![]() Sotsiaalärimees Pevkuri miljoniga pärjatud tähelend
Rasmus Vool
2009-03-08 20:19:26
küsin seda kui Tallinna elanik ja sellepärast seda siin, et see on Keskerakonna häälekandja ja sinu käest sellepärast, et oled koos osutajaga hästi kursis kekerakonna tegemistega ja eriti teiste erakondade tegemistega.
Võid ka kirjutada, mis on teinud ja jäänud teistel erakondadel tegemata kes on Tallinna volikogus. Kuidas nemad on täitnud oma lubadusi. Ütlen veelkord, et seda tahavad teada pea kõik tallinlased. Ootame ausaid vastuseid.
Kirjandusklassikast
2009-03-08 21:25:01
_aga vahe on selles, et teised erakonnad täidavad oma lubadused 35% kuni 40% ulatuses, aga Keskerakond täidab oma lubadused 85% kuni 90% ulatuses.-
"Ennast kiidetakse täpselt sellises mahus kui palju mõistusest puudu jääb."
ARVAJA
2009-03-08 21:31:38
To Rasmus Vool 2009-03-08 19:59:26
"arvaja! too näited, mida on keskerakond Tallinnas oma lubadustest täitnud või täitmas ja mida ta ei suuda täita. Tahaks väga teada ja mitte minsa üksi." Soovid näiteid? Aga palun. Keskerakond lubas tõsta pensione, Keskerakond lubas astmelist tulumaksu, Keskerakond lubas (Siiri Oviiri isikus) raudtee tagasi osta kasvõi tordi hinnaga, Eesti päästis näljahädast (mitte segi ajada näljasurmaga) Edgar Savisaar, sellega, et kuna EKP (Eesti Kommunistlik Partei) kõrged ülemused ei olnud nõus andma rahvale leiva peale võid, kuna nende väitel 'Me ei saa anda rahvale leiva peale võid, kuna ladudes pole võid.' Aga rahvas teadis just vastupidist, nimelt seda, et Keila ja Saue võiladudesse tuuakse ülepäeviti võid. Kui siis härra Edgar Savisaar sõitis ühel päeval paari mehega ja turvamehega veoautoga Keila ja Saue võiladudesse, siis oli ühes "kinnises" laohoones kogu ruumi ulatuses maast laeni laohoone võid täis. /.../ Nüüd räägin lubadusest mille Keskerakond on täitnud. Keskerakond lubas tõsta pensione 3006 kroonini, aga oli võimalus tõsta pensioneid rohkem Keskerakond tõstis pensioneid 3106 kroonini. Keskerakond lubas (Siiri Oviiri isikus) raudtee tagasi osta kasvõi tordi hinnaga ja Keskerakond ostis raudtee tagasi tordi hinnaga, aga raudtee osteti tagasi. Eesti päästis näljahädast (mitte segi ajada näljasurmaga) Edgar Savisaar, sellega, et kuna EKP (Eesti Kommunistlik Partei) kõrged ülemused ei olnud nõus andma rahvale leiva peale võid, kuna nende väitel 'Me ei saa anda rahvale leiva peale võid, kuna ladudes pole võid.' Aga rahvas teadis just vastupidist, nimelt seda, et Keila ja Saue võiladudesse tuuakse ülepäeviti võid. Kui siis härra Edgar Savisaar sõitis ühel päeval paari mehega ja turvamehega veoautoga Keila ja Saue võiladudesse, siis oli ühes "kinnises" laohoones kogu ruumi ulatuses maast laeni laohoone võid täis. Seda filmiti ja see läks kohe ka samal õhtul AK-sse. /.../ Kohe kehtestas ka Edgar Savisaar või, piima ja leiva talongid, mis said üsna ruttu rahvasuus nimetuse "Savisaare laudlina." Kui mõned erakonnad (ei hakka eraldi nimesid välja tooma) tahtsid raudtee maha müüa, siis oli Keskerakond selle vastu ja Keskerakond lubas eesti raudtee (Eestis oleva raudtee), mitte samanimelise raudtee firma, tagasi osta kasvõi tordi hinnaga ja Keskerakond ostis raudtee tordi hinnaga tagasi. Nüüd sellest, millega Keskerakond pole toime tulnud. (1) Astmelist tulumaksu pole. (2) Presidenti otse valida ei saa. (3) Riigikogu liiget kohtu alla anda ei saa.
Rasmus Vool
2009-03-08 23:00:22
mul on kõrgem majanduslik haridus, aga sellest jutust mida kirjutas arvaja 21:31:38 ma küll midagi aru ei saa, mida ikka lubas Keskerakond tallinlastele kui nad said linnavõimu omale. Mida nad on oma lubadustest täitnud linna rahva ees ja mis on jäänud siiani veel tegemata. varsti tulevad uued omavalitsuste valimised, selleks ajaks peaks olema lubadused täidetud. Sellest mis sa arvaja kirjutasid ei saa keegi aru ja ühte ja sama pole mõtet korrutada viis korda. Kui sa oled aru saanud, et Keskerakond andis niisamasugused segased lubadused kui sina vastasid, siis see on lihtsalt TALLINLASTELE HÄMAMINE JA LOLLIDE LUBADUSTE ANDMINE, mida ma muidugi ei usu.
Kas teised siin kommentaaride lugejad saite aru ,mida ARVAJA öelda tahtis tallinlastele?
Breznevi ajastu järg
2009-03-09 01:25:28
keskjerakond tõstis savisaare ja tema junkrite palka ja linnakodanike maamaksu.
Tehtud. Ja vee hind on kontrolli all.
Saatan
2009-03-09 09:40:09
to Rasmus Vool 2009-03-08 23:00:22
Ära muretse ei ole Sinu haritusel häda miskit. Keskerakondlase demagoogiast saab vaid tema ise aru - teistele on see hiina keel!
mulle tundub
2009-03-09 10:48:37
Mulle tundub, et paljud siinkommijad ajavad raha ja tarkuse segi. Teadke, et kui teil (loe teie vanematel) on palju raha, siis see ei tähenda, et teil oleks palju tarkust. Te vaatate asjadele läbi rahaprillide ja nii tunduvadki teised lollid.
Saatan
2009-03-09 11:11:48
mulle tundub 2009-03-09 10:48:37
Mulle tundub, et paljud siinkommijad ajavad raha ja tarkuse segi. Teadke, et kui teil (loe teie vanematel) on palju raha, siis see ei tähenda, et teil oleks palju tarkust. Te vaatate asjadele läbi rahaprillide ja nii tunduvadki teised lollid. Mulle tundub, et Sina ajad asjad sassi. Esiteks, mis asi on palju? Mis mõõtühik see on? Minul ja minu vanematel ei ole, kas peaksin siis kah loll kesiklik vingur olema ja mõistuse minetama? Rikkaks saab saada vaid inimene, kes omab mõistust. Loll, laisk ja lohakas jääb alati vaeseks - isegi siis kui ta loteriiga võdab suudab ta reeglina selle jälle ruttu ää laristada ning on jälle vaene. Raha ja Tarkus ei ole muidugi sünonüümid, paraku reeglina käivad käsikäes.
Paul Kamm
2009-03-09 15:00:23
arvaja! arvad et siin igasugust jura ajad ja oledki tark mees, aga ei! Sinu vastuses on näha, et sul ei ole rohkem kooliharidust, kui 6 klassi ja poliitiliselt ei anna isegi mõõtu välja kui vaadata kooli 5 klassi teadmisi. Kirjutada sa ikka oskad, aga mõtlemist, arutölemist ja arusaamist pead veel tublisti täiendama. Teed siintõsiselt häbi Keskerakonnale, ma ei tea kuidas Keskerakonna esimees ja peasekretär sellele vaatavad. aga minul on häbi sinu pärast arvaja. Võibolla sul ongi pandus omale sellepärast selline nimi, et sa kogu aeg arvad, aga midagi konkreetset ei tea ja ei oska. Osutaja osutab kogu aeg õhku ja sina arvad ainult.
osutaja
2009-03-09 15:07:42
to Edgar 2009-03-06 14:58:40
//mis teha kui sul on meeles ainult Ansip ja ei midagi muud// Teda ei lasta unustada. Teda pakutakse meedias 24 tundi ööpäevas. to Edgar 2009-03-06 18:04:02 //puuks// Sa toodad krooniliselt kõhutuult. Mine arsti juurde.
osutaja
2009-03-09 15:08:35
to Rasmus Vool 2009-03-08 15:26:54
//osutaja ... küll näete ikka haledada välja ja soovitan lugeda läbi oma arvamus 17:55:25// ??? //lugesin läbi viimased kõikide erakondade ajalehed ja ei leidnud üheski niisugust vaenu vihkamist t Eesti rahva vastu kui Keskerakonna lehes // Eesti rahva ? Palun konkreetset viidet. to Rasmus Vool 2009-03-08 23:00:22 //mul on kõrgem majanduslik haridus// Kui majanduslikult kõrgharitud on sinusugused, siis pole midagi imestada, et Eesti majandus on ära kidunenud.
osutaja
2009-03-09 15:17:32
to Paul Kamm 2009-03-09 15:00:23
//Osutaja osutab kogu aeg õhku // Sa teed siin jura ajamisega häbi ansip@lastele.
osutajale
2009-03-09 15:28:52
_Kui majanduslikult kõrgharitud on sinusugused, siis pole midagi imestada, et Eesti majandus on ära kidunenud._
Oledki, hädine, selles majanduses nälga jäänud. Ootad aina, et keegi leivapalukese poetaks ja muudkui halised ja halised ja halised.
Saatan
2009-03-09 15:29:55
Mis viidet Sa tahad, kui sünnipäevaõnnitlus välja jätta, siis on kogu KN vihkamise ja vaenu õhutamine, lisaks kõigi ja kõige halvustamine, kes ei kuulu puna-kesiklikku ühtsesse perre. Kas said selge vihje. Loe leht läbi, saad teada.
osutaja
2009-03-09 16:00:42
to Saatan;
Too KONKREETNE viide. Teadjamad räägivad, et võimurite sõbrameedia halvustab KEd ja õhutab viha&vaenu KE vastu. Kommenteerima lähetatud ka.
osutaja
2009-03-09 16:07:03
to 2009-03-09 15:28:52
//muudkui halised ja halised ja halised// Riigivalitsuse jüngrid halisevad, et valitsusel on raske&raske&raske, aga Savisaar ei aita.
Saatan
2009-03-09 16:10:20
osutaja 2009-03-09 16:00:42
to Saatan; Too KONKREETNE viide. Teadjamad räägivad, et võimurite sõbrameedia halvustab KEd ja õhutab viha&vaenu KE vastu. Kommenteerima lähetatud ka. Esiteks ei saa ma sellest terminist aru "sõbrameedia", kui Postimeest silmas pead, siis vaatasin hommikul huvipärast mõned vanad kah läbi ja leidsin suht palju kriitikat koalitsiooni, peaministri ja RE aadressi. Savisaare aitamist ei taha küll ilmselt keegi see on ju samasugune sõber ja aitaja nagu Tambovi Hunt! Ainuke mis oleks hea tegu, kui ta oma punaste partei kinni paneks ja vaenu enam ei õhutaks.
Lemme Krimm
2009-03-09 16:30:48
Kõigile neile kellele ei meeldi KE!
KE on täitnud oma lubadusi siis, kui ta on olnud valitsuses. Kui KE on opositsioonis, siis lubadusi täita ei ole võimalik ja selleks on tehtud kõik. 2003 valimistel sai KE kõige rohkem hääli, aga vabamüürlastest parempoolsed rikkurid ei lasknud valimistulemusi välja kuulutada ja hakkasid juba teisel päeval koalitsiooni moodustama. ResPublica, kui uustulnuk pettis kõiki ära ja isegi täiemõistusega inimesed hääletasid RP poolt. Kahjuks ei võetud minu hoiatusi tõsiselt ja kuu aega hiljem, kui minu pasun hüüdis liiga kõvasti, lubati Savisaarel koalitsioon moodustada. Siis oli telgitagustes juba kõik kokku lepitud ja KE jäi opositsiooni. Sellepärast ei saadudki astmelist tulumaksu rakendada. Ansip ütles mulle isiklikult, et mitte kunagi ei tule Eestis astmelist tulumaksu.
osutaja
2009-03-09 16:34:06
to Saatan 2009-03-09 16:10:20
//oma punaste partei kinni paneks ja vaenu enam ei õhutaks// Punaste partei? Näiteks punaseid reformierakondlasi silmapaistvatel kohtadel: Andrus Ansip – Eesti peaminister Peep Aru - riigikogu liige, RE fraktsiooni aseesimees Ivi Eenmaa - riigikogu liige Sergei Ivanov - riigikogu liige Jaak Jõerüüt – Eesti suursaadik Lätis Siim Kallas - Eruroopa Komisjoni asepresident Andres Lipstok - Eesti Panga president Märt Rask – riigikohtu esimees Toomas Savi – Europarlamendi liige Andres Taimla - riigikogu eksliige Toomas Vilosius - riigikogu eksliige punaste järelkasv (komnoorus): Rein Lang - justiitsminister (Raadiokuulajad räägivad et Kuku raadio saadet, kus Lang esines, nimetas rahvasuu "Vihkamise tunniks")
Lemme Krimm
2009-03-09 16:43:04
2. osa
Kui KE suutis 2006 aastal koalitsioonis olles läbi suruda pensioni tõusu, siis see jäeti meelde. Milleks muidu organiseeriti Pronksöö.See oli planeeritud tegevus Venemaa vabamüürlastega ja süüdi jäi , nagu ikka Savisaar. Kõik ülistasid Ansipit, mõtlemata, mida see juhtum meie riigile kaasa tõi. Nüüd on , vaatamata suurtele Ansipui valedele, riik kriisis ja ega siis Ansip ei vastuta. 2007 aasta valimised läksidki Pronksöö ülistamise varjus, aru saamata mis selle taga on. Mõttetu on õpetada neid, kes ei taha õppida. Vähemalt Tallinnas on võimalik elada, aga koalitsioonile see ei meeldi, nad tahavad ka Tallinna põrgu põhja surada. Need, kes ei viitsi oma maamaksu toetusi välja võtta, need siin virisevadki. Kõige lihtsam on demagoogiat ajada ja muluiseda. Savisaar ega ka KE ei ole riigi vara maha müünud. Kui Laar lasi ohjeldamatult erastada kõik riigi varad nagu vesi, elekter, transport, koristus, tehased jne. Kas see nagu ei olegi riigi maha müümine???????? Kahjuks rahvas unustas ära teod ja lasi ennast roosadest mullidest eksitada. Iga kord, kui KE tahtis eraomandust ohjeldada, mis peaks olema riigi vara, iga kord ta on valitsusest kõrvale lükatud. See on rahva demagoogiline petmine, täpselt nii nagu nõukaajal. |