![]() Omandireform Ukrainas
Laine
2014-07-26 12:04:42
to to laine.See juriidika , on viinud rahva sügavale vaesusse ja stressi.Pean ka seda ütlema - tööinimese elu oli rahulik, tee oma tööd,tead palju saad, teed rohkem, saad rohkem. Nüüd pead mitme eest töötama aga saad naeruväärse palga,ühe palga. Ja mis teha, aga siis oli parem. Mis puutub traktoristiks olemist siis siis teietaolised ei püsi autogagi tee peal - ikka kraavis.Olen uhke oma töö üle, tänases riigis pole vaja tööd, on vaja ainult vaeste tagant varastada, teisi sõimata, alandada - kogu uhkus.
hannibal
2014-07-26 13:12:46
Nii et kogu see juriidiline süsteem, mida me tunneme riigiõigusena, eksisteerib meie vahva traktoristinna arust vaid ühel eesmärgil: viia rahvas vaesusse ja stressi. Ning kes niisugusele seisukohale vastu vaidleb, on vaeste tagant varastaja, nende sõimaja, alandaja jne. Kas sulle Lainekene ei tundu et kogu see filosoofiline süsteem, millest sa siin pajatad, kuulub platnoimaailma, või veelgi täpsemalt öeldes - nn. seaduslike varaste "aukoodeksisse"?
Laine
2014-07-26 13:34:59
kus on see Õige juriidiline skeem eestis.Kas sa räägid kohtutest ka - vaadake kes saab karistada ja kes ei saa, on tapjaid kes saavad ainult tingimisi. Kus sinu juriidika on kui Raudne,Kross ja paljud vaatamata kuriteo suurusele kõnnivad ringi ja tegutsevad edasi.Prokuratuur ei võta teatud asju ülessegi, kapo paneb süütuid inimesi aastaraamatusse.Toobalil otsitakse mitu aastat juba mingit "kirjade lugemist" aga riiki varastanud inimesed ajavad oma äri edasi.Seda kõike on igal sammul tunda, ela maal või linnas.
hannibal
2014-07-26 13:42:35
Ei hakka Lainega vaidlema, esitan talle vaid üheainsa küsimuse: MILLELE RIIK RAJANEB? Kas kehtivale seadusandlusele või siis millelegi muule. Ning kui, siis täpsemalt millele?
Mis kuritegusid on Raudne ja Kross täpsemalt sooritanud? Sa süüdistad EV peaministrit kuritegelikkuses - paluks tõpsemalt.
hannibalilt veel
2014-07-26 13:47:41
Missuguseid sinule teadaolevaid kuritegusid on EV peaminister sooritanud? Kui sa ei vasta, on tegemist laimu või siis kaasosalisusega Raudse poolt sooritatud kuritegudes: veelgi täpsemalt - kuriteo varjamisega. Nii et paluks võimalikult täpset vastust: missuguseid kriminaalkuritegusid on EV peaminister Raudne sooritanud?
Laine
2014-07-26 16:04:53
Sa hannibal oled loll küll? Mina pean sulle seda vastama mida mina räägin valitsuse tegudest?Sina, kes sa isegi ei saa aru mida mina üldse räägin. Kui ma räägin peaministrist, siis ma ei süüdista teda, vaid räägin mis ta teinud.Mina ei pea sulle midagi vastama, kes sa selline oled? Kas sa oled pime või? Ma ei jõuakski seda kunagi kõike kirja panna mis nad teinud on.
Laine
2014-07-26 16:10:36
Veel. Et Raudne peaminister on seda lollust pole ma uneski näinud. Praegu on peaminister rahva poolt mittevalitud Rõivas.Ilmad on tõesti tulised,mõni mees lausa peast tuliseks läinud.
2014-07-26 17:36:12
Kesse siis meie peaministriks lõppude lõpuks on? Mõni ütleb et Raudne, kesikud väidavad et keegi Räbal, viki teatab et Rõivas...mine võta kinni.
to to omandireform 22:24:16
2014-07-26 20:30:03
USA konstitutsiooni on tehtud 27 parandust, kõik teavad selle loomise juures olnud Washingtoni, parandajate nimed pole kuulsust kogunud. Nii ka omandireformi ja talongimajandusega jääb tuntuks Savisaare nime. 40 parandaja nimi ei tule ettegi. Vast ainult Vähi, kes kaotas talongid. Mul jäi neid ühe ajalehe külje suurune tükk veel kasutamatagi.
Tõeleid
2014-07-26 23:13:35
Mina kasutasin küll kõik ära isegi ema omad ja ei kahetse sest hiljem on olnud tükk aega neid odavaid tooteid hea tarvitada.Samas ei jätnud ka raha panka protsentide peale kasvama,mis tõestab ehk sedagi,et ega ma nii loll ka ole:)
tuntud nimi
2014-07-26 23:45:34
Kogu erastamise ja sellega kaasneva ebaseaduslikkuse tekitamise eest (võrdse kohtlemise prinsiibi rikkumine) on vastutavad peaminister M.Laar, reformiminister L.Hänni, justiitsminister K. Kama, kes institutsiooniliselt kinnitasid korra, et omandireformi viib läbi ainuisikuliselt omavalitsus, kusjuures õiguskantslerilt, kapolt ja riigikontrollilt võeti õigus kontrollida omavalitsuste tegevust ja omandireformi vastavust põhiseadusele. Omavalitsuste tegevust kontrollis sisekontroll, mis allus omavalitsuse juhile!
Kuritegelikule teele suunas omandireformi Eluruumide erastamise seadus, mis võeti Riigikogus vastu 6.mail 1993.a. ja mille poolt hääletasid 22 “isamaalast”, 7 mõõdukat (sotsiaaldemokraadid), 6 ERSP-last jt. Keskfraktsioonist hääletas seaduse vastuvõtmise poolt vaid Ignar Fjuk. Uusomanike ja pärijate ringi hakati 1992 aastal laiendama. Võeti vastu 30 seaduseparandust. Ilmavalgust nägid " Mati Pätsi parandus", "Betlemma tädi parandus" jne. Julmima neist, nn Pärtelpoja paranduse, “…mis oleks tagastatud majade üürnikud praktiliselt põgenikelaagrisse või endistesse Nõukogude sõjaväekasarmutesse saatnud”, otsustas Riigikogu uus koosseis 27. juunil 1995 tühistada. Riigikogu, võttes 13. märtsil 1996. a vastu seaduse “Euroopa inimõiguste ja põhivabaduste kaitse konventsiooni ja selle lisaprotokollide ratifitseerimisest”, tegi reservatsiooni, et konventsiooni ja selle lisaprotokollide sätted ei laiene Eestis omandireformi seadustele! Sellega seadustati Eestis euroopalike inimõiguste ja põhivabaduste rikkumine omandireformi läbiviimisel.
2014-07-26 23:48:07
Tallinnas jäeti erastamata 484 elamut. Seda tehti Tallinna Linnavolikogu 5.mai 1994.a. otsuse nr.62 lisaga. Linnavolinik Liilia Möldri sõnul on erastamisele mittekuuluvate hoonete elanikel õigus osaleda vabade elamispindade erastamiseks korraldatavail enampakkumistel! (vt. Eesti Sõnumileht 11.05.1994 ja Õhtuleht 18.08.1995). Nii täideti Eestis põhiseaduse võrdõiguslikkuse printsiipi!
Väljastatud EVP-l puudus kattevara. Ühe ja sama hulga EVP-de eest sai erastada erineva turuväärtusega elamispindu, maad ja ettevõtteid! Sellise osakute ideega soositi üht kitsast elanikegruppi, neid kel nõukogude ajal oli võimalus saada riigilt tasuta korter. Ja eelkõige polnud need eestlased, vaid mujalt tulnud pagulased. Ja kuhu kadusid Punaarmeest maha jäänud korterid? Tallinna Linnavolikogu esimees oli tollal Tiit Vähi ja linnapea Jaak Tamm. https://oigusaktid.tallinn.ee/?id=3001&aktid=14860
Tõeleid
2014-07-27 08:57:20
Sotsialism oli kõige inimkesksem riigivorm,sest ta tagas inimesele turvalise ära elamise.Mis puutub läänemaailma kapitalismi siis siin pooldan jällegi Lääne-Euroopas väljakujunenud riigikorraldust,mitte muidugi 100%-list.Ma ei ole nõus sellega,et korterelamud jagati korterite elanikele,said "omanikeks"?Riik sellega tegelikult vabastas enda kohustusest tegelda ka elanike elamispinnaga kindlustamisega.See korteri omand ei ole mingi isiklik omand,vaid tegelikult kaasomand kitsendustega.Õige oleks siiski nii nagu on Lääne-Euroopas kus kortermajad kuuluvad enamuses Omavalitsustele ja üks väike osa kortermajadest ühele omanikule.Elanikul ei ole muud muret kui tasub ainult ÜÜRI,valib korteri sellise nagu omale sobilik.Elu ja töökoha vahetumisel üürib ka seal jällegi uue korteri.Korteri omandit võib võrrelda nagu oma naist,ta on küll su oma naine aga mitte Sinu Omand:).Minu OMAND on siiski minu maja,-auto,-jalgratas,-eesel...:)
tallinlane
2014-07-27 14:09:02
Mul on piinlik eestlasena lugeda tartlase jmt kommentaare, milles õigustatakse rahvusvahelise õiguse seisukohal seda talumatut oma rahva paljaksvarastamist, mille Isamaalisus(reeturid) korraldasid. Aus riik annaks nad Haagi kohtusse!
Magnus
2014-07-27 16:26:31
to 1940 (2014-07-24 18:41:09)
Ei maksa siin ajada sellist jama, et "Eesti majaomanikud kolisid ise rõõmuga oma majadest välja ja palusid vene ohvitseridel sinna asuda". Näiteks Paldiskis ja teistes paikades (nt Saare- ja Hiiumaal) tehti majad ja talud kohalikest elanikest (pärismaalastest) tühjaks vastavalt Eesti Wabariigi seadustele. (President Meri initsiatiivil võeti ka EV-s vastu selline "rahuaja riigikaitse seadus", mis võimaldab mis tahes kohas ja mis tahes ajal pärismaalased oma elamistest kiirkorras välja tõsta.) Ka Tallinnas ja Nõmmel tõsteti EW seaduse alusel elanikud oma parematest korteritest välja, kui Punaarmee kortermeistrid olid avaldanud soovi nood ja nood majad oma käsutusse saada - kuskile ju tuli Punaarmee ohvitserid majutada, ja Eesti sõjaväeametnikel tuli niisugused soovid vastuvaidlematult täita. Pärismaalaste väljakolimiseks anti veidi "armuaega" - nt Nõmmel, mis oli EW-s rahvaarvult viies linn, oli tulnud korter tühjaks teha 24 tunni jooksul; küllap tuli ette ka "kiirmenetluse" rakendamist. Rahvas võttis need ümberkorraldused teadmiseks ja täitmiseks vaikse ohkimise saatel. Igatahes polnud kuulda, et keegi kusagil oleks mingisugust vastupanu osutanud. Vaid Sidepataljon, kes oli sundkolitud oma kasarmust Raua tänava koolimajja, hakkas relvajõul vastu, kui üksust ka uuest asupaigast hakati välja tõstma.
Laine
2014-07-27 16:31:47
Hannibal küsis - millele riik rajaneb?Rajaneb,valele, valskusele,vargustele, kus seadused on tehtud nii et kui rikas varastab siis on seadus selline kus teda karistada ei saa.Alati on süüdimõistmisel konks sees. Kui vaene eksib, siis seadus karistab nii et saab.Riik on rajatud oma huvisid kaitsvatele seadustele, ja see tehakse "parajaks" kui vaja seaduste muutmise seadusega.Ütlen niipalju, et niikaua kui ei vahetu täielikult valitsus, ei saa korda põhikiri, ei muutu miski.Kõige hullem on praegune ajutine valitsus.Neid kes nendele sabaliputavad on siiski vähe.Sotsid ei saanud aru mis nad tegid ja tagajärjed nende endi jaoks on näha. Oli ju teada et ref ja sotsid on täiesti vastandlikud mõttelaadilt. Sotsidelt ei kuulnud muud kui et küll me kokku lepime. Ei olnud leppimist, andsid hoopis järgi.Olen nõus väga to tallinlasega! Küll püütakse pika jutuga hämada, aga omandireformi läbi rahvas kannatas täielikult.Ilmselt need omandireformi pooldajad omal ajal seda ise tegid või osa võtsid. Seda saab ainult kuritööks rahva vastu lugeda.
kiin
2014-07-27 19:28:03
Nii et Laine arvates vahetub ühes valitsusvahetusega ka kogu riikluse aluseks olev juriidiline baas?
to kiin 2014-07-27 19:28:03
2014-07-27 20:43:57
Juriidiline baas muutub vastavalt eurodirektiividele ja Lissaboni lepingule, mis on Eesti jaoks ülimuslikud.
2014-07-27 21:02:56
to to to omandireform 22:24:16
Enne Riigikogu valimisi 1992. aasta 20. septembril oli Eestis sõjaväelise riigipöörde pooldajaid, et viia valimised läbi kaitseliidu range kontrolli all. Olukorda riigis destabiliseeriti ka kütuse ja toiduainete kriisi tekitamisega. 1992. aasta 2. veebruaril toimus Estonia kontsertsaalis Eesti Kongressi istungjärk, mida juhtis Eesti Komitee. Üheks eesmärgiks oli kukutada Tiit Vähi valitsus. Kongressi tervitas nn eksiilvalitsuse välisminister Jüri Toomepuu. Osalesid 127 osaliselt relvastatud kaitseliitlast. kel oli teiste malevate toetus ja oodati vaid käsku Toompeale minekuks. Ettevõtmine jäi pooleli, sest kongressil esinenud Tiit Vähi kõne võttis ajutiselt pinged maha, pealegi oli peamine vaenlane Savisaar 30. jaanuaril valitsusjuhi ameti maha pannud. Aga 1992. aasta 2. juunil alustas välismaalt finantseeritud Kaitsealgatuskeskus (ülem Kalle Eller) Kalevi pataljoni juures õppekompanii loomist, mis sai tuntuks Jäägrikompaniina ja oli mõeldud riigipöörde läbiviimiseks enne Riigikogu valimisi septembris. Presidendi kandidaadiks oli Kanada väliseestlane Uno Ruus. Takistuseks sai aga nõukogude - aegsete ohvitseride ja politseistruktuuride vastuseis. „Päevaleht” 26.08.1993 Eksiilvalitsuse peaminister Heinrich Mark: Uno Ruus tegi ettepaneku võtta Eestis võim relvadega Eksiilvalitsuse minister Mihkel Mathiesen tegi koos Uno Ruusiga Kanadast riigipöörde ettepaneku Eesti Kaitseväe staabiülemale Ants Laaneotsale, kirjutas Tiit Vähi valitsuse kaitseminister Ülo Uluots 9.augusti 1993. a. „Postimehes”.
u
2014-07-27 21:06:04
Sundüürnikud,vaadake kodueest.ee ja sealt leiate paremalt poolt pöördumine Riigikogu poole.Tegutsege!
|