![]() Tallinna Linnahalli odüsseia
Pihtas,põhjas
2010-02-20 13:37:16
Tallinn ON ju sisuliselt pankrotis.
Juba palkade maksmine käis krediidikonto arvelt. Võimuklann üritab veel kuidagi ilusat nägu teha linnakodanike ees....meenutab nõukogude liidu kokkuvarisemist kui suure MULLI lõhkemise järel ilmus inimeste ette suur "sõnnikuhunnik"
vaagija
2010-02-20 14:35:08
Indrek Rääts 2010-02-20 11:48:32
vaagija! vastan sinu mõnele küsimusele (viisakas nii on) ja rohkem ei taha sel teemal rääkida, sest olen öelnud mis arvan teadma, suheldes erakondadega, küll minu töö nõuab seda. Olen Sinuga nõus, aga enne siit KN-i leheküljelt lahkumist palun ole nii hea ja loe M777 kommentaar, mis on nagu musternäidis siinsete parempoolsete fännide hea tava ja inimese eetilisest tasemest.
Erik Kaus
2010-02-20 14:36:16
Adule! kes nii väga mineviku meenutab, see ei saagi aru mis olevikus toimub. Peale selle ütlen, et Indrek Rääts on kirjutanud väga head kommid ja ta ei õiguista ei ühtki poliitkut ega erakonda vaid seletab lihtsalt lihtsale inimestele lahti nii mõningad arusaamatud küsimused. oleks tore kui paljud siin pidevad kommijad võtaks sellest eeskuju ja ei räägi siin tühja. millele ei ole tõepõhja all. Soovitan ka sinul Aadu solvamine unustada (kas või viimase lause algus) ja kui tahtmist on, siis midagi asjliku kirjutada.
Aadu
2010-02-20 16:27:28
Erik, kes minevikku ei mäleta see elab tulevikuta. Ma ei saa unustada Andruse isa-joodikust küüditajat, ma ei saa unustada koeri koolipoiste vastu mis oli Andruse idee. Ei saa unustada Tartu kurikuulsat reformierakondlasest politseiülemat kes pani oma leivaisa käsul paljusid vangi, teiste seas ka Tiit Veeberi. Paraku tõde tõuseb, vale vaob. Miks sa Erik midagi sellist mäletada ei taha? See ei ole minevik, seeon olevik. Ütlen sulle Erik veelkord, ma ei solva kedagi, vastan sama stiiliga nagu teie seda teete.Aga Indreku kommid on üks vee segamine, peaasi ikka kõik halb kesikute kaela ajada. Olevik on aga selline, et teil on aeg oma vigu tunnistada ja lahkuda. Ei, te tahate nüüd EURO tulekut justkui taevamannat. Kus see manna Kreekas, Portugalis, Hispaanias,Iirimaal jne. on. EL juba laguneb otsast ta ju samade arhitektide loodud kui NSVL. Üks valede hunnik kõik, kroone on lollus kaotada, varst tuleb need uuesti teha.Jah Erik ma ei unusta mida kommud on teinud, ei unusta ka, et Andrus on ideeline kommu. Aga kes on Erik?
sita aadule
2010-02-20 16:36:23
kui kommudest rääkida siis savisaar oli ja on suurem kommunist kui Ansip,peale selle on savisaar kgb-jooksupoiss,savisaar koos seppikuga on kõige suuremad kgb-lastest kommunisti närakad
Erik Kaus
2010-02-20 17:11:08
Aadu! loe veel mida Indrek kirjutas. On ta kirjutanud konkreetselt kellegi kohta keskerakonnast, reformierakonnast .... Mina küll ei ole lugenud. Ta lahkab üldiselt kõigest ja kõigist, ning kutsub inimesi mõitmisele ja sallivusele üksteise suhtes. Igal inimesel peab olema haridust, haritust ja teadmisi, et midagi kirjutada ja kommenteerida.
