![]() Täna 65 aastat tagasi...
Aeru Endel
2014-03-28 17:44:02
Leninini nimelise kolhoosi kehvikutest põllutöölised tervitavad töörahva vastu suunatud kuritegude ja nende toimepanijate avalikustamist. Jaak, sa oled õigel teel!
TO 00. 36. 48.
2014-03-28 20:03:22
Keskööl kommisid ainult sõudja ja aerutaja. Kumb teist soovitas nööri kaela panna ja millisele endisele töökaslasele? Kas sellele Tõnu Saksale? Kui S Kallaja enam ei esine, siis ju kaob see sinu nimetatud pasameri ära. Keegi teine ju sellesse merre paska ei kalluta kui sina seal aerutades.
2014-03-29 01:25:53
Saabus just kiirtelegramm. Fedjuninski tänava kotipoisid toetavad samuti maffia kuritegude avalikustamist.
BLONDIIN KÜSIB
2014-03-29 09:18:24
Kuhu lubage alandlikult küsida, see telegramm saabus ja kus see Fedjuninski tänav asub? Kui kotipoisid nõuavad, siis on nad ausad kotipoisid. Kuid ...?
ARVAJA - EEMALSEISJA
2014-03-29 09:51:02
Jaagul tundub õigus olema. Sama Sõudja- Aerutaja, kes eile öösel samal kesköö ajal kommenteeris, teatab nüüd uudist. Uddis imselt politsei korrapidaja ruumi faksile. Fedjuninski tänav on Lasnamäel. Teatavasti venelaste enamuse elukoht. Kuna Aerutaja on ju silma paistnud solvamiste ja laimamistega. On ka üles näidanud rassismi ja vene rahvuse vastast vaenu. Sellepärast nimetab ta Fedjuninski tänava elanikke kotipoisteks. Kui see mees töötab tõesti politseis, siis ma ei imesta, et see Narva koolitüdruku Varvara mõrvar jääbki vabadusse. Selliste politseinikega ei saa töötada. Nende hobiks on ööpäevaringselt siin internetis igat kirja kommenteerida oma solvangute ja laimuga. Millal selline tööd saab teha. Vaadake internetti, igal pool, isegi Delfi Rahva Hääles ja pea igas ajalehes ja kummaline, et tööpäevadel igal kellaajal! Selline inimene ei saa kuidagi ju tööl käia. Kui Jaagu jutt on tõene, siis see Saksa nimeline ju ei oskavatki tööd teha. Selle kohta on ka Jaak mitmes väljaandes näiteid toonud. Vabandust nüüd vist minagi muutusin grafomaaniks?
SIIRI
2014-03-29 11:51:13
Asjad hakkavad aina selgemaks saama.
Usun, et Jaagu kahtlustused pole alusetud. Rünnakud lähevad läbipaistvamateks ja lapsikuteks. Ka selles on Jaagul õigus, et see mees peab tõesti rumal mees olema, lugedes tema selle lugejakirjale antud kommentaare. Nendes pole midagi mõistlikku. Ainult tugev soov laimata ja võimalikult solvangutega haiget teha. Samas on solvangud labased ja lapsikud, lausa naeruväärsed.
Aeru Endel
2014-03-29 11:53:18
Tubli Jaak! Oled kolm järjestikust kommentaari erineva pseudonüümi all valmis vorpinud.
Sõukruvi Serjooga
2014-03-29 12:19:07
Nagu aru saada on siin härrad , kes on kursis miilitsate tänuväärse tööga tööga? Ma toda aega hästi ei mäleta, aga küsimus selline, et mis tähendab ütlus"peast miilits"? Kui töötasin falckis turvana siis pädarikud sülitasid mulle trepipealt pähe, näitasid keskmist näppu ja röökisid seda. Ma tahtsin kohe neilt küsida, aga kaagid jooksid ära. Ma olen invaliid ja ei saa joosta järgi.
NII SEE ON, ww.@ com.ee 34/07
2014-03-29 12:55:03
No Aeru Endel on tõepoolest rumal. Toetan Siiri arvamust. Aeru Endel kommenteerib, et miilits toetas okupatsiooni! Okupeerimise ajal Eestis miilitsat ei olnud. Nii nagu kõik Eesti vabariigi riigiametnikud vahetati välja kommunistliku režiimi ametnikega, nii ka politsei miilitsa vastu. Aeru Endli suur viga peegeldub juba esimesest miilitsa nimetusest saadik, et tal pole aimugi, millega miilits tegeles ja millega ta isegi ei tohtinud tegeleda. Viimane oli poliitikaga. Kui miilits toetas okupatsiooni, siis just sama palju, kui iga Eesti kodanik üksnes oma kodanikualluvusega sellele korrale ja rääkimata siis veel töötamisest ja okupatsiooniriigile hüvede, materiaalsete väärtuste tootmisest. Sa Aeru Endel peaksid tõepoolest õppima minema ja need asjasd endale selgeks tegema. Toetan Jaaku vähemalt selles osas, et oled rumal mees ega oska seda isegi varjata. Kui sa ei ole see, kelleks Jaak sind peab, siis suurim lollus on seegi kommentaar, kus esitad küsimuse, kuidas seda tõestada!! Väga lihtsalt. Igal inimesel on oma pärisnimi ja isikut tõendav dokument. Kuidas nii lolli küsimustki saab üks normaalne mees esitada?
Okupatsioonivõimu teostajad ja kaitsjad olid relvastatud armee, kgb oma keerulise süsteemiga ja kui trügida õigussüsteemi, siis muidugi kohtunikud. Vaatamata sellele maskeeringule, et nad olid rahva poolt valitud ja nimeks rahvakohtud. Isegi kinnipidamiskohtade ja nende valitsuse administratsiooni võis okup. toetajaks pidada, kuna ta töötas tihedas koostöös kgb-ga. Need jättiski Meri oma luukerede avalikustamise hirmus Eestisse viienda kolonnina tuntud meile. Lenard Meri luukered koos tema isa ja venna omadega olid Moskvas kenasti ja on praegugi ilmselt hoiul. Soovitus Aeru Endlile: Räägi asjadest, mida sa tead. Ära pinguta üle nende rumalate laimu ja solvangute kommentaaridega. Usu mind, see ei tee sulle au. Kaugekltki ei hirmuta sa sellega kedagi. Ainult tõestad aina rohkem iga kommentaariga kui rumal sa selliste mõttetute, teemast mööda, üksnes solvavate ja laimavate kommentaaridega ennast teed. Kui sa millegagi nõus ei ole, siis põhjenda millega nõus pole ja too välja enda seisukohad neis asjus. Lugejakirjade ülesanne- eesmärk on arutleda, arvamusi avaldada, aga mitte kommenteerijaid iseloomustada oma laimu ja solvangutega. Just need tohutult suurenenud rünnakud Jaagu vast, suurendavad kahtlustusi ja tekitavad arvamusi, et Jaagu oletused võivad õiged olla. Pole ju täiesti kõrvalisel isikul kunagi huvi kellegi teise kaitseks nii südilt ja pidevalt välja astuda?
JAAK
2014-03-29 13:31:51
Oh seda aerutajat, ei saagi enam sellest hullust lahti. No mida sa jaurad. Mind pole täna kodus olnudki. Tulime praegu kell 13.oo linnast. Muidugi olek minul ka tõestusmaterjal selle kohta. Aga kellele ja milleks? Sellisest segasest lihtsalt ei tohi väljagi teha, las jurab enda lõbuks. No kus need pseudonüümid on? Mina näen siin kahe Aerutaja (millal sa julged korraliku inimesena esineda omaenda nime all?, kas solgikalluta aga enam ei meeldi?) kommentaari vahel ainult ühte Siiri nime. Siiri, Eva ja ma ei mäleta, aga oli veel üks daam, kes on siin esinenud. Kas need kõik olen mina? Kui sinul seal politseis on selline võimalus välja peilida ka asjaolu, et on ühest kohast saadetud, siis isegi kui need sinu nimetatud kolm oleksid minu arvutist, ei saa sa ju sellist lollust kogu aeg korrata, et see mina olen olnud. Minu arvutit kasutavad ka naabrid ja oma terve kari lapsi ja väimehi. Paraku täna pole seda küll keegi lahti teinud. Jäta see jabur luuletamine, mis sinus on selle 30 aastaga tunduvalt suurenenud. Kuidas andmekaitse seadus selliseid asju tõlgendab?
to Aeru Endel 2014-03-28 17:44:02
2014-03-29 15:55:42
Kolhooside loomisel võeti šnitti kibutsitelt.
eelmisele
2014-03-29 16:24:19
Kas Kibutsid olid saarlased? Nemad võtsid šnitti Leninilt. Neil oli oma Lenin Vitja. Tublid eestlased panid ta kenasti seina äärde nagu kord ja kohus. Ega need endised Kuperjanovlased ka meie praegustele riigireeturitele pai ei teeks. Ka esimese kolhoosi loodi saaremaale. Laanet meenutas nostalgiat, kui saaremaa oli keelutsoon. Siseministrina ka Tallinna kehtestas keelu tsooni kui sisemisnistrina arvas, et temal on kõik lubatud. Pollid naistega tagusid seal juures ööpäevad kaarte ja maksumaksja raha visati tuulde üle kolme milli. Jüri Estam püüdis sinimustvalge lipuga keelutsoonile läheneda. Poll rebis temal lipu käest ja tiris Jüri eemale. Ma ei teagi kuidas tal see kohus lõpuks lahenes, kus ta siseministri kohtusse kaebas?
Meie uhke kolhoosipere tööle ruttas ühes koos!
2014-03-29 16:30:57
Lenini nimelisi kolhoose oli Eestis mitu. Aga ei Tsugasviili ega Josif Stalini nimelist nagu ei kohanud ühtegi. Kallutajale oleks tohutult praegu kolhoosidesse tellimusi sitta kallutama kutseid.
TO AERUDEGA ENDEL
2014-03-29 16:57:53
Miks Lenini nimelises kolhoosis põllutöölised on kehvikud? Lenini nime ei tohtinud häbistada ja seal varem kehvikuid ei olnud. Kas süüdi on jälle see Mart Laar, et likvideeris maaelust väikemajapidamised (väiketootmise), mille eest sai Miltonilt, juudi multimiljonärilt üle kuue miljoni oma taskusse katsetuste eest preemiat? Kuna ükski teine riik sellist lollust ei nõustunud katsetama. Nii siis maal nüüd kehvikud! Sellepärast S Kallutaja siin nii usinasti iga päev ametis, et temal maa põldudele enam tellimusi pole. Nüüd laotab oma s...a siia. Kuid siiski Lenini nimelise kolhoosiga tal sidemeid näikse olevat.
Aeru Endel
2014-03-29 17:27:28
Vahepeal siia tekkinud jama on raske kommenteerida. Õudne, kui mõnel inimesel puudub täielikult huumorisoon. Õndsad on ikka vaimust vaesed. See selleks.
Üldiselt tänaseks lõpetan selle "vestluse", sest mul on õhtuks plaanis tõsisem viinavõtmine. Kindlasti saab seltskonnas irvitatud pikatoimeliste miilitsate üle. Isegi Jaagu terviseks tõstan mõned klaasid, tema lollused küllalt head tuju tekitanud. Proosit!
JAAK
2014-03-30 08:18:40
Nüüd lõi aerutaja kõik kaartid aeegamini. Kui ta tõepoolest pole Tõnu Saks, siis on ta tema juhendamisel palgatud? Kuid siin on kas tõesti jälgede segamiseks püütud mulle veenvaks teha, et aerutaja polegi see kesTõnu Saksa moodi senini käitunud? Siin kas tõesti kavalus? No Tõnu ajud selleni küll ei küündinud. Nimelt rõhutas aerutamist harrastav Endel, et tal tuleb tõsisem viina võtmine! 20 aastat tagasi oli Munga tänava Harju prefektuur kõrtsi meenutav. Seal käis viinavõtmine alati kui lõuna ajal kellegi sünnat peeti. Lauad olid kokku lükatud ja valgel linal uhked (nõuka ajast ilmselt) toidunõud, kaks suurt klaaskannu. Ühes kollane abrikoosi mahl teises sama mahl pooleks valge viinaga. Prefekt Simm ei puudunud lauast kunagi. Muidugi olid temal oma kabinetis vastandina sellele lauale, sisenedes vasemas nurgas väikene laud, millel alati kui soomlastega jõi, liitrine (kuulu järgi nendest, mis piiril konfiskeeriti ja Simm soomlastele müüs) viinapudel, mõni tükike musta leiba ja vorsti viilud. Just see tuletas mulle alati meelde nende nurgataguste joodikute sakusmente. Nii kõrgel ametikohal töötav mees tegi politsei margi soomlaste ees kindlalt täis. Aga see oli ju Simm. Aga läheme teema juurde tagasi, järgneb ...
Kahju, järje saatsi ilusasti ära, aga mida ei ole, seda ei ole.
2014-03-30 09:16:29
Mõla Mihha
2014-03-30 09:37:05
Kas oskab keegi seltsimeestest öelda, kas miilitsasse tööle minnes ka tervist kontrolliti? Med. komisjoni ma mõtlen, et kas vaimuhaiglast ka tõendit nõuti? Kui ma traktoritiks läksin õppima Paidesse, siis küll pidi igal pool ära käima ja paberile allkirjad korjama.
Jaagu kirja järg
2014-03-30 11:51:50
Jaagu kirja järg. Kustutati ära? Minu arvates ei olnud pikem eelmisest. Ka kadus ta just peale arasaatmise klõpsatust? Ei tunne mina seda süsteemi, aga mingisuguse siiski vorpisin järejutuna uuesti.
Mis siis ikka, kasutame Enn Oja nõuandeid. Ei viitsi siin nende kupeerimistega mängida, aga niimoodi kommentaari pooleli jätta ka ei ole mõistlik. Kuhu me siis jäimegi? Midagi nagu kavaldamisest või segadusevõitu olukorrast juttu oli. Muuseas Eva andis Aerutajale uue pseudonüümi Saksatõnu, ehk nüüd vahetad jälle nime? See Saksatõnu 20 aastat tagasi ei võtnud tilka viina.
Jaagu kirja järg
2014-03-30 11:54:13
Meil Munga tänava politsei prefektuur oli nagu kõrts. Seal peeti alati lõuna ajal sünnipäevi. Teisel korrusel lükati lauad kokku ja ja kaeti valge linaga ja uhkete lauanõudega, mis ilmselt juba seal nõukaaegsest jäänud. Ilmselt oli see vanade traditsioonide jätkamine. Minu töökohas küll töö juures kunagi sünnipäevi ei peetud. Ei osakonnas ega valitsuses, kus hiljem töötasin. Laual oli alati kaks suurt klaaskannu. Ühes kollane, vist abrikoosi mahl, teises samasugune, ainult pooleks valge viinaga. Simm ei puudunud kunagi lauast. Saksatõnn ei puudutanud kunagi viinaga kannu. Kõik teadsid, et ta ei joo tilkagi. Minuga ühes kabinetis töötasid proksist tulnud Siim Kirsipuu ja õrnema soo esindajate hulgast raamatupidaja. Tema istus minuga ühes lauas vastamisi. Kaks lauda olid akna all kokku lükatud. Nii olid prefektuuri naiste sosinad mulle alati teada.
|