Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Sotsiaalliberaalid plagieerivad Keskerakonda

Tervitus  2004-10-14 09:00:45
Psihhidele -kiibitsejatele, kes siin vabalt saavad endid rahuldada! Artikkel on hea ja tõene, sellepärast ärritabki!

Daimla Beeter  2004-10-14 09:26:26
Milla za jaanus marrandi meile, Reformierakonda tuled? Me asume ju Gini-koefitsiendi järgi ühel tulureal. Me ju tegelikult mõlemad põlgame vaeseid, sest vaene inimene see onju kole ja laisk. Tule meile Marrandi, Sina oled parim. Sa oled ilus, sa oled tark. Meil ei ole tülisid, sest me pole ju vaesed, rumalad :) Meil on kõik Euroopa Liidu poolt, meie jaoks on see ainutõde. Meie Reformierakonnas kunagi ei manipuleeri. Natsa ju võib, sellega Sa oled nõus. Meie, Reformierakond, mõtleme alati rahvale. Varsti näeme Jaanus, aga ära Keski omasid ka väga laksi. Varsti peame reetma kellegi jälle, siis on meil neid vaja jälle lüpsta. Lüpsta Sa ju oskad Jaanus. Sina saad Reformierakonna esilüpsjaks. Näeme, võtame napsi ja arutame!

Jaanus  2004-10-14 09:44:30
Oota Daimla Beeter veel veidi. Mul praegu hommikune lüps pooleli ja mõned lehmad udarapõletikus. Vaja neile arst kutsuda. Kui siin Järvamaal lõpetan siis kohe tulen ja annan avalduse sisse. Võtan lüpsikuga sooja värsket piima ka kaasa, et ka sina, Daimla Beeter, saaksid osa tööinimese rõõmudest. Muidu kokutad niisama ainult. Aga kui ma ükskord sinumanu jõuan, küll õpetan sindki tööd tegema. Sõnnikut sa juba oskad loopida. Ära muretse, õpetan sind ka keerulisemaid töid tegema. Kohtumiseni.

rõvert  2004-10-14 12:12:39
Minu arust see manifest oli tühi möla, oleks võinud kirjutamata jätta.

langust  2004-10-14 13:50:35
"Et sellise kriisi on põhjustanud rasked üleminekuaja reformid, süvenev majanduslik, regionaalne ja hariduslik kihistumine ning Eesti poliitika on seni suutnud pakkuda vaid osalisi lahendusi ja nii edasi – õige!" Õige??? Kas kriisi ei põhjustanud siiski mitte senise komm. eluvormi kokkuvarisemine ja reforme ei võetud ette sellest üle saamiseks? Eesti poliitika pole pakkunud piisavalt häid lahendusi tähenduses 'pole pakkunud piisavalt häid reforme', mitte tähenduses 'pole pakkunud lahendusi reformidest jagu saamiseks'.

Jaanus Marrandi  2004-10-14 23:19:27
Hea Ramon! Kõigepealt ei mäleta ma mingit peaministri õnnesoovi millest Sa kirjutad. Pisut lapsik jutt Sinu poolt, sest eks valitsuse tegutsemise käigus tuli erinevate ministritega iga päev suhelda, peaministriga sealhulgas. Manifest fikseeris poliitilised seisukohad millest me tõepoolest kinni pidasime enne ja mida peame oluliseks ka edaspidi. See on ideoloogiline põhialus. See on vajalik, et teataks avalikult meie põhiseisukohti. Ja ei ole mõtet ette heita mingeid erakondade ühinemisettepanekuid: Meil on vaba maa ettepanekute tegemiseks. Olulisemad peaks huvilistel selles suhtes olema ikka meie otsused ja seisukohad. Seni oleme otsustanud nagu näha enda täpsema avaliku positsioneerimise ja iseseisva tegevuse Riigikogus. Me pole ju kunagi öelnud, et meil on midagi vastuvõetamatut KE programmis või põhiseisukohtades. Kahjuks on just KE tegevus aga olnud selline, mis ei vasta elementaarsetelegi arusaamadele demokraatiast ja poliitiliste seisukohtade järjepidevusest. Ei hakkaks üle kordama juba nn. 27 kirjas käsitletut. Lisaksin ainult, et selliselt tegutsev erakond ei saavuta kunagi edu ja ei realiseeri mitte ühtegi seisukohta. See on praktikas praegu selgelt nähtav. Ja üsna selgelt on näha, et täitub see stsenaarium, millest me rääkisime juba poolteist aastat tagasi! Jõudu teie erakonnale samadele arusaamadele jõudmiseks.Ja veel Ramon! Kas Sulle ei tundu, et KE europarlamendi liberaalide seltskonnas vist ei ole seesama erakond, mis Eestis tegutseb? Ja veel kõikidele jugendi esindajatele ja muidu kurjadele inimestele: Mina ei ole kohe kuidagi kibestunud. Vastupidi, see rumal sõimulaviin paneb mind hoopis muhelema, eks see oma nime all kirjutamine saigi ette võetud pigem intrigeerimiseks. Mul on hoopis hea meel, et suutsin enda seisukohtadele kindlaks jääda koos kaaslastega ja ei soostunud ei enda,ega ka KE tehtud tööd lühikese valitsusperioodi ajal nullima mingite savisaarlike manipulatsioonide ajel. Kahju on ainult Teist, rõvetsevatest noorerakondlastest ja ka Ramonist, kes on lihtsalt oma aega ja noorust rikkumas savisaarlikul tühijooksul......Õelutsemiseks meenutan aga Tartu kongressi järgset Ramonit "Püssirohukeldrist" , kes kõrgendatud meeleolus lubas uut parteid asutada ja sotsidega ühineda jne. Eks me nüüd kutsugi kõiki keskerakondlasi meie manifesti idee alusel endaga ühinema. Poliitpõhimõte ikka kõigepealt! Aga püüdke ikka viisakamalt, isegi anonüümselt kirjutades.

Re: Marrandile  2004-10-15 08:52:58
Kes siin ebaviisakas on? Sinu hing ei anna ju rahu, et käid pidevalt mugisemas kui pask on see erakond. Rahune maha. ole ise positiivne ja ürita leida eesti jaoks lahendusi. Savisaare sõimanine on tõesti vinüülplaat 50-ndatest. Aga kiitus Ramonile, ajasid "noore soku" ikka päris närvi. Niipalju siis intriigitsemisest...:) P.S Õelus oled ju Sina hr Marrandi, kes valijaid pidevalt sõimab, et miks küll usute oma poliitilisi valikuid.. Tee oma parteid, aga ära peksa eilset päeva... Parimat

Re: ja veel  2004-10-15 08:55:01
kas Sven Mikser oli siis 8 pikka aastat Saviosaarlikul tühijooksul? Enne mõtle, siis ütle. Sul ikke kombeks vastupidi.

Ramon Loik  2004-10-15 13:00:32
Hea Jaanus Marrandi! Ka mina kirjutan siin kommentaariumis ainult oma nime all ja kirjutan eelkõige seetõttu, et pidasin Sinu algatust vastamise vääriliseks kirjatükiks. Kui ma üldse olen kunagi oma aega raisanud ja noorust rikkunud, siis vahepeal poolteist aastat (vist liiga naiivselt) Sinusse ja Sveni ja Peetrisse uskudes - siiralt lootes, et Teiega koos on võimalik erakonna sees midagi tarka ära teha. Sa tead ju väga hästi, et me kõik oleme poliitikas ühel või teisel moel Edgar Savisaarelt õppinud ja õpime veelgi ning mina küll ei ole tundnud, et Edgar oma nõuandjate asjalikke ettepanekuid arvesse ei võtaks. Ja õpilastel ei ole kunagi keelatud õpetajast targemaks saada - see ongi eesmärk - mis ei tähenda aga, nagu peaks seejärel õpetajat mõnitama ja valimatult hävitama hakkama. Seda nimetatakse lihtsalt ülbuseks ja kasvatamatuseks. Olgu see Edgar Savisaar milline ta on, kahtlemata oma vigadega (kellel neid poleks?!), kuid Teie puhul vaevalt et keegi poliitika ajalukku sama kõvasti oma kanna maha surub. Jaanus Marrandi! Sotsidega ühinemisest ei ole ma mitte kunagi rääkinud! Küll olen ma rääkinud sellest, et mingi osa sotsiaaldemokraatidest võiksid tugeva Keskerakonna poole vaadata. Teie, head sõbrad, aga vaatasite (ja vaatate praegugi) ilmselt rohkem Reformierakonna poole, kui vahest ehk Peeter Kreitzberg välja arvata. Mis oma erakonna loomisesse puutub, siis eks iga tõsiseltvõetav poliitik kannab paunas marssalikepikest, nagu Teiegi, ja võib-olla saabub kunagi kaugemas tulevikus ka see aeg... P.S. Ma arvan, hea Jaanus Marrandi, et Teie endiste nõunikena teame nii mina, kui ka mõned minu head sõbrad nii mõningaidki jutte ja seiku ja sündmusi, millest üleliia lobiseda ei oleks väga tark. Seega, vastupidiselt Sulle, ei hakka ma siin õelutsema ega informatsiooniga ümber käima. Sinust oleks mul suhteliselt ükskõik, aga Sa oled Sveni sõber, keda ma omakorda pean ikkagi täie tõsidusega endiseks võitluskaaslaseks. Ei ole vaja hakata ahelreaktsioone tekitama.

kiitus  2004-10-15 15:57:02
hea analüüs Loigult. Vist paistab kaugelt Brüsselist Eesti igapäevapoliitika selgemalt, kui siinsetel igapäevasebijatel.

heh  2004-10-15 19:15:42
kindlasti on loigul õigus. Asi selles, et Edgari juures heas kirjas olevatel meestel ei saagi mitte õigus olla. Edgari "dobro" on indulgents, mis laseb sisse nii vene kirikusse kui keskturule. Elagu Isa!

Stakan K.Butõlkin  2004-10-16 09:19:59
Marrandi on väga vale mees Loigiga väitlema-esiteks ei võimalda tal seda tema ebapiisav vaimne kapatsiteet,teiseks on ta varases lapsepõlves väljakujunenud kaukamees , et tal ei saagi olla põhimõtteliselt muid prioriteete kui raha,võim ja naised.Ühesõnaga-suhteliselt primitiivne isane.

Sven Mikser  2004-10-16 11:10:36
Tere Ramon, saada mulle oma meiliaadress, tahan Sulle vastata, aga mitte siin avalikul "peldikuseinal", vaid isiklikult. P.S., olen Sinus pisut pettunud, võib-olla kirjutan ka Kesknädalasse avaliku vastuse, eks näis, kas avaldatakse.

hea Sven  2004-10-16 11:49:33
Teie kamp võib igalpool suust välja ajada mida sülg suhu toob. Keskil on 100 surmapattu... Aga kujuta sa ette kui keegi Teie kampa hakkab kritiseerima, siis on see ebaeetiline, jälk ja vastik. SEST Teie pool on ju tõde!! Peaksid ehk Sinagi maha istuma ja järele mõtlema. Teeks hoopis vanade võitluskaaslastega koostööd...

Tere Sven  2004-10-16 13:18:08
Endine kolleeg Sven! Oled Sa nõus ka minu kolmele küsimusele vastama? 1. Miks Teie "punt" alustas "arveteklaarimist" vastu valimikampaaniat, kuigi seda Euroopa poliitiliste tavade järgi ei tehta? 2. Miks Te tegite arveteklaarimist meedia vahendusel, kuigi ka seda demokraatlik tava ei pea sobivaks? 3. Miks Te nullisite ära Riigikogu Keskfraktsiooni, kuigi selline käitumine on võõras demokraatlikule praktikale? DEMOKRAATLIK VÄHEMUS EI KASUTA KUNAGI TERRORISTLIKKE MEETODEID.

Sots-libereid on alles 3  2004-10-16 13:40:00
Riiklikul tasandil on SR liikmeid 3, sest: Soosaar ei mahu ühtegi erakonda, sest tema ego on suurem kui mitmel erakonnal kokku. Lepikson sobib küll igasse erakonda, kuid tema kompetents piirdub alaga karburaatori ja gaasipedaali vahel, kahjuks. Õunapuu on muutnud vaateid ja "reetnud" kolleege kasulikkusest lähtuvalt nii Rapla maavanemana, Savisaare valitsuse põllumajandusministrina kui ka hiljem, ikka korra aastas. Laanjärv oli poliitikast väsinud juba Savisaare asendusliikmena Riigikokku tulles. Tonisson peab täitma hea vanaema rolli ja see on palju kasulikum ühiskonnale kui poliitilised kombineerimised. Sven, Jaanus ja Peeter ongi vabad sotsiaal-libe-radikaalid.

FUIH, SVEN  2004-10-16 14:52:01
Sven Mikser 2004-10-16 11:10:36 Tere Ramon, saada mulle oma meiliaadress, tahan Sulle vastata, aga mitte siin avalikul "peldikuseinal", vaid isiklikult. P.S., olen Sinus pisut pettunud, võib-olla kirjutan ka Kesknädalasse avaliku vastuse, eks näis, kas avaldatakse. Aastaid kõlbas "mikseri nobedatel näppudel" iga seina kribida, nüüd siis teeskleb solvunut. Õige hõlma ei hakka keegi, ei peldikus ega parlamendis. Tänane kambakraatia tahabki koos Sinuga Parlamendist peldiku teha.

MEHED  2004-10-16 15:48:01
Mehed, tulge üle, saate jõuluks koju. Siiralt

to jaanuseke  2004-10-16 15:51:00
teil argadel lumpenitel tähendab arv ainult midagi ,yksinda olete null-niisiis meid eestlasi on miljon ja see teie 125000st pooled ......

bongo  2004-10-16 15:55:42
seda minagi-millisest rahva poliitika lehest siin juttu on .Kui eestlaseid mill,siis see 125000,millest pooled ...ja pooled lumpen ,kes vahetaks rahvuse odava vorsti nimel ykskoik milliseks

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail