![]() Rein Taagepera roosa jutuga “Punases Postimehes”?
Poliitproff
2013-08-21 19:56:55
Ei lähe läbi Ants,kommin kønekaartiga ja ootan juba ammu enda andmeid,mis lubasid avaldada,ainult ei saa aru,kuidas teeb Ants kindlax,kes kønekaarti ostis...!Ootan vastuseid Ants
Ants
2013-08-21 20:40:44
Ja jäädki ootama, mina ei avalda midagi rohkem on teada kuskohast kommentaarid tulevad ei huvita Sinu nimi ja võtan teadmiseks ,et oled hollandlane kes ei mõista sõnagi hollandi keelt . Ja miks peaks mind huvitama Sinu kõnekaardi luulu . Muidugi nii on võimalik kommenteerida kuid milleks ?? . Ütlesin juba tean millise firma arvutitest sõimu kommentaarid tulevad sellest aitab . Kas oled nüüd rahul .
Poliitproff
2013-08-22 00:19:06
Oi Ants...millex jama ajada...??
Iroonman
2013-08-22 07:51:14
"To to Iroomnan" - loe uuesti üle mida "Iroonman" kirjutas: "Savisaare lehes" (jutumärkides) keda on venemeelseks sõimatud (mitte Iroonman ei sõima aga sõimatud teda ju on?) ja "tema lehte" ( jutumärgid" puhtpunase propagandaruuporiks. (Jälle, Iroonman ei sõima vaid väidab, et lehte on sõimatud. Kas see pole tõsi?)
Võtan omaks, et vigaselt sai kirja ja mõningate jaoks raskeltloetavalt aga mis teha, kõigil ei jätku arukust aru saada.
EPO ARVAMUS
2013-08-22 11:48:48
Mõned on head kommentaarid ja nende sisuliselt, ilmselt faktidele toetuvatele sündmustele oleks kindlasti igal mõtlemisvõimelisel inimesel omaltki poolt lisada, muidugi kui selleks jätkuks kodanikujulgust.
Kahjuks hõlmavad põhiosa kahe peris napaka mehe omavahelised torked ja teineteise ründed, sõimamised, millega mõlemad veenavad lugejaid (kui neid ikka loetakse), et nad kumbki just peris arukad inimesepojad pole. Rõhutades vastastikku seda, kui loll on oponent, antakse ka enda arukuse kohta viiteid kõrvalisele isikule. Andmata endale sellest aru, kus nad esinevad ja kellele ja mis on selliste kommentaaride mõtte sisu ja seos käsitlevate teemadega?
Poliitproff
2013-08-22 13:44:49
Minust saate møned nädalad puhata,lähen reisin veits ringi,las Ants siin seni laiab,køik kes vahepeal sama nime all kommivad on mingid teised tegelased...
eelmisele
2013-08-22 17:34:04
Kui veits ringi kollad, külasta ka Antsu. Sõpruse märgiks sõidutab sind traktoriga oma mahajäetud ja pajuvõssa kasvanud põlladel ja heietab kuidas tema valitsemise ajal seal nisupõllud ja kartuliväljad viljade all lookas olid. Kuda koolilapsed lõunasöögi eest kartulid üles noppisid ja SK-4 kombain nisutsentreid kokku peksis. Las meenutab, kus olid alles ajad ja iga tee otsas valendasid piimapukid. Iga talu elas. Nüüd näitab nendes kohtades vundamente ja nõgestesse mattunud aedu. Laar on tubli ega üle kuue miljoni krooni ikka niisama ei anta. President arvas, et seda oli nii tähtsale mehele vähe ja saatis Laari panka rahale lähemale. Kui teraselt ja kaua raha näed, hakkab midagi külge ka.
poliitik
2013-08-22 20:02:55
1940. aasta 9. augustil, mil klaariti USA poolt esitatud protestinooti oma riigi kodanike varade natsionaliseerimise asjus NSV Liidu poolt nn okupeeritud aladel, kadus võrdväärsete partnerite, USA ja NSV Liidu, vahel tehtud kompromissi tulemusena Balti küsimuses termin “okupatsioon” ja asendus mõistega “teatud territooriumide inkorporeerimisega” ("Postimees" 06.04.1994). See USA - poolne järeleandmine NSV Liidule, kes muidu poleks protestinoodi teksti aktsepteerinud, on põhimõttelise tähtsusega.
Nimelt rahvusvahelise õiguse terminil “okupatsioon” on kindel tähendus, mõistet “teatud alade inkorporeerimist” võib tõlgendada aga suvaliselt. Eesti kuld jäi USA-sse EW ja eraisikute võlgade katteks ning maha jäänud USA varade kompensatsiooniks. Eesti endine suursaadik USA-s esindas mitte EW-d kui riiki, vaid EW ideed.
poliitikule
2013-08-23 00:14:28
Kui tõsta veel kord üles teema "kas Eestis oli okupatsioon või annektsioon", ja kui võidu saavad targad inimesed ja selgub et okupatsiooni ei olndki, siis kukub ju terve riigi ideoloogia kokku. sellepärast peab "okupatsiooni" mõistest kinni hoidma, et ikka veel raha, raha, raha oma taskutesse kühveldada, kuni lollid usuvad okupatsiooni ja teevad orjatööd , et riik "okupatsioonijärgselt uuesti üles ehitada".
Kui oleks olnud okupatsioon, oleks pidand keegi ikka vastu ka hakkama okupantidele, seda polnd, järelikult kõik nõus, nii läänes kui kodumaal. Okupatsiooni mõiste on ainult kattevari nn liberaalsele turumajandusele, mis on inimelust teinud turu.
JAAK KAHELE EELMISELE
2013-08-23 08:58:41
Ajalugu on nüüd juba mitmete autorite poolt õiglaselt käsitletud ja kogu Vene võimu vägivaldne Eesti riigi ümberehitamine ja Eesti seaduslike juhtide füüsiline hävitamine ja kõigi riigiametnike uue Venelaste (kommunistide) uue valitsuse poolt rahvavaenlasteks nimetamine ja siberisse küüditamine, on okupatsiooni pass ehk isikutunnistus. Muidugi ka see praegune kommunistlik taasiseseisvunud Eesti riik ei tunnista ajaloolist tõde vaid tõde, mis neile täissöönud puukidele koos Ärmaärimees välismaalasest presidendiga kasulikum on. Sellest on ju selgesti kogu see Laari esimesest valitsusest tänini näidanud riiklik tegelike Eesti patriootide represseerimine. Tiit Madissoni vangistamine ja sellele järgnev järjepidev tagakiusamine kogu tema perekonda. Täpselt ENSV aegse kgb käitumisega käekiri, sest meie kapo neist endistest represseerijatest koosnebki. Sellepärast ka see Põlvamaa Waakside vastane kohutavalt ebaõiglane ülekohus, poja vastu, kelle isa hukkus üksnes politsei süü tõttu. Sellepärast ka politseijuhiks pandi endine represseerijast kohtunik Ain Seppik, kes on ebaaus, kasuahne, julm ja politseitööst ta midagi ei tea. Endel Mauer ei kõlvanud, sest sellele kohale pädev ja aus mees oli ohtlik. Sellel teemal rääkisin Tammsaare pargis 1993.a. sügisel Endel Maueriga, kes töötas Olev Laanjärve juures Tallinna Sadamas. Mauer sooritas enesetapu, milles oli 100% süüdi Eesti uus riik. See pronksündmuste ajal politsei häbistav käitumine sinimustvalge lipu ja Eesti patriootide vastu ning iga hinna eest nende karistamine ja meelsusavalduse kvalifitseerimine kriminaalkuriteona (Jüri Liimi puhul) See miljonite raiskamine pronkssõduri juurde keelutsooni valvamiseks (siseminister Kalle Laaneti lollus), mis oli põhiseaduse vastane jne. jne. Teie analoogia põhjal käitusid represseerijad õigesti ja represseerimist (ülekohut ebaõiglast) ei olnud, sest polnud represseerijatele vastuhakkamist!
Kalluta aga
2013-08-23 10:32:18
kui sa eelmine kommenteerija oled Jaak Laidla, siis kas sinu puhul kehtib ka see Priit Kutseri tõdemus, et: " Inimesest saab ment, aga mendist inimest enam ei saa. Kahjuks.”
http://www.epl.ee/news/eesti/linnaametnik-valas-tuntud-poliitikud-veebis-soimuga-ule.d?id=66626211 Sina ju olid minevikus nn. ment. Järelikult siiani!
UNENÄGU
2013-08-23 10:45:47
Ei tea kas lugesin siin kusagilt kommentaarist midagi pajuvõsadest või millest, aga ma nägin kummalist und ja ärkates mõtlesin, et äkki oli see reaalsus, mille jumal mulle unemati kaudu teada anda tahtis?
Kusagil sõitsin autoga ja imetlesin endisi kolhooside viljadest kolletavaid määratu suuri põlde. Nüüd olid nendel põldudel paju- ja lepavõsa. Ühes kohas oli rahvas kogunenud. Oli ingliskeelne jutt kuulda. Läksin vaatama. Fridrich Milton, see juudist multimiljonär kallistas üht suurt pappelhaaba ja teatas pidulikult, et annabMart Laarile preemia. Ta teatas, et uus põllumajandusreform viib Eesti uuele tasemele. Nüüd hakkavad Eesti elektrijaamad tootma mahedalt kasvatatud taastootvat toorainet. Siis anti sõna Laarile, kes teatad, et mahetooraine kasutamine elektrijamade küttena, annab maheda elektrivoolu. Mahe vool on küll tublisti kallim, kuid mahe vool annab majadesse maheda valguse. Toidu valmistamisel saadakse maheda voolu tarbimisega mahe toit.See teeb tervise mahedaks. Inimesed muutuvad mahedaks ja siis saavad peale Ansipi ka kõik inimesed uhked olla oma riigile. Raha ei ole, kuid see on maheda meeleoluga asendatud. Mahe soojusjamade soojus muudab meie keskkütte radiaatorid mahedaks soojuseks. Siis Mardi jutt katkes, sest keegi oli talle näkku visanud tomati, mis oli vist liiga valmis, sest see läks näol katki ja Milton jooksis minema kisadest, et tapavad, tapavad. Sellepeale ma ärkasin. Järgmisel päeval käisin kodukandis esivanemate haudadel ja kõik suured põllud, kus minu lapsepõlves laiusid tohutud teraviljade ja juurviljade põllud kohises nüüd ääretu lepa ja pajuvõsa. Siis mõtlesin oma unenäole ja hirmuga mõtlesin, kui palju selles unenäos oli tõtt praeguses olukorras ja tulevikus, kui neid suurte talude asemel kuivanud viljapuid, nõgestest vohavaid aedu hoonete alles jäänud korstende ja vundamentide juures näeb?
JAAK
2013-08-23 11:14:49
Argpüksist Kalluta aga, mis sulle sellise väljaastumise peale õelda? Muidugi saab nii esineda avalikkuse ees üsna piiratud kasvatuse ja nõrga mõistuse omanik. Teiseks ma tahaksi siiski, et see rahva suus eriti nüüd, selles meie riigimaffia süsteemis on liikvele levinud sõna ment, millega seostatakse endist miilitsat või siis politseid. Minu ajal nimetasid kinnipidamisasutustes vahialused oma asutuse administratsiooni töötajaid mentideks ja miilitsa sünonüüm sõimusõnana oli võmm, nii meil kui välismaal. Aga see mind küll ei häiri. Peaasi kui ise rahul oled. Ment või võmm kuulub riiklikku institutsiooni, mis on loodud ja kus on õpetatud spetsiaalsete eriharidustega ametnikke, kes kaitsevad riigi sisekorda kuritegevuse eest ja peavad abistama rahvast ja looma neile igaminutilise turvatunde ööpäevaringselt. Kui Kalluta aga ei ole ment või võmm, siis on see samamoodi ühe lurjuse väljamõeldud varjunimi, sest sellised oma nime all iialgi esineda ei julge. Just sellised olid teejuhtideks, kui meie vanemaid,, õdesid vendi tuldi küüditama. Ka nemad käitusid anonüümselt ja püüdsid ise varju jääda. Ühtne arvamus tekib selles Kalluta aga väljaastumises, et tegemist on just ühega nendest,kelle varbale ma olen nüüd või varem astunud. Ausate inimeste hulgas minust halvasti ja veel enam nii vaenulikult mõtlevaid tuttavaid ei ole. Ole tänulik, et vaevusin sellise madalalaubalise lolivõitu solvamiskatsele vastata, kuid sinu rõõmuks või kurvastuseks ma rohkem sinu taolistele kommentaaridele ei reageeri.
Kalluta aga
2013-08-23 11:47:08
Ei saa aru Laidla miks mind hurjutad? Mina pole kuskil sõnagagi kedagi mendiks sõimanud! Küsin ju, et kuidas sina, kui endine miilitsastruktuuris "mendina" töötanu suhtud teie batjuška sabaraku seisukohavõttu. Ja kas sa tunned, et öeldu võiks ka sinu kohta käia.
Selle asemel, et küsitule vastata, hakkad hoopis mind sajas surmapatus süüdistama ja lurjuseks, küüditajaks ning madalalabaliseks lolliks sõimama. Ja kuna ma ikka vastust oma küsimusele ei saanud, siis küsin uuesti: Kuidas sa suhtud Kutseri väljaöeldusse? Kas on tõesti nii nagu Kutser väidab?
Kalluta aga
2013-08-23 11:51:21
Ja veel. Seda, et see JAAK siin mitme nime all esineb oleme me siin ennegi kogenud ja näinud. See kui sa kord oma nimega esined ja siis jälle teise pseudonüümi alt ei ole mingil juhul ausa inimese teguviis (hoolimata episooditi oma nime all esinemisest). Mina olen kogu aeg Kalluta aga olnud ja ei keegi muu.
Kalluta aga
2013-08-23 11:56:50
JAAK uuuu...
Kas Kutseri öeldu kehtib ka Klandorfi kohta?
eelmisele
2013-08-23 14:56:30
Paned mind raskesse seisukorda. Sinu kommentaar oli küll pigem rumal solvamine kui küsimuse esitamine. Kas loodad sünnitada meist uue vahetuse Poliitproffile ja Antsu omavahelistele kemplemistele? Eksiksid, kuid kui ma sinu küsimuse esitamisest valesti aru sain, siis vabandan. Sinu küsimusele ma püüan vastata.
Kutseri nimelist ma ei tunne ega tea millistel kaalutlustel ta mentidest niimoodi rääkis? Selles ütluses pole midagi hullu. Nii võib kunagiste kommunistide kohta öelda, nii võib kõigi kohta öelda suvaliselt, no nagu lolliks sõimata või mis iganes. Tunnen Koit Pikarot ja tema on öelnud Nõmmeraadios, et kes on riigikogus pool aastat töötanud, see on umbes ka nii, et pole enam inimene (tema formuleeringus, rahva jaoks tavaelus kadunud.) Kuid tõdeda tuleb reaalsust. Igal pool on ausaid, häid ja töökaid inimesi ja vastupidi. Tõsi see on, et iga amet jätab pika ajalise ametisolekuga mingi jälje, kuid põhiolemus inimeses ei muutu. Mina töötasin ausalt ja mulle teeb see praeguse politsei ja kogu õiguskaitsesüsteemi töö väga haiget. Ma ei ole kedagi laimanud ega midagi ise välja mõelnud ja ma polegi oma üleelamistest politseis töötamise ajast peaaegu midagi rääkinud. Tahtsin seda teha juhtivprokurörile Lavly Lepale, kuid ehk tead isegi kes ta oli ja kuidas riigireeturite kuritegusid uuris. Ta ei nõustunud vanu asju arutama.Mis puutub etteheidetesse, et ma pole aus, kui ma vahel oma nime all ei esine, siis on huvitav see info mulle, kust sellised kindlad andmed minu arvutikasutuses ja kes on need meie, kellele sa vihjad? Ma pole kellestki faktide kommenteerimisel kommenteerides võõra nime all esinenud. Kuid etteheide on kummaline, sest sina esined võõra nime all ja oled sellepärast aus, aga kui mina kasutan mingit sünonüümi, siis olen ebaaus? Kas Kutseri öeldu kehtib ka Klandorfi kohta? Kummaline küsimus mulle? Mina pole ju Kutser? Ma ei tunne Klandorfi. Võin oma arvamusi avaldada üksnes nende suhtes keda ise tunnen. Nii võin kinnitada, etKutseri arvamus kehtib päris kindlasti Herman Simmi, tema naise ja kõigi nende niinimetatud mentide kohta, kes temaga ühes paadis istusid. Mõtlen siin mitte töiseid alluvussuhteid vaid mafioosolikke suhteid, mida kiivalt varjatakse.
Enn Oja
2013-08-23 16:01:40
uvibärast kajjn 12'' p'iirgonnda Virumal kus 40-45 aasstat tagasi sajj uudismaattehes võsa ja mettsalõjgatud ning kr'aaveginlustatud . pean üttlema et kõjgis nejsst (Ullja, Pikevere, Vorsti, Rakke, Edru, Lahu, Lasinurme, Käru, Metsagüla, Irrla, Simuna, Äntu) on näha ele ´alli võjj ´alli värrvi ja mitte metsast rohelist .
küll võjb 'olla et mõne mahajäättud majajuures onn ajjad ja ajjamaad v'õssagassvand ent ka sääl onn enamikus se nende omanike päriate süü . sest odavalt ej taheta ära annda ja lass aga kassvab . et ise ej taha aga tejstele kaa ejj anna . Väjkäm'aarja ja Rakkeümmbrus on mujdugi ää põlluma, ehhk on mujal äärämajjl mahajäättud vesisejd kohhti aga üle liiduvabariigi seda tõdemust lajjendada ej saa .
JAAK
2013-08-24 09:33:36
Tänan tsensuuri minu sisuka kommentaari kustutamise eest. Võib-olla oligi õige, minu turvalisuse huvides. Läksin oma avameelsusega liiga kaugele, unustades, kus riigis ma elan. Unustasin hoiatustest, millega on selgesti meie patriootide represseerimisega mõista antud, mis ootab neid, kes liialt suud paotavad. Jah kahjuks on minul sellest kohutavalt mafioosolikust ja ebaõiglasest õiguskaitsesüsteemist palju rääkida, nii enda kui teiste kannatuste näol. Tahtsin ainult veidi paotada seda kuritegeliku Eesti maailma ust, et see imeline Kalluta aga saaks ehk paremini aru minu , mitte vihast ega vihkamisest, mitte mitteinimeseks olemisest vaid tegelikust reaalsest elust. Muidugi on selles riigis targem vaikida, sest muuta niikuinii midagi paremaks ei saa.
Tempora mutantur nos et mutaru in illis. Kahjuks ei kehti see mitte igas riigis ja iga inimesega,vähemalt mitte nii kiiresti, et heiskad sinimustvalge lipu ja ongi ka elu sinimustvalge.
Enn Oja
2013-08-24 13:19:12
kuj kasutad lat`iinat sis oleks kena 'enne selle keele alused enndale sellgeksteha .
|