Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Palkame parlamenti odavad hiinlased!

Meg  2009-12-22 12:30:10
Pole vaja ajada jama ja otsida õigustusi riigikogulastele. Siduda palk eurodes, tähendab vaid üht- krooni devalveerimist. Kuidas on üldse võimalik, et meie raha, mis on kroonides, hakatakse maksma hoopis eurodes ja jällegi vaid valitud seltkonnale. Häbematuse tipp!!!!!!!!!!!!

Maragratt  2009-12-22 12:37:59
Meg võibolla on parem,kui neile ja sulle maksetakse rublades.Rõõmsaid jõulu pühi!

  2009-12-22 14:01:56
artikli kirjutaja on ikka täiega venekirsa saabas,keskerakonna jobud on ka nagu riigikogus,nii,et ei ole mõtet hakkata ainult teisi ainult süüdistama,teie erakonna omad olid ka nõus palga tõstmisega järjekordne valetamine ja alatu teiste süüdistamine käib

Magnus  2009-12-22 14:09:25
Ennäe, keegi kipub siin juba sõimlema kallil jõulueelsel ajal! Ja isegi oma varjunime ei tihka panna, pärisnimest rääkimata.

teema  2009-12-22 14:19:37
ja kõigele vaatamata oli kõrgete riigiametite uute palkade määramine kübaratrikk, mis ületas tavakodanike õiglustunde piirid. Meenub presidendi südantlõhestav hüüatus, et kriisis peame kõik solidaarsed olema ja solidaarselt kannatama. Kõrgete riigiametnike palkade määramisega delegeeriti sujuvalt solidaarsed kannatused tavakodanikele. Võimalik, et Toompealt paistabki nii, et solidaarsus tähendab pööbli muttatrampimist, kõigi vahenditega. Kes seda oskab öelda, pole ju Riigikogu aknast välja vaadanud.

eheheh  2009-12-22 14:59:41
ennäe savisaare koerapeni magnus siin klähvimas,enda erakonna valesid siin kaitsmas

Magnus  2009-12-22 15:09:58
Paistab, et see 'eheheh' ongi ühtlasi ka toosama "nimetu", kes on saadetud Kesknädala kommentaariumi ära räpastama. Sihukeste vaimne kapatsiteet on nigel, ei tea küll, miks just selliseid saadetakse sõnasõtta...

eheheh  2009-12-22 15:26:51
hale vennike oled magnus,siinoled lõpp kõva mees,reaal elus oled viimane poisike,ega kesikud ongi kõik ju poisikesd

Magnus  2009-12-22 21:31:58
Kuule Sina "ehehee" poisike oled ise ,mina ei ole mitte Keskerakonna liige , ja nagu kogu eesti rahvas vihane Riigikogulaste peale kes ajal kui on 100.000 töötud ,kes näljas ja külmas nendele on veel raha vähe,kuigi saavad poole rohkem Läti Seimi liikme töötasust.

James Blond  2009-12-22 22:02:17
to Meg
Loodan, et oled on kroonid juba Tavidis eurodeks vahetanud;)
Palga näitamine eurodes eelnõus, mis jõustub 2011.a märtsis, võib töhendada nt seda, et Eesti on siis juba eurotsoonis. Kui palk oleks toodud kroonides, oleks olnud kisa, et riigikogu ei usu eurole üleminekut 2011. Keskerakondlik kommenteerija leiab ikka põhjuse virisemiseks.

Magnus  2009-12-23 08:10:16
Magnus 2009-12-22 21:31:58 pole, nagu lugeja aru võib saada, see senine Magnus, vaid juurdetulnu, kes äärmisel juhul, kui tal veidi viisakust oleks, võiks end nimetada Magnus II.

Meg  2009-12-23 12:55:24
Kuule Blond,
Ütle kuidas on pensionäril/invaliidil võimalik sellest närusest pensionist midagi vahetada? Sinul ilmselt on, minu rahanatuke kulub maksudeks ja ravimitele,natuke ka söögile.
Aga häid jõule soovin Sullegi.

glavlit  2009-12-23 14:09:36
Kaks aastat tagasi olin 101% nõus, et riigikogulase palk on pseudoprobleem. Laiemas plaanis on ka praegu, kuid on olemas mõiste nagu "rahva õiglustunne". Praeguse masu tingimustes, kus inimesed jäävad töötuks, palku alandatakse jne on kummaline, kui kellegi palk tõuseb. Riigikogulasele on antud "rahva usaldus" ning tuleb käituda väärikalt. Palgatõus on rehepapplus või pidu katku ajal.
Minul isiklikult pole midagi selle vatu kui riigikogulase palk oleks näiteks seotud lahti igasugustest muudest näitajatest - näiteks 100 000 krooni. Töö on väärikas ja nõuab väärikat palka. Kuid mis mind närvi ajab on kuluhüvitis. Kui sm Sepp sõidab taksoga aastas maha ....00 000 maksumaksja krooni - nimetades seda kõige odavamaks liiklemisviisiks - kaotan ma küll usu inimsoosse...!!!!!!!

30 000  2009-12-23 19:22:32
Palk tuleb siduda pensioniga. Riigikogulase palk võiks meie riigis praegu olla ca 30 000 krooni. President on meil nii kui nii rohkem auamet. Tulevikus võiks see koht kokkuhoiu mõttes koondada.

küsimus on  2009-12-23 19:24:56
peaks tegema uue partei, kus on järgmised tingimused: riigikogulase palk 30 000, kõrgharidus. Huvitav kas oleks juriste ja majandusharidusega inimesi, kes teeksid selle palga eest tööd?

Mihkel  2009-12-23 22:57:20
To-- "küsimus on" , kas oleks 30.000 krooni eest kõrgharidusega inimesi Riigikogusse, -- NEID OLEKS KUI MURDU. Mida nad seal nii väga teevad ,kas käivad "KOHTAMAS VAlIJATEGA" nagu kiitlevad ,ehk tõesti kõrtsilaua taga sõpradega . Riigikogu pole vaja rohkem kui 31 saadikut ,kuid kõik olgu kohal mitte nii nagu praegu, saal on pooltühi üks loeb puldist midagi mida keegi ei kuula. Seda on ka televiisorist näha kuidas loetakse ajalehte või tegeletakse millegi muuga.Ja peale palga on veel palju lisatasusi. Kas oled idioot või ,et arvad ei ole tulijaid Riigikogulase "soojale" ametikohale kus midagi teha vaja pole kui ei viitsi.

Küsin  2009-12-24 08:49:11
Küsin veelkord KE-lastelt: miks hääletasite häbiväärse riigikogulaste palgatõusu poolt?Sõnades olete ju alati õigluse ja rahva poolel.Küsisin seda juba eelmise lehe kommentaariumis, kuid keegi ei suvatsenud vastata.Kui nüüd ka keegi seda mulle ära ei seleta-hüvasti riigikogu valimistel minu hääl ja paljude teiste hääled.Praegu olete pildil negatiivses mõttes koos reffidega (Isad oskasid kõrvale nihverdada).

  2009-12-24 11:46:12
Mihkel! Ma ei saa aru, miks kommentaare kirjutav inimene peab enamasti alati teist kirjutajat halvustama (kas oled idioot jne). Samuti arvan, et Mihkel üksi ei ole pädev vastama, kas 30 tuhat on palk, millega riigikogusse minnakse. Arvan ka, et riigikogus on palju tööd. Riigikogu on ju rahva poolt valitud organ, ja teme ülesanne on võtta vastu seadusi, mille abil riigis elu käib. Praeguse valitsuse ajal on paljud seadused ümber kirjutataud selle pärast, et oleks kasulik, mitte riigile, vaid võimul olevatele parteidele (näit. Tallinna volikogu suurendamine).

Mihkel  2009-12-25 13:05:57
Lugupeetud eelkommenteeria-- aga ainult idioot võib rääkida Riigikogulaste "RASKEST" tööst , kas sellepärast neid nii vähe ongi alati kohal ,et "puhkavad raskest tööst". Ja 30.000 krooni kuus on liiga kõrge palk mittemidagi tegemise eest . Läti Seimi liige saab ainult 19.000 krooni , kas meie Riigikogulased teevad Sinu arvates rohkem "TÖÖD" . Miks siis pooled alati mujal ringihulguvad ja needki kes kohal ei vaevu kuulamagi mida loetakse. Tegelikult poleks neid muidusööjaid Riigikogulasi vajagi . Kõik seadused töötatakse välja ministeeriumides , ja kinnitada või tagasi lükata võib president. Kuid kui tahetakse demograatiat mängida pole vaja palgalisi Riigikogulasi vaid aitaks kui valitud saadikud paarkorda kuus kokkutuleks ja siis ka tõsiselt töötaks kinnitaks või muudaks seadusi millised ministeeriumid valmis teinud. Muidugi tuleb neile tasuda komandeeringu rahad ,majutus, toidlustus Tallinnas ja kõik Rahvas rahul --kuna see oleks õiglane. Aga nüüd on küll naerukoht 30.000 krooni eest ei läheks inimene Riigikokku muidu vahtima . Palun näita või mõnda sellist ? Ja nii ei arva mina vaid kõik kellega olen vestelnud --Meie Riigikogust , usun nii arvab kogu eesti rahvas. Sina aga oled nähtavasti ise Riigikogulane !

nukrutseja   2009-12-27 03:08:07
Kuigi Riigikogu on sihuke nagu ta just on - nii olude kui ka valijate tahteavalduse tõttu -, on siiski hea, et ta siiski (veel) on olemas. Riigikogus teeb valitsuse "teerull" küll kõik vastalised eeted maatasa, kuid paraku on nii, et nagu ajalugu on näidanud, võib koos parlamendi (või volikogude) kadumisega kaotsi minna ka vähimgi demokraatia ning asemele tulla plutokraatlik diktatuur. Missugused vormid ja millise ulatuse see võib võtta, selle kohta on XX sajandist näiteid leida oi kui palju. Muidugi on meil neid, kes enda sõnul oleksid valmis taluma lausa päris gestaapolikku vägivalda - peaasi, et mõni neile mitte meeldiv erakond või muu kodanikuühendus lakkaks olemast. Kui vaja, oleks sellised rahvaliikmed valmis heaks kiitma isegi avalikke või salajasi hukkamisi - peaasi, et otsa saaksid need, kelle vihkamist on neile õpetatud. Alles siis, kui vägivald hakkaks neid endid või nende lähedasi puudutama, pistaksid nad häält tegema - ei, mitte karjuma ega kisendama, vaid inisema ja soiguma. Kunagi hiljem, olude muutudes, kuulutaksid nad ennast jälle "vabadusvõitlejateks".

1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail