![]() Uus korrakaitseseadus viib absurdini
fr
2014-07-30 06:39:01
Rumal seadus muidugi. Aga kas mõni teine rahvale plärtsti pähe lennutatud Eesti seadus on olnud targem? See Toompea bande vaimne tase on tõesti õõvastav.
autor
2014-07-30 07:13:42
TAHAKSIN VÄGA TEADA SELLE SEADUSE AUTORIT
õnnelik Õie
2014-07-30 07:33:58
Ka regulaarse alko tarbija on inimene ja tahab võrdset kohtlemist. ;iks ta ei võiks lasteaia territooriumil ka keskpäeval soliidselt pummeldada. Tahame vägisi erisusi luua ja oma ligemisi kusagile nurgatagustesse suruda. Hea, et meie riigikogus ja valitsuses on arusaavaid inimesi , kelledel on süda sees ja nad on aru saanud, et hea pea on purjus pea !
kriibu
2014-07-30 07:46:41
Tuleks avalikustada nende isikute nimekiri, kes selle seaduse vastuvõtmise poolt hääletasid.
küsija
2014-07-30 07:55:11
Miks Vabariigi President niisuguse seaduse sellisel kujul välja kuulutas?
Isamaalane
2014-07-30 08:12:36
Absurdsed seadused täiesti. Alati tekib küsimus, kelle huvides see on. Rahva huvides mitte, napsisõprade huvides küll. Aga vaevalt neile eraldi seadusi hakati tegema. Tegu on siiski alkoholitootjate ja edasimüüjate huvidega, ühesõnaga suurte monopolide huvidega , selgemalt öeldes nende tulude huvidega,sest mida suurem läbimüük, seda suurem kasum. Ilmselt keegi viis kohvritäie raha teatud erakonna kontorisse ja vajalik seadus sai vastu võetud nagu naksti. Kahjuks on nii, et rahva poolt valitud saadikud teostavad mitte rahva tahet, vaid monopolide tahet. Eesti lapsed aga kasvavad joodikute jauramise saatel. Ja näevad, et joomine on OK. Ansipi utoopia viie rikkama riigi hulka jõudmisest ei täitunud ja ei täitu kunagi, aga viie suurema alkoholitarbija hulka ühe inimese kohta arvestatuna oleme jõudnud sinna küll. Mis see riigile maksma läheb surnute (joobes surnuks ja vigaseks sõitnute, uppunute ja tulekahjudes sisse põlenute) ja vigastuste arvel, see kedagi ei koti. Las joovad, las sõidavad, las upuvad, las põlevad. Riiki see ei koti, ta aitab hoopis sellele kaasa, selle asemel et joomarluse kui eesti rahva ühe suurema pahe vastu võidelda. Ma ei imesta üldse, kui Langi taolised viivad kunagi sisse seaduse, mis lubab ka alkoholijoobes rooli. Elame ju joodikute maal, neile tehakse riigi poolt kogu aeg soodustusi, selle asemel et teha piiranguid ja püüda joomarlust kui eesti rahvast hävitavat pahet pidurdada. Minu elukohas on suurte viiekorruseliste majade vahel korvpalliväljak, kus on ka istepingid. Juba hommikul on need õllesõprade poolt hõivatud, lapsed peavad oma asjad panema murule ja istuma murul ning mängima korvi joodikute räuskamise saatel. Kena eeskuju meie noortele ja lastele! Kui seda ajuvaba seadust ei olnud,lõin joodikud sealt minema. Nüüd öeldakse mulle aga me võime siin juua ja sina ära kobise. Ja neil on täielik õigus. Lõuad pidada ja edasi elada joodikute riigis, mis muud üle jääb. Rahva poolt valitud saadikud ju rahvast ei kaitse vajalike seaduste vastuvõtmisega. Politsei on olematu, helistasin kord hiljaõhtul politseisse, öeldi et kohale pole võimalik tulla, sest maakonnas on väljas ainult üks auto ja see on mujal. Maakonna peale üks politsei auto!!!!!!!!! Selle peale ei oska muud öelda kui " tule taevas appi". Ega peale taeva EV keegi inimest ei kaitse,aga kahtlane kas sealtki abi saab. Pole siis ime et rahvas jookseb riigist minema.
vaagija
2014-07-30 08:22:40
Riigi valitsemist mängiv pseudovabariik.
Elmar
2014-07-30 09:24:55
Ega keeldudega asja ei lahenda. Keelatud vili on magus, see tekitab huvi ja efekt on loodetule täpselt vastupidine. Võtame näiteks Läti, kus keelustati mõned vene telekanalid. Või kiiruspiirangud- kui üle 90ne ei tohi sõita, siis väga tahaks lasta 100ga. Või Putin. Ukrainasse ei tohi minna, aga vot tahaks kohe tankiga või siis vähemalt kure seljas.
Laine
2014-07-30 10:01:41
Uskumatu, kui nägin seda Heigo või Heiko lugu.Kui kaugele eesti valitsus ja politsei VEEL LÄHEVAD. Lasta vabaks joomine et politsei saaks neid peksma hakata. Nüüd ajab politsei kõik muidugi kannatanu süüks, sest politseile ei tohi vastu hakata.Ma usun et tunnistajad on minuga nõus - kui kannatanu maas väänles ja rabeles, siis oli see juba valust. Arstiabi asemel lasti veel koeral pureda. Vajutati kõrile kus ta sai vaevalt karjuda ja paluda et lõpetataks.Ma ei tea mis oli poisi süü, kuid igatahes mitte sellist asja väärt.Pisarateni palun et valitsus oma seadustega ja politsei oma tegudega saaks kõige sama osaliseks.Kas ühe vigastatud inimese kinnipidamiseks OLI TÕESTI VAJA 8-t POLITSEINIKKU.Kas politsei koerad ongi nüüd selleks et purjuseid pureda.?On ju joomine lubatud,aga joonud inimene hakkab ju loomulikult mässama.Kas nüüd pekstakse siis kõiki niikaua kui on sinikaid ja haavu täis.Olge te neetud kõik - seadusetegijad ja peksjad.Seda oli võigas vaadata.
JAAK
2014-07-30 10:04:27
Kas Tallinna abilinnapea teab kuidas töötab politsei? Seda ta nüüd teab kuidas töötab meie seadusandja- riigikogu. Kas peaks siis Klandorfi loogika järgi ka riigikogu likmete palkasid tõstma, et nad paremini tööle hakkaks? Kohtunike ja prokuröride palgad tõsteti NL aegsetega võrreldes üüratu suurteks., et nad altkäe makse ei võtaks! Mis riik see on? Kas prokurörid ja kohtunikud töötavad hästi? Klandorf on endine politseinik ja laulab nagu ääbik-tõstke politsei palkasid. Kas selleks, et neid teedele rohkem mahuks sauga vehkima? Nii nagu see struktuur harjutati tööd mitte tegema juba Laari esimesest valitsusest, nii see kestab tänaseni Mina lahendasin põhjavee laiaulatusliku reosrtuse kuriteo. Reedel algatasin majanduspolitsei jaoskonnas kaks kriminaarasja riigi vara riisumistes. Järgmisel päeval saatis Herman Simm politsei ja kaitseliitlased, mind kui eriti ohtlikku kurjategijat kodust ära viima. Politsei korrapidaja kohtus teatas, et talle oli Simm andnud korralduse elusalt või surnult ära tuua. Kõik toimus sellessamas riigis ja mitte keegi provokatsiooni eest ei vastutanud. Vastupidi Simm edutati politseis kõige kõrgemale ametikohale. Minu algatatud kriminaalasjad rändasid ahju, nagu Kirsipuu mulle ütles. Klandorf töötas ka politseis, aga mida ta seal tegi? Klandorf toob siin mõne näite seadustest. Aga mis seadus see politsei ja piirivalveteenistuse reformimise seadus oli? Seda oli vaja üksnes selleks, et kaotada endiste miilitsast politseisse tööleasunute eripensionid. See pole ju riik, see on maffia.
TO AUTOR
2014-07-30 10:10:38
Autor on ju riigikogu. Võimalik, et eelnõu anti valitsusest, Meil ju nüüd tubli Ansipi õpilane peaminister, keda Ilves kiidab. Ju siis tema ongi autor. Ilves on ju välismaalane, temal on siin raske millestki aru saada. Ta on kõigega nõus. Peaasi, et Ärma talu ei puudutata. Seda peab maksumaksja edasi ülal pidama.
Eva
2014-07-30 10:11:34
kuule elmar mis sa siin sogad ja mis puutub siia puutin, oled ikka ohmakas kyll.No näete, isegi niisugusele ogarale seadusele leidub siin toetajaid või on nad lihtsalt tähelepanu ärajuhtijaid, pole ju midagi muud öelda!Ja selline seadus on nagu siin keegi tabavalt ütles, rahvale jälle plartsti pähe lennutatud!ja elage sellega kuidas aga oskate.ja püüdke kaitsta end lällajate poolt ise.politseile pole palka vaja juurde, seal on isegi suured palgad, vaid süsteemi on seal vaja muuta, et sinna läheksid ka tublid mehepojad, kse oleksid uhked oma ameti üle,mitte aga sinna looderdama ja õige inimese üle mõnitama, angu tihti tegelikkuses juhtub.Ja seal peaks oldama huvitatud korra kaitsest meie ümber, aga mitte sellisest näilisest vilkumisest siin ja seal. Viimasel ajal pole isegi enam vilkumist näha, ei tea kus see politsei varjub, plääzi peale suvel kõik kadunud.
TO KÜSIJA
2014-07-30 10:17:55
President teeb kõik mida kästakse. Ta ei suuda ise otsustada. Seda takistab tegemast ka Ärma talu. Kui hr. Ilves enam president ei ole, peab ta saama kindlasti suurte rahade juurde Brüsselisse. Muidu läheb tema Ärma loss pamkrotistunult oksjonile. Sii jätab Evelin ta maha ja mis siis meie uhkest ja vaeseks jäänud kikilipsust saab?
kriibu
2014-07-30 10:34:17
Järjekordselt on vinniline ainurakne minu nime kasutanud kl 07:46:41.
-------- Aga see joomaseadus on üks ütlemata sitt seadus jah. Kuni joomiskultuur ei ole riiki jõudnud ja kuni seda peres lastele eeskuju näol ei õpetata, ei anna selline seadus muud kui avalikus kohas tuigerdavad ja lällavad isendid. Artikli autorit tahaksin aga parandada: Jüri ei pane ajalehte võileibade alla. Vasja paneb. Jüri ei tee endale võileibugi kodus kaasa. Jüri ostab vorstijupi, kui tal õllest raha üle jääb ja haukab peale.
aru ma ei saa
2014-07-30 10:53:38
Pederastiat ja narkomaaniat tahetakse legaliseerida, aga vot viinavõtmist tahetkse ärakeelata?!
Hea seadus
2014-07-30 11:37:28
See on hea seadus, kuna hoiab ära üliagarate pollarite poolt seaduse väänamisi. Näiteks, k.a. aprillis trahvis pollar neljakümne euroga korraliku eluviisiga, kõrgema haridusega seitsmekümne aastast penskarit selle eest, et see limpsis Maardus inimtühjas metsapargis 0,3 l long drinki. Kuigi, jah, juba märtsis võttis Riigikogu vastu seaduse, et eelnimetatud tegu ei ole väärtegu. Kui pollarid ei oska karistada, siis on parem neile karistamise võimalusi mitte anda. Loll pollar kahjustab suuresti politsei mainet.
Tõeleid
2014-07-30 11:47:36
Artikli hindamisest niipalju,et jah,näidete varal on siiski kõige asjalikum probleemistikku lahti seletada.Kommentaaridest niipalju,et eks kõigil ole siin oma tõetera sees. Meil harrastatakse üldse teha seadusi hästi pikalt ja laialivalguvalt,et siis mingi "advokaadi" poeg saaks alati sealt omale õiguse leida.Vene ajal oli "Liiklus eeskiri"konkreetne ja lühike,seega väga lihtne aru saada.Nüüdst liiklusseadust loe nagu piiblit ja kuidas keegi seletas,et see on selleks,et selle seaduse alusel on võimalik alati ennast puhtalt välja keerutada:)
JAAK
2014-07-30 12:11:45
Kui kell 07. 46- 41. tõesti ei olnud Kriibu, siis on see küll huvitav nähtus. Siin ju Kriibuna esineja küll midagi solvavat, laimavat ega kellegi süüdistamist ei väljenda. kuid miks teise amonüümse esineja nimega esineda? Tuleb nõustuda Lainega, et üks tola, aga kes siis muu kui Kalluta aga või Aeru Endel soovib võimalikult paljude erinevate nimedega ja ka nimetult esineda.
Mina leian, et sellel seadusel pole midagi viga. Ainult, nagu kõigi asjadega, kiputakse seadusi kuritarvitama. Nii nagu siingi need osa anonüümikuid peavad seda demokraatiaks, kui saavad seda suust välja ajada, mida iganes vihapursked käsivad. Seadustega on alati nii olnud, et keelud stimuleerivad just seda keelatud vilja maitsema. Veini ja õlle kodus valmistamine on piiramatus koguses lubatud. No kas seda aetakse nii ülemäära? Kodupuskari valmistamine on seadusega keelatud, kas see takistab selle valmistamist. Õieti ütles ausasti kunagi Ivari Padar, et see kraam on igas korralikus talus olemas. Just nimelt korralikus talus. Joodik ei aja õlut, veini ega puskarit. Joodikul ta ei seisa alles ja see tegemine on talle suur vaev ja nii edasi ja tagasi. Suur teaduse mees siin Kalluta aga nimetab mind asjatundjana joodikuks. Eks seda hundijala vett ole elus joodud küll, aga ükski joodik pole oma elu jooksul suuteline kõike seda tegema, mis ma olen teinud. Praegu on minul koduveini mitut erinrevat sorti puuviljadest ja marjadest üle kahesaja liitri. Ma võiksin küll vabalt ennast surnuks juua, kui ma joodik oleksin. Joodiku mõiste ehk määratlus on nii keeruline, et seda sõna sellistel solgikallutajatel küll ei maksaks kasutada. Ma ei tea teaduslikku selgitust, kuid minu silmis on joodik sõltlane ja ka narkomaan siis narkomaan, kui enam ei suudeta piiri pidada. Poleks midagi halba kui palaval ajal pargipingil või külmal ajal rüüpad vaikselt lonksu õlut veini või kangematki kraami. Seadus eeldan ikka piiride pidamist ja heade tavade täitmist ja kultuursust. Kõigi pättide tegusid ei saa ju ka seaduse süüks panna. Aga Klandorfi jutt on väga hea ja näitab, et meie seadusloome ja president kuuluksid kindlasti välja vahetamisele. Need Klandorfi näited on piisk merre. Võiksin neid kümnete kaupa välja laduda, kui oleks ajalehte, kes avaldaksid. Abramatagra ei kõlba välismaal sündinud ja kasvanud inimene Eesti presidendiks. Ei kõlba sportlased, kunstnikud, lauljad näitlejad jne. riigikogusse, sest see on eriti vastutusrikas ja kogu riigile olulisim ametikoht. See ei tohiks üldse olla raha teenimise koht. Seal peaks missioonitundega töötama.
kriibu
2014-07-30 12:44:21
Avalikus kohas pudelikummutamine on selgelt OUT! See jäle. Maal ei saa enam poodi ka muidu kui läbi joodikute kadalipu, kus üks kuseb seina äärde, teine oksendab kraavi, kolmas norib tüli jne. Enne 1.juulit oli poe ümbrus puhas!
kriibu
2014-07-30 12:45:16
Vägisi tuleb jälle okupatsiooniaeg meelde, kus maal poodide ümbrus sumises kui mesilasepesa.
|