![]() Tallinna Linnahalli odüsseia
2010-02-19 10:42:14
kuule haige lemme krimm-ma ei näe ühtegi ausat inimest keskerakonnas,kõik on valetajad,lubajad,vargad ja pistisevõtjad
esteet
2010-02-19 10:58:35
Väga inetu, et siia lehele on jõudnud ka valitsuspartei poolt palgatud vihased sõdurid, kahjuks pole neil ühtegi mõtet, mille üle arutleda
jõudu keskile!
2010-02-19 11:46:07
parempoolsed seebiks!
jõudu keskile! 2010-02-19 11:46:07
2010-02-19 12:22:10
JÄRGMISE AASTANI KREMLIERAKOND VASTU EI PEA,HEAD LÕPPU SAVISAARELE JA KREMLIERAKONNALE
ambuja
2010-02-19 12:34:33
Lgp. Indrek Rääts. Vabandan, et vahetevahel ütleb närv üles kui neid räuskavaid ja sõimlevaid kommentaare loen. Kui aga kommentaar on veel silmakirjalik ja mõnitav, siis tuleb tahtmine samaga vastata. Kuulsin, et minu kommentaarid pole meeldinud mõnele keskerakondlasele ja kahjustavat Keskerakonda. Siin ongi teile tõestus, et ma ei ole mingi Savisaare jumaldaja vaid avaldan siin oma arvamust nagu see õigus on kõigil. Kui ma näen, et kedagi põhjuseta laimatakse, siis asun teda kaitsma, kui aga keegi on minu silmis väärt hukkamõistu, siis olen seda teinud. Ei hakka ma kaitsma ei keskerakondlast ega mõne teise erakonna liiget kes on hakkama saanud vääritu teoga. Praegu lõpetan.
teema to Indrek Rääts
2010-02-19 13:35:03
jah, opositsioon peabki kritiseerima. See on ta otsene töö ja mida tulisem kriitika, seda paremat tööd opositsioon teeb. Ei, opositsioon eo pea lahendusi otsima. Lahemduste otismine on koalitsiooni otsene töö ja mida rohkem ning paremad lahendused, seda paremat tööd koalitasioon on teinud. Opositsioonile makstakse palka oponeerimise eest koalitsioonile lahenduste leidmise ja nende täitmise eest. Lihtne ju, miks sa nii lihtsast asjast aru ei saa? Kas koalitsioon on, sinu meelest, oma palga välja teeninud või on nad, põhjuseta, üle makstud?
Norija
2010-02-19 14:46:17
Noh, selge...
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=29277267 Tüüpilises NHSG projektis teostab laenu finantseerimist arendaja. Projektis peab olema Ameerika Ühendriikide investorite osalus, kas läbi ettevõtte omandiõiguse või osalise rahastamise vormis. Peamine laenukohustuste võtja ongi arendaja. Arendaja võlakohustuste tagasimaksmise garanteerib investeeringu sihtriigi valitsus ning valitsuse võlakohustuste tagasimaksmise omakorda garanteerib OPIC. Kui ettevõte ei maksa võlga õigel ajal tagasi, nõuab võlausaldajate volitatud esindaja sisse riigivalitsuse garantii. Ning kui valitsus ei täida oma kohustusi, siis nõutakse sisse NHSG kindlustus, ja OPIC tasub kindlustatud pangale või võlakirjade omanikele. OPIC maksimaalne riskivõtumäär on $250 miljonit NHSG projekti kohta, kuid võlakohustusi saab ümber arvestada Ameerika Ühendriikide dollaritesse, eurodesse või teistesse vabalt konverteeritavasse valuutadesse. Kõik lihtne ja selge. Firma võtab laenu. Laenu garanteerib sihtriigi valitsus. Sihtriigi valitsust garanteerib OPIC. OPIC omakorda on garanteeritud USA valitsuse poolt. Kui laenu tagasi ei maksta, siis maksab sihtriigi valitsus. Kui sihtriigi valitsus ei maksa (näiteks teda enam ei ole), siis maksab OPIC. Ja kui ka see kõrbeb, siis maksab USA valitsus. Loogiline. Ainult et milleks peaks Eesti valitsus sellest huvitatud olema, et garanteerida ühe eraettevõtja laene? Oleks siis veel Eesti ettevõtja oma, aga milleks garanteerida ameeriklaste kasumeid?
viimasele
2010-02-19 14:53:52
see on kõik savisaare ja ameeriklase kokkumäng,kuidas eesti riigile ja valitsusele sitta kraesse keerata,savisaarele tuleks uut ja vana veel teha
Indrek Rääts
2010-02-19 15:43:18
ambuja ja teised! Praegu räägid omale vastu, see ei ole ilus võte. Ma ei ole siin varem kommenteerinud, luen pidevalt ja pean ütlema, et oled palju halba teinud oma kommentaaridega nii keskerakonnale kui teistele erakondadele. Sa ei ole om kommentaarides objektiivne ja kui on paha tuju või tuleb tahtmine halvasti öelda, siis hinga sügavalt kolm korda ja ära kirjuta kommentaari. Eks igas erakonnas on "musti lambaid", ega sellepärast ei saa neid maha teha. Olle ligidalt just tööalaselt paljude keskerakondlastega seotud ja sidemes, ei tee ma maha ka reformi erakonda, sest valitsus on palju head teinud majanduslanguse aeg. Seda on kiitnud Euroopa Liit, Eoroopa Komisjon, Euroopa suuremad majandus ajalehed-ajakirjad. Seal teatakse millest räägitakse, mitte nii nagu meil Eestis, kui erakond on võimul siis see erakond ei saa millegagi hakkama. Ka opsitsiooni erakond peab aru saama mis on hea Eesti riigile, eestlastele, et kiiremini majanduslangusest välja tulla, siis on ka inimestel tööd ja leib laual. Ei ole vaja kogu aeg kritiseerida, jalga taha panna vaid tuleb ka ise midagi ära panna.
Olen rääkinud ka keskerakondlastega ja paljud saavad aru, et sotsiaal töökohad ei anna inimestele midagi. Need inimesed on ikka alla surutud ja hirmul ennast varsti jälle tänavalt leida või koduta jäänud. Selle arvamisega olla kse täiesti nõus. Sellest rääkisime ka hilja aegu. Paljud inimesed on solvunud lubadustest mida enne omavalitsuste valimisi lubasid inimesed, et neid valitakse. Praegu on kõik läinud vastupidi. Inimeste elu on läinud palju raskemaks, sest raha ei oleaga kommunaalmaksud, viimasel ajal toiduained on läinud kallimaks, lubati vastupidist. Kui mina elasin novembris kuu aega Saksamaal ( mis teha töö selline), sain 2200 krooniga hakkama, makstes elamise, transpodi ja söögi eest. Eestis on selle rahaga väga raske hakkama saada. Võibolla küll mõni riigikogu või linnavalitsuse töötaja, tavaline inimene tänavalt küll mitte! Olgem sallivamad teiste suhtes, kuulake ka teiste arvamusi, sellest on kasu meile kõigile. Säästame närve. Kreekas, Bulgaarias, Islandil, Portugalis ja mujal on olukord palju hullem ja inimesed on tuleviku suhtes palju optimistlikumad ja sallivad raskel ajal ja abistavad üksteist!
Indrek Rääts
2010-02-19 15:49:50
TEEMA! SA EI SAA KAHJUKS PALJUDEST AASJADEST TÕSISELT ARU. KUI INIMENE ON LÄINUD POLIITIKASSE, VÕI TÖÖTAB MAJANDUSES, VÕI TEEB IGA PÄEV TÖÖD RIIGI JA RAHVA HEAKS, SIIS PEAB TA MÕTLEMA JA KAASA AITAMA TUPIKUST VÄLJA TULEMISEST, KUI TEADMISED JA OSKUSED LUBAVAD. OPOSITSIOONI KRIITIKA ON MIDAGI MUUD VÕIMUL OLLES. TEE SEE ENDALE SELGEKS VÕI KÜSI NENDE KÄEST, KES ON OPOSITSIOONIS.Kirjutasi suurelt, et sa tõsiselt mõtled, mitte ei lahmi rumalusi!
Indrek Rääts
2010-02-19 15:52:09
Norijal on väga hea kommentaar, kui kohe aru ei saa, lugege mitu korda. Soovitan!
teema to Indrek Rääts
2010-02-19 18:53:59
kahju sust päris. Sa oledki oma mõtlemisega nõuka aega jäänud. Siis tehti ka kritiseerijatele alalõpmata selgeks, et kritiseerimine pole mõistlik tegu, tuleb, hoopis, esitada lahendusi. Kordan üle- opositsiooni kohus ongi kritiseerida ja kui sa aru ei saanud, ei aita ka suurelt kirjutamine. Pealegi, Savisaar on lõpmata kordi lahendusi pakkunud, need on koalitsiooni poolt veega alla saadetud. No kui palju võib, teenigu ise oma palk tööga välja. Seesama Linnahalli renoveerimine, millest antud loos juttu, on ju ka lahenduse leidmine. No, võta vaevaks ja loe kommentarid uuesti läbi. Saad ehk ka teada, mida Savisaarele lahenduse leidmise eest pakutakse ja kelleks teda nimetetakse. Millegipärast kukud sa oma "rahuleppes" kangesti keskerakondlaste otsa, nende kommentaride sisu otsa, kes toetavad Savisaart. Miks küll, sa SUUR EERAPOOLETU?????????????????????????
Erik Kaus
2010-02-19 20:24:32
teema arusaam mõningatest asjdest on hämmastav ja kui kõik nii mõtleksid, siis on Eesti Vabariik jaeestlased hääbumisele määrata. Olen lugenud juba ammu tema kommentaare ja pole sealt mingit iva leidnud!!!!! Mis puutub Indrek Räätsa kommi, siis see on aruka inimese jutt ja see paneb tõsiselt mõtlema, missugused on mõned "tõelised eestlased-kommentaatorid" siin! Kui tahame, et elu läheks paremaks praeguse masu aeg, tuleb kõigil õla alla panna , nii nei kes valitsuses ja kes on kõrval vaatajad. meil on tõesti nii, et parem panen jala ette . Läheb kuidas lähenb!
teema
2010-02-20 00:14:40
kas need kaks on ühe mehe kaks nime või on kollektiivne ärapööramine toiminud?
vaagija
2010-02-20 01:16:45
Indrek Rääts - algatuseks küsin: kus ma sõimlen vastastega? Ja veel: kas need kommijad siin, kes on keskide vastu, on sinu arvates siis eetilise sõnapruugiga - miks nendest vaikid?
Kordan oma eelmist kommentaari: Opositsiooni kohustus nii valitsuse kui ka linna tasandil on siiski kriitika - see ongi nende töö. Vaatasin eile Tele Tallinna: seal anti küll võimalus ka opositsioonil linnavalitsust kolmel opositsiooni esindajal kritiseerida ja linnapea vastas nende kriitikale. Nii peabki olema. Nii on ka Keskerakonnal, kes on Toompea tasandil opositsioonis, õigus ja kohustus kritiseerida võimukoalitsiooni. Oleme ju demokraatlik riik. Samas esitab opositsioon Riigikogu tasandil kümneid eelnõusid ja seaduseparandusi, mis parandaksid tekkinud rasket majanduslikku olukorda, nagu siin juba ka teema ja ambuja kirjeldasid, ometi enamus ettepanekuid lükatakse tagasi. Nimetan mõned: kultuuripealinna eelarveks oli ette nähtud 1/3 linnalt, 1/3 riigilt ja 1/3 erasektorilt. Riik taganes oma seisukohalt ja linnavalitsus kritiseerib, sest kultuuripealinnaks olemine ei ole mitte ainult linna, vaid kogu vabariigi üritus. Samuti, ajutiste töökohtadega aitab ju pealinn leevendada kogu riigi rasket töötuse probleemi, aga tänu asemel ainult kritiseeritakse linnavalitsust jne. Nii et koostöö peaks olema mõlemapoolne - ühepoolselt jäävad paljud asjad kahjuks tegemata. Küsid minu haridust: mul on 8-aastane Siberi "eluülikooli" haridus.
M777
2010-02-20 07:57:57
vaagija,sa oled üks ajudeta idioot kuramuse töökohtadega see linn aitab,lastakse bussijuhi kohapealt inimesi lahti ja võetakse asemele reisisaatjaid ning bussijuhtide palkasib kärbitakse,pikku kõrvu tuleb sulle sellise lolli möla eest anda
Juku
2010-02-20 09:43:59
Linnapea võiks labida võtta ja lund koristama hakata.Töötegemine tuleks tervisele kasuks ja lumekoristus oleks linnarahvale kasuks.Savisaar võiks oma autole käru järgi panna ja iga õhtu ühe koorma lund linnast välja vedada.Häbi peaks olema rahva raha eest koju sõita.
Indrek Rääts
2010-02-20 11:48:32
vaagija! vastan sinu mõnele küsimusele (viisakas nii on) ja rohkem ei taha sel teemal rääkida, sest olen öelnud mis arvan teadma, suheldes erakondadega, küll minu töö nõuab seda.
Ma olen öelnud varem, et ma räägin opositsioonist. Riigi tasandil keskerakonnast, rahvaliidust, rohelistest, sotsdemokraatidest ja Tallinna võimu juures irlist., reformist. Nii, et ma ei anna ühelegi erakonnale eelist. Mis puutub opsitsiooni kriitikassse, siis seda ta peab tegema ja selle vastu ei olegi kellelgil midagi, seejuures peab ta ka tegema ettepanekuid, mis on teostatavad ja aitama kaasa nende elluviimisele. Meil Eestis on poliitikas see koht mäda. Sinu ja veel mõnede kriitika ( ka sinu vastased) tahavad teha paljusid vastaseid maha ja ei tõesta kuidas oleks parem. Vaid räägivad sellest mida on tehtud või otsustatud juba ja see on ainu õige. Nii ei tehta poliitikat ja see paranda Eesti olukorda. Ettepanekuid võib olla opositsioonil, kui see ei vasta tegelikusele, siis ei saa seda kasutada. Teatavasti näiteks valitsus peab rohkem uskuma majandusteadlasi nii Eestis kui välismaal, aga mitte mõnda endist teleajakirjanikust riigikogu liiget!!! Samuti ei saa pidevalt olukorrale seadusandlust iga hetk muuta, sel juhul muutuks Eesti mujal maailmas naerualuseks. Ma ei taha olla oma heade sõprade vastu keskerakonnast aga ütlen ainult rahastamise kohta järgmist: millal alles esimest korda kohtusid kultuuri pealinna asjus Tallinna linna ja kultuuriministeeriumi või linnahalli renoveerimise asjus Tallinna linna ja rahandusministeeriumi esindajad. Teemale ütlen lohutuseks, et ma ei ole Erik Kausiga üks isik, juu me mõtleme mõningaid asju ühtemoodi. Mis seal halba on. Eks meil ole ka erimeelsusi. Selle teema kohta pole mul enam midagi lisada ega vastata!
Aadu
2010-02-20 12:56:41
Kahju küll, et paljud koerapoisid ei oska oma siinsete oponentide kirjutatut lugeda, veel vähem meelde jätta. Mina juba olen kirjutanud, et pole kellegi fänn. Ja kirjutan küll palju leebemas toonis kui kinnimakstud valvekommijad reformi ja isamaa pundist. Olen kirjutanud üksjagu teie juhtide mustast eluloost, miks te ei püüa seda ümber lükata? Te pole vastanud ühelegi mu küsimusele, ainult sõimu tuleb. Konkreetselt küsin Indrek Räätsa käest - Mida sellist olen kirjutanud, et keskerakonnal minu pärast piinlik on? Olen alati öelnud asju ja sündmusi nii nagu nad on olnud, ka seda kes on Andrus. Indrek, kirjuta ka midagi konkreetset, ära lahmi umbmääraselt, oleksin tänulik. Ei tasu ka ülbitseda Tallinna loodud töökohade üle, linnal ei ole tehaseid ega sadamaid, need on rohkem riigi omad. Tal on pargid, kalmistud, trammid ja bussid. Töökohti alavääristate just teie ise aga kalmistut või parki ilma vahita ka ei saa pidada. Miks need töökohad teie silmis ajutised on? Vastupidi, need on alati olnud ja jäävad. Aga ka kogu trammi ja trollipark on linna hallata ja töölistele palk maksta. Ah,et mõni lastakse lahti ka ja palka kärbitakse. Olen elus palusid tööle aidanud ja võtnud, paljusid ka päevapealt minema saatnud. Eks minemasaadetud joodik või varas tahavad ka ennast üldsuse silmis õigustada ja maalivad endast märtri pildi. Aga miks te üldse keskerakonna kallal purelete, leidke üles eelmiste parlamendi valimiste programmid ja sõnavõtud. Kõige täpsemalt ennustas meie tuleviku reformi ja isamaaliidu võidu korral rahvaliit. Ennustasin juba enne võitu, et tõe kuulutamise eest hakkab REF ja IRL rahvaliitu hävitama, nii ka läks. Villu kohut venitatakse järgmiste valimisteni olgugi, et mingeid tõendeid pole, ainult keegi kuskil turul rääkis midagi. Lõpetada ka ei saa, see oleks täielik krahh. Aga millise kergusega kummutas Ansip Buckhardi süüdistuse altkäemaksu küsimises. Ometi viimane kinnitas seda ka teleekraanil. Või Antropovi rahastamisskeem valimistel? Keskerakondlased oleks lausa risti löödud sellistel juhtudel. Mis nime avaldamisse puutub siis oleks tõest tore kui kõik oleksid oma nimedega aga arvestades vastaste tapmisähvardusi ei ole see võimalik. Eks näitas ju Laar suurt eeskuju, tappes virtuaalselt Savisaart. Normaalses demokraatlikus riigis Laar poliitik enam poleks aga meil käib mingit kahtlast nõu andmas oma rahva pommitajatele. Millist nõu ,lugupeetud oponendid? Vist seda kuidas pangad rootslastele müüa ja elektriliinid ameeriklastele. On veel üks imelik asi, reformikate leht ei võimalda sellist kommimist, pane andmed kirja siis võid neid ülistada, vastasel juhul tulevad represoonid. Ka ei leia sealt ühtegi head sõna ühegi teise erakonna kohta. Seega on kõige vabam ja demokraatlikum leht KESKNÄDAL. Aga nüüd koerapoisid, turmuld Aadule, oleks ime kui ka midagi asjalikku tuleks.
Mõistuse puudujääkidest
2010-02-20 13:32:36
_teema to Indrek Rääts 2010-02-19 13:35:03
jah, opositsioon peabki kritiseerima. See on ta otsene töö ja mida tulisem kriitika, seda paremat tööd opositsioon teeb. Ei, opositsioon eo pea lahendusi otsima._ Jaaahh, loll kes vinguda ei oska. Siis peab ikka mõistus puhta otsas olema kui isegi vinguda ei suuda.....lahenduste jaoks aga peab tõesti olema haridust ja haritust ja mõistust. Eks siis koalitsioon tegelebki riigiasjadega ise....opositisoonis juhmikari kiunub ümber rahvale naeruks. |