![]() 100 000 kätepaari tööjõuturult minema - Ansipi valitsuse halva töö tagajärg
klassikat kah
2013-11-15 11:34:05
Tuld anonüümsetele punanahkadele! Jätistest kaasajooksikutele, reeturite soosijatele, tuld! (väljastpoolt Eestit vaatleja).
ASTA
2013-11-15 16:07:28
Mina olen Jaaguga nõus. Õigus, et on igasuguseid. Ära pane neid tähele. Ole sama tubli edasi.
Kalluta aga
2013-11-15 18:37:38
Päris huvitavad sõnnikulaotamise talgud on Laidla siin käima pannud. Eriti meelepärane on Laidlale vist kommenteerija LLUTAJA KAPOLANE 2013-11-15 11:26:54 vaimusünnitis - kui ta muidugi ise selle "teose" taga ei peitu. Ei tasu minu tagasihoidliku isiku peale ikka nii vahtu ka minna. Saad veel infarkti sedasi.
Ja ei väsi kordamast - ALATI olen kommenteerinud ÜHE ja SAMA kasutajanime alt. Ja see on: Kalluta aga. Erinevalt Laidlast, kes siin miskipärast erinevaid nimesid kasutab. Mis on ausalt öeldes päris segadusttekitav. Hoolimata sellest, et ta siin oma nime all kommenteerimisega kiitleb ei ole tema kommenteerijanimi järjepidev.Nii nagu ta ise (kui see ikka oli tema ise) ühes hiljutises kommentaaris kirjutas. Rõhutan - patt ei ole mitte esineda ainult ühe pseudonüümi alt (olgugi, et anonüümse), palju hullem on vahetada lambist kommenteerijanimesid, olgugi, et vahel esined oma nime alt.
EELMISELE
2013-11-16 09:23:10
Oi sõnnikukallaja aga kirub jälle. et jaak esineb järjekordselt teise nime all. Oh taevaisa, kus küll sinu mõistus on? kordama pean, et lõpeta see täiesti võõraste inimeste solvamine ja laimamine. Enne olite Kohvi kallal, aga igavaks läks, sest ta oli minust arukam ja niisuguste allakäinud debiilidele ei vastanud. Eksite minugagi, see on kindlasti viimane reageering. Tahan sulle sõnnikukallaja öelda veel, et see mulle, sildid mitme nime all esinemisest, pane ikka enda külge tagasu. Ma ei ole mitte ühegi teise nime all esinenud. Olen pöördunud üldise jutu puhul TO kasutamisega kellegi poole konkreetselt või nagu selles kommentaaris- eelmisele. Oma nime all olen kirjutanud alati kui ma kriitiliselt kellegi nime nimetan Siis ei ole sinu moodi õigus anonüümselt lahmida, sest igaühel on õigus teada, kes temast halvasti räägib ja ennast vajadusel tema vastu kaitsta. Sinusuguste anonüümsete laimajate isiku tuvastamine on minutite küsimus ja laimu eest võib ka kaitset(meie kohtutelt naiivne lootus) kohtu kaudu taotleda. Mis puutub sinu püüdlustesse mind solvata, siis minu klouniks nimetamine on vaieldav, sest tegemist on ju nägija silmades. Aga sõnnikulaotamisega tabasid märki, ainult kohaga eksisid, aga eksid sa ju kaugeltki mitte ainult selles. Sõnnikulaotuse talgud toimusid küll alles nädal tagasi minu aiamaal ja muidugi ka maasse kaevamised, nii et see sõnnik sind ei häiri. Sind häirib see haisev sõnnik mida sa ise kallutad. Mis minu infarkti puutub, siis siin piiksub küll pisikene kanapoeg vana kuke järel joostes. Sa pojake ei tea kuidas vene ajal töötas kriminaaljälitus. Nüüd pole neist praeguses politseis jälgegi. Ei õpita operatiivjälituslikku tegevust. See aine oli täiesti salajane. Õppematerjal anti majori poolt välja kindla kellaajani allkirja vastu. Kui õigel kellaajal tagasi ei viinud oli major klassis järel. Materjal oli kõik ainult vene keelne. Õpiti kaks aastat nii, et peale loenguid oli lõunasöök ja siis algas kohustuslik klassis õppimise aeg kella seitsmeni.(19-ni) Õppeala juhataja käis kontrollimas märkmik ja pliiats peos. Puudumine oli rangelt karistatav. Vot pojakene. Nüüd tapetakse kooliplika Varvara Narvas ja ainult tänaval sauaga vehkimist õppinud politaeiga seda kuritegu ei avasta. Just selliseid avastati varem miilitsas operatiivjälituslikul tee. Mul on kogu teenistuse jooksul palju selliseid sinusuguseid ( igaüks ei nõustu ametlikult enda koputajaks vormistada laskma). Need on kõik mingi kiiksuga ja sooviga kellegile käkki keeratajärgneb
EELMISE JÄRG
2013-11-16 09:42:52
Margantne näide Varvara hukkumise kuriteole, mille avastamises ise osalesin. Ühel sügisesel päeval saime signaali ühe kuueaastase poisi kadumisest. Kiire operatiivgrupi väljasõit. Hipodromi juurest avastasime alasti kooritud vägistatud ja tapertud pisikese kohutava vaatepildiga laiba. Tormasime lumelejäetud jälgipidi mõrtsukale järele.kuid ta kadus bussipeatuses. Nii ei suudetud kohe tabada ja operatiivjälituslik tegevus kestis terve aasta ja siis tabati mõrtsukas. Ilma erilise väljaõppeta ja agentuurvõrguta poleks seda kuritegu avastatud. Kuna vanust arvestades, võib see mõrtsukas olla parandanud end ja kõndida meie keskel, siis ei ole õige tema nime nimetada. Kulla lapsemeelne Kallutaja, sa räägid mulle infasrktist! Sa ela natukenegi mehisemat elu ja sa jätad sellised lapsemeelsed ilkumised, laimamised ja teiste järel nuhkimised. Mina võin kirjutada kelle nimel mulle meeldib, see pole sinu asi. Teiseks võid täiesti rahul olla oma nuhkimistega, ma ei lasku nii madalale, et kasutan seda interneti antavat võimalust kuritahtlikult, nagu sina. See on minu viimane sinule tähelepanu osutamine.
Kalluta aga
2013-11-16 18:12:43
eelmised kaks kommentaari pole kindlasti Laidla poolt kirjutatud, sest tema kullapaikene esineb ju ainult oma nime alt.... IRW...IRW...IRW
Aga kui sa ikka oled Laidla, siis mida sa selle pika heietamisega öelda tahad jääb mulle arusaamatuks?
Kallutame aga...
2013-11-17 07:42:41
...paska kärult teistele kaela.Aga see oli öeldud sissejuhatuseks, kallutajad valavad edasi koos kõrgemate kallutajatega seal tipus.
Üks teravmeelne arvamus Delfist, mis iseloomustab Eesti tegelikkust, kuhu meid kallutajad on viinud: " Vaikus on hea, aga hinnad tõusevad 16.11.2013 22:34 Ostsin poest Poola kartulit, Hiina küüslauku, Hollandi tomatit, Hispaania kurki, Türgi sellerit, Prantsuse maitseaineid, Itaalia õunu. Ma vabandan, aga kas meil Eestis peale hindade ka midagi kasvab? " Noh, kallutajad, vastake sellele küsimusele?
EELMISELE
2013-11-17 09:18:33
Vaikus on tõesti hea ega siis muidu Ansip riigi ja rahva üle uhke ole. Kalluta aga on ka vahel aus ja otse tunnistab, et ei saa Laidla faktidel põhinevatest kommentaaridest aru ja peab neid heietamiseks. On ju Jaak talle kordades komminud, et ta ei oska probleeme õigesti lahti arutada ega nendest aru saada. Huvitav kes küll selle pseudonüümi taga peitub? Milline on tema haridus, kui vana ta on ja kus selline inimene võib töötada? Peab tunnistama, et nuhkimine on temal küll väga geenides. Hinnatõus on loomulik, nagu seegi, et kaubanduskett ei kuulu Eesti riigile. Seega ei teeni see kaubandus mitte elanikkonna huve vaid välisinvestorite kaubanduslikke tulusid- kasumit. Kui tahad Eestis kasvatatud juurvilju, puuvilju ja nii mõndagi toidukaupadest, siis midagi võib ainult turult saada.
vaagija
2013-11-17 10:07:46
Oh-jah, teeme siis nii, et üks "kallutaja" vastab:
Peale hindade kasvab Eestis palju - kasva(sid) Laari preemiamiljonid, mille eest ta Eesti (põllu)majanduse turu Euroopa LIIDU suurematele ja "võrdväärsematele liiduvabariikidele" kinkis; Eestis kasvab veel endistel põllumaadel palju võsa ja umbrohtunud niitmata maid, mis veel väljamaalastele seni müümata jäänud, aga kus oma kartulit, küüslauku-sibulat, tomatit-kurki, sellerit-maitseaineid, juurvilju-kapsast, õunu-pirne-kirsse-ploome ei ole mõtet kasvatada või turule vedamisega vaeva näha, las mädanevad puu all, sest väljamaine pestitsiididega kasvatatud ja konservantidega töödeldud tuhandete kilomeetrite kauguselt kohaleloksutatu tuleb ju palju odavam ning surub meie omad vähesed veel järelejäänud põllumehed põlvili nende meie uue (nõukogude)LIIDU "võrdväärsete" majanduspoliitikaga - nii nagu vanasti, oleme võrdsed, aga keegi on võrdsem - Laari preemiamiljonid sundisd meid oma õiguste nõudmisel "võrdsete liiduvabariikide" seas vaikima ja nii on meid tänase päevani ahistatud selles suures liidus nende äärmiselt ebaõiglaste põllumajandustoetustega, millede suhtes õiglust nõudma on hakanud nüüd alles Laari järglased ning ka mingisuguseid tulemusi on taotlejad saavutanud - pange tähele - vist aastaks 2018 (!) tõstetakse meie ebavõrdseid põllumajandustoetusi tasemeni 75% (?!?) - seni aga mokk maha ja imege käppa! Niipaljukest oli siis meile abi Laari miljonipreemiatest! Kui õiglust arvestada, siis pidanuks kogu aeg need põllumajandustoetused meile, vastupidi, just lõunamaalastest kõrgemad olema, sest elame ju põhjapoolsemas karmimas kliimas, nagu soomlasedki, kes kõrgemaid toetusi saavad, aga kus sa sellega - meil kehtib ju "õiglus" kuubis!
vaagija
2013-11-17 10:22:04
Vabandust, alles aastaks 2019 lubatakse meile toetusi võrreldes teistega 75%!?
EELMISELE
2013-11-17 12:30:30
Kui ma oleksin Kalluta aga, siis ma ütleksin, et ei saa Vaagija heietamisest aru. Kuna olen Jaak, siis ütlen, et seegi kord on see Vaagija (Kallutaja keeles) heietamine olevikufaktide konstanteerimine ja sellega tuleb nõustuda. Õigem on muidugi toetusi 75% lubada anda 2019. a., sest siis on neid Eestisse üsna vähe jäänud, kes seda toetust vajab. Vast ehk Eesti demokraatliku õigusriigi autor Ansip koos oma ebamoraalse pundiga, kes selle Eesti üle uhkust tunnevad.
vaagija
2013-11-17 13:32:50
to EELMISELE
Olen nõus Sinu ütlemisega, et: "Õigem on muidugi toetusi 75% lubada anda 2019. a., sest siis on neid Eestisse üsna vähe jäänud, kes seda toetust vajab." Õige, kokkuhoid missugune... hurrraaaa!...elame õigusriigis... ansipi kuldse päikese all...
vaagija
2013-11-17 13:34:51
...tahtsin õelda... ansiplaarlaste kuldse päikese all...
MIKUMÄRDI
2013-11-17 15:59:55
Kas her. Laar ei võiks ka rootslate Keskpangas mingit põhjalaskmisreformi katsetada? To pank ei kuulu meile. Äkki mõni juudist multimiljonär leidub, kes talle jälle taevamannana miljoneid lennutab? Siis ehk sellel haiglaselt ahnel mehikesel jääb ka investeeringutest veidi üle vaestele, lasterohketele peredele annetuseks?
Kalluta aga
2013-11-17 21:47:43
tegelikult sekkusin siia teemasse peale seda, kui Laidla mind seljataga mingiks KAPO agendiks tembeldas. Seega ei saa ma aru mis paganat siia mingid köögiviljad puutuvad?
Venitage teema ikka hästi laiaks ja absurdseks, te kodukootud ja haledad demagoogid, siis olete teinud täpselt seda mida ühes vaidluses vähegi intelligentsed inimesed vältida proovivad.
Kalluta aga
2013-11-17 21:53:34
EELMISELE 2013-11-17 09:18:33
Miks Laidla räägib endast kolmandas isikus?!!??
Kalluta ikka
2013-11-18 06:38:48
Arvan, et kallutajal võiks juba häbi olla siia oma tilkuvat nina toppida.Häbi peaks olema siin kraaksumise pärast, kuid veel rohkem peaks piinlik olema reformikangelaste järjekordse suurteo pärast: kultuurilehe Sirp paska täis kallutamise pärast.Kallutaja peremehed on mõõdutunde täielikult kaotanud.On ikka ajusid vaja, et sellise väljaande toimetajaks (küll kt) panna avalikult kultuurivaenulik tüüp, kes ühe Hitleri lähikondlase kombel ütles: Kultuur on BORING SHIT.Hitleri jünger lubas küll revolvri haarata, kui kultuurist kuuleb, aga ega kõnealune uus kultuuriproff suurt erine-nii nagu ka tema shefist kultuuriminister ja teised nööritõmbajad.
Samuti jäädvustasid heategijad refid ja irlaseltsimehed häbiväärse 19 EUR lapsetoetuse, mille pärast tuleks häbi pärast maa alla vajuda, kuid kallutajatel ju häbitunne puudub.Oma järelejäänud valitsus- ajal püüavad nad rahva arvel veel nii kaua laiutada, kui jõuavad, samuti nagu see kallutaja siin lehes.Ja siis julgeb ta veel piiksatada köögiviljadest, saamata aru, et ka omamaiste viljade puudumine müügilt on tema peremeeste poliitika tagajärg. Tõepoolest, kallutaja pole mitte hale kodukootud demagoog, sest demagoogi nime ta isegi ei vääri, vaid õnnetu pankrotistunud parempoolitseva rahvavastase poliitika produkt, vilets solgiloopija, kelle päevad poliitikas kaasarääkijana on varsti pääsmatult möödas.
JAAK
2013-11-18 09:15:37
Tuleb eelmisega nõustuda. Ma ei saa oma nime asemel kasutada pöördumist To Vaagija või eelmisele, sest minu nimi on niiväga Kalluta aga-le meeldima hakanud, et kui ma kirjutasin kommentaari eelmisele ja selle sees teatasin, et olen Jaak, siis Kalluta aga ometi ei saanud aru kes kirjutas ja süüdistas Jaaku, et ta jälle kaks kommentaari oma nime all ei kirjutanud. On tõesti ainult kahju, et meie keskel sellised elavad. Eks siit ka valimistulemuste näitajad on vastavalt rahva suure osa mõtlemisvõimele ja arusaamistele. Nad sihivad suunal, et mida halvem seda parem. Nende vaenlased on need, kes kritiseerivad ja avalikustavad ebaõiglust ja ülekohut. Mis puutub nende kallutajate häbitundesse, siis tuleb nõustuda professor Rein Raua ütlemisega, et tegemist on poliitikutest ebamoraalsetega. Nendega ühte jälge (endi arust nende turvajatena) astuvad siin Kalluta aga pseudonüümi kasutav õel ja arulage tegelane, kelle ainus eesmärk on teisi solvata, laimata ja silte neile külge kleepida. Tuleb tuttav ette nende kallutajatega, kes poliitilises võitluses erakondadevahelisi parikaade lammutavad ja sama moodi käituvad. Huvitava lollusega esineb siin Kalluta aga, süüdistades selles, et tema laimule ja solvangutele sekkuti mingi "tühise" juurvilja teemaga. Teda ei toetatudki vaid püüti see totakas teema lõpetada. Kas sa Kalluta aga tõesti aru ei saa, et mitte mina üksi ei loe sinu kommentaare ja sinu moodi mõtlejaid on kindlasti palju vähem kui ausalt mõtlevaid inimesi?
Poliitproff
2013-11-18 13:57:36
Sa "madalalaubalin kalluta aga"vøixid valgustada,kuidas sa "ajas rändad"....?Sinusugune Tainas on raudselt kiviajast kuidagi siia sattunud....
Poliitkrohv
2013-11-18 17:02:25
A mis te siin üldze kelladega køigutatte RRR RRÄHNISØBRRAD!!
A kas mina olema lolll we?! |