Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Alfred Rosenbergi märkmetest (7. osa)

nemo  2017-09-17 17:17:42
ja miks tahad sa MINULT kommentaare TRIBUNALI otsuse kohta, mida Eesti Vabariik ÜRO liikmesriigina tunnustanud ja mille põhikirja ta kohtud vajadusel nii mõnigi kord tsiteerivad???;
juhatasin, et kui su huvi tõesti nii suur, siis pöördu ameeriklaste kui otsuse kaasautorite poole AUTENTSE selgituse saamiseks; nad praegus just siinsamas lähedal, milles küsimus, ANTS?;

seega ise ma seda otsust lähemalt ei seleta!; ainuke mida teha saan on juhtida tähelepanu mõningatele sinu pimeduse ilmingutele tsiteerides täiendavalt nürnberglasi endid ja meenutades üldtõdesid;

esimene sinu tähelepanematus on see, et Rosenberg pole mitte ainult Racial theory ideologist (kuigi sellestki piisanuks tema ülesriputamiseks täiesti) vaid ka Reich Minister for Occupied Eastern Territories, täitevvõimu teostaja seega; ja mida natsid Ida-Euroopas korda saatsid, no ma ei hakka kordama (meenutuseks: Eestis oli natsiokupatsiooni üks leebeimaid vorme, pidades silmas, et pikakasvulised blondid ja sinisilmsed eksemplarid võisid siin germaniseerimisega nõustumise korral loota sulandumisele valitseva Master race hulka);

seega oli ta esimene amet ideoloog, tähtis ja vägagi oluline post, sest just ideoloogia, kui ta rahvale peale läheb, ongi mis ta möirgama paneb; ja sakslased pani; ehk siis „tugeva juhiga“ riigid põhinevad kolmel vaalal, millest esimene ideoloogia ja seda rahvani viiv propaganda; 2) partei, mis koondab, suunab ja juhib („meie ajastu mõistus, au ja südemetunnistus“, ehk mäletad veel); 3) salapolitsei, kombates meelsust ja kõrvaldades dissidente

liitlased arreteerisid Rosenbergi, süüdistatuna VANDENÕUS, tuletan meelde; vandenõu on aga grupiline tegevus, meenutan; seega iga jõugu liiga vastutab mitte ainult oma konkreetsete tegude vaid ka kogu selle kambas toime pandud suure kurja eest;

"on asju, milles ollakse süüdi, ... - lihtsalt sellepärast, et kuriteo ulatus on nii ülisuur, et selle ees kahvatub iga inimlik vabandus"

  2017-09-17 17:49:41
http://naisele.ohtuleht.ee/828354/kommentaarid

Hitler keelas punapeadel omavahel abielluda, kuna ta kartis nende "kuratlikke" järeltulijaid.

1939 - 40 aasta NKVD - Gestapo konverentsidel arutati muuhulgas ka "punapeade küsimust"!

ants  2017-09-17 20:26:33
Kirjutab muidugi pikkade pooljuhtidega vana tudi ants . Ka see on sõber Nemol õige ---" toksin nagu rähn samu tähti , sest ei mõista mina juudi, Hiina , ja veel palju tähestike---- ainult ladina tähestiku millist õpetati
Paunvere koolis õpetaja Lauri poolt. Mõte kogu jutul on see ,et Nürmbergi kohus oli võitjate arveõiendus kaotajate üle . Küsin miks on ikka veel Inglismaa arhiiv teise maailmasõjast suletud . Lihtne vastus-- HÄBI on inglastel ja terve maailm põlastaks ebaõiglust ,muidugi on suletud ka Nõukogude Liidu arhiivid . Ja määrata KOHTUNIKEKS venelasi ,inglasi , prantslasi või USA kodanike millised riigid ise Saksamaa vastu sõdisid , näitab see polnud mingi ÕIGLANE kohus . Õiged kohtunikud peavad olema erapooletud ja selliseid riike kes ei sõdinud oli küllalt . Kohus oleks pidanud kuulama ka teistsuguseid tunnistajaid . Kui Punaarmee "vabastajad" meid eestlasi siin "vabastasid" mille käigus löödi surnuks minu vanaisa ja talust rööviti Punaarmeelaste poolt kõik mis meeldis . Siis see oli ainult " väike eelsoojendus" Need Punaarmee "vabastajad" tapsid vägistasid põletasid kõikjal ---loe Ungari, Poola kirjanike raamatuid .Kuid mis toimus Saksamaal ületas juba kõik - Ameerika kirjanik Antony Beevor oma raamatus -BERLIIN 1945 milles 524 lehekülge , uuris sõja ajal ajakirjanikuna ida Saksamaal toime pandud Punaarmee "kangelastegusi" see on nii jälk ,et tekitab külmavärinad . Ja mõtled kas need vene punaarmee vabastajad said tõesti olla sellised värdjad . Kes ainult tapsid vägistasid põletasid Saksamaal . Kuidas piinasid seal inimesi neid "vabastajaid" vihkab saksa rahvus mitu-mitu inimpõlve järjest . Miks mitte ainustki mõrtsukat vägistajat koos oma SUURE JUHI STALINIGA polnud kohtu ees ? Siis tundub lausa võllanali süüdi mõista ideoloog Rosenberg ja üles puua . Minu seisukoht on sama -- natsid kes tapsid juute ja tegid muud mõrtsuka tööd neile oli karistus õiglane mitte aga ideoloog Rosenbergile , maavägede juhile Keitelile ,lennuväe juhile Göringile ja isegi Saksa Riigipanga direktor istus süüpingis --- miks ? Aga sellepärast see polnud kohus vaid arvete õiendus kaotajaga . Usun Inglismaa ei julge kunagi oma arhiive avada sest see haiseks üle maailma .

kiin  2017-09-17 20:40:45
Rosenbergid, stalinid ja hitlerid on minu teada juba poolteist või isegi kaks inimpõlve tagasi siit planeedilt kadunud. Nende näol on tegemist minevikusuurustega. Meie elame aga olevikus. Ning tahame minna tulevikku. Või kas ikka tahame, kui muudkui selja taha ja mineviku poole vahime?

nemo  2017-09-17 21:18:48
sul ehk pole päris õigus nõnda kirjutades; ajalugu pakub situatsioone, mis võivad ligilähedaselt korduda; peale selle, näed ju seda siin ja praegu isegi, on see (ajalugu) endiselt ideoloogilise võitluse tallermaa (kes jätab kellegi ajaloost välja, kes valgustab sündmust ainult endale kasuliku nurga alt, kes räägib vaid enda võitudest ja humaansusest, kasvatamaks noorsugu jne); seega, ajalugu oli ja on enam kui aktuaalne distsipliin

nemo  2017-09-17 21:25:05
vaene ants! ikka see, et miks Jossi süüpingis polnud; aga see ei muuda ju midagi nende kohta, kes kinni püüti ja vastutama pandi; sa kasutad seda kirjaruumi siin, vaatan, rohkem oma traumaatilise šoki väljaelamiseks kui argumenteeritud väitluseks; ja oma vihavaenlase demoniseerimiseks ehk propagandaks; sest neil Punaarmee „kangelastegudel“ Saksamaa pinnal oli üks väga lihtne ja inimlik põhjus, mida tänapäeva Eesti tavaeluski iga päev rakendatakse, aga mida mainimata jättes loodki siin kallutatud pildi sellest julmast sõjast; kuid see pole antud vestluse teema, kuigi sa pea kogu oma võhma selle arendamisele kulutad, tuues asja eest teist taga sisse isegi Beevori raamatu;

nõnda pole sa siis endiselt vastanud, Pärnu uus martens, kuidas rakendada seda sinu tuletist, et enne kui kõik mõrtsukad pole tabatud, ühegi üle kohut mõista ei tohi; sellisel juhul ei saaks ju kedagi kunagi karistada – kas see ongi su eesmärk?; kuidas sa sellele vastad?;

ja see sihilik Rosenbergi tegevuse pisendamine, tema mitmetahulise tegevuse mahendamine tavalise partorgi lõualõksutamiseks, kes sinu silmis siis ilmselt süütud?;

ja see etteheide kohtukoosseisule; see on ainult NÄIVUS seni kuni sa ei tuvasta viga otsuses;

ja täielik ignorantsus kuritegeliku jõugu küsimuses (keda Nürnbergi peaprotsessil esindasid 21 tippnatsi); suutmatus õppida, aru saada, et alati ei pea olema isegi surmav hoobi andja, piisab ka kinnihoidmisest, relva andmisest jne, et saada süüdistus mõrvas;

isegi nürnberglane kohtupingis, muide on seda sinust paremini mõistnud, kirjutades oma päevaraamatus:

„Mõne lausega võtsin endale vastutuse kõikide minu poolt ja Hitleri korraldusel läbiviidud toimingute eest. ... „Riigielus vastutab igaüks oma sektori eest,“, ütlesin ma kohtu ees, „selle eest on igaüks iseenesestmõistetavalt täielik vastutav. Sellele lisaks aga peab teatud otsustavate asjade jaoks olema ka ÜLDINE VASTUTUS, kui tegemist on JUHTPOSITSIOONIL OLEVA ISIKUGA. Sest KES SIIS VEEL peaks juhtunu eest vastutama kui mitte riigipea ja tema lähimad kaastöötajad? Aga selline üldvastutus saab eksisteerida vaid põhimõtteliste asjade puhul ja mitte üksikasjade eest... Ka autoritaarses süsteemis peab olema see juhtide üldine vastutus; on välistatud, et pärast katastroofi toimumist taganevad kõik vastutusest.“

ehk siis: "on asju, milles ollakse süüdi, ... - lihtsalt sellepärast, et kuriteo ulatus on nii ülisuur, et selle ees kahvatub iga inimlik vabandus";

näed, temal, sel natsil, kohtule etteheiteid ei olnud! ainult sina kiunud siin millegipärast nagu marus peletis

ants  2017-09-17 22:18:19
Nemole Nüüd on ka minul selge ---- vastutavad kõik järelikult tuleb nii öelda ka Stalini kuritegude eest vastutab mitte üksi Stalin vaid terve vene rahvas !? või vähemalt poliitbüroo ja kommunistid . Ka sellega pole mina nõus vene rahvas ise kannatas vist isegi rohkem mõrtsukas Stalini läbi kui teised rahvused .Mina venelasi kui rahvust küll ei vihka minul on väga häid sõpru olnud ka vene rahvusest. Kuid vihkan Stalinit ja tema "jüngreid" kommunistliku parteid kui kuritegeliku organisatsiooni ------täpselt sama kui natsid . Aga minevik mida ise mäletan on ja jääb . On väga hea ütlemine ---- kes ei mäleta mineviku elab tulevikuta . On ka praegu küllalt inimesi kes taga nutavad Stalinit ja tahaks jälle midagi taolist režiimi kus võib tappa kes ainult ei meeldi . . Võib-olla on nii ka Saksamaal Hitlerit taga igatsejaid -- ei tea pole huvi tundnud . Küll aga siin Eestis---- IIALGI ENAM MINGIT VENE OKUPATSIOONI . Ükski teine riik meid okupeerima ei tule . Kui aga Venemaa jälle peaks sõjaga, jõuga püüdma Eestit okupeerida siis isegi mina oma kõrges vanuses jõuan automaadist tulistada ja partisan sõda nagu oli peale teise maailmasõja lõppu oleks siis jälle . Siis olid eestlastele "Metsavennad" rahvus kangelased keda igati aidati .

nemo  2017-09-17 22:27:35
aga ants! kes on keelanud sind kodumaad kaitsmast?

aga tervele vene rahvale panid siiski vastutuse asjata! öeldud oli ju nõnda: "Sellele lisaks aga peab teatud otsustavate asjade jaoks olema ka ÜLDINE VASTUTUS, kui tegemist on JUHTPOSITSIOONIL OLEVA ISIKUGA. Sest KES SIIS VEEL peaks juhtunu eest vastutama kui mitte riigipea ja tema lähimad kaastöötajad?";
rahvas tervikuna pole ju riigipea koos tema lähimate kaastöötajatega; Poliitbüroo võib olla, samas kõik 14 miljonit kommunisti mitte; kuritegelikuks saaks NLKP kuulutada vaid teatud ajaperioodil; sel juhul oleks mõeldav vastutus sellisesse organisatsiooni kuulumise eest, mitte enam


maali maalt  2017-09-18 17:59:24
Vaene Ants! Ma arvan, et Stalinil pole Antsu vihkamisest enam sooja ega külma. Ants peab ikka vihkama rohkem neid, kes meid maha müüsid ja seda edasi teevad. See on ikka nii, et ravitakse tagajärgi, aga mitte põhjust.

Rein  2017-09-18 22:44:43
Kes meid siiani maha siis müüvad ja kuhu?

maali maalt  2017-09-19 08:41:19
Rein, loodan, et te olete ikka ajalooga tuttav. 23.aug. MRP paktiga tehti kaup Venemaaga, et too saab oma põlised tsaari-Venemaa alad Baltimaades ja Soomes tagasi, kui lööb käed Saksamaaga. Veelgi uhkema pakkumise tegid Inglismaa ja Prantsusmaa 15.okt. 1939a. Venemaaga, kuhu olid lisatud veel osa Rootsit ja Põhja-Norrat.
Kolmanda ilusa pakkumise tegid Jaltas USA ja Inglismaa. Nüüd astuvad eestlased sama vana reha otsa, kui arvavad, et Nato neid päästab viienda paragrahviga. NATO-l on Baltimaid ja Poolat vaja selleks, et me lõukoertena hauguks Venemaa peale ja provokatsioonide tulemusena saaks ta teda rünnata. Ehk mäletate Gruusia sõda, kus meie lehed kirjutasid, kuidas Venemaa alustas sõda Gruusiaga. Lugesin rahvusvahelist meediat ja seal kirjutati, kuidas tänu eestlastest ,,kokkadele,, (Laar ja Kross) tungisid grusiinlased öösel üle Osseetia piiri, tapsid kõik sõdurid ÜRO rahuvalvajate garnisonis ja alustasid pealetungi operatsiooni.
Nii, et ei maksa naiivne olla ja uskuda kõike, mis meedias meil ette söödetakse. Tuleb ikka ise ka uurida ja mõtelda.

oh õudust  2017-09-19 09:23:12
Lollmaali väidab:
"See on ikka nii, et ravitakse tagajärgi, aga mitte põhjust."
Kahju tõesti, et maalisuguseid õigel ajal "välja ei ravitud", nüüd saavad üsna vabalt Eesti riiki maha müüa, kui selleks nende suur lemmik lillipuutin neile selle võimaluse annaks.
Õnneks maalisugustele tibladele jääb see vaid unistuseks. Neil tõbrastel oleks aeg oma vene kodumaale tagasi pöörduda.

Kalluta aga  2017-09-19 10:22:29
maali maalt 2017-09-19 08:41:19

Sitasööja maali on nüüd "tõusnud" uuele tasemele - massimõrvari puhtakspesemiseks hakatakse juba MRP-d õigustama.

Aga selle unustab maali muidugi sujuvalt ära, et vahepeal oli sinna Venemaa "põlistele" aladele tekkinud uus suveräänne riik. Eesti, mille riiklust olid ka needsamad Venemaa ja Saksamaa tunnustanud.

Maali arvates on kindlasti ka NLiidu kallaletung Soomele Talvesõjas igati õigustatud!

Äkki jagaks ka Venemaa näiteks Mongoolia ja Poola vahel ära, maali?

Kalluta aga  2017-09-19 10:32:49
oh õudust 2017-09-19 09:23:12

Maali puhul on selgelt välja joonistunud Pavlik Morozovi kompleks. Omaaegsed nõukogude repressioonid on muutnud inimese tõeliseks stockholmi sündroomi käes vaevlevaks pavlikuks.

Mingi aeg tagasi mängis maali siin solvunut, kui teda Pavlikuga võrdlesin. Seletas, et oli veel liiga väike, et oma vanemad üles anda. Vaadates kõike seda mida see koprofaag siia aegade jooksul on kokku kribanud võime olla täiesti kindlad, et asjaolude kokkulangemisel ja peale "head" nõukogude psühholoogilist töötlust oleks maalisugune andnud oma vanemad üles, nii, et silm poleks ka pilkunud.

maali maalt  2017-09-19 10:41:15
Kalluta aga püüab mulle pähe määrida oma mõtteid. Minu jaoks on Eesti Iseseisvus püha ja seda ei kalluta ükski mats.
See, mis siiani on KGB-ga eesotsas teinud L.Meri ja M.Laar s.t. kujundasid Eestist mafioosse kartelli, hävitasid Eesti põllumajanduse, muutes meie riigi Euroopa prügimäeks ning samal ajal pannes rahva psüühhilise ja vaimse tervise riskitsooni, et ise rikastuda ja võimu saada. Laar, kes veel praegu elab, tuleks meie rahva poolt koos oma jüngritega Haagi kohtusse anda.

pole hullu, lollmaali  2017-09-19 11:11:58
Üks põhilisi pätte, sinu iidul burešin, on vähemasti kohtu all ja täiesti asja eest. See tegelinski on piisavalt Eesti riigile sitta keeranud, nüüd on aeg vastu võtta karistus.
Kui sul maali on mingeid vettpidavaid fakte M.Laari vastu, siis esita hagi, mitte ära solva ja keeruta niisama s....puru pidevalt ülesse. Kloun oled.

  2017-09-19 11:22:01
Seda, mida Laar on Eesti "kasuks" teinud, ei jõua keegi enam kokku arvata...

Kalluta aga  2017-09-19 12:27:39
maali maalt 2017-09-19 10:41:15

Eesti põllumajanduse keeras tuksi Stalin oma kollektiviseerimisega 40.-50-ndatel. See, millega taasiseseisvunud Eesti 90-ndate alul põllumajanduse liinis pidi tegelema oli maadlemine NLiidu koloniaalpoliitika ja Nliidu jätkusuutmatu põllumajanduspoliitika tagajärgedega.


maali maalt  2017-09-19 12:30:28
Väga õieti ütles 11:22:01, et Laari ja tema jüngrite pattude üleslugemiseks ei jätku siin ruumi.
Et aga muutused hakkavad tulema, selles olen ma täiesti kindel. Mäletan veel Jeltsini ütlust, et Venemaal saadi aru, et muutused hakkavad toimuma -KGB sõnumitest ja tegevusest s.t. rohkem tegevusetusest.
Meie KAPO tegevus on ka mõningal määral mingiks indikaatoriks. Rahvas tundis siis, kui Savisaare protsessi peakokk Heldna lahkus väga kiiresti rahukikkumasse miljöösse, et midagi on lahti. Evestus pole veel taibanud, et asjad hakkavad muutuma.
Praegu jälgib terve meie riigi õigussüsteem Savisaare protsessi s.t., kuidas s...st saia küpsetatakse. Isegi J.Pihl endine KAPO peadirektor ja Peaprokurör leidis, et Savisaarel ei ole ühtegi vettpidavat süüd. Kui juba sellise staatusega mees leiab, et meie õigussüsteem on maffiooslik, siis mida meil siin Eestis on veel jäänud.
Muide, Rootsi ajalehed kirjutasid, kui Laar oli peaminister ja tegi omandireformi, et Eesti oli Venemaa kõrval kõige korruptiivsem riik ja ega ta suurt ei ole muutunud Reformierakonna valitsemise aegu. See oli avalik saladus, et reffide ajal riigihangetest pool raha läks erakonnale. Kuigi KAPO ja kõik teadsid seda, aga ju siis ka sealt sai keegi money.

ants  2017-09-19 14:14:55
Maalile -----"prillikivi" Savisaar olevat õige mees !?? Miks Sa ei räägi neist sajatuhandetest Eurodest ja Kroonidest mis leiti "Hundisilma" talust laua sahtlist .Savisaar äkki ei mäletanud kuskohast raha sinna sai ? Siis rääkis mingitest sõpradest kes raha "kinkinud" . Ja temal raha lauasahtlis sest ARMASTAB RAHALUGEDA !?? Miks Sina ei räägi Savisaare Moskva vahet jooksus , nii et rada järel . Keegi ei tea milliseid lepinguid seal tehti . Ja lõpeta muinasjutt ,et Savisaar üksi olevat Eesti riigile vabaduse toonud . Temal on nüüd paras aeg läbi trellide aknast välja vahtida -- "Igal oinal oma Mihklipäev" Väga sobib Savisaare kohta.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail