Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Kui lõpetaks sõjahüsteeria

  2016-05-16 18:14:27
Lugesin tähelepanelikult mida olin kirjutanud kusagil polnud sõna Eesti riigist aastal 1700 !?? , vaid Eestimaas kus eestlased on elanud aastatuhandeid ja see kelle käes on võim Eestis ei tee Eestimaast veel ei Vene ,Saksa , ega Rootsi riiki. Jutt on sellest ,et Venemaa pidevalt on käinud Eestimaal tapmas ,põletamas . Kõik riigid kes Eestimaad ka on okupeerinud on kõige inimlikumalt eestlastesse suhtunud Rootsi riik ,sellest see vana- eestlaste väljend -- "hea Rootsi aeg" Midagi pole kirjutatud valesti kuid siiski vabandasin lugupeetud Reinu ees ,et tema ei saanud aru sellest ,et mina ei mõelnud Eesti riiki vald Eestimaad kus elanud aastatuhanded eestlased . "Maalile maalt " niipalju ,et meie teised tulime "puuotsast alla", Sina oma arengu tasemega oled ikka "puuotsas" Järelikult Euroopa rahvastele kes põhilise osa punkte Ukrainale andis meeldis kui räägiti tõtt ajaloost .

vaagija  2016-05-16 18:33:50
Nii nagu kehtib ütlemine, et lugege Kesknädalat, siis saate teada, mis tegelikult Eestis toimub, sama kehtib ka Aivo Oina kohta – siis saate teada, mis ilmas tegelikult toimub.
Kui kaks meest tänaval kaklevad ja politsei neid lahutama tuleb, siis on neil kaklejatele esimene küsimus - kes alustas?
Oleks ja poleks on pahad sõnad, aga kas keegi on esitanud sellise küsimuse, et kes alusts Maidani? Kas Putin või lääs? Siit tuleb ka vastus, et ilma Maidanita poleks täna ka Krimmi probleemi. Kõik oleks rahulik.
Tahtmatult jääb mulje, et tänane põlvkond, kes ise suuri sõjakoledusi üle elanud ei ole, arvavad, et sõjad on ühed suured lõbumängud, seda ka kindlasti suuresti „tänu“ arvuti sõjamängudele – tat, tat,tat... vaenlased langevad nagu loogu, ise turvaliselt tugitoolis istudes... kuidas muidu on võimalik lahti seletada seda sõjaõhutamise mängulist hüsteeriat, mida levitavad laste sõjamängudest välja kasvanud tänaste noorte sõjaväelaste põlvkond. Kõik on ju nii põnev ja sõjatöösturid ei pea kartma pankrotti minekut, ikka rohkem-rohkem relvi...
Eelkõnelejatele lisaks, et mitte ainult venelased, vaid Eesti asub nagu Euroopa ristmikul, kus meid on hävitanud ja orjastanud 600 aastat saksa ristirüütlid ja mõisnikud, sealhulgas ka taanlased, paarsada aastat vene tsaarid, 50 aastat stalinistid, vallutasid meid ka rootslased. Lihula linnusel on tahvel, millel kirjas, et siin võitsid eestlased rootslaste sõjaväe. Vallutajatest kõige julmem oli muidugi Stalin. Aga Põhjasõja kaotas venelastele rootslased ja siitpeale kadus rootslastel sõdimise isu ja Rootsist sai mitmeks sajandiks rahuriik. Nii et pole halba ilma heata. Ja kuigi teame, et eestlaste suurima võidu saavutasime Vabadussõjas, ometi Võidupühal tähistame hoopis võitu Võnnu lahingus sakslaste vastu.

maali maalt  2016-05-16 19:40:39
Vaagijal õige küsimus, kes alustas Maidani. USA toetas 5miljardi dollariga oligarhe Maidani toetuseks. Millegipärast väga paljud Maidani võitlejad rääkisid perfektselt inglise keeles. Need olid Black Waters võitlejad USA-st. Jah, poleks Maidani olnud, oleks Krimm alles. Vaadake kaardi peale, kus on NATO baasid Euroopas. Kergem on loetleda, kus neid ei ole. Venemaa piiriäärsed maad on täis pikitud NATO baase.

  2016-05-16 20:33:48
Maali millal ükskord puuotsast alla tuled ja ka midagi taipama hakkad mis tegelikult maailmas toimub ?

vaagija  2016-05-16 20:40:24
to 2016-05-16 20:33:48
Kui väidad ennast maalist rohkemat taipama, siis ole hea ja räägi meile ka, kas Maidani supi keeras kokku ja alustas Putin?

Antsule.  2016-05-16 20:44:56
Miks sa ei räägi sakslaste röövvallutustest. Tapsid, põletasid, röövisid ja viisid meie inimesi orjadeks?

Ants  2016-05-16 21:14:02
Muidugi käisid ka sakslased kuid kordades vähem venelastest , neid Eestimaad rünnanud välisvaenlasi on teisigi , kuid keegi pole nii julmalt piinanud põletanud tapnud kui seda on teinud "kallid" idanaabrid keda vihkavad kõik tema naaberriigid . Ütle üks naaberriik kellele Venemaa poleks kallale tunginud --ainult suurt Hiinat kardab küll kui tuld sinna ei julge minna .

Ants  2016-05-16 21:21:02
Lugupeetud Vaagija miks arvad Sina ,et tead kuidas oli tegelikus Ukrainas ? On ka hoopis teisi jutte ukrainlastelt kuulda ,et Putin on tõesti asjaga seotud . Kas mitte venelaste õhutõrje rakett polnud see mis Ukrainas mässulistele abistamiseks Venemaalt saadeti ja alla laskis reisilennuki . Või väidad ka see pole õige ?

vaagija  2016-05-16 22:11:20
Lugupeetud Ants, kirjutasin nii meediast loetu põhjal, kus Maidaani, samuti ka Gruusias toimunu suhtes on arvamusi seinast seina.
Olen nõus, et kõige julmem režiim rahvuste ja rahvaste paljukordsel ründamisel ja hävitamisel olid stalinistid, kuid samas ristirüütlite-mõisnike ÜKS 600-aastane invasioon Eesti aladele pakub sellele väga suurt konkurentsi, samuti pakub Stalini genotsiidile suurt konkurentsi ka Hitleri inimsusevastased teod Dachau, Buchenwaldi, Mathauseni, Auschwitzi, Oswiecimi, Stutthofi jt surmalaagrites, samuti mäletame ju veel Klooga suitsevaid tuleriitu. Nii jäimegi kahe okupandi kahetule vahele.

ukrainlane  2016-05-16 22:17:43
http://et.wikipedia.org/wiki/Eesti_k%C3%BCtiv%C3%A4ed
Mahnolaste poolt vangistatute seast kutsuti välja kõik eestlased, lätlased, juudid ja kommunistid, kes raiuti mõõkadega surnuks.

  2016-05-16 22:25:13
http://www.telegram.ee/maailm/intervjuu-eesti-ukrainlasega-ukrainat-kasutatakse-iii-maailmasoja-alustamiseks#.VWAu09LtlHy

Ants  2016-05-17 00:15:51
"Vaagija" jutuga nõus kuid küsimus ukrainlasele---- Kas siis teise maailmasõja ajal veel Mahnolaste relvastusse kuulusid mõõgad, millistega neid eestlasi ,juute ja lätlasi surnuks raiuti ?? Paraadil kasutatavad "ilumõõgad" küll selleks ei kõlba .Ja mida siis need lätlased,eestlased ja juudid Ukrainas korda saatsid ,et oleks alus neid vihata ?

  2016-05-17 01:38:13
meie oleme juba ammu puu otsast alla tulnud, maali on sinna siiani jäänud :-}}}}}}}}}}

maali maalt  2016-05-17 08:54:38
Antsule niipalju Malaisia lennuki alla tulistamisest. Nii Saksa, Inglismaa, kui ka Malaisia lehtedes pool kuud tagasi kirjutati uuesti, et Inglismaa teadlaste ja ajakirjanike seas tekkisid kahtlused BUK-iga allatulistamise suhtes. Vaadati üle sateliitpildid ja fotod Buki liikumisega ning leiti, et neid on päris kõvasti võltsitud. Vaadati üle ka lennuki rusud ja leiti, et lennuk lasti alla ainult õhk-õhk raketiga. Nendel sateliitpiltidel oli ka näha kaks ründelennukit. Sellest uurimustööst valmis ka film.

Ants   2016-05-17 09:44:43
Maalile -paistab vähe loed ajakirjandust ja kõige viimaseid uuringuid kus lõplikult on tõestatud--- see oli "Buki" rakett mis reisilennuki alla tõi, ka on teada isegi selle Buki number ja fotod temast mis ülikiiresti Venemaale tagasi viidi kui tuli selgus tegu oli reisilennukiga . fotol on näha ka see ,et üks rakett on puudu(väljalastud) Sina loed ainult Putini propagandat kes kõigest väest püüab musta valgeks teha. Kaudne tõend on ka see kuidas alul internetis mässulised kiitlesid ,et lasi alla Ukraina lennuki ,kuid kohe kibekiirelt kogu jutt koristati internetist kui tuli välja see allalastud lennuk oli süütu REISILENNUK. Kogu maailm, peale Maali ja Putini Venemaa, usub siiski uurimiskomisjoni põhjalikku aruannet toimunu kohta . Luulu on venelaste jutt mingitest "ründelennukeist". Ja raha eest võib ka igasugu luulu filme teha nagu tehti ka Ameerika kaksiktenide kohta millise hävitasid kaabertatud reisilennukid . Pealegi võttis Bin-Laden kohe toimunu omaks "tööks"

maali maalt  2016-05-17 10:58:03
Ants, New Straits Times, Wahrheit Für Deutschland, Süddeutche Zeitung jt. lehed ei ole Putini lehed. USA -s üle 70% elanikest usub, et kaksiktornid lõhkasid omad poisid. Pealegi Bin Laden ei võtnud seda tööd omaks.

to maali  2016-05-17 11:04:25
Teie kriminaal toobal väidab ka, et ei ole süüdi ja batja pidi olema puhas nagu prillikivi. Mis sa maali aravad, et oma jäärapäiste väidete tõttu nad ongi süütud?

Rein  2016-05-17 11:52:20
Eesti rahvast polnud Põhjasõja ajal veel olemaski. Meie rahvus ongi tekkinud vallutuste tulemusel kus veri on segunenud. Lembitu aegse põlvkonnaga pole meil geneetiliselt eriti midagi pistmist, ka Põhjasõja aegse põlvkonnaga mitte eriti midagi.

  2016-05-17 12:27:41
Hirm sõja ees? Politsei tahab sulgeda Toompeal Rahukohtu tänava.
See on tegelikkus ja hirm tehtu pärast, Valitsuse tehtu!
Häbi!

jüri  2016-05-17 14:33:34
maali metsast! Mis sa tuudutad? Eelmisel nädalal öeldi selgelt, kes alla tulistas ja näidati Saksamaa ajalehes pilti sellest BUK-ist millest lasti. Sina vana eit loed Saksamaa lehti ja ei näe mida vaja või vaatad ainult tõlkeraamatu abil pealkirju. Mis lehes kirjutati Saksamaal ja Suurbritannias. Eestis on kõike lehti võimalik lugeda raamatukogus Tõnismäel ja internetist. Mis leht ja mis kuupäeval. Tahaks ka lugeda, aga nii otsimine on keeruline. Tule maali välja oma aususega.
Rein! Sina oled geneetiliselt segatud, Eestlased on olnud siin juba väga ammu ja ühtki rahvast ei ole geneetiliselt puhas, lihtsalt rahvused on kujunenud, niisamuti keeled.

Eelmine | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Järgmine

Nimi 
E-mail