 10:55:20
_Kahtlemata on ses riigipiiris palju juriidilisi nõkse ja nüansse, kuid tavakodanikul peaks olema selge pilt_

Venemaa Föderatsioon peab end teatud küsimustes vaid Nõukogude Liidu õigusjärglaseks, mitte aga Tsaari – Venemaa või siis Nõukogude Venemaa õigusjärglaseks, millega Eesti Wabariik Tartu rahu sõlmis. Nõukogude Liit loodi 1922. aasta 30. detsembril.
Näiteks omandireformi valdkonnas Eestis on Eesti ise Nõukogude Liidu õigusjärglane…

sama värk  2013-05-26 11:01:31
_ Täiesti talumatu on näha Vene-Eesti piirilepingu ümber sagimas tegelasi IRL-ist, erakonnast, kes oli seotud elamislubade skandaaliga._

Aga see vastab igati ka "juulilepete" järjepidevusele, mille järgi on kõik võõrväed Eesti territooriumilt lahkunud ja puudub alus rääkida territooriumitest Tartu rahu piires!


http://www.hot.ee/nommevalitsus/juulilepped.html
Juulilepped, mis allkirjastati president Meri poolt 1994. aasta 26. juulil Moskvas, Mart Laari valitsus kiitis need heaks sama aasta 7. novembril ja Riigikogu ratifitseeris 1995. aasta 20. detsembril.

Artikkel 8
Vene Föderatsioon annab Eesti Vabariigile üle kogu kinnisvara, mis on relvajõudude käsutuses ja kasutuses.
Nimetatud vara üleandmise-vastuvõtmise kord määratakse kindlaks Eesti Vabariigi Kaitseministeeriumi ja Vene Föderatsiooni volitatud isikute poolt.
Kõik pooltevahelised rahalised, varalised ja muud pretensioonid, mis on seotud relvajõudude viibimisega Eesti Vabariigi territooriumil, kaasa arvatud relvajõudude poolt tekitatud ökoloogiline ja muu kahju, loetakse täielikult ja lõplikult reguleerituks käesoleva lepinguga selle jõustumise momendist alates.
http://www.postimees.ee/702430/eesti-venemaa-pensionilepe-ratifitseeriti-riigiduumas/?t=742#l
Lepingu alusel on Vene sõjaväepensionäridel, kes on siiani saanud Venemaalt pensioni relvajõududes teenimise eest, õigus saada Eestist pensioni Eestis omandatud staaži eest kooskõlas koostöölepingu sätetega.

piirivalvur  2013-05-26 11:22:41
Ka merepiiri on vaikselt nihutatud

Meenutame isamaalast, kunagist Mart Laari valitsuse välisministrit Trivimi Vellistet, kes jõuliselt tandemis president Lennart Meriga "sättisid" Eesti territoriaalvett ikka Venemaa kasuks ja Eestimaa kahjuks. Ühes Venemaale eriti tähtsas kohas isegi 3,6 meremiili laiuseks. Sellist demagoogiat ja küünilist möödahiilimist põhiteemast, millega Riigikogu arutelul hiilgasid Velliste ja teised isamaalased, kohtab harva. Jüri Toomepuu sõjamehelikult otsese küsimuse peale – miks töötab Velliste Eesti merepiiri asja ajades hoopis teise riigi huvides? – ei osanud viimane midagi mõistlikku vastata. See olevat vabatahtlik poliitiline enesepiirang...

Vähi valitsus sõlmis 12. juulil 1996 toonase Läti valitsusega merepiirilepingu, millega Eesti kaotas 578 ruutkilomeetrit püügivett, sealhulgas poole kalarikkast Ruhnu august”. Lepingu järgi jäi Eesti merepiir 12 miili kaugusele Ruhnu saarest ja Eesti jäi vastupidiselt Lätile ilma majandusvööndist. Nüüd tohivad Eesti kalurid püüda taas kala oma vanadel traditsioonilistel püügialadel, sest Läti majandusvöönd Liivi lahes muutus ELi ühiseks kalastusvööndiks.

http://www.ap3.ee/article/2013/1/17/tiit-vahi-ma-pole-maletamise-ekspert

" Pole hullu, eks see VEB kaotus oli lahkulöömise hind, tähtsam on iseseisvus ja tulevik," vihjas Tiit Vähi VEB fondi ja Eesti iseseisvuse saavutamise seosele.

to Liidia-Maria Korpus 2013-05-26 10:41:19  2013-05-26 11:25:31
_kui Venemaa võtis oma haldusalasse Georgia osad Abhaasia ja Lõuna Osseedi._

Näiteks 1943. aasta Teherani konverentsi otsusega sai Nõukogude Liit oma haldusesse Balti riigid.

Tiia  2013-05-26 11:57:29
Milleks jälle üle minna poliitiliste erakondade laimamiseni.Minu arust on üles tõstatud küsimus mida teha vanainimestega kui nad ei saa hakkama.Mina olen ise 70 ringis ja mõtlen hirmuga et kui ma ei saa enam endaga hakkama-mis siis saab!Mul on küll lapsed aga neil on oma perekonnad ja oma lapsed.Kellel on vaja et ma nende kaela peal istuksin.Mina seda ise ei tahaks et minu lapsed oleksid õnnetud.Ma näeks hea meelega olla kusagil hooldekodus oma vanuste hulgas,kellega on meil palju ühiseid mõtteid ja ka mälestusi ära elatud elust.Kui aga ma ei suuda liikuda ja aru millestki saada,siis ma olen küll nõus eutonaasiaga.Oleksin ise õnnelik ja ma usun et ka minu lähedased.

Tiia  2013-05-26 12:07:52
Milleks jälle üle minna poliitiliste erakondade laimamiseni.Minu arust on üles tõstatud küsimus mida teha vanainimestega kui nad ei saa hakkama.Mina olen ise 70 ringis ja mõtlen hirmuga et kui ma ei saa enam endaga hakkama-mis siis saab!Mul on küll lapsed aga neil on oma perekonnad ja oma lapsed.Kellel on vaja et ma nende kaela peal istuksin.Mina seda ise ei tahaks et minu lapsed oleksid õnnetud.Ma näeks hea meelega olla kusagil hooldekodus oma vanuste hulgas,kellega on meil palju ühiseid mõtteid ja ka mälestusi ära elatud elust.Kui aga ma ei suuda liikuda ja aru millestki saada,siis ma olen küll nõus eutonaasiaga.Oleksin ise õnnelik ja ma usun et ka minu lähedased.

Enn Oja  2013-05-26 12:43:58
L'iidiaMariia muretseb asjata . 2003.a' rahhvaäälätusel 2/3 äälätanutest otsustas 1920.a' Eesti vabariigi reetta ning eraldus Narvadagusest ja Pettserimaasst ISE ! sellebärast pole mejje 95,1%'lisel alal enam minngit õjjgust nejjd alasid "tagasin'õuda" . me ise oleme s'üüdi et se lolligari 2003.a'l Tarttu rahulepingus määratust VABA tahhtlikult l'oobus .
Narvadaguse ja Pettserima on sellebärast enndiselt te juure isesejjsvad nagu mejje olime aasstatel 1940-1991 tejse võjmuall . täna oleme juba 9 aasstat alama põhis'äädusega liiduvabariikk ning kesstis se tejùurelik isesejjsvus 86 aasstat, Narvadagusel ja Pettserimaal kuj 4,9%'l Eesti vabariigist on se kesst juba 93 aasstat ning kestab edasi . vaja on vajd seda õjjgust jätkata ka te vakto . ja sellele k'aasa'ajttamine on juba mejje kuj retturite otsene kohus !

esibanaan  2013-05-26 12:52:50
http://www.ohtuleht.ee/526948
Banaanivabariigi juurutamine Kadrioru näitel

Uno Uibo  2013-05-26 16:41:45
Too üks nüanss! Ei saa aru, mi vahet on Nõukogude Venamaaga, NSVliiduga või Vene Föderatsiooniga sõlmitud lepingutel. Ja milleks võrrelda veel omandireformi! Ei mõista tagamõtet.
Mis tähendab sõjaväepensonäridel Eestis omandatud staaži eest. Kas nende aastate eest millal oli ta juba erus ja töötas nn. tsiviilis.
too 10:41:19! Kas sa õigustad Teherani lepingut, kui võrdledc seda Heorgia lõhkumisega.
Üldjoontes olen 95% Liidia_Maria Korpusega nõus

milles asi?  2013-05-26 19:45:54
huvitav jälgida, kuidas eespool kirjutajad ei oska oma väiteid kuidagi Uno Uibole selgitada!!!!!! Milles asi??

to Uno Uibo 2013-05-26 16:41:45  2013-05-26 20:48:29
Tsaari - Venemaa, Nõukogude Venemaa, Nõukogude Liit ja Venemaa Föderatsioon on kõik de jure erinevad riigid.

Omandireform näitas ilmekalt, et nõukogude okupatsiooni Eestis ei olnud. Erinevalt paljudest põliseestlastest (sundüürnikud) said nn tsiviilokupandid ja erusõjaväelased oma elamispinna ja maa evp hinnaga erastada ja muutuda omanikeks ja peremeesteks Eestis.

to Liidia-Maria Korpus 2013-05-26 10:41:19  2013-05-26 20:51:46
Nõukogude võim võttis Vene NFSV-lt territooriume ja kinkis need Ukraina NSV-le. näiteks Krimm, Donbass, Putivli piirkond.

Uno Uibo  2013-05-26 22:18:03
Vaata see minule vastaja. See on kõik üks riik, ainult riigikord ja riigi suurus on olnud erinev. Nii palju too vastaja aialugu mõistab.
Sundüürnikutest on siin juba palju kirjutatud ja nendest probleemidest, Aitab juba. Vähemalt tallinnas on saanud kõik sundüürnikud omale linna poolt korterid. Vanades poollagunevates majades oleks olnud rumalus neid erastada, sest ega need sundüürnikud ise poleks suutnud majadele remonti teha. Nüüd said , missest, et rastamis võimalust momendil ei ole, kõigi mugavustega korterid. Loodame, et linnvaltsus-volikogu ja linnapea
Savisaar hoolivad inimestest ja lubabvad varsti need korterid erastada. Linn neid munitsipaalmaju ei suuda nii kui nii hooldada ja remontida.
Mis puutub Krimmi ja donbassi, siis need on olnud koguaeg Ukraina omad ja veel palju muudki. Venemaa võtis need kunagi Ukrainalt ära ja põhjused on ju teada kõigile.

vaat nii!!  2013-05-27 14:07:36
keskerakond on andnud karmi käsu oma palgalistele kommijatele, et ei tohi praegu kommida. Nagu üks mees kuulatakse sõna ja ollakse vait. Vaat see on alles kord!!! Võtke eeskuju sellest va need kes ei usu kesikuid ja tema juhti Edgar Savisaart!

vaagija  2013-05-27 14:20:58
to vaat nii!! Kes need palgalised kommijad on? Oleks huvitav teada.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | Järgmine

Nimi 
E-mail