Kui ei oleks olnud nõukokude aeg eestlastest kommuniste, oleks olnud ENSV-s kõikide tehaste, kolhooside-sohvooside juhid venelased ja ka töölised sealt poolt Peipsi järve. Nii ütles 15 aastat tagasi endine kommunist, mitme suure tehase juht olnud ja ütlemise ajal olnud riigikogu spiiker - Ülo Nugis ja kas sa ei ole temaga nõus. Mina kui parteitu tol ajal ja ka praegu, olen 100% temaga nõus. Mõtle aadu ja tugine oma ütlustes faktidele, mitte elus hammasrataste vahele jäänud seltsimeeste valedele (Tartus koerad üliõpilaste vastu). Kui selline asi toimus olin ma TPI lõpetanud eelmisel aastal ja töötasin Tartu Sangaris.
Karl Vist
2010-02-20 17:51:35
teatavasti ajast aega on tunnistanud ja pannud oma CV kirja riigikogu liikmetest Ülo Nugis ja Rein Aidma, kuigi jah :-)) paljud on olnud okupatsiooni aeg erinevatel partei ja valitsuse tööl, kuhu ei pääsenud kui NLKP liige ei ole. Kui kommija Aadu ütleb, et Ansip endine EKP linnakomitee töötaja (instruktor ja osakonnajuhataja a`ligi kaks aastat kokku), siis paljud eelpool mainitud inimesed olid palju kõrgematel kohtadel, iseasi kui ideelised ja võibolla hea nagu Erik Kaus märgib. Ka mina arvan, kui neid ei oleks olnud, kas meil oleks olnud praegu Eesti Vabariik, võibolla hoopis Venemaa Eesti või Balti kubermang.
Üks hea näide: vaga lugupeetud inimene Vaino Väljas oli kunagi EKP KK sekretär ideoloogia alal, Eesti Vabariigi taasiseseisvuse päevadel panid koos Arnold Rüütliga pea pakule iseseisvuse taastamiseks. Kui iseseisvust poleks saavutatud, oleksid nad kindlasti kusagil Siberi avarustel "sanatooriumis". Kes iseseisvuse kätte võitlesid tegudega, mitte sõnadega. oli palju endisi kommuniste. Mina kes olen olnu, sündinud, Siberis ei süüdista neid kommuniste, vaid annan alati sõbralikult kätt. Eesti venestamise vastu tegi ära palju Johannes Käbin, mitte tema mantli pärija Venemaa eestlane Karl Vaino ja osa tema meeskonnast. Ma olen nii vana, et ma ,mäletan Siberi aastaid, suurt sula ja venestamise suurt lainet Eestis. Pole siin kaua kirjutanud, aga mõned viimased kommentaaid ja arvamused ei meeldi mulle.
Aadu
2010-02-20 18:30:10
Olen kogu pika elu elanud Eestis, teinud ausalt tööd ja ei ütle üldse kõigi komparteilaste kohta halba. Ka omaaegsed pika otsa autojuhid sunniti parteisse minema, kap.riigi tuusikuid anti parteilastele, uusi kortereid ja kolhoosides-sovhoosides isegi uusi traktoreid ja autosid.Paljud läksid sinna lõksu nagu mindi tsaariajal õigeusku.Ma ei mõista neid eriti hukka ehkki vahel oli asi üsna kurb kui korralik töötaja lükati parteisekretäri poolt kõrvale. Ka Rüütel sunniti lõpuks parteisse aga keegi ei ütle, et ta oleks kellegile halba teinud. Samas, Koop EPA rektorina oli väga ideeline, viskas Tarandi ka välja Kuperjanovi hauale küünlapanemise eest. Savisaar oli tegija inimene kelle ametikoht eeldas parteilaseks olemist, mis ei tähenda kgb agenti. Teine kategooria on partorgid ja parteikomitee, mis oli kgb avalik osakond. Ja Andrus oli parteikomitee propaganda osakonna töötaja, vist juhataja. Sinna juba mees tänavalt ei sattunud vaid läbis põhjaliku ideelise kontrolli. Erik, ma ei saa aru millele sa oma jutu lõpus vihjad, kas Andrus oli ka hammasrataste vahele jäänu või mis. Seda teati kohe, et tema oli koerte kasutuselevõtu autor. Kui tema käest seda pärima hakati siis ei mäletanud ta alul midagi, mõne aja pärast tuli mäluaugust välja ämma sünnipäevaga. Kui sul Erik TPI haridus on siis peaksid ikka teadma, et sellisel päeval oleks propaganda osakonna mees kasvõi Sõrve sääre tipust kiirkorras tööle toodud. Koolipoiste kogunemine oli juba mitu päeva varem teada, kogu parteikomiteen oli täies koosseisus lahinguvalmis. Ära taha ka üksteise mõistmist, Andruse taolised ei tundnud seda mõistet ja ei tunne praegu ka. Mis mõistmist oli sotside porritallamisel. Andrus tundis suurt mõnu Padari mõnitamisest lausa teleekraanil. Padar kannatas välja ja ei laskunud nii madalale ehkki tal oleks palju öelda olnud. Nii,et Erik, kes minevikku ei mäleta elab tulevikuta. Pole viga, sinuga saab ikka juttu ajada aga see eespool 16:36:23 esinev väga anonüümne koerapoiss läheb kohe vihast lõhki. Tal on põjust kindlasti karta kesikute võitu aga võit tuleb niikuinii. Ja ikkagi Erik, kas tahad väita, et koeri ei olnud. Tartu mees pidi informeeritum olema, oleks Kõpust siis iseasi. Või ka ei mäleta, ah jaa, sa olid ju tööl, ei näinud midagi, ei kuulnud ka, Sangar ju raekoja platsist kaugel.
ahahah
2010-02-20 19:31:57
aadule-unista edasi,te kremlierakonna rotid ei saa kuskile Toompeale,Reformierakond ja IRL on ja ka jäävad Toompeale,suurem osa Eesti rahvast ei taha kremlierakondlasi näha riiki juhtimas-UNISTA EDASI KREMLIROTT
soovitus
2010-02-20 19:48:05
soovitan lugeda tänasest pstimehest, kes oli Stalin, mis olid tema päaanid jne. Edu
Erik Kaus
2010-02-20 19:54:43
aadu, kui arvad, et minuga saab rääkida, siis arvan mina, et sinuga ei saa. Miks? sellepärast, et saa oled vaenulik eestlaste ja Eesti vastu! Loe läbi kindlasti veel, mida kirjutas palju kannatanud Karl Vist. Muuseas, temal on ka ilmunud päris huvitav ja mõtlema panev raamat Eesti inimeste saatusest 1918-1991! Pealkiri ei tule järsku meelde! Soovitan raamatukogust küsida, saab nii mõnigi asi sulle palju paremini mõistetavaks.
Aadu
2010-02-20 21:59:46
Erik, ma olen palju kordi venelaste püssitoru ees seisnud ja julgeolekus aru andnud, mind on ideelised kommud palju mõnitanud selle eest, et olin eestlane. Kui nüüd mõni nolk arvab, et olen Kremli mees siis on see tore nali küll. Ma litsalt ei salli inimesi kes valetavad, vassivad ja oma vead teiste kaela ajavad. Just nii käituvad aga Andrus ja Mart. Lõpetage ise ka Edgari ja kesikute sõim ning ongi rahu. Loe Erik ahahah-iilkumist, ta ju teie palgaline agent, tõsi küll,väga debiilne. Ta ju hullari kunde aga näe ref-i pajukil, räägi talle eetikast midagi. Aga mul pole vaja lugeda kedagi, olen kogu selle jama ise läbi elanud ja elan Andruse diktatuuri ka üle. Kaua enne sind on läbi loetud kogu Eesti tõene ajalugu aga mis tähtsam,paljude vabadussõdalaste ja teise maailmasõja veteranide isiklikku juttu kuulatud. Miks sa Erik mu küsimustele ei vasta? Ära keeruta poisike, vasta kui küsitakse. Või küsin liiga raskei küsimusi sinu jaoks. Kes meist lõpuks vaenulik on? Ootan vastuseid. Kui ei tea, küsi Visti käest.
arno
2010-02-21 11:52:25
Aadu, Sa kirjutad, et oled kogu oma elu AUSALT elanud, korduvalt venelaste püssitorude ees olnud - ja OMETI paned siia kirja VALET nagu viimane kiibitseja ja propagandist... MIKS? Pole tõsi nagu oleks kaugesõidu autojuhid KÕIK iltingimata pidanud parteis olema, ma tundsin vähemalt kahte kes seda polnud ja omewti sõitsid nad kogu Euroopa läbi Venemaast kuni Ispaaniani. Kirjutad, et autosid (ostulube arvatavasti)jagati vaid PARTEILASTELE - vale, kui ikka inimene oli midagi VÄÄRT siis sai neid ostulube ka ilma parteis olemata, sama oli ka majaehituskruntidega. Ja mis kummaline VIMM sul Ansipi vastu on?ma ei tea kus sa sellel hetkel redutasid kui rahvas seisis vastamisi miilitsate ja koertega Vanemuise tänava Ringauditooriumide juures aga mis oli sellel kõigel pistmist ANSIPIGA??? Vägesid juhatas tookord HINDREK TOOME ja kuna rahvas käitus väga vaoshoitult(mitte nii nagu need märatsejad pätid Tallinna südalinnas) siis ei esinenud ka mitte mingeid jõuvõtteid MIILITSA poolt - vähemalt mitte seal Vanemuise väikese maja ja Ringauditooriumide juures. Tean seda täpselt sest olin tookord ise seal... Mingeid jamasid olla küll hiljem esinenud kesklinnas või Toomel nagu hiljem kuulsin aga selle kohat ma ei vaidle sest mind seal polnud ja ka SEAL polnud midagi tegemist Ansipiga vaid KORRA tagamisega. Sa võid kirja panna kuitahes kuldaväärt juttu aga kui annad voli oma isiklikule antipaatiale ja valetad kas või ühes osas siis pole usutav ka kogu Su ülejäänud üllitis... Seega, enne kui kiidad ennast ja süüdistad teisi - vaata korraks peeglisse.
Erik Kaus
2010-02-21 12:53:58
Aadu! oot oot! käsid lõpetada Edgari sõõim aga ise oled kommides kogu aeg sõimanud Andrust ja Marti. Mina pole kellegi nende kolme fänn, vaid austan kõike mida nad on teinud head Eesti rahva ja Eesti heks, see on oluline. Hoiatad, aga ise teed vastupidist. Mina võin öelda ka siin kommis, et KGB on mind kiusanud, vaevalt et nad sind küll püssitoru ette panid, see on vale sinu poolt kindlasti. Sinu solvamiste kohta ei ole sõnu, see näitab sinu haritust, mitte teadmisi ja "kannatusi"! Mind huvitab üks asi tõesti! Oled olnud kogu aeg Eestis ja venelaste püssitoru ees. Huvitav kus?
Veel, sa ei tea isegi kellena Andrus partei komitees töötas!!!!!! Andrus Ansip ja praegune valitsus on palju teinud, et me ei ole jõudnud näiteks Islandi tasemele, võibolla Savisaar oleks rohkem teinud, seda me ei oska öelda. Kommide järgi Tallinna meerina olles küll mitte! Pane oma küsimused kirja kui oskan vastan, valetama ei hakka. Härra Visti ei ole sul õigust solvata ! Mind võid, kui sulle see tõesti meeldib, lase käia järgmises kommis.
tartlane tol ajal ja praegu
2010-02-21 13:22:05
Olin sel ajal Tartus üliõpilane,sündmuste keskpunktis ja mäletan seda kõike hästi. See millest räägib seltsimees Aadu on vale. Mingeid koeri üliõpilaste peale ei lastud miilitsate poolt, kuigi koerad olid kaasas. See oli õiglane tegu üliõpilaste poolt, aga praegu tgant järele mõeldud on see andestatud, sest riigikord oli teine, arusaam teine ja tol eg ei teatud miks protestitakse ja kõikemõisteti kui riigikorrale vastuhakk. Kui praegu see niimoodi toimuks, siis reageering oleks teistsugune. Ju oli Aadu rekaga sel ajal kusagil nõukogude avarustel ja ainult räägib kuulduste põhjal ja mida tollene TK esimees on hiljem pajatanud!
2010-02-21 13:32:48
aadu sa oled viimane poisike,muud ei oska kui valetada aga mis teha kui suur juht savisaar valetab ees eks siis tema ustavad õpilased peavad ka temast eeskuju võtma
teema
2010-02-21 13:53:38
vowww! Terve meeskond kohe mobiliseeritud Tema Kõrgust Andrus I kiitma. Nii Tema Kõrguse "laitmatut" minevikku kui "hiilgavat" olevikku. Oh, otse loomulikult on teil, Tema Kõrguse kiitjail, tuhatkordselt õigus. Pole olemas olnud seda minevikku, millest siin "pahatahtlikult" kommenteeritakse, pole olemas töötute armeed, pole olemas eluaegses laenuorjuses inimesi, pole olemas ministeeriumitäisi ülemakstud sugulastest ja vajalikest tuttavatest "osakonnajuhatajaid", pole olemas väljapetetud ülikõrgeid emapalkasid, pole olemas vaesust, pole olemas alatoitunud lapsi, pole olemas üksikvanemaid,kelle lastele riik abikäe pakkumisest keeldub, pole olemas riigivargusi, mida proks ja Kapo keelduvad uurimast, pole olemas ülbeid ametnikke ja ministreid, kes irvitavad inimestele näkku kui need hädas on, pole olemas sambaristi, mis on üks suur pettuse ja raha vasakule kantimise objekt, pole olemas 15% majanduse kukkumist. Kõik eelnevalt loetletu on pahatahtlik väljamõeldis, sest siinsed neli kommenteerijat ütlevad seda ja nemad kuulutavad viimase instantsi tõde, mis ei kuulu mingilgi moel vastuvaidlemisele. Kes julgevad vastu vaielda, on pahatahtlikud nõukaaja tagaigatsejad, venemeelsed, putinlased, Kremli palgal "provogaadorid" ja muidu põlastusväärsed, kellele tuleb nende koht sõimu, laimu, valetamise, pettuse, faktide moonutamise, häbistamise, ilkumise, ähvardamise abil kätte näidata. Muidugi on Tema Kõrgus Andrus I maailma kõige targem, kõige ausam, kõige hoolivam, kõige ilusam. Looja ise on Andrus I kõrval köki-möki ja tühine paaria.
2010-02-21 14:33:13
idioot teemale-mis head savipaks tallinnas on teinud,.ei midagi head ainult kiidab,valetab,lubab ja röövib maksumaksja raha,jumal tänatud,et savisaart ja keskerakonda pole riigi eesotsas siis oleks eesti elu veel hullem,eesti pankrotis nagu varsti tallinn on ja savipaks jookseb putinile eestit maha müüma
soovitus
2010-02-21 15:09:12
soovitus teemale: sinu monoloog ei öelnud veel midagi konkreetset, jätka veel, oleks huvitav kõike teada saada, mida me ei saa ru, ei tunneta, ei mõista. Jäka sõber ja aasta pärast oled valitud riigikogu uude kooseisu!
2010-02-21 15:55:44
savisaar ja keskerakond on tallinna maine ära rikkunud,tallinn on muutunud venemaa eeslinnaks-ehk moskva eeslinnaks,tänavad on auklikud,räpased,autod ja inimesed kukuvad isegi läbi asfaldi,iga nurga peal kuuled ainult vene keelt,savisaare ja keskerakonna debiilsed lollused linna peal,ei kõlba Eesti riigi pealinnaks tallinn,Tartu peaks olema Eesti pealinn,õieti tehti,et vabariigi aastapäeva Tartus peetakse
|