Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Kogu võim kuulub rahvale!

Enn Oja  2013-11-06 07:08:01
üttlen ette et midagi nende reetturitega ej saa . Nõmme sard''e.l kirjutab vajkkselt 'alla ja onngi 155 ruuttkiltti lisaks 669'le Liivilahel äragingitule juures .

Enn Oja  2013-11-06 07:08:58
http://www.iseseisvuspartei.ee/test/index.php/artikleid-liikmetelt-avatud/items/enn-oja-paeda-lavrovi-pakt.html

  2013-11-06 08:27:24
Jaak 5 +. viiepalli süsteemis.

vaatleja  2013-11-06 08:38:23
Aga kas mitte Keskerakond Savisaarega mullu suvel ei nõudnud oma avalikus kirjas riigimeeste tagandamist.? Nendest pollide päälik ja ka kapo päälik on välja vahetatud. kuid kolmas neist peaprokurör Norman Aas on alles ja jääb. Miks jääb? Aga sellepärast jääbki, et kui tema asemel oleks õige mees, siis pandaks riigireeturid kindlasse kohta istuma, kus nende õige koht on. Alates kurikuulsatest Simmidest, on riik sõbralikult riigireeturitesse suhtunud. Eks siis sulid karistavad sulisid. Sina mulle mina sulle või vastupidi.

JAAK  2013-11-06 10:24:16
Me oleme kõik lihtsurelikud. Ammugi pole enam neid kelle elude hinnaga võideti Eestile iseseisev, kindlalt piiritletud maa-aladega riik ja seda kindlustav Tartu Rahuleping. Vabadusvõitlejad lootsid oma järeltulijatele, et see riik hoitakse vankumatu ja kindla tahte ja usuga alles. Kas meie praegused riigi kõrged ametnikud mõtlevad meie esivanematele? Kas meie kõrged riigiametnikud mõtlevad meie järeltulevatele põlvedele, kellele on usaldatud ülesanne säilitada riik ja selle kultuur ning rahvas. Neid praeguseid kõrgeid riigiametnikke pole selles maises riigis igavesti. Kellelt küsivad meie järeltulijad ajalugu õppides, miks Eesti riigis ei arvestatud rahva tahtega ja kuidas ikkagi see kõik nii lihtsalt sai juhtuda. Mina vastaksin neile nii: "Eesti riiki hakkasid juhtima omamehepoliitikast lähtudes ebapädevad riigi- ja valitsuse juhid, kes olid riigivankri ette takendatud kõrgete riigiametnike huve silmas pidades. Nii loodi isegi seadused, milliseid kohandati riisumisi ja teisi kuritegusid soodustatavatena. Mindi isegi nii kaugele, et kaotati riiklik järelevalve organ seaduslikkusest kinnipidamise valvurina ja prokuratuur määrati osaliselt politsei funktsioone täitma, kus ta veelgi rohkem praaki tootis kui politsei. Isegi kaotati seadusest kindlad kuritegusid menetlemise tähtajad, mis praktiliselt likvideeris menetlemistes tagajärgede saavutamise, (lahendini jõudmise) nõude. Riigireetmine oli muudetud teise astme kuriteoks! Spekulatsioon kaotati karistusseadustikust ja endine kohtunik sai poegade firmas Vanalinnas kinnistutega spekuleerimisega miljonäriks. Küsiksin kus olid meie teadlased, selliseid seadusi luues? Ja ise vastaksin. Nad olid võimuaparaadi lõa otsas,mille kohta tooksin just viimaste omavalitsuse valimistega seonduvatl näite. Eripensionil kodus istuv õigusteadlane ja presidendi õigusnõunik riigiõiguse professor. Üks kinnitab, et e-valimised vastavad meie põhiseadusele, teine kodusistuv, (seega vaba oma arvamuste väljendamistes) avaldab, otse vastupidi, et e- valimised ei vasta Eesti põhiseadusele. Just nii tuleks vastata kõigi nende tohutute ülekohtuselt ebaõiglastele õiguskaitseorganite tegevusele, millele on alati järgnenud absoluutne vaikus. Mõeldamatu on, et kõrged teadlased ei saa aru, nendest ülekohtutest? Mõeldamatu, et see neile meeldib? Nii ei ole Kukuraadios saates "Vanamehed kolmandalt" kunagi teadlase suust kuulda kunagi kriitikat riigis toimuva kohta, sest saatejuht on ju presidendi lõa otsas. Kes maksab, selle pilli järgi tantsitakse.

Ants  2013-11-06 17:53:47
Nõustun täielikult Jaagu jutuga . Nõukogude ajastul oli mõeldamatu sellised avalikud vargused "omatasku ajamised" mis nüüd toimuvad . Siis oli SORVO kes tegeles majanduskuritegudega . Oli RAVAKONTROLL ,ja üle kõige RIIGIKONTROLL . Kolhoosi kunagise esimehena tuli kõigi nendega tutvust teha kui nad käisid majandit "puistamas " kas keegi pole kusagilt midagi omale "kantinud" . Minul õnneks midagi ei leitut kuid tean paljusi kes kinni läksid millegi eest mis käis spekulatsiooni või mõne teise § alla. Ma ei saa kunagi nördimustundest üle ,et ajal kui eesti tõelised patrioodid ilma palgata ja vormiriieteta ainult söögi eest külmetasid piiril (elasime ka novembrikuus telgis) . käis Eestis üldine ärastamine. Erastati ja müüdi välismaalastele kõike riigile kuuluvaid kinnisvarasi . Nagu "VIRU hotell" soomlastele vähema raha eest kui oli hotelli üheaasta kasum . Küsin miks müüdi ja saan idiootliku vastuse sest "RIIK ON HALB PEREMEES". Mitte riik pole halb peremees vaid sulid ettevõtte juhatuses lasid meelega minna tehasel pankrotti ja siis ostsid "saiaraha eest " omale . Kõik ületas Tiit Vähi kes ostis " SILMETI "-- ÜHE KROONI eest omale . Ja hiljem olla müünud ameeriklastele ühe miljardi krooni eest . Ja keegi sellise sulitembu peale midagi ei ütelnud ,keegi ei uurinudki seda !? Polnud isegi enam organit kelle kohus oleks olnud uurida neid majanduskuritegusi Eesti riigi vastu . Siim Kallase 10 miljoni kadumine jäigi ebaselgeks ,nagu polnudki süüdlast !?. Peale Vabadussõda loodi samuti uus Eesti riiki kuid siis midagi sarnast kusagil kirjas pole mis toimus nüüd 20 aastat tagasi . "MAAPANK" mida rahvas usaldas jäi ka ÄKKI pankrotti ja kõik kellel pangas raha sellest ilma . Kinni läks AINULT üks naisterahvas -raamatupidaja ????? Ja raha kadus jäljetult ?

  2013-11-06 18:52:42
Missugusest Maapanga raamatupidajast sa Ants konkreetselt räägid?

Ants  2013-11-06 22:59:29
Kahjuks ei tea mina selle raamatupidaja nime ja isegi seda kas ta ikka istuma pandi või leiti mingi kokkulepe nagu nüüd moes . Tean aga ,et Maapangas paljud jäid ilma oma rahast . Kedagi pidi inimeste rahustamiseks aga kohtus süüdi mõistetama . Aga neid Eesti panku kes ennast maksujõuetuks tunnistasid teisigi vist üks oli Tartu kommerts Pank. Peale seda kui olin "kõrvetada" saanud "Maapangas" , hoian raha Rootsi pangas kes siiski on ausamad kuigi kogu kasumi Eestist väljaviib .

Kibeste  2013-11-07 00:09:39
Imeviisil vabanenud Eesti majanduse "ümbersünd" ning kogu riigi ja rahva elu järkjärguline allamägeminek tekitavad mõningates ikkagi veel "isamaalikke" tõmblusi.

JAAK  2013-11-07 07:51:04
Härra või proua Kibeste. Sinu jutt viib juba mõttele, et oled nende 2632 nõmmelase hulgast, kes oma hääled riigireeturile andsid? "Isamaalikke tõmblusi"? Kuidas sellest aru saada? Kas see majanduse ja rahva elujärje allakäik ongi teie(reeturitele kaasajooksikute) isamaa kaitsemisest loobumise põhjus?

TO 18. 52. 42  2013-11-07 09:16:49
Vaat anonüümik, asi on nõndamoodi, et Antsul on õigus, see tähendab, et pidi karistama asjaosalisi, kelleks raamatupidaja nagu on, aga võidi kinni mätsida. Meie Laari loodud riigist tuleb õigesti aru saada ja need kes said, ja saavad, hoolitsevad Laari eest tänaseni ja meedia kaudu kiidavad teda taevani. Nii Maapangad "kustusid" üsna osavasti ja valutult põhjalaskjatele ja valusasti hoiustajatele (eriti maalelavatele vanuritele) Minu ämm Muhumaal uskus seda reklaami, et maapank ja maarahvas kuuluvad ühte, nagu meri ja tuul. Vanainimene oli kogunud pika elu jooksul enda seisuses suure summa, matusteks ja majapidamiskulutuste tarbeks. Kui Maapank kuulutas välja panlroti ja vanainimene jäi purupaljaks, s.t. ilma ühegi sendita. Muidugi Antsu loogika järgi võeti vastutusele raamatupidaja või kes iganes, kui ta ei kuulunud riigimaffiasse. Kui ta kuulus sellesse seltskonda, kuhu kuulusid Laar, Pihl, Seppik, Kallas, Ansip. Paet, Kross ja neid nimesid on liiga palju, et siin loetleda ja sellel pole mingit mõtet, siis neid loomulikult karistamise asemel edutati kõrgematesse ametitesse. Meil on kaks riiki ja kaks seadust. Ühes riigis tuntakse uhkust riigi ja rahva üle ja endi palkasid tõstetakse 20- 30% kaupa ja teine riik kus tuntakse riigist kibestumust ja ollakse sunnitud välismaale tööle minema, et peret elus hoida. Seal on palga, pensionite jne. tõus 5%. Nii ka karistamiste ja edutamistega, kellele orden, kellele trellid. Ühe süüdlase traagiliste tagajärgedega hukkus kaks inimest ja süüdlane sai postuumselt ordeni. Tema sellest midagi ei tea, kuid sellega taheti rahvale näidata, et maffiale on kõik lubatud. Pojale maksid isatapjad halastamatult kätte selle eest, et tema püss pauku tegi ja oli ka relvana tapariist. Öeldakse rahva vanasõnas, et ülekohus ei seisa kotis. Seisab küll ja kuidas veel seisab. Rahvas valimistega näitas, et temal on sellele maffiale suur toetus ja poolehoid. Nad on ühes paadis maffiaga ja riigi reeturitega!!

eelmisele  2013-11-07 10:40:37
Selle palgatõstmisega protsentides on sihane lugu, et Ligi ajas protsendid segamini. Ta tahtis ikka nende üliväikeste penside ja palkade taset tõsta 20 või 30%, ja nende tohutu kõrgete palkadega riigiametnikel tõsta 5%, siis oleks pens tõusnud 6o või 90 eurot ja kõrgepalgalistel 120 eurot. Nii taheti ikka demokraatlikult teha, et oleks enam- vähem võrdselt, aga läks nagu alati, kui hästi teha taheti. Ega siis Ansipi õigusriigis meelega nii ülekohtuselt rahvaga ei käitutud.

JAAK  2013-11-07 13:15:29
Kuulasin eileõhtuse Pealtnägija kordust ja mulle terendas silmade ette töö politseis. Tõepoolest see on see "täiesti uue näoga politaei", millest niimoodi praalis siseminister Lagle Parek tollasel Võidu väljakul. Huvitav mida küll see kgb-ga ühise keele leidnud Lagle Parek sellise lause väljendamisega ise mõtles? Kas ta üldse orienteerus olukordades, kus ta oli pandud juhtima seda süsteemi? Kas ta mingilgi määral adus mida politsei peaks tegema ja mida ta suutis teha selle Paikusel saadud teadmiste piisakesega? Kas ta teadis, et noored, tänavatelt korjatud noormehed vurasid uute politseiautodega ringi ja ei osanud ei tunnistajaid üle kuulamisest alates, mitte mingeid uurimistoiminguid teha. Kui politseinik ei oska kuriteo jälgi avastada ega fikseerida, siis kuidas on võimalik kuritegusid avastada. Ei ole politseitöö see (praegu peamiseks peetav) tänaval sauaga vehkimine, selleks ei ole vaja politseinikuks õppida. Seda võiksid ka ARK-sis välja õpetada odavamalt ja kvaliteetsemaltki. väljaõppega. Sellised, nagu Herman Simm, kes "Riigireeturi" filmis praalis, et käis prefektina aastas neljakümne viiel korral laipadega sündmuskohtadel! Miks Anveld ei küsinud temalt, mis ta seal käis ja mitu neist kuritegudest avastati? See Harju prefektuur jäigi minule aastaga meelde, nagu üks halb unenägu ja pätipint, kes Lagle Pareki arvamusel oli siis ja kahjuks on ka praegu see täiesti uue näoga politsei. Ja ikka meenub selle politsei töö, isegi sisekaitse akadeemia haridusega Põlvamaal, kus just Waaksi elukohas leidis aset tragöödia, tänu politsei (oskamatule?) või lohakale ja nõuetele mittevastavale tööle. Veel labasem ja häbiväärsem oli isatapjatel viha tema pojale välja valada, keda tragöödia ajal polnudki sündmuskohal. Stalinistide moodi pidi laps isa eest vastutama. Oh on ajad ja see põlastusväärne Ansipi õigusriik. Kui keegi "tarkpea" tonkaks, et Peeter Waaks pani toime kuriteo ja selle eest hoiti aasta vahi all juba menetlemise ajal, siis ma vastaksin, et meenutage, kuidas menetleti ja karistati Oleg Kozlovi, kelle analoogne kuritegu oli kordades raskem, tulirelvade margi ja arvu poolest, Ta oli ja jäigi vabadusse!!

JAAGULE  2013-11-07 14:19:08
Eilses Pealtnägija saates nimetati politseinikke räpasteks politseinikeks. No kuulge kui juba korraga, nagu mäletame, võeti kriminaalkuritegude eest vastutusele kakskümmend kuus politseinikku, siis enne seda ja tänaseni jätkub neid vähehaaval, siis ta ju on räpane. Aga Lagle Parek on rahvaülikooli (vangimaja) haridusega ja seal kasutatakse psünonüüme, nagu ment kukeke allalastud jms. Selle väljaõppega Lagle Parek siseministrina nimetaski räpast politseid täiesti uue näoga politseiks. Ta ju ei valetanud, sest selliseid lolle ja kaabakaid ehk räpaseid enne ei olnud.

JAAK EELMISELE  2013-11-07 18:44:54
Aga mina kuulasin Tallinna telekas Meedia Keskpunkti saadet. Lenk tahtis naiste arvamust oma jutu jätkuks kuulda. Urmi Reinde pajatas niivõrd hästi just neil valusatel teemadel Eesti tavakodanike ja nende perekondade olukorrast ja muredest, et kohe kisub kaasa rääkima. Just nendel teemadel olen ka paljusid ajalehtede toimetusi "pommitanud", kuid minu arvanustel pole kaaluka autori nime, mis avaldama sunniks. Kui omaksin õigust näiteks Marju Lauristini nime all avaldada, siis vist ilmuksid kõik esikaanel. Reindel oli ka muuhulgas väga õige soovitus, et me ei tohiks neil riigi ja valitsuse juhtidel lasta nii mugavalt elada, siis nad ehk hakkaksid paremini nägema kuidas rahvas ja viimse piirini vaesuses elavad perekonnad elavad. Jah lugupeetav Reinde, aga kes need meie on, kui väikeses Nõmme mändide all elav "meie" toetab 2632 elanikuga riigireetur Paeti? Kui Valitsuse liikmed- ministrid said valimistel kõik üle tuhande hääle. Samas meie tublid Mart ja Martin Helme, Einar Laigna jt. said alla tuhande toetuse. Kui meedias (Raadio-2) saatejuht teatas, et andis oma hääle Krossile ja soovitas nii ka oma emal hääletada. Pehmed ja karvased saate alguses teatas Lenard Meri, et rahvas ei tea midagi. See on kohutav. Tahaksin siiski loota, et siiski osa rahvast. Teine osa on silmakirjalikud pugejad ja argpüksid ja kolmas osa on võimuliidu lõa otsas. Kõigi valimistega näeme, et rahvas on rahul ja tahab vana viisi edasi elada.

SASS  2013-11-08 09:45:43
Asjad on sedamoodu et riigimehed hoiavad elanikkona elu alvas olukorras, massavad vähe et oleks vaesus ja nälg et lahkuksid rohkem ja et ei hoolitaks riigist. Siis on hea riiki tükkaaval venelastele ära kinkida. eks mõni teenib paksu pappi sellega oma kaukasse. Ega siis muidu es tehta midagi. Raha, raha on ju oluline. Laar on ju meitele seda ästi näidanud et raha eest on tema kõigeks valmis ja riigi ta ju perse keeras ja nüüd kraabib pangas oma invaliidi kätega raha kokku. Riiki ju pole. Mõni julgem ja targem mees on otse ütlend mis riik see meitel tegelikult on. Ei maksaks silmi ja kõrvu kinni toppida. Riigimehed on juba saavutanud oma tahtmise. Valimised näitasid et rahvas toetab riigireetureid ja praeguse valitsuse ministreid. Seega on rahvas sellega rahul mis on. Savisaare nad Laari moodi laseks maha, sest ta ju segab õigetel meestel krossilistel ja laarlastel oma kavasid läbi teha. Rahvas on lollimast lollim ei saa millestki aru. Ah üks ütles et hääletas Krossile teene Paeti, et täitsa mees annab sibulasetud venelastele ja tõmbab piiri ette et nad siia tulla ei saaks. Miks sehanseid vaimuhaigeid lastasse valima?

To-Sass  2013-11-08 19:49:17
Aga mina küsiksin miks selliseid Sasse lastakse valima ! Miks arvad ,et need "Nõmmekad" kes Paeti valisid on lollid ja Sina oled tark . Äkki on vastupidi ? Igal inimesel on oma arusaam ja eelistus keda valida see võta omale teadmiseks Sass. Järelikult neile Nõmme inimestele meeldis Paet rohkem kui Savisaar ja see on nende teha keda tahtsid valida .

Maapank  2013-11-08 21:56:31
Istuma läks Maapanga juhatuse esimees Malle Eenmaa, mitte mingi suvaline raamatupidaja. Ja selle panga põhjaminekul oli ka mingi osa tolleaegsel valitsusel, ei ole pangandus- ega rahandusspets ja aega ka palju möödunud.

EELMISELE  2013-11-09 08:45:34
Maapank loe eelmise anonüümiku TO SASS kommentaari ja veendud, kas Meril oli õigus oma väljenduses rahva kohta huumorisaates "Pehmed ja karvased" See padajuss ajab lausa haiget juttu. Ma ei teadnudki, et rahvas valib emotsioonidega (kes meeldib) mitte mõistusega. Siis võime mitte just kauges tulevikus näha ehk Herman Simmi presidendina. Ta oskab nii kenasti pugeda ja naeratada, et just selle abil sai miilitsapolkovnikuks (avansiks) kui juba isegi kgb oma arhiive lahkumiseks kokku pakkis. Kui rahva mõistus on juba nii kadunud (haige), et viha ja vihkamine Savisaare vastu võimaldab tema asemel rahvale soosikuks saada riigireetur, kes rahva jalgade alt tükkhaaval Eesti maid Venemaale kingib, siis meie tulevikku pole ju raske ette ennustada.

VAEGMÕISTJATELE  2013-11-09 09:48:14
Sõbralik nõuanne: Leidke endile nõuandja- selgitaja kui lpete Eesti riigi põhiseadust ja karistusseadustikku ja Tartu Rahulepingut. Ärge ennast vaimselt üle pingutage. Sellepärast lugege esimese peatüki § 1 põhiseadusest ja § 122 ja 123. Pöörake ka tähelepanu karistusseadustiku § 232. Nüüd võtke oma vaimsed jõud kokku ja võrrelgem neid Paeti, Ansipi ja Mihcelsoni Venemaaga sõlmitava piirilepinguga. Kõik ebaselged kohad selgitage endast targemate nõunikutega läbi. Ei oleks ka paha kui suudate endale selgeks teha riigireeturi olemuse. See tähendab seda, et saaksite aru kes ja millal ja kus saab olla riigireetur, spioon või luuraja. Üks vaimselt vildakas keemik istub Tartu vanglas ja oli üle tosina aasta Eestit reetes enda üle uhke, et on luuraja. Tema kaasaaitaja oli juriidilise haridusega ja möönas reeturi tegevust, ilmselt kapitalismile põhiväärtuse raha, raha pärast. Kulla sõbrad kaasmaalased, ärge laske oma jalgade alt kinnistute, veekogude, raudteede, tehaste ja vabrikute, pankade jms. kõrval ka oma jalgade alt Eestimaad välismaalastele kinkida. Siis pole meil varsti ju kusagil elada. Muulased lähevad oma etnilisele kodumaale, aga meie...?

1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail