![]() Kas ajalugu kordubki farsina?
Major
2014-11-20 12:23:28
Kogu lugupidamise juures soovin soomlastele tänapäevaks sirgemat selga. Just sirgeselgne vastuhakk kindlustas soomlastele iseseisvuse. Eesti aga vastupidiselt kukkus oma koogutamisega auku, kus sai vireleda 50 aastat.
Ja Maidani sündmused provotseeris Putinimeelne Janukovich. Mitte Eesti ega USA(see on samasugune umbluu nagu valgetes sukkpükstes Balti naissnaiprid). Sellega, et lätlased, poolakad ning leedukad meiega võrreldes kuidagi teisiti käituvad, ma nõus ei ole. Kõik need riigid on tänase Venemaa armastuse taustal otsustanud oma kaitsevõimet tõsta. Retoorikas on Poola ja Leedu pigem karmimad, kui Eesti. Euroopa ees pole samuti vaja koogutada. Vaid kokkuleppeid täita. Kui mingi kokkulepe ei meeldi, siis üritada seda viisakalt muuta.
Eva
2014-11-20 12:23:32
Too eespool Eva on teine Eva. Mina tulin alles koju.Aga ega talle vastu vaielda ei saal.Ma arvan et sõda ikkagi ei tule. Venemaa ei taha sõda. Kas te ei näe, kuidas ta kõik maailma provokatsioonid alla neelab. Mõni teine oleks neile kõigile ammu selliste asjade eest kallale läinud.Ja ehk saavad jänkid oma tapariistad kuhugi mujale sokutada.Kogu sõrrborr ongi ju sõjardite huvides, pankade ka. Yllatavalt kompetentne artikkel Reet Õunaselt. Kas ei peaks tema mitte olema nende tiritibikeste õpetajaks-koolitajaks, keda ametlike ajalehtde toimetused kubinal täis, aga mitte marju ja pulleritsu piidre?vaatasin eile näiteks postimehe veebi,no musttuhat nime ja ametikohta, ei tea mida nad seal kõik teevad? Yks kontrollib teist, teine kolmandat,et see teine-kolmas ikka valest milligrammi võrragi kõrvale ei pöörduks? ja keegi neid nõmedaid lehti enam suurt ei osta.
Kui palju lolle kommentaare
2014-11-20 12:28:36
Kõiki ei viitsigi lugeda. Kas tõesti olete nii pimedad?
Ukraina õnnetus on juudi oligarhid. Nemad vajavad sõda, et oma positsiooni kindlustada. Donetski venkud on selle vastu. Ja muudkui madistavad, sest neid tulistatakse Kiievi käsul rakettidega. Kellel on siis õigus?
n.75
2014-11-20 13:53:01
Hr.Major vaidleksin Teile vastu,50 aastat pole mina küll "virelenud".Pidid "kõva"parteilane olema,et läänepoole lasti.Selle-eest mina "väiketegelane" sõitsin NSVL läbi.Nüüd on vabadus käes ei saa ma venemaale ega kapmaadesse.62aastat tööd tehtud ja ootan uut "elame kommunismis".Täitsa huvitav,Major küll ei virelenud.Vanasti tulid käsud Moskvast venetähtedega,nüüd tuleb käsud Brüsselist saksatähtedega,on mingit vahet?
Laine
2014-11-20 15:07:33
Ja mõlemal juhul on meil edasi OKUPATSIOON.Endine laskis ikka inimestel elada,praegune hävitab oma inimesi.
Major
2014-11-20 15:24:00
Lgp. n.75.
Olen nõus, et pensionäri elu tänapäeva Eestis pole meelakkumine. Veel keerulisem on üksikvanematel jne. Kui siin kuskil keegi kirjutas, et pole mõtet enam Vene aega kiruda meie tänaste vajakajäämiste osas. Siis mina arvan, et kui Eesti oleks saanud need 50 aastat normaalselt areneda, siis oleks ka meie tänane elu võrreldav Soome ja Rootsiga. Kindlasti saaks ka tänast riigijuhtimist parandada, alati saab paremini. Ses mõttes oleks igasugune konstruktiivne kriitika valitsuse ja Riigikogu aadressil ju teretulnud. Ma pole ka paljude tänaste arengutega rahul. Võiks tegeleda valimisseadusega(et vähendada lõhet poliitikute ja rahva vahel), lõpuks lõpetada haldusreform(et muuta riik effektiivseks), seada mõni kaugem eesmärk(et riigi toimimisel oleks ka mingi sisu), jõuda ühikondlikule kokkuleppele jne. jne. Et Laine ei peaks mind mingiks tulnukaks 5 rikkama riigi asunike hulgast. Et kaoks selline sapipritsimine kommentaariumides. Ma olen kah enamuse laiast NLiidust läbi sõitnud. Nüüd uuemal ajal ka õnneks mujal maailmas käinud. Kuid alati on hea koju tagasi tulla. Nagu NLiidust, nii ka mujalt maailmast. Tänane riigikord annab lihtsalt rohkem instrumente sulle kätte, saad olla rohkem ise oma õnne sepp. Ja jällegi mõistan sind n.75 - 75 -aastaselt enam väga palju ei sepista. Ja sellest on pagana kahju. Nii et oleksin nõus ka maksude reformimisega, et riigitulu õiglasemalt ümber jaotada. Kuid tuleb ka aru saada, et riigirahakott on täpselt nii paks kui ta hetkel on. Ei saa kulutada rohkem, kui sisse tuleb.
kriibu
2014-11-20 17:13:47
Tähelepanuväärne on see, et praeguses külmas meediasõjas panustab Venemaa USA-le vastandumises ja USA süüdistamises absoluutselt kõiges, mis natukenegi halb tundub JA sama teeb ka meie keskerakondlik ajupesukontor.
Demagoogia on samuti kaugele näha: Kui aastaid tagasi käskisid laiema silmaringiga inimesed keskidel OMA PEAGA mõelda, siis praegu on see "oma peaga" keskide üks peamistest "argumentidest". (Demagoogia üks põhiline võte, muide.) Mulle tundub, et Keskerakonna aju/tagatuba on kuskile ajastusse kinni jäänud ja püüab ikka veel vana head agitbrigaadi näidata. Ja, kahjuks, leidub rumalaid inimesi, kes selle tsirkusega kaasa lähevad. Muide: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/reformierakond-umbusaldab-savisaart-punalipu-sumboolika-kasutamise-parast?id=70196851
Laine
2014-11-20 18:03:26
to Majorile.Kui mina olen teile sappi pritsinud siis vabandan,sest hea on kui midagi saab ära lahendatuks.Ka minul on hea oma kodus olla.Olen ka ju kirjutanud kes olen ja kus elan.Aga mina olen ka üleni sappi täis pritsitud.Mind on kõigeks kokku sõimatud,võimatult valedega sildistatud.Aga selles 50 aastas olen ma eriarvamusel. Minu isa oli enne 1940 aastat talus sulane ja ema teenija.Traktoritest oli mõnel külal ainult raudratastega traktor NATI.Kõik tööd tehti hobustega.Kodutehnikat ei olnud mingisugust. Nüüd teie arvate et 1940 (ütleme nii) edasi 50 aasta jooksul kui oleksime ilma okupatsioonita elanud oleksime omavõimetega palju kaugemal olnud.50 aastaga ei oleks me tehniliselt küll nii väga kõrgele jõudnud. Aga okupatsiooniaeg tõi ka meile ühtteist. Tulid järjest paremad traktorid,põllutööriistad,kodutehnika jne. Meil oli riidevabrik,jalatsivabrik,olid igasugused vabrikud ja tehased.Väga palju tootsime ise,elu juba arenes.Oli raudtee,mis viis Tallinnast Minskini. Siis tuli vabadus. Tasapisi hakkas kaduma kõik. Kuhu see jäi? Kui meile oleks kõik alles jäänud oleksime endale palju head suutnud teha.Aga kõik meie elu katkestati. Ja nüüd pean küsima - MIDA OLEME SELLE 23 AASTA JOOKSUL ISE TOOTNUD. Kõik on sisse toodud arenenud maadest.Me alles hakkasime arenema selle 50 aasta jooksul, aga näitame nüüd võõrastele tootjatele kui arenenud me oleme.Üldiselt olime arenematud juba ammusest ajast ja teistest riikidest mahajäänum kui selle 50 a jooksul.Ei ole vaja ennast petta ja tuua arenematuse põhjuseks seda 50 aastat. Kui arenenud me selle 23 aastaga siis oleme.Lihtsalt toome võõrast toodetut sisse mis on kallis ja igaüheni ei jõuagi.
kriibu
2014-11-20 18:37:59
Laine, PALUN ära aja nii rumalat juttu.
Vii ennast kurssi Eesti majanduseluga ja siis küsi uuesti, mida me toodame. Muide, põllumajandustoodangu puhul on nt piima tootmine 1 lehma kohta praegu selline, et sinu armsal "nõuka ajal" (õigete sõnadega okupatsiooni ajal) ei saanud Leida Peips ka selliste numbriteni.
2014-11-20 19:46:24
Laine hakkab jälle poola sibulast siin midagi rääkima. Ma ei tea Laineke, miks su lasnamäe LIPO poes eesti tooteid ei müüda- mine küsi Edgari käest. Teistes poodides on meie oma toodangut kuhjaga- k.a. sibulat- sa ei pea Laine sööma Poola sibulat- näed isegi kui lolliks ta sind teeb.
ensv
2014-11-20 20:24:35
Laine- kas oled vaadanud komöödia seriaali ENSV- väga tõetruult muide tehtud. Lustakas sari, paljud asjad tulevad meelde mis ammu ununenud.
Muideks seal see miilitsa pojakese ema on täpne koopia sinust- vaata kindlasti seda järgmine kord- sa tunned ennast seal raudselt ära !
aastapäev
2014-11-20 21:57:33
1922. aasta 20. novembril algas Münchenis kohtumine NSDAP-i juhi Hitleri ja USA sõjaväeatašee abi kapten Truman Smithi vahel.
22. novembri ühismemorandumisse pandi kirja, et USA-d ja NSDAP-i seob ühine võitlus bolševismi vastu. Leiti, et maailma ajaloo seisukohast lähtuvalt oleks parem, kui otsustav võitlus Lääne tsivilisatsiooni ja bolševismi vahel toimuks Euroopas, mitte aga Ameerika pinnal. Jõuti ühisele seisukohale, et parlamentarism tuleb Saksamaal likvideerida, sest see ei suuda bolševismile vastu seista. Hitlerile mõistagi ei öeldud, et samaaegselt toetatakse ka Nõukogude režiimi... II maailmasõda oli hea finantsprojekt, mis aitas USA-l ka majanduskriisist väljuda. Aastal 1929 otsustati lõplikult, et hakatakse Hitlerit toetama ja 1933. aasta 30. jaanuaril sai Wall Street oma mehe Saksamaa etteotsa. Sama aasta 3. veebruaril kohtus Hitler sõjaväe esindajatega ja teatas, et hakake valmistuma sõjaks idas." http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/ http://en.wikipedia.org/wiki/5th_SS_Panzer_Division_Wiking 1940. aasta 20. novembril loodi 5. SS-Panzer-Division „Wiking“, kuhu kuulusid ka Hollandi, Belgia ja Skandinaaviamaade vabatahtlikud. Hiljem ka eestlastest koosnenud pataljon "Narwa".
rahutuvi
2014-11-20 22:22:34
http://ekspress.delfi.ee/news/vanakuld/usa-verised-kaed-vallutussojad-karistusaktsioonid-ja-terror.d?id=27691445
USA vallutussõjad. http://politikus.ru/video/15492-istoriya-vtorzheniy-ssha.html http://rusprav.org/vek-amerikanskogo-terrorizma-9701/ http://witrina.ru/node/246#comment-970
kriibu
2014-11-21 12:45:56
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/sonasoda-jatkub-grybauskaite-suudistas-venemaad-argpuksluses?id=70201713
------------------------- Raudne Leedi nr.2
paul
2014-11-21 17:56:34
ensvle
Vaat kust on pärit sinu tarkused!No kui sa nii alaarenenud inimeste tehtud saateid vaatad , siis pole ka sinult midagi muud oodata.
AGR
2014-11-21 18:03:34
Lugupeetud Laine lubage täpsustan Teie kommentaari --Enne 1940 aastat ei olnud Eestis mitte vene raudratastega "Natid" vaid Ameerikast pärit raudratastega "Fortsonid" ,üks selline töötas ka minu vanaisa talus . Seega mina ise olen juba kolmanda põlve "KULAK" kellel siiski õnnestus Nõukogude NKVD ja kohalike nuhkide teadmata lõpetada kõrgkool EPA ja omandada agronoomi haridus.
Laine
2014-11-22 10:39:19
to AGR. Oli veel üks raudratastega DEERING,veel oli FERGUSSON. Lihtsalt ma ei saanud nii pikalt kõigest kirjutada.Ja kulakuks ma arvan et ma küll kedagi nimetanud ei ole kui sa mind mõtled.
to paul
2014-11-22 10:49:50
loomulikult peaks iga inimene päevad otsa vaatama saateid kus keegi kisaks ja möirgaks kui sitt elu meil on, kui nilbe USA on- kus iga põõsa taga on meil vaenlased jne jne.
Päevakiireks oleks kääriega Edgar kes mõne telliskivi paneku avamist tähistab . Haige kesik- miks sa nii alaarenenud oled ? PS! Mul polest sittagi sinust kahju kui sa oma sapi sisse ise ära lämbuks.
puhh
2014-11-22 13:50:45
kriribu ää aja nii lolli juttu...
Õppur
2014-11-22 14:16:30
Kõik korrataklse niikaua kuni loll õppust võtab.
|