![]() „Juubelikingituseks" kõrged kodukulud
2013-02-21 16:14:06
meil ei aita 100 000 allkirjast Savipätsi vastu, ikka istub pukis. Mis sa sellest Nulgaariast siis eeskujuks tood.
Enn Oja
2013-02-21 16:17:18
13. palkk on mujdugi omaette vajmul'oome pärrl aga te vist ej t'eagi et mina olen Ettkariall saand koguni 14 palkka ! selle 13.' ja lisaks vel topelt puhhkuseraha et kuj puhhkuselt tuled ja oled kõjkk mahalaristand sis saad seda jätkata . Käjsin nende rahade'eesst 'Iislandil ja Espànjas .
aga kahjuks võetti Ettkar oma kohalt maha ja natike iljem kadus ka 14. palkk ja pärast minu lahhkumist ka 13. . Tallinas onn aga kõjkk sellgemast sellgem . elanikud saavad ennda raha'arrvel 13.' palga ja 'äät'eoeesst võtavad ametnikud enndale ise 14.' . ja mikks mitte võtta kuj raha on nagu aukke tänavates . kardan et varssti akkab linnavalitsus nejd aukke isegi erastama . rutake aukkeosstma, selsimehed ja tavàarissid !
K ja O-le
2013-02-21 20:38:44
Väga õige tähelepanu juhtimine. Mingu need Keski vihkajad Võrru. Proovigu kasvõi 100 meetrit mööda Kreutzwaldi tänavat sõita Aga Võrus on absoluutne võim Reformi käes. Mõni isamaalane on ka ära eksinud. Ja need Keski kritiseerijad võiksid sõita Tartust Luhamaale, siis saaksid teada, milline on tee Tartust Luhamaa poole. Maanteeamet ei allu kohe kuidagi Edgarile vaid ikka IRL-st ministrile
Naerukoht
2013-02-21 20:57:49
eelmisele:paneb lausa irvitama, kuidas keskerakondlased oskavad ikka eeskujuks tuua, kus midagi kehvasti on.
Võistletegi sellega, kes närusemalt oma ülesandeid täidab võimul olles. Kus siis rohkem haiseb, kas võrus või tallinas..IRW..tallinnas on puhvaika hais tunduv
tartlane
2013-02-21 21:14:30
Kõige rohkem lõhub teed vahelduv külmumine ja sula.Vesi paisub külmudes .Tuletage füüsikat meede jobud.
Enn Oja
2013-02-21 21:32:20
ummbes 10 aasstat tagasi panin valitsusele (võjmutses sis vist Kallda Siim) ette ehitada kassvõj kattseks samasugused pet''oo.nteed nagu pärast sõda tojtsi sõjavangid . ilma erilise uuendamiseta kestid ned oma 30 aasstat, kohati kauemgi .
aga minngi t'eede'ehituse'eesst vastutaja teattas et 'klikk onn otsustand jupitamise ja pideva kõbimisepooltt ja mingu ma oma püsit'eedega perrse' .
Veel üks "kingitus"
2013-02-22 07:15:16
Rõõmustage, eesti pensionärid, Ansip teeb teile veel ühe temale väga omase kingituse.
PM: » Artikli juurde Valitsus tahab pensione tõsta vähem kui võiks (200) 21.02.2013 16:31 Kuigi riikliku pensioni indeksi alusel peaks pensionid aprillist kasvama 7 protsenti, soovib valitsus teha tasaarvelduse majanduskriisi ajal peale makstult ja kinnitada tõusuks 5 protsenti.
kriibu
2013-02-22 08:32:21
Milline siis on tee Tartust Luhamaale??? Sõidan seda väga sageli ja kui kuskil midagi soovida jääb, siis Tartu ülesõidust kuni Tõrvandi ristmikuni, aga see tehakse korda ümbersõidu ehitamise käigus. Ülejäänud tee on nagu sulakuld - mitte ühtegi auku kuskil.
tähelepanek
2013-02-22 09:20:18
Kõiged rohkem lõhuvad teed rasked veokid, ühistransport ja sõiduteede-tänavate liigne soolatamine, nagu meil Eestis, eriti Tallinnas tehakse. klandorf vabandab, et seda nõuavad mingid normid, mille on välja töötanud Maanteeamet, aga seda ei maini, et seda normi saab lati vähendda, vastavalt vajadusele. Teatavasti sool ei aita libeduse vastu kui seda külvata siis kui teed on lumest-jääast vabad või temperatuur on alla -15 kraadi- Meil soolatatakse vähemalt Tallinnas iga külmaga ja ohtralt, samuti sõiduteedele, tänavatele, trepidele ja mujale, kui need ei ole libedada ja on lumest-jääst vabad. Lihtsalt hiljem saab linnavalitsus kirja panna ja kiidelda, kui palju tuhandeid tonne on soola ja kalleid graniitsõelmeid kasutatud.
Ansip tahab pensone vähem tõsta kui võimalik ja tema SUUR SÕBER Savisaar tahab linnavalitsuse töötjatele, keda on üle 1000 maksta 13 palka + veel muid lisatasusid.
vaagija
2013-02-22 13:28:41
to tähelepanek
Kahtlemata lõhuvad teid ja tänavaid kõige rohkem rasked rekkad ja eriti veel ülekoormatud, nagu näeme ju rekkade kaalumise politseioperatsioone, samuti kindlasti ka naelkummidega transport. Ühistranspordi kasuks räägib see, et lisabusside lisamine liinidele väldib nende ülekoormatust ja lootus, et tänu tasuta ühistranspordile hakkab tasapisi linnas vähenema naastrehvidega autode arv, on samuti kokkuvõttes kahtlemata positiivne. Liigset soolatamist tingib kahtlemata eriti just ka meie pluss-miinus temperatuuridega ilmastik, eriti tänavune. Plusskraadidega valgub vesi asfalti mikropragudesse ja külmudes paisutab selle lõhki. Kui on pidevalt miinuskraadidega talv ja sademeid ka vähe, siis saab isegi ilma soolatamiseta hakkama, kuna teed on miinuskraadidega kuivad ja puhtad. Paraku on alates möödunud aegadest teedemeeste soolatamisreeglitest teada ka see, et kui ilmaprognoos hoiatab lumesadu või musta jää tekke ohtu, siis soolatatakse teid ka vajaduse korral ennetavalt, vältimaks musta jää teket või värske lume kleepumist teedele. Nii et talved on erinevad meil - mõnel soodsal talvel võib kümneid kordi vähem soola vaja minna.
Heinu Tori
2013-02-22 15:18:05
Vaagija, kas oled näinud neid lisabusse, trolle ja tramme Tallinnas pärast tasuta sõitukehtestamist. Neid lisa pole vaja, sest sõitjate arv pole suurenenud varasemaga võrrekdes. Sõidan igapäev tipp kellaajal tööle kahe transpodi liigiga ja õhtul koju.
Kahjuks on Soomes ja Rootsis suuremad temperatuuri kõikumised ja sagedasemad kui meil Eestis. Sel talvel kui on palju aukusid, pole temperatuuri kõikumisi eriti olnud. Põhiliselt on külma olnud kolmel neljal korral ja - temperatuur olnud väga väikesed. Märjamaal võibolla kõigub rohkem!! teede soolatamisest ei tea sa tuhkagi, kuidas see Tallinnas käib. Tollel kommjal tähelepanek on väga õigesti kirjutatud. peale selle, et soolatakse teid, on linn selle tagajärjel must ja kevadel kõik haljakud teede ääres kahjustatud ja kohati hävinenud, puud-põõsad kuivavad...
kriibu
2013-02-22 15:53:53
Teed on kõige paremad siis, kui sahad agaralt oma tööd teevad ja 0 kraadi ümber olevate temperatuuridega kergelt liivatatakse. Mina sõidan kogu aeg teid, mida mitte kunagi ei soolata ega liivatata ja need teed on paremad sõita kui suured trassid.
Hahaaa
2013-02-22 16:26:28
Ohmaan võiks pajatada, KES üldse selle pensioniarvestuse autorid olid.
Ohmaan ei taha sellest kirjutada...
Riina
2013-02-22 18:27:24
Kriibu siunab Kadrit sest Kadri on temast ilusam ja targem
jessas
2013-02-22 20:50:54
kas kriibu on naistearahvas? nii tige???
Tiina
2013-02-22 22:25:02
Enamusele siinsetest tigedatest kommijatest on Tallinn üks must ja räpane, juhmide valitsejate all olev linn. Huvitav, miks siia siis nii hirmsasti elama tahetakse tulla. Selle aasta seisuga on juba üle 4000 inimese juurde tulnud. Refi ja Irl mehed kutsusid kunagi üles end Tallinnast välja kirjutama, et linn saaks vähem maksu. Tulemus on aga vastupidine. Tallinn on aastaid kõige intelligentsemate ja haldussuutlikumate linnade esikümnes. Välismaa linnadest tullakse siia kogemusi saama ja suhteid looma. Meie oma riigivõim aga pingutab järjekindlalt vaid ühes valdkonnas - Tallinna rahakraanid võimalikult tihkelt kinni keerata. Kui vähendati KOV-de tulubaasi, seadis Tallinn sisse müügi- ja paadimaksu. Riik kustustas need seadusega kohalike maksude nimekirjast. Tallinn tõstis seejärel maamaksu 1%võrra (1,5%-ni 2,5%-lubatust), seejärel teatas valitsus, et kodualuse maa maks kavatsetakse üleüldse kaotada. Tallinna käik oli - kodualuse maa maks kaotati juba eelmisel aastal. Lihtsalt naeruväärne. Eesti Vabariigis on nähtavasti rahvavaenlane NR.1 Tallinna linnavõim. See lõhnab juba hullema diktatuuri järele kui nõuka ajal. Rahvas on vait kui sukk, sest umbusaldatakse teist eestlast. Vene ajal oli rahvas ühtne. Praegu võimendatakse meedias arusaama - et "õige eestlane" pooldab võimulolevaid erakondi, sest keskerakond olevat "venelaste partei". Vaat just nii "vabad" (loe: ajupestud) me olemegi.
vaagija
2013-02-22 23:01:49
Tiinale hindeks 5+
kriibu
2013-02-23 07:22:46
Riina võiks mulle ühtlasi näidata, kus ma Kadrit siunasin. Mälu on mul veel üsna hea ja ma pole siin sõnagi Kadri kohta öelnud. Aga eks ma või muidugi öelda kui nii väga oodatakse.
tõnu
2013-02-23 10:10:32
pohhui selle kallo ja elektriga! teedest niipalju, et kas nad on üleüldse algusest peale õieti ehitatud, mäletan vene ajast, kui head teed olid võrreldes eestiga leedus, seal ju ka ikka külmetab aeg-ajalt, isegi berliinis ja pariisiski on ju miinuskraade, vesi jäätub minu teada juba alla nulli , kui nüüd teistmoodi pole.käin nii harva tallinnas, ei oskagi öelda, kas see maardu betoontee oli lagunenud, äravajunud oli ta küll , s.t. lainetas, ehitati 67.a., alguses oli küll sile kui laud, aga ilmselt oli alus kehvavõitu, aga mida oligi neilt närustelt kommunistidelt oodata. aga leedus olid küll ka komud ja vene valitsus. kuradi hea, et meil on ikka savisaar, võib ta panna ühte ritta rahvusvahelise imperialismi jne.-ga. refikad kogusid usinasti uue eesti jaoks raha, pea-aegu oli koos, kui nüüd see meikari r...
Publik lausa irvitab
2013-02-23 16:36:05
Tiinale teadmiseks....Tallinn on külaliskotimeeste linn....Tiina teab ka kindlasti, miks need puhvaikad 1950-ndatest aastatest alates Eestimaale tulid.
Või Tiina ei julge sellest kõnelda? IRW Seda juttu välismaa linnadest Tallinna tulijatest võiks Tiina oma keskerakondlikule bandele puhuda. Väliskülalised imestavad juba Tallinna Sadamast tulles, et miks selline lumesopp või suvel tolmuhais. Ja Tiinake võib vaadata Tallinnas ringisõitvate autode pealt, oma mustuse taset mõõta. Kui iga päev autot ei pese, siis Tallinnas mattub see mustuse alla.....naabrite juures Helsingis sõidad mitu nädalat puhta autoga. Aga Tiinale sobib räpasus....eks igaühel ongi oma mõõdupuu....IRW....Tallinna puhvaikad elavad ka prussakatega ühes majas ja väga rahul...IRW |