![]() Eesti panus ei tohi tulla inimeste arvelt
Kestvad kiiduavaldused
2012-06-18 12:13:09
_2012-06-18 10:50:34
Sellised lõputa soigujad ja virisejad nagu keegi hädatallinlane /2012-06-17 22:35:29/ ongi meie elu piduriks,_ Just, täiesti nõus 10:50:34 kommentaariga. Meie, talinlased, tahame elada solgis ja mustuses, rahulikult püherdada talve lumelägas ja kevade tolmurullides. Tulevad siin meie rahulikku keskerakondlikku talina"sigalat" kritiseerima.....häbi.
Reet
2012-06-18 14:40:18
vaagija! Missugune see inimväärne ühiskond seal Prantsusmaal on? Too näiteid meile või oled langenud propaganda ohvriks, millest ajakirjandus meil kirjutab. Oleks huvitav teada.
Heinar Kalm
2012-06-18 14:52:11
10:50:34!
Sinu sõnavõtt on imelik ja miks? Sellepärast, et tallinlane käib lahtiste silmadega ringi ja näeb mis ilmas toimub ja on huvitatud, et kommeteerijad võivad siin ükskõik mis pada ajada, pole ise aga võimelised oma komme lahti rääkima. See käib Juha kohta ja ka paljude teiste kohta. Täpselt samuti sinu kohta kui sa seda tallinlasele ütled. Põhjenda oma lauset. Tallinlase kommentaar on põhjendustega kirjutatud ja põhinevb faktidel. Ei saa aru mis seal valesti on!!
maamees
2012-06-18 15:27:37
Küll te olete siin mõned kommijad sinisilmsed ja arvate, et keskerakondlased teid täpsustamisega või lahti rääkimisega teid üllatavad. nad oskavad ainult rääkida, see kõik on õhust võetud, et ennast tähtsatena näidata ja näidata kui palju Keskerakond inimeste ja riigi eest head teevad. Kui küsid fakte, siis nad ei vasta loomulikult ja endasmõistetavalt. Käisin mõnda aega tagasi tallinnas ja ei tunne linna ära. Põhjuseid kolm: esiteks linnas on palju ehitatud, igal nädalal muudetakse liiklust ja linna on väga räpane ja hooldamata. Igalpool õitsevad kollased lille, mida meil nimetatakse rakvere raipedeks, heinamaadel (Tallinnas nimetatakse neid murudeks) kasvab rohi rinnuli. Sõitsin Lasnamäele ja ei leia maja ülesse, see on pika rohu sisse ära kadunud, lõpuks küsisin ja siis sain teada, et olen mitu kvartalit mööda pannud. Mustamäel ja Põhja Tallinnas sama jama.
Meil maal on paremini kõik korras kui Tallinna linnas. Kuidas linnaisad ja need kes hooldavad-koristvad linna küll julgevad turiste ja huvireisijaid linna lasta.
kriibu
2012-06-18 15:36:06
No näed, maamees, Savisaar ei saanud sadama käest turisti pearaha ja kohe rakvere raibe lokkab. :P
Maamees, vaeseke!
2012-06-18 16:02:47
Kas sa ikka sattusid õigesse linna? Äkki läks sul sehelmine GPS sassi ja põrutasid kusagile mujale? Ja tundud olevat, vaeseke, lilliputikasvu - kuis muidu sul rohi rinnuni ulatub. Ja nägemisega on ka sul lood haledad - ei leia mitmekorruselisi maju rohu eest üles, pöialpoiske!
Kokkuvõtteks:
2012-06-18 16:05:34
matsid jäävad matsideks!
Sattugu nad kuitahes suurde linna. Vanasti öeldi koguni: saada siga Saksamaale, seaks jääb ta ikkagi ja viskab end mudalompi külili...
maamees
2012-06-18 16:15:09
eelmisel kommijal pole vaja minu pärast muretseda, vaata kuidas sa ise omadega igapäev hakkama saad, Kui sulle meeldib elada sita sees, ela edasi ja tunne ennest hästi. Vaagija on sellega juba harjunud, kui tema eelmisi komme loed. Savisaarel ei ole õigust nuruda Tallinna sadama käest mingit raha oma erakonna ega linna jaoks. Mööda maailma saab linna rahadega ringi pidevalt sõita, linna jaoks raha ei jätku, kõige suurem omavalitsus Eestis. See on häbiväärne, mida linn teeb maksumaksja rahadega pealinnas ja kuhu seda koguaeg kulutab. Kas sadam peab hakkama linnavalitsuse mõtetuid kulutusi kinni maksma. Naeruväärne on see linna volikogu ja linnavalitsus. See on õige, et TALLINNA LINN ON MUST, KORISTAMATA JA HOOLDAMATA, nagu kirjutavad siin tihti haljastusespetsalistid ja linlased. Keskerakondlastel, kesikutel, kärssninadel jakärsakatel (nii vist jaotatakse siinsete kommijate ütluste järgi Keskerakonna liikmeid ja nende ümardajaid-lakööre) on alati õigus öelda vastuväiteid kuigi teistel kommijatel on oma kommides 90% õigust
Zilmer Birnbaum
2012-06-18 16:42:11
Sõbrad, ärge muretsege.
Ameerikas leiutati 80-ndatel virtuaalraha. Ka meie maksame oma kohustused sellega
vaagija
2012-06-18 16:51:57
Linn on must?
vaagija
2012-06-18 17:09:39
Austatud Reet! Prantsusmaa sai endale uue sotsialistist presidendi Hollande ja ka parlament sai sotsiaaldemokraatide enamuse.
Aga et Reet nimetab valisusmeelse meedia lugemist propaganda ohvriks langemiseks, vot see on alles uudis!
vaagija
2012-06-18 17:09:56
vaagija 2012-06-18 16:51:57 on liba.
Reet
2012-06-18 17:54:51
vaagija! Keda meie Eestis peaksime valima, et meil asjad läheksid Eestis paremini. Mis on nende eelis ja kust seda praegu juba näha oleks.
Mis puutub valitsusmeelset meediat või ajakirjandust, mida vaagija on varasematest kommides kirjutanud, siis ma ei saa aru kus ammendad sina vaagija omale seda infot. Sa ju loed eesti keelseid lehti ja kuulad eesti keelest raadiot ja vaatat telerist eesti keelsid programme. Venemaad me uskuda ei saa, see räägib omast vaatevinklist, võõrkeelt sa ei oska või ei kasuta kindlasti. Kust ammutad omad teadmised muust maailmast, oleks ka huvitatud.
Magnus
2012-06-18 18:10:37
Seesinane "maamees", keda on siia esinema suunatud, ei vääri küll sellist nime - ta on ju selle vastand. Vanasti hüüti sihukesi paremal juhul "vurledeks" ja mingit austust nad tunda ei saanud. Mõned linnatrügijad pälvisid aga määratluse "mats maalt, roos rinnas".
Igatahes normaalsete riikide suursadamad maksavad oma linnadele suuri summasid, sest tänu linnale ongi sadamal käivet. Aga see kehtib muidugi vaid normaalsete riikide kohta. Niisamuti nagu igikehtiv, lausa reliikvia väärtusega on Eesti filmikunstis klassikaliseks kuulutatud hinnang "Matsid jäävad matsideks!".
eestlane
2012-06-18 18:14:58
juha! Ma ei peaks nagu sinu poole pöörduma, sest aumees vastab ise küsija küsimustele kui tema eelnev jutt jääb arusaamatuks ja oleks vaja täiendavat selgitust. Kas sa pole lugenud minu küsimusi sulle, vaevalt seda ma ei usu või pole sul aega või sa ei tea vastuseid. Kõik on ju võimalik ja inimlik. Siin neid komme lugedes on mul tunne sageli, et paljud kirjutavad kirjutamise pärast, mitte et valdaks teemat. Mõni jälle sellepärast, et kaitsta oma erakonda ja erakondlasi, isegi teadmata seda, et mõnda aega tagasi kirjutas see sama kirjutaja hoopis vastupidist. Ma nimesid ei kirjuta, sest pidevalt siin kirjutajad teavad neid isegi.
Juha! Oleks ikka huvitav kuulda minu küsimustele selgitust. Saan targemaks mina, saavad targemaks teised ja ka need kes ei teadnud siiani midagi. Mulle meeldivad sellised inimesed, kes on oma arvamustes sirgjoonelised ja ausad.
vaagija
2012-06-18 18:32:47
Austatud Reet! Et meil elu hakkaks paremini minema, selleks peaksime valima kas vasaktsentristid, tