![]() Rail Balticu rajamine kui totter allumine Brüsseli rumalustele
Pisut mõtlemist
2016-10-26 05:52:06
Ehitada praegune raudtee kas laiemaks või ka mõne sillaga, oleks kindlasti targem ja odavam.
Jääks ära palju pisaraid maaomanikel ja põllufirmadel. Jääb mulje,et on käimas kolmas küüditamine. Kellele see kasulik on? Eks ikka meie rahvavarastele,sest nii suurest ehitisest saab kõvasti “sidruneid“ kõrvale tassida. Muu neid ei huvita. Hea näide on endine president, kes isegi interneti sai riigi raha eest. Muust ei räägi. Häbi sellise riigi pärast!
Vaid jututasemel
2016-10-26 06:12:04
Arutatakse Tallinna Sadama ja endise transpordivoliniku Siim Kallasega Rail Baltic-u rajamisega tõstatunud küsimusi, muu hulgas ka 101 avaliku elu tegelase kirja riigikogule, kus pöördujad soovivad projekti radikaalset ümbervaatamist.
Rail Balticu projekt hõlmab kiire rahvusvahelise raudtee ehitust Tallinnast Leedu-Poola piirini. Rööpme laius on 1435 millimeetrit ehk Euroopa standard ja reisirongid sõidavad kiirusega kuni 240 kilomeetrit tunnis, samas kui kaubarongid sõidavad kiirusega kuni 120 kilomeetrit tunnis.
to Pisut mõtlemist 2016-10-26 05:52:06
2016-10-26 06:32:18
Mõtlemisvõimest oled valgusaastate kaugusel. Kui tunned Eestis häbi, siis võid oma unistuste venemaale minna, just sealtkandist on sinu olematud teadmised ja nostalgija.
Venemaa olevat ilus
2016-10-26 07:54:19
Kahjuks olen veel noor ja pole Ameerikast kaugemale pääsenud.
Aga eks lähen ka Venemaale,et saada teadmised ja nostalgija. Aitäh soovitamast!
oleme normaalsed
2016-10-26 09:33:42
Eestlane tegelt hindab aega ja osakab lugeda raha - seega kärmelt Berliini Ülemistelt võtab lennuki. Ja euroopa raudtee on tegelt juba mingi aeg Kaunases Leedus. Seega viib muudkui kaupa leedukale töötlemiseks ja Euroopa läkitamiseks. Juhul kui asi kaubas siis õige raha ja pidu on Kaunases ja juba praegu.
u
2016-10-26 10:29:32
Arulage projekt, kui paratamatus, tagab suuremad eurorahad.
mäletate
2016-10-26 11:34:27
...kuradi Parts!Ostis mingid ebamugavad"porgandid"! Kes nendega sõitma hakkab? On veel meeles?
maali maalt
2016-10-26 12:01:37
240 km/h on ju eelmise sajandi projekt. Raha hulk Eestile Brüsselist jääb samaks ja kui see ehitatakse, siis teised paremad projektid jäävad seisma. Selline tunne, et valitsus on meil ilma ajudeta, või lihtsalt keegi tahab lolli rahva najal jälle teenida.
Euroopa ja terve maailm teeb praegu raudteid postidel, kus rongide kiirus kuni 1000 km/h. Aga meie elame ikka veel muldonni ja nuia mentaliteediga. Jumal, anna mõistust eestlastele!
Ei näe Rail Balticus arukust
2016-10-26 12:53:02
See on utopistlik, fantastiline,ulmeline projekt,mitte loogiliselt kasutoov tervele Eesti elanikonnale sel viisil,ta halvab majandust maa siseselt ja nõuab liigselt kulutusi .Mis kasu on sel kiirusel,mida püütakse rõhutada.
Arvan,et tegu on globalistide ,korporatsioonide üllitisega,kes püüavad rahvaga manipuleerida.Püütakse rahvale pähe määrida mõtet,et on hea...,kuid rahva mõistus on veel olemas ja saab aru,mis on hea ja mis halb.
to maali maalt
2016-10-26 13:23:36
kas sa siis polegi veel oma tuttavatelt kuulnud, et venemaal ehitab putja, sinu lemmik, raudteid pilvedesse, kus rongide kiirus kuni 330 000 km/h/
maali maalt
2016-10-26 13:42:21
eelmisele. Muidugi teile meeldiks, et kõik me kirjutaks ja rahustaks rahvast, et ärge kartke- venelased elavad muldonnides ja sõdivad nuiadega, vaat meie eestlased lööme venelased naks ja naks maatasa. Parem ikka oleks, kui rahvas teaks, kuidas näeb välja tegelik olukord.
2016-10-26 13:52:45
saa maali "tark" metsast räägi ikka kõigile, kuidas näeb välja tegelik olukord, äkki saab lõuatäie naerda - kirjuta kohe pärisajakirjandusse ka oma arvamusi, siis kogu Eesti rahval tuju hea ses kaamoseajas
maakas
2016-10-26 15:02:26
jeesus millist debiilset juttu see maali suudab protutseerida- siin pole kahtlustki et tegemist on vaimuhaige inimesega.
Maali- LIPO poe Galina rääkis, et Putin leiutas rongi, mis pidavat valguskiirusel sõitma hakkama- sa polegi kuulnud seda või ?
vaagija
2016-10-26 16:16:33
„Omamata insenerioskusi, arvan, et targem oleks ikka see vana Tallinn–Tartu–Valga suund kasutusele võtta ja korda teha olemasolev taristu. On olemas juba sissetrambitud alusmaa ja pole vaja erilisi sundvõõrandamisi. Pole ju mõeldav, et hakkame oma pisikesest riigieelarvest ülal pidama kaht raudteed, kuigi pole seniselgi enam ammu kasumlikkust.“
Aivo Oina õeldule lisan, et kahtlemata on mõistlikum juba olemasolev sissetallatud trass korda teha kaasaegsemaks, selle asemel, et senisele Tallinn-Tapa-Jõgeva-Tartu-Elva-Valga-Riia ja Tallinn-Rapla-Pärnu trassile kaevata veel lisaks noolsirge Eestimaad lõhestav trass Tallinn-Varssavi suunal, millest eestimaalastele endile mingit tolku pole peale vuhisevate rongide nägemise ja igaaastaste tohutute kahjumlike rahasummade pealemaksmise... loogiline, et siis jääksid senised trassid veelgi rohkem hoolduseta ja unarusse ning Haapsalu-Tallinn rongi taastamise viimanegi lootus olemata... palju mõistlikum on ellu viia Tallinn-Tartu maantee kõrval ka Tallinn-Pärnu Via-Baltica neljarealise trassi ehitus, kus hakkavad varsti vurama ökonoomsed elektriautod ja ka isejuhtivad... praegune tee on lootusetult ülekoormatud ja kitsaks jäänud... peame lahti saama kilplaslikust mõtteviisist.
tõeste maalikene et sa jälle ja järjekordselt ei valeta
2016-10-26 16:26:18
Võib olla sa maali tooksid näite kasvõi üheainsagi tänasel päeval siin planeedil käigusolevast kiirraudteest, kus rongide kiiruseks on 1000 km tunnis. Nimeta üksainukenegi kiirraudtee kus opereeritakse reisjateveol säherdusel kiirusel. Selle üheainsagi nimetamine ei peaks sulle raskusi tekitama sest nagu sa ütled: Euroopa ja terve maailm pidavat neid täis olema.
Siilike(see Kalevipoja oma)
2016-10-26 16:26:18
Kui teeks eestisisese raudteevõrgu korda nagu inglismannidel,et Pärnust või Raplast ei peaks läbi Tallinna Tapale või Narva Tartu sõitma.Sqamuti Valgast Haapsallu jne.jne. Ja et maainimene saaks Tallinnas teatris käia ja jõuaks veel koju koti peale ka.Seminaridel või kõrtsis või Pöffil.Egas nii rikas ikka pole keski,et hotellis õõbida.Varssavis kord ära käia oleks tore muidugist,kui raha oleks. Kõike saaks toimetada NENDE RAHADE EEST,MIS MEIL ENDIL,IGAÜHEL MEIST OMA TASKUST,TULEKS KINNI MAKSTA RAYL BALTICU TEKITAMISE KORRAL OMAOSALUSENA.Ja palju muudki head,näit.arstiabi ja vanaduspensionite turgutamine tõhusalt.
Veel suurem kaks Eestit
2016-10-26 18:23:59
Poolitades Eesti, saamegi kaks väga erinevat „maaala“.
Vasakule jääks Läänemaa ja paremale nõrk Idamaa. Veel rohkem tekib probleeme nii Kirde - kui ka Kagu-Eestis. Kas see on siis tänane poliitika? Muuseas Hiinas sõidavad kiired rongid betoonpostidel ja rahulik elu jätkub maa peal. Äkki võtaks õppust, kui nii targad tahaksime olla?
Kes on arusaamatu?
2016-10-27 11:47:02
ELi eesmärk pole trassi nii täpselt dikteerida. Kui uus tasuvusuuring ja Balti riikide soov näitavad, et rahvuslikest huvidest lähtudes on otstarbekam juhtida trass läbi Tartu, on võimalik ka seda joont kaardil tagasi muuta ja järgmisel eelarveperioodil on otsetrass juba unustatud.
?
2016-10-27 17:11:37
Kangesti tahaks teada kuidaviisi need transiidirahad meie vaesemate inimeste taskjusse jõuaksid kihistumist vähendama,arstiabi avitaksid ja vanakesi soojendaksid???
Soojus ikka südamesse
2016-10-27 19:58:43
Rong tuiskab mööda. Kaasas soojalaine,mis tungib südamesse.
Loob seal kindla pinnase tunnustamaks, et meil on juba rauast tehtud tee. Maailmarongid millegipärast tuiskavad hoopis gondleis? Kui maha nad on ikka meist jäänud! |