![]() Meisterlüpsja Toomase uhke väljalüps
Magnus
2013-07-17 14:58:23
Ilona soovitab Keskerakonna toetajatel tegelda väsimatuilt endapeksuga, enesenuhtlemisega, tuha pähe raputamisega omade ja võõraste pattude pärast jne. Samal ajal käib ümberringi rõõmus ja lausa varjamatu rollotamine, ning ükski erakondlik või erakonnaväline konn ei köhi seepeale.
Järjest rohkem inimesi Eestis küsib: kuikaua võib naaksuda Savisaare ja keskerakondlaste kallal ning maha vaikida valitsusparteilaste ja nende semude vägi-, paha-, kuri-, niru-, suli- jne tegusid? Rahval (täpsemalt - targemal osal Eesti inimestest) hakkab kannatusekarikas täis saama ja kipub juba üle ajama. Kui kaua ikka võib ja tohib?!
MUSKETÄR
2013-07-17 15:40:12
Ei ole liba, küsimus on selles, et kogu aeg materdatakse Savisaart, kuid Ansipi bande on kukupai. Ei Ansipi bande ja Ilves on sisuliselt teinud kõik selleks, et rahvas põgeneks. Kas tõesti on veel vähe neist põhjustest, mis tänaseks on ilmsiks tulnud, nälgivad lapsed, töötus, perekonnad ei tule ots-otsaga kokku, hooldekodus surevad inimesed peidetakse kolikambrisse... Hoolimatus inimeste suhtes ja kui juba rahvas põgeneb, siis järelikult selle riigi valitsus õiglase riigikorra puhul tuleks kohe seina äärde panna. Vaadake mis toimub riigikogus, juba Langi mao nägemisest peaks piisama, et mõista seda ülimat tõde, inimesel pole siin mingit väärtust. Ühte paati tuleb paigutada ka Laar. Vaadake mis toimub Ärmal. Kas tõesti on neist põhjustest veel vähe. Avage silmad, millele te loodate, imet ei sünni, tuleb olla aus nii enda, kui vaenlase suhtes. Savisaar tuleb vastutusele võtta, samuti Laar ja Ansip, sest inimene pole süljetops, kuhu iga poliitiline lits võib sülitada...
vaat nii!!
2013-07-17 15:47:24
Vaata rein, kõik need asjad on olnud, aga nendes paljudes pole olnud kuritegu ja sellepärast pole neid sinu poolt nimetatuid ka edasi menetletud. See ei tähenda, et tegu pole tehtud. praegugi on savisaar uurimise all. Kõik võtab aega. Õige inimene, sel ajal peatab oma volitused riigitööl. Meil on teisiti.
vaagija
2013-07-17 15:55:00
Kiidan Magnust ja vastan Reinule. Olen nõus kriitikaga ja panen tõesti "patud" jutumärkidesse - ülespaisutatud "lindiskandaal" oli kohtu otsusel vaid eetiline probleem, "kolmandik sulas" olevat lõppenud isegi nii ÜLLALT, et Savisaare vastased olevat teda hoopis "päästma" läinud ja "tõkestanud" kuriteo?!? Samuti oli see 500 eurot palgatud provokaatori kätetöö.
MUSKETÄR, mille eest sa Savisaare vastutusele võtad? Kas selle eest, et ta hoolib tallinlastest? Kui kaua peab meie riik veel vabalangemisel olema, enne kui mõistus pähe tuleb?
Sergo
2013-07-17 16:00:05
Magnus! Sa ehk too punktidena välja need valitsusparteilaste ja nende semude vägi-, paha-,kri-, niru-, suli-, jne. teod. Sel juhul ei ole mingit vastu vaidlemist Savisaare vastaselt. Ainult sinu poolt nimetatud teod ei ütle midagi.
Musketäri poolt nimetatud pole valitsuse süütõendid, mis oleks karistatavad, vaid riik ja rahvas on vaesed ja põhjustavad neid nähtusi. Niimoodi tekstist välja rebitud asju võiks iga poliitiku kohta eraldi tuua või tegemata jäänud või lohakalt tehtud asjad, Ainult sellest ma ei saa aru, milles on süüdi valitsus kui riigil pole raha, inimesed ei viitsi tööd teha, meil on palju joodikuid ja narkomaane, palju on variisid ja tulekahjusid. Inimesed tulge mõistusele kui tahate iseseisvat riiki. Ilonal on 100% õigus. ta on varemgi kirjutanud tõsistest asjadest aga paljud sõimavad ta selle eest läbi.
MUSKETÄR
2013-07-17 16:23:20
Kõigile viimastele kommenteerijatele, kes arvavad, et Savisaarel pole süüd. On, küsime siis teisiti: "Miks on Savisaare nimi ja Keskerakond muutunud rahvale vastuvõetamatuks?" Miks Savisaar pole andnud oma kohta noorematele, miks ta hoiab rahvast hirmuvalitsuse all, sest oma tegemistega on ta vihjanud, et Eesti võiks Venemaa rüppe minna... Ja me ei tea täna veel, kuhu võivad viia rahas-skandaalid, sest praegused seletused pole vettpidavad, rohkem nagu lollidele. Mis aga puutub Ansipisse ja Ilvesesse, siis need tegelased oleksid oma suutmatuse pärast ammu tagasi astuma. Täna suurimaks süüks on rahva tõukamine Euroopa Liidu orjusesse ilma referendumita. Kui palju on Eesti andnud toetusi teiste maade laste toetamiseks ajal, kui oma lapsed nälgivad... Kas see pension, mis pensionäridele makstakse on ikka inimväärne, mis nii suur, et ei lase suura ja hoiab pensionäri naha toorena... ESM-mis tähendab, et Eesti rahvas koos lastega on teadmatuks ajaks müüdud Euroopa rikastele orjadeks... Inimesed, nähke suuremat pilti, nähke kaugemale, kui ninaesine ja küsige endalt: "Kas meie rahvas ja keel on kahekümne aasta pärast, kui meil kultiveeritakse pervertidele inimõiguste andmist, kui meile soovitakse sisse tuua võõraid tööliste sildi all, ajal, kui oma rahval pole tööd, kui EL on huvitatud rahvuste hävitamisest?" MIKS POLE ILVES JA ANSIP ASTUNUD TAGASI JA TUNNISTANUD OMA SUUTMATUST VALITSEDA?
see
2013-07-17 16:23:38
martsipanist nukk meenutab pigem Napoleoni, seda ehtsat Napoleoni, ma pean silmas. Oli see kunstniku poolt taotluslik?
sooh
2013-07-17 16:44:29
õukonna sigatsemiste kaitsele viskunud Ants on suutnud isegi soovahetuse ära teha, et lemmikuid "kohutava kolli" Savisaare enda eest kaitsta. Ants on endale soovahetuse korras I Maria nimeks valinud. Kriibu teeb karjääri aeg ajalt Ilonana esinedes ja siis jälle Sergona esinedes, selline transvestiidi kanti sell see kríibu meil. Ui, ui, tsirkust saab söögi alla ja söögi peale, Antsu ja kriibu agara abiga, aga leiba jääb napiks, et tsirkust nautida. Ja leiva kasinaks jäämise eest hoolitseb õukond, et pööbel, hoidku taevas, rasva ei läheks.
no jah
2013-07-17 16:55:33
kogu valitsev klikk ja truu ajakirjandus on kakskümmend viis aastat agaralt hõivatud olnud, et rahvale Savisaarest riigi ohustajat kujundada. Skandaal skandaali otsa ja mitte ainuski kliki poolt toodetud skandaal EI OLE osutunud tõeks. KÕIK skandaalid on kunstlikult tekitatud, et ajupestute jaoks saaks Savisaarest riigi vaenlane. Ja meenutage, igale skandaalile on järgnenud meedias ärev hoiatus- küll seal midagi ikka oli, aga Savisaar vingerdas jälle välja. Ja nii neid ajusid pesti, kakskümmend viis aastat. Noh, et Ants ja kriibu on lubanud oma aju libedaks maksaks pesta, aga Musketär hämmastab, olen ikka arvanud, et mees suudab ise mõelda, analüüsida ja soesed leida. Kahju, pean tunnistama, et eksisin.
Rein
2013-07-17 17:28:38
Kriibu ja co võiksid tõesti näiteks vaagijast õppust võtta, tema kuulab kriitikat sageli nõustub sellega ja kui ei nõustu toob välja mõistlike omapoolseid argumente. Parempoolsed aga hakkavad kohe sõimama kui miski neile ei meeldi.
Enn Oja
2013-07-17 18:57:20
kujj ametnikule onn anttud võjmalus rahhvadagant varastada sis mikks ej peakks ta seda võjmalust kasutama ? ja Tomm onnju eesskujulik ametnik ?
maamees
2013-07-17 19:05:31
Tom-poiss on vana sotsialisti könn.Sotsialistid on kõige närusemad,alati valmis reetma.
vaagija
2013-07-17 19:14:56
Ah et MUSKETÄR avab lõpuks oma kaardid ja tõestab, et on kõige ja kõigi vastu ning mittekellegi poolt? Aga küsimused on huvitavad: esimesele küsimusele - oleneb sellest, keda sa rahva all mõtled - Keskerakond Savisaare juhtimisel on Eesti populaarseim ja suurim erakond. 2. Igal asjal oma aeg - seda otsustab erakonna Kongress demokraatlikule riigile kohaselt - viimasel kongressil oli tulemus - Savisaar versus Ratas 60 : 40. "...et Eesti võiks Venemaa rüppe minna..." Kelle käest ja kus sellist laimu ja ajupesu kuulsid? Just selline laimupropaganda hoiab kergeusklikud ja lihtsameelsed eestlased ansiplaarlaste hirmuvalitsuse all. Millised rahaskandaalid: kas VEB-fond, Autorollo, 10 miljoni afäär, elamislubade idamiljonid, kilekotid rahapakkidega ämma külmkapis, R-hooldus jne? Nende kohta ju ei ole vaja küsida, et kas need on vettpidavad, need on ju toimunud faktid.
Rein
2013-07-17 19:24:07
100 protsenti vaagija eelmise kommentaariga nõus, polegi midagi lisada. Nüüd tuleb aint oodata irwhammaste ja muude naljaninade heietusi.
IK
2013-07-17 19:26:12
Musketär (MUSKETÄR) küsin sinu käest mõned küsimused ja loodan, et sa suudad vastata. Need küsimused tulenevad sinu kommist
1. Millest sa järeldad, et peaminister ja president ei suuda riiki asju ajada. 2. Kui me ei oleks Euroopa Liitu astnud, kuidas me oleksime väikse riigina hakkama saanud. 3. Kas meie ei ole saanud teistelt riikidelt ja EL abi. (Eesti pole andnud teiste riikide lastele abi). 4. Millest oleneb pensoni suurus riigis. 5. Kuidas me oleme euroopa rikaste orjad ja missugused riikidel veel ootamas selline staatus. 6. Kuidas EL hävitab rahvuseid. Kuidas eesti keel ja eesti riik hävinevad. (oleme olnud 50 aastat Venemaast okupeeritud ja eestlased on oma keelega püsima jäänud ja tugevamaks muutunud). Miks siin Keskerakonna ajalehes ei ole enda suhtes ausad ja avameelsed. Miks nad ei räägi oma erakonna ja erakonna liikmete probleemidest. Selle asemel on kõik teised erakonnad ja teised erakonna liikmed hambus, pidevalt järada. Rein, kuigi ma pole siin rohkem kui kord paari aasta eest komminud, loen pidevalt Kesknädalat delfist ja kommentaare ja pean sulle ütlema vaagija kohta, kes palju kommenteerib ja tihtipole kommid tema enda arvamused. Sellepärast ei saa ka öelda, et ta kriitikaga nõustub ja toob oma arvamust, vaid need on kõik "laenatud". Nii on mul teist igaühest oma arvamus, mida ma siin välja ei ütle, sest see jäägu igale ühele oma teada. Vaagija kohta ütlesin sellepärast, et tean teda isiklikult juba 50 aastat, pärast seda kui ta Siberist tagasi tuli.
vaagija
2013-07-17 19:46:47
IK, meeldiv kuulda, et tunned vaagijat 50 aastat, ehk tutvustaksid end siis kasvõi väikese vihjega. Aga ei saa ka küsimuseta: mis ja kellelt on "laenatud"?
Poliitproff
2013-07-17 20:18:11
IK,sa kas oled Loll vøi mängid....??Küsimuste pøhjal OLED LOLL...,EL on igati eesti majandusele kahjulik....!Kuidas eesti enne 2004a hakkama sai ja mix edasi polex saanud...?Ootax vastuseid Tainas.!!
Mäletate
2013-07-17 20:29:46
Savisaar haigestus Hiinas ja Haigla. Süda vedas alt. Kohe olid lehtedes hõiskavad ja Savisaart kiitvad artiklid. Tegelikult olid need kiitjad valmis tema kirstukaanel trummi llööma.
Savisaar haiglast väljas ja kohe rünnati sõimuga, laimuga, süüdistustega. Kurat, ta ei märganud surra. Nii nad kiristasid hambaid.
IK
2013-07-17 20:30:07
vaagija, ma ei tunne sind, kuigi olen sinuga paar korda aastaid tagasi rääkinud Siberi teemadel, sest ma olen ise ka seal olnud ja oli huvitav kuulda teise inimese saatuse lööke. Ma ütlesin, et tean sind. Vastan meeleldi küsimustele. Sinu kommid sisaldavad sageli ajalehtedes või TTV-s välja öeldud mõtteid ja sellepärast on need väga Keskerakondliku vaatepunktis ja pole oma arvamus-objektiivne.
Poliitproffile ütlen, et ma olen LOLL ja sinu arvamus mulle korda ei lähe, sest sina oled LOLLIM. Aitäh! Tuletan meelde, et küsimused esitasin musketärile (Musketär) ja teistel pole vaja vaeva näha.
Poliitproff
2013-07-17 20:59:51
Sama siin IKALDUS(nagu praegune valitsus),igati kohased initsiaalid....IK.,arvasid et keegi ei saa aru...!!
|