Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Savisaare ainus süü on „käitumine“

kurjanägija (copy)  2008-01-14 09:02:30
Vaatasin hiljuti krimifilmi. Seal põhjendasid psühholoogid kurjust sellega, et kurja tehes sai kuri seksuaalse rahulduse. Ma arvan sedasama ka jutuksoleva Tiina kohta. Huvitav, kas tal mees on.

Meg  2008-01-14 14:57:43
Lugege Sakala arhiivist 16.dets.2004.a. V.Lattiku artiklit "Kas tõesti juhib Keskerakonda despoot Savisaar" Mõni saab ehk targemaks,kuigi lootus mõnedele tõeni jõuda on ette välistatud.

arno  2008-01-15 00:41:18
Aga Sina meg loe lähipäevade ajalehtedest kuidas olevat käitunud üks keskerakonna tippudest paljulapselisse vallasemasse ja vasta, kas selline ongi see Keskerakondlik "HOOLITSUS" vaeste ja väetide eest? Enne valimisi oleme RAHVAS, aga peale valimisi VÄTDJAD? Aga milleks teiega vaielda, laulge aga innuga ja teid ei unustata mitte...

Ants  2008-01-15 01:08:11
VAAGIJALE- Kas Savisaare kesköised salajased kokkusaamised vene duumasaadikuga Sepiku korteris on sinuarvates õige reaalne poliitika Venemaaga.? Minul on küll hoopis teine arvmus. Ja ainult idioot võib arvata ,et "räägiti koertest"

teeviit  2008-01-15 09:11:59
to arno 00:41; 2007.a. toimunud riigikogu valimiste järel tulid Eestis võimule Reformierakond&IRL&SD, mitte Keskerakond! Võimule tulnud parteid võtsid endale koalitsioonileppega kohustuse hoolitseda rahva eest, sealhulgas vaeste ja väetite eest.

Meg  2008-01-15 09:23:49
arno: Lugesin seda lugu lehest ja olin samuti jahmunud.Ma ei kuku midagi kirjutama enne,kui olen mõnest allikast täpsemat infot saanud. See pere on mitmes korteris üüril olnud ja kõik maksmata jätnud.Väimees tööl ei käi,tütar pidi laia elu peal olema,vähemalt nii väidavad kohalikud.Aga lapsi värdjateks sõimata,see on juba teine lugu,inetu.Lapsed ei saa endale vanemaid valida,nagu ei tea ka vanemad,mis saab nende võsukestest kui nad suureks saavad.Seega,kuni täit tõde ei tea ,jään äraootavale seisukohale.

teeviit  2008-01-15 09:25:53
to Ants 01:08; Mis asi on demokraatlikus riigis “salajane kohtumine”? Kuuldavasti pidi nõuka ajal oma väliskülalistest “organitele” ette kandma. Millal kehtestati iseseisvas Eesti analoogiline kord? Vene duumasaadikud tulid Eestisse täiesti avalikult 30.aprillil, s.t. neli päeva pärast Tallinna aprillirüüstet (mille Ansipi valitsus tekitas ja mida valituse tugijõud on meeleheitlikult kellegi teise kaela veeretada püüdnud). Eestisse saab Venemaalt üksnes viisaga! Järelikult tulid nad Eestisse kokkuleppel Eesti valitsusega. Nad tulid kohtuma Eesti võimuorganitega ja kohtusidki.

arno  2008-01-15 11:48:53
meg, milline ka poleks Karelli minevik, olevik ega tulevik ei TOHI mõjutada poliitiku ega ametniku suhtumist KÕIGISSE vallaslastesse või vallasemadesse. Minum teada olete just Teie seda pidevalt korranud ja tauninud egasugust ERAPOOLIKUST. Kuidas aga nimetate seda kui Teie Partei tipppoliitik end NIIMOODI VÄLJENDAB? Kas Sinu arvates see kui keegi naine on mulle "käki" keer4anud annab mulle õiguse väita: "Kõik naised ja nende lapsed on värdjad"?

Meg  2008-01-15 13:29:12
arno;ma olen väsinud kordamast,et ma pole ühegi erakonna liige,vaba inimene,vabal maal.Poliitik ennast nii väljendada ei tohiks,sellega olen nõus.Inimesena natuke teisiti.Meie ajal polnud suuremat häbi,kui olla vallasema. Ajad olid muidugi teised aga,kuidas suhtud sellesse,et lapsi teevad vallasemad erinevate meestega raha saamise eesmärgil? Samas on need lapsed jäetud vähemagi hoolitsuseta.Tean naist,kellel on viis last lastekodusse saadetud kohe pärast sünnitoetuse saamist. Elu on täis paradokse,nii palju kui on inimesi,nii palju ka arvamusi.Ma olen piisavalt seletanud,et elu pole must-valge ja kuni ma kõike ei tea,jätan otsesed süüdistused kui ka hukkamõistmise tegemata.

Meg  2008-01-15 14:32:48
arno,loe tänast Sakalat,Kundla vabandab avalikult.Kas ka Sirel seda teeb,vot ei tea.

täheldaja  2008-01-15 14:43:46
to Arno 11:48; Kergete elukommetega naised&mehed on omaette teema. Mis puutub sõnasse ‘värdjas’, siis seda on juba üsna ammu Reformi repertuaaris täheldatud. Ligi kolm aastat tagasi (aprillis 2005) laamendasid reformierakondlastest riigikogu liikmed Toomas Tein ja Peep Aru hilisõhtul purjuspäi Tallinnas baaris Võitlev Sõna, mistõttu mehed toimetati politsei arestimajja. Nad sõimasid, ropendasid ja käitusid agressiivselt. Kui mehi hakati välja viima, siis hakkasid nad kohalviibinute sõnul tõuklema, mistõttu neil tuli käed raudu panna ning Falck kutsus kohale politsei. Mehed hakkasid politseinikke sõimama, nimetades neid «miilitsateks», «kuradi VÄRDJATEKS» ja solvasid neid väga roppe sõnu kasutades. Ühtlasi hooplesid mehed, et nad on riigikogu liikmed ning tunnevad politseijuht Robert Antropovit ja siseministrit. Peep Aru oli toona riigikogu Reformierakonna fraktsiooni esimees. Kuna ühel meestest oli peahaav, kutsuti neile kiirabi. Selle saabumiseni jätkasid mehed sõimamist, ähvardamist, ropendamist ning hooplemist oma tutvustega. Vahepeal oli Peep Aru kaks aastat Viljandis linnapeaks. 2007.aastal sokutati Peep Aru taas riigikokku ja Reformierakonna fraktsiooni etteotsa - aseesimeheks.

teema  2008-01-15 15:15:58
sellise sõnakasutuse eest peaks mees mitte ainult vabandama,vaid ka Riigikogust lahkuma. Olgu üürilised,kes iganse,üks mees nõnda naisele ei ütle(kui ta ennast ikka meheks peab)

tere!  2008-01-15 16:36:45
minu nimi on Leili Koodi ja mina olen vallasema. 90te algul oli meil MTÜ Üksikvanemate Liit,mis ühendas endas üksi lapsi kasvatavaid vanemaid,sealhulgas vallaslapsi kasvatavad emad. Ma ei kohanud nende sadade hulgas mitte ainsatki värdjat. Vatupidi,lapsed plid armastatud ja hoitud(nii palju kui selles ajas võimalik oli):Tänaseks on emad vanaks saanud ja lapsed suureka kasvanud. Ei ole nad värdjad,nad on tublid inimesed! Minu poja töö hoiab kogu Eestimaad(ilma igasuguse liialduseta),sealhulgas Jaan Kundlat,kes teda värdjaks sõimas. Ei ole need tublid lapsed ega nende emad migilgi määral ära teeninud üleriigilist sõimu ja alandamist. Tahaksin koos oma saatusekaaslaste ja nende lastega näha,et Kundla loobub oma saadikukohast,sest sellise mõtlemisega inimene ei ole rahva saadik,äärmisel juhul ainult oma isikliku ego saadik.

arno  2008-01-15 17:51:25
Seekord olen Teiega, meg ja teema täielikult nõus, elu on tõesti täis paradokse seinast seina. Kummardan siiralt Leili Koodi taoliste vallasemade ees ja soovin Neile kõigile edu nende raskes töös, lapse kasvatamises INIMESEKS.Kuid jään oma veendumiste juurde, et poliitik peab alati olema suurem oma enese egost ja isegi olles solvatud mitte laskuma labaste üldistusteni. Olen ma kuskil oma eelmiases kirjutises kaitsnud Peep Aru taolisi "poliitikuid"? Kuid keegi ei peaks tohtima end õigustada väljendiga: "Näe, nemad seal tegid ka..."Ja lõpuks ei peaks inimesed selliste väljaütlemiste korral jääma ootama, et näis kas ta suvatseb ka vabandada vaid otsekohe sekkuma. Siis oleks ka selliseid väljaütlemisi hoopis vähem.

Ants  2008-01-15 18:53:39
Teemale -- Surun kätt selle õiglase kommentaari eest, Kundla peab mitte ainult vabandama vaid lahkuma Riigikogust ,kus teda asendaks väärikam Keskerakonna asendusliige."Teema " olen juba varemgi öelnud, vahel olema 100% ühelmeelel ja sellest pole midagi ,et mõnest teisest probleemist erinevalt arusaame.Oleme ka edaspidi ausad oponendid

Ants  2008-01-15 19:00:07
MEG , ütled, et tunned naist kes oma viis last kõik peale sünnitoetuse kättesaamist lastekodusse viis. Kas tema viis last on siis kõik värdjad nagu seltsimees Kundla ütles kõigi vallaslaste kohta.?? Ja sellist Kaitsed Sina MEG ,kahju kujutasin Sind siiski teistsugusena.

Meg  2008-01-15 20:27:29
Midagi ma ei õigusta Kundlat,ja nähes tema tänast vabandamist(luges lehelt),leian,et tema koht ei ole Riigikogus.Miks ma kirjutasin just selle viie lapse emast? Joodik,kellelt VÕETI pärast sünnitoetuse kättesaamist alati laps ära,ja nii viiel korral.Muidugi on emasid,kes kasvatavad oma lapsukesi hästi ja õnneks enamus.Ei saa aga eitada,et ka paljud jätavad oma lapsed maha või ajavad tänavale,seda eriti Tallinnas. Kas Sina Ants tead palju meil kodutuid lapsi on? Mina ei kaitse Kundlat,aga ei kaitse ka emasid ,kes muretsevad lapsi raha pärast.Lastel on vaja turvalist kodu ja hoolitsust,mitte elama rändlindudena,sellist saatust pole nemad ära teeninud.

teema to Meg  2008-01-15 21:49:53
siinkohal tahaksin selgitada pisut. Eestimaal on tuhandeid perekondi,sealhulgas isa ja emaga perekondi,kus lapsest ei arvata midagi,kus laps on hoolitsuseta ja armastuseta. Ka vallasemade hulgas on emasid,kes ei taha oma lapsest midagi teada. Kuid--- see ei anna mitte ühelegi riigikogu saadikule mitte kõige väiksematki õigust läbi meedia labaselt sõimata kõiki vallaslapsi värdjateks. Saad sa aru,mida ma silmas pean? Selle mehe mõte on alatu ja kurjalt nihkes. Tema võlg(raha,raha,raha) on nii oluline,et kõik vallaslapsed kogu Eestimaal on sellepärast(tema raha) värdjad.

vaagija  2008-01-15 21:56:47
Antsule 15 01:08 - Kas Savisaar kutsus ametliku Vene duumasaadikute delegatsiooni Eestisse? Kuna nende ametlik päevaprogramm oli nii tihe, siis kas Seppik on süüdi, et nendeni jõuti nii hilja, justnagu oleks olnud mingi röövlibandega salakohtumine? See oli ametlik Vene duumasaadikute delegatsioon ja nendel oli õigus kohtuda kõigiga, kellega soovisid.

arno  2008-01-15 21:57:02
teema, vähemalt üks kord kus oleme õlg õla kõrval samas kaevikus. Kas ühe, mitme või ka paljude väär käitumine ei anna õigustust Kellelegi samuti käituda, veel hullem üldistada oma suhtumist mingile inimeste grupile...

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Järgmine

Nimi 
E-mail