Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Meisterlüpsja Toomase uhke väljalüps

nentija  2013-07-18 14:06:58
End "Keskerakonna sõbraks" kuulutaja mainib, et "kui Reformierakonda kahtlustatakse korruptsioonis, siis keskerakondlasi on hulgi juba karistatud selles".
Kuna kohtumõistmine on Reformi käes, siis ongi nii, et ühtesid kahtlustatakse, aga teisi karistatakse. Kusjuures pole teada, keda oli rohkem põhjust kahtlustada.

nendin veel  2013-07-18 14:12:47
Ja ikka vaevab mõnda "sõpra" küsimus: "Kumb ikka oli suurem kommunist nii tegudelt, ametiredelil kui propagandistina, kas Ansip või Savisaar?"

Ansip oli palgaline parteitöötaja (mis sest et kõigest rajoonitasemel), Savisaar oli kõrgel kohal Plaanikomitees ja valitsuses (vabariiklik tasand) ning propagandistina avalikkuse ees esinemise poolest annab Savisaar Ansipile silmad tuhatkordselt ette. Eks seepärast nüüd ka see meeletu kisa tema raamatuhonoraride ümber. Eks teeb ikka kadedaks küll - oled enda meelest riigi tipmine mees - peaminister, aga ühtki raamatut, mida ka tsiteeritaks, pole ette näidata.

hmm  2013-07-18 15:58:44
www.ekspress.ee/news/paevauudised/eestiuudised/keskerakondlane-ohutab-anaalseksiorgiaid.d?id=27676211

Parandamatud  2013-07-18 17:05:53
Näete siis, artikkel on tegelikult "Meisterlüpsjast Ilvesest", meie aga arutame palju laiemaid küsimusi.Siiski, kodanikud KE vastased, miks ei kommenteeri te Ilvese ja tema naise mahhinatsioone?Kas olete õnnelikud, et Eestil on sellise kahtlase reputatsiooniga president?Kas olete ikka rõõmsalt nõus kinni maksma rahva kulul vegeteerijate (eriti selle proua ) uhket elu?Ja kui olete, siis miks?Mida head on nad teinud rahvale ja teile, et te koos oma klikivalitsusega nad piltlikult öeldes üle kuldate ?Ehk vastaksite neile küsimustele.

Keskerakonna sõber  2013-07-18 18:45:44
mõni imestab, et ma olen Keskerakonna sõber. Jah, olengi, sest mul on keskerakonnas väga palju tutavaid inimesi ja sõpru, isegi juhtpoliitikute hulgas. see ei tähenda, et ma kõike kesikuid austan, miks ma pean neid austama ja kummardama kui nad on aferistid, kurjategijad, korruptandid jne.

PM  2013-07-18 18:45:49
Arvamus:

Ilvesele teadmiseks !

Eesti laste ombudsman kandis juba eelmisel aastal ette, et 45 000 last elab absoluutses vaesuses ja 18 000 vaesusriskis….
kuidas terved pered elavad ebainimlikes tingimustes, kümneruutmeetristes külmades tubades ilma pesemisvõimaluseta.



Poliitproff  2013-07-18 18:48:32
Ma juba kuskil vastasin,need kommijad kuuluvad sellesse "kategooriasse"kellel Valitsus soodustab lihtinimesi RÖÖVIDA...,sest "ettevøtja"on eestis SØIMUSØNA...,vabandan nende VÄHESTE ETTEVØTJATE EES...,kes tøesti ka töölistest hoolivad a neid on TØESTI VÄHE!!Enamus møtleb KUIDAS VÄHEM MAXTA vøi ÜLDSE MITTE MAXTA...,siis nad käivad VARGAPOISI VASTUVØTUL NAGU "ärimehed",tegelikult on SITAPEADEST LIHTLABASED VARGAD....?

  2013-07-18 19:16:38
Kas raamatud näitavad midagi. Savisaare raamatud on enese kiitus, valetamine ja teiste mõtted ja ei muud midagi. Neid raamatuid ostavad ainult kesikud, kes tahavad Savisaare silmis ennast näidata. Mõnel pidi olema mõnda raamatut mitu riiuli peal. Ühed sellised on näiteks Priit Toobal, Kadri Simpson, Mailis Reps, Aadu Must, Heimar Lenk, Marika Tuus-Laul, ...
Ansip teeb tööd. Ta on juba 10 aastat olnud peaminister, see tähendab midagi. Tal pole aega raamatuid kirjutada või täpsemini, tal ei ole referante, nõunike, abisid, kes põhitööd ei tee vaid kirjutavad raamatuid.

Veel kord  2013-07-18 19:40:04
Proovin veel kord, ehk seltsimehed KE "austajad" vastavad:


Parandamatud 2013-07-18 17:05:53
Näete siis, artikkel on tegelikult "Meisterlüpsjast Ilvesest", meie aga arutame palju laiemaid küsimusi.Siiski, kodanikud KE vastased, miks ei kommenteeri te Ilvese ja tema naise mahhinatsioone?Kas olete õnnelikud, et Eestil on sellise kahtlase reputatsiooniga president?Kas olete ikka rõõmsalt nõus kinni maksma rahva kulul vegeteerijate (eriti selle proua ) uhket elu?Ja kui olete, siis miks?Mida head on nad teinud rahvale ja teile, et te koos oma klikivalitsusega nad piltlikult öeldes üle kuldate ?Ehk vastaksite neile küsimustele.



Ilona  2013-07-18 20:31:37
veek kord! Tuletan sulle ja kõigile teistele veelkord meelde. See siin on Keskerakonna ajaleht KESKNÄDAL ja siin peaks olema arutusel KESKERAKONNA ja keskerakondlaste probleemid. Nende tegemised, tegemata asjad või pooleli olevad asjad. Nii nagu kesikud ees, kes räägivad kõigest muust, küll presidendist, riigikogust, valitsusest, teistest erakondadest ja neist ikka sõimu ja halvas valguses, kiites seejuures Keskerakonda ja kesikuid. Olete kunagi kuulnud midagi head näiteks valitsuse kohta. Mina ei ole saanud lugeda viimse kahe-kolme aasta jooksul, kui ma seda lehte olen lugenud. Nii ka kommijad, osa kindlasti palgalised, nagu on väitnud linnapea, aselinnapead, erakonna peasekretär ja mõned riigikogu liikmed, kes on läinud seda sama teed. kui oponendid midagi kirjutavad, siis on nad refid, irlased, sotsid, ansiplased, laarlased jne. Neid ei sallita, neid mõnitatakse ja sõimatakse häbematult läbi, kuigi neil on sageli õigus. Kesikutele ei meeldi, et nendest ollakse targemad, teadlikumad.

Kaupo Mast  2013-07-18 21:09:05
Lugege, mida kirjutab Ilona. See kõik on tõsi. Kindlast saad Ilona, nüüd kesikute käest sõimata ja mõnitada, aga ära pane tähele. See on nende kultuurituse tase.

Ilona-kriibu  2013-07-18 21:09:23
kui sulle ei meeldi see, mida Kesknädalas kirjutatakse, siis ära loe seda. Ära isegi ava Kesknädala saiti. Aga tulla siia ilkuma nende kallal, kes loevad, on oma rumaluse demonstratsioon ja ega rumal sellest aru saa, et ta rumal on. Kesknädal ja selle lugejad ei kaota mitte midagi kui sina Kesknädalat ei loe ja siin ei kommenteeri.

Aga istuval presidendil on taskuvarga kombed küljes ja need summad, mis see metskass riigist pihta on pannud, ületavad vaese pere kahekümne aasta eelarve.

Ants  2013-07-18 21:55:52
Mind polnud mitu päeva kodus ega saanud arvutit kasutada kuid loen ikka veel sõimu enda aadressil ja teiste kommentaarid püütakse mulle pookida . Kuid ega nende kommentaaride vastu polegi midagi mis arvati minu kirjutatud olevat . Asjalikud kommentaarid olid .

Heiti  2013-07-18 22:15:46
Ilona tahab oma arust kõigile kohe ära panna, aga näitab kui inetu ja madal ta on.Vist selle ahne mamsli saadetud kommija siia saidile...

vaagija  2013-07-18 22:40:01
Kesknädal on opositsiooni häälekandja ja ma ei ole kunagi kuulnud, et refirl parteilehtedes materdatakse iseennast. Opositsiooni esindajatele riigi tasandil makstakse palka riigi ja valitsuse kritiseerimise eest ja mitte enesepiitsutamise eest, seda opositsiooni materdamist on isegi kõik pooltosinat võimumeelset meediakanalit täis, teist niipalju keskajalehti pealekauba.

  2013-07-18 23:46:30
Ants, ära valeta, alles eile hommikul kirjutasid siin lehes. Kas valetamine on muutunud haiguseks? <<<<kuidas siis olid mitu päeva ära?

Poliitproff  2013-07-19 04:44:49
Las Tainad arvavad Kesknädalast ja TTV-st mida tahavad a igaljuhul on see nii mønegi silmad avanud..,sest enne TTV-d uskusite siiralt,et olete varsti VIIE RIKKA HULGAS...a sitt lugu OLETE EL-is KØIGE VAESEM RIIK...!

Omaan Ilona ja Co`le  2013-07-19 07:49:05

"Ilona 2013-07-18 20:31:37
veek kord! Tuletan sulle ja kõigile teistele veelkord meelde. See siin on Keskerakonna ajaleht KESKNÄDAL ja siin peaks olema arutusel KESKERAKONNA ja keskerakondlaste probleemid."

See "sügavmõtteline, tarkusest pulbitsev" pöördumine oli mõeldud minule.Kui aga sarkasm kõrvale jätta, siis pole ammu lugenud nii rumalat luulut.Siiamaani keegi Ilona nime all sirgeldav Deformikontori ametnik ja klaköör vähemalt püüdis kohati simuleerida aju omamist, kuid nüüd võib kindlalt öelda, et kui tal see ka olemas on, on ta kärbunud või ei luba kontor tal seda kasutada.
Ilona-Kriibu ja Vaagija juba selgitasid klaköörile KN olemust ning Ilona võimalusi selle (mitte)tarbimiseks, mina lisaksin veel üht-teist.
Vaatasin Postimees on-line lehte alates kolmapäevast.Ega ometi keegi ei kahtle, et PM on Deformikliki ajaleht?Nüüd küsiksin: miks siis see leht tegeleb palju ja pidevalt KE-ga, Savisaarega ja Tallinnaga?Ega selles midagi halba poleks, sest ka KE ja pealinn vajaksid positiivset tuge suuremalt ajalehelt.Asi on aga objektiivsusest kaugel, sest valdav enamik neist artiklitest on negatiivse alatooniga või otseselt süüdistavad-laimavad.Avastasin nende 10 üllitise hulgast 2(!) erapooletut, teised olid üht-või teistpidi negatiivsed.Miks siis, Ilona-preili,-proua,-härra?Miks tegeleb PM nii palju KE-ga?Ta ju ei ole mingi keskajaleht, ta on teatud Deformiklikiga seotud firma omand.

KN aga nimetab ennast Rahva Poliitikaleheks-kuskil pole öeldud, et ta peab Ilona luulude kohaselt käsitlema KE kohta käivaid negatiivseid probleeme.Nii võib mõelda vaid paranoiline ja haiglane KE vihkaja.Kordan ühe soovitaja mõtet: Ilona võiks hoiduda kiusatusest avada KN, ehk annaks see talle hingerahu.Kuid kas kontor lubaks?

Muide, nende kolme päeva PM online`i variandis on Venemaa kohta 17 uudislugu(küllap täna lisandub neid) ja enamik neist negatiivne-kritiseeriv.Mis on PM ja Deformi asi kiruda naaberriiki?Ehk lubaks neil oma probleemidega ise tegeleda?Või seab Ansip ennast Putinist targemaks-kõrgemaks?Meie armsal Eestimaal on KE ja Venemaa asemel nii palju kõrvetavaid probleeme, mida arutada, arutada, kuidas vaest rahvast natukenegi aidata, kuid see ei kuulu ilmselt PM kompetentsi.Sellest ei taha kulda ka ilonad.


Ilona  2013-07-19 07:51:19
Miks keegi kesik paneb minule pookida külge kriibu nime. Ei tunne ega tea mingit kriibut ega kasuta tema pseudonüümi. Teadmiseks seda, et ma loen väga palju, töö nõuab seda. Nii ka Kesknädalat.
Teiseks ma ei taha kellelegi ära teha. Siin näitabki see komm, et haritust on kommijate hulgas vähe ja kui teed märkuse või veidi selgitust, siis oled kohe ära panna. Peale selle on Heiti lühikeses kommis kindlasti solvang.
Huvitav teada mul, mis ma üldse omas kommis valesti või solvavat ütlesin?

Urmas  2013-07-19 08:50:01
Vastuseks omaanile - et tema küsimus ei jääks hüüdjaks hääleks kõrbes:
Ei, mulle ei meeldi Ilvese skeemitamised, ei ma ei taha kinni maksta valitsejate ja varaste uhket elu, olgu nad siis kesikud või refid-respid.
Aga ole mees ja paku väljapääsu tekkinud pasast. Valimised - häh, valimised on üleriigiline komöödia kus täiskasvanud inimesed mängivad tola rolli. Valimisseadust tuleks muuta, aga kui õieti mäletan, oli ka Kesk selle vastu, sest muudetud valimiseadus tagaks selle, et toobalid-repsid-yanad-michalid-kenmarttid-pentused jne. peaksid minema tööbüroo ukse taha või vangi, sest nende tegelik potensiaal võimaldaks neil teha ainult mingit vähetulusat lihttööd või siis varastada ja vegeteerida varastatavate arvel nagu praegu.
Ja ära püüagi mulle selgeks teha, omaan, et on olemas selline aus partei ja ausad inimesed selle partei eesotsas ja see partei on KE, keda valides tuleb õnn ka tavaliste inimeste õuele.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail