![]() Sotsiaalärimees Pevkuri miljoniga pärjatud tähelend
Huumoriajalehele
2009-03-06 10:44:52
_to milles asi? ja fakt 2009-03-06 01:03:30 _
Ma loen lehepealises "Rahva Poliitikaleht". On sul infot, kelle käest peab loatähe hankima, et siin arvamust avaldada? Tallinna linnavalitsusest ilmselt, aga mis toast seda saab? Linnapea toast?
osutaja
2009-03-06 12:19:24
to Huumoriajalehele 2009-03-06 10:44:52
//On sul infot, kelle käest peab loatähe hankima, et siin arvamust avaldada?// Mitmesajanimeliselt. Sina, mitmesajanimeline, kamandad ju siin suud pidama jms.
osutaja
2009-03-06 12:20:07
to !!!! 2009-03-05 22:27:34
// muulased polegi enam Keskerakonna ja linna valitsusega rahul, sest nad näevad, et selle erakonna lubadusi ei täideta, näiteks elektri hind hoopis tõusis hilja aegu// ELEKTRI HIND on Ansipi valitsuse valitsusalas !!!
osutaja
2009-03-06 12:28:26
to Tahaks teada 2009-03-05 23:26:28
//Siin osutaja ei saa aru, et olukord Eesti majanuses sõltub suurelt maailma majanduse langusest ja süüdistavad praegust valitsust, kellest see ei sõltu// Ansipi valitsuse ametisseastumisest saadik (aprillist 2007) olen mina kuulnud&lugenud valitsuse jüngrite vingumist, et Ansipi valitsuse (RE & IRL & SD) hädisuses on süüdi rahvusvaheline imperialism (maailmamajandus). Ansipi valitsuse jüngrite arvates ei olene Ansipi valitsusest mitte miski. Aga millise tegevuse eest valitsuse liikmed (& nendele alluvad sajad ametnikud ministeeriumeis) maksumaksjate ühisrahakotist kõrget palka võtavad !? Aga käesolev artikkel pajatab ju millestki muust - sotsiaalärimehest.
Edgar
2009-03-06 14:58:40
osutajale - puuuks! Oled ikka võõras elust, mis teha kui sul on meeles ainult Ansip ja ei midagi muud. Puuuks sulle kallis seltsimees - puuks! Ei poolta ma 100% praegust valitsust, aga kekskerakond on veel tükk maad taha poole jäänud ja tänu siin Kresknädals kommeteerivale osutajale - puuuuuuks!
madallendur and-rus
2009-03-06 15:36:59
Praegune valitsusliit on nagu luik, haug ja vähk - ei mingit plaani, koordineerimist ega tsirkuleerimist!
Palgatõusud kas otse või ringiga - kogu moos. (reformarist sotsiaalminister kõlab nagu anekdoot, kus ühele kruusile läks vesi kõrva ja teine toetas ka ansipit . . .)
´igavleja
2009-03-06 17:30:13
Kui see on kõik õige kus on vastavate uurimisorganite silmad
Edgar
2009-03-06 18:04:02
osutaja-puuks. Miks sa küsimustele vastates räägid milleski muust. Kuule - puuks osutaja! Kui sul puuksul ei ole midagi vastata siis ära puuksuta palju, saastad õhu ära ja pärast ei näegi mis ümberringi toimub. Õnneks ei kuulu kusagile erakonda ja mul on kõrvalt hea vaadata, kui osutaja taolised puuksutajad kemplevad siin, isegi täpselt teadmata mida välja suust ja tagant laseb. Osutaja - puuks, ole nii hea ja räägi küsijatele asjast ja ära puuksuta. kahju, et oled teinud tugeva erakonna peale väga halba reklaami. Kahju sinust osutaja - puuks!
Kummitus
2009-03-06 19:22:47
osutaja-tuhandeklipiline, polegi reede õhtuks oma supiportsu välja teenimas? Kas elekter läks ära?
eerik
2009-03-06 20:28:08
ma olen ise invaliid kas siis orja pitaja pevkur taha santit ka tööle panna sunnib töötut tööle et oma tasku tuleks rohkem raha mina arvan et riigi töötajad peaks eeskujuks olema meie kotanikele aga mis ees kuju ta on siis meile pigem aus riigi riisuja ja meie siis veel võitleme kuritegevuse eest kui riigis seisavad siuksed eeskujut nagu ansip kogu varga pund
ORAVAD NÄRIVAD KÄBIJUPPI
2009-03-06 23:50:46
sest sotsiaalminister Perekur viis kõik pähklid oma pessa Veski-
möldrisse. Selle pesa ehitas Hanno transiidiärimees Maksim Liksuto- vilt saadud 1,5 miljoni krooni pisti- se ning koos Tsahknaga tehtud ravimiärist saadud miljonite kroo- nide eest. Miks ei uuri kapo ja prokuratuur Hanno Pevkuri kuritegusid? Miks uuritakse ainult keskerakond- lasi, kellele esitatakse pidevalt "korruptsiooni kahtlustusi" ?
Äri Tõnismäe apteegiga
2009-03-07 00:02:59
Rahvas teab kuidas Hanno Pevkur
koos Tsahknaga lõi Tõnismäe ap- teegist välja rentnikud, sest need ei nõustunud neile nii palju pistist maksma, kui Pevkur ja Tsahkna nõudsid. Tõnismäe apteegist väl- jaaetud apteekrid kolisid Nõmmele. Kohe andsid Pevkur ja Tsahkna Tõnismäe apteegi uutele rentnike- le. Kui palju uued rentnikud Pev- kurile ja Tsahknale maksid, ei ole teada. Aga Pevkuri ja Tsahkna sigaduste kohta Tõnismäe apteegiga on pal- ju tunnistajaid.
Täpsustus
2009-03-07 11:43:13
Tõnismäe apteegiga koos Pevkuri-
ga suli teinud Tsahkna ei ole see Tsahkna, kes hästi laulab, vaid tema vend.
ARVAJA
2009-03-07 17:55:25
Oooo! To Milles asi ? 2009-03-05 08:55:15
"Loen ajalehte "Kesknädal" ja mul on tunne, et see ei olegi Keskerakonna ajaleht vaid mingi kollane leht, mis ülistab ühte erakonda ja materdab teisi, eriti valitsuses olevaid erakondi. Minu arvates peaks Kesknädal keskenduma oma erakonna probleemidele, mida ei ole erakonnal vähe. Kuidas "Kesknädala" toimetus-toimkond lubab selliseid kollaseid kirjutisi ülistada oma erakonna lehel, see on väga imelik lähenemine. Milles asi? Mis on selle mõte? Minu arust võiksid olla sellised artiklid teiste erakondade lehes, tuleks teha kaastööd nende erakondade lehtedele, missugusest erakonnast käib jutt. Samuti kajastab erakonna leht liiga palju Tallinna linna probleeme, milleks peaks tegelikult olema Tallinnas ilmuvad linna lehed. Kui sa ei teanud seda veel, siis on "Kesknädal" ühiskonna valupunktidele ja -kriisidele osutav ajaleht, mis räägib asjadest nii, nagu need on. Samuti ei ole "Kesknädalas" tsensuuri. Avaldatakse kõiki artikleid/arvamuslugusid, mis ei ole vastuolus Eesti vabariigi Põhiseadusega, lihtsamalt öeldes -"Kesknädal" avaldab artikleid/arvamuslugusid, mis ei ole laimavad, mis ei ole vaenuõhutavad, mis ei ole süüdistavad (väljaarvatud muidugi juhul, kui süüdistused on tõestatud või tõendatud). To fakt 2009-03-05 10:29:01 "Peatoimetaja Urmi Reinde! Soovitav vaadata, mis toimub teil siin lehekülgedele ja osutada tähelepanu kommentaaridele, mis õhutavad vaenu, Eesti vabariigi, presidendi, riigikogu, valitsuse ja Eesti rahva vastu. Vaadake üle artiklid ja kommentaarid, mis kirjutavad vaenu teiste erakondade poliitikute ja erakondade vastu. See on Keskerakonna ajaleht, aga mitte kollane ajakirjandus. Ajaleht peaks valgustama keskerakonna tegemisi ja valukohti, mitte süvenema teiste erakondade sõimlemisele. See oleks õige sel juhul, kui omas erakonnas oleks kõik korras." Valupuntidele ja kriisidele osutamine ei ole laimamine, kui President või Riigikogu teeb midagi valesti, siis sellest ka räägitakse ja see ei ole Presidendi või Riigikogu laimamine, ega ammugi mitte rahvusvahelisele vaenule üleskutsuv, see on probleemidele osutamine. Ei tasu asju pea peale keerata!
Edgar
2009-03-08 14:38:41
eerik! Minu 85 aastane ema oskab ka paremini eesti keelt kirjutada kui sina. Sa pole mingi pensonär, vaid kellele ei meeldi Eesti Vabariik ja eestlased!!!!!!!
Edgar
2009-03-08 14:41:58
eerik! Minu 85 aastane ema oskab ka paremini eesti keelt kirjutada kui sina. Sa pole mingi pensonär, vaid kellele ei meeldi Eesti Vabariik ja eestlased!!!!!!!
Rasmus Vool
2009-03-08 15:26:54
arvaja, osutaja ... küll näete ikka haledada välja ja soovitan lugeda läbi oma arvamus 17:55:25 ja sa näed, et teie haletate kommentaarid näevad just välja sellised, kus laimatakse presidenti, riigikogu, valitsust, teisi kommenteerijaid, kes ei ole teiega ja keskerakonnaga ühel meelel. Ma ei ole samuti paljudes asjades ühel nõusl praguse valitsusega, ei ole ka nõus Keskerakonnaga, aga ma ei hakka süüdistama erakondi selles, sest saan juba ammu aru, et lubadusi mis nad annavad enne valimisi nii kui nii nad ei täida ja poliitikutele ei ole pahatihti Eesti rahva huvid, vaid on oluline oma rahakott ja heaolu. Väga hästi ja huvitabalt rääkis hiljaaegu teleris Jüri Mõis. Sealt oleks olnud palju õppida praegu tegutsevatel poliitikutel, samuti siin osutajal, arvajal ... Arvata ja osutada võib küll, aga mitte huupi lahmida, nagu neil seltsimeestel kombeks. Kesknädal on Keskerakonna ajaleht, seda ei ole vaja valetada arvaja poolt. Leht peaks rohkem kirjutama oma erakonna probleemidest ka esimesel küljel. lugesin läbi viimased kõikide erakondade ajalehed ja ei leidnud üheski niisugust vaenu vihkamist teiste erakondade ja Eesti rahva vastu kui Keskerakonna lehes. Mul oli vaölus seda kõike lugeda, kuidas mõned inimesed erakondades vihkavad teisi inimesi, see on hirmus.
2009-03-08 18:29:02
Kas kunagi on uuritud nende kuritegusid, kes on võimul? sti demokraatia on karistamatult ja vabalt varastada, valetada ja tappa.
Sundüürnikele on kompensatsioon maksmata, aga mitte kunagi nad sellest ei pääse. Väliseestlastel soovitan lugeda Raportit 2004, kus Marika K. Arendi von Wolsky-majandusmagister avalikustab Laari Omandireformi olemuse. S
ARVAJA
2009-03-08 19:26:02
/"Ma ei ole samuti paljudes asjades ühel nõusl praguse valitsusega, ei ole ka nõus Keskerakonnaga, aga ma ei hakka süüdistama erakondi selles, sest saan juba ammu aru, et lubadusi mis nad annavad enne valimisi nii kui nii nad ei täida ja poliitikutele ei ole pahatihti Eesti rahva huvid, vaid on oluline oma rahakott ja heaolu."/
Kuidas oli minu kommentaar presidenti, riigikogu, valitsust, teisi kommenteerijaid, kes ei ole minuga ja Keskerakonnaga ühel meelel, laimav. Mis puutub aga sellesse, et erakonnad ei täida valimiste eel antud lubadusi saja protsendiliselt (100%), siis see ei olegi võimalik, tahtmatult tuleb valitsuses (koalisitsioonis) olles teha kokkuleppeid (kompromisse), aga vahe on selles, et teised erakonnad täidavad oma lubadused 35% kuni 40% ulatuses, aga Keskerakond täidab oma lubadused 85% kuni 90% ulatuses.
Rasmus Vool
2009-03-08 19:59:26
arvaja! too näited, mida on keskerakond Tallinnas oma lubadustest täitnud või täitmas ja mida ta ei suuda täita. Tahaks väga teada ja mitte minsa üksi.
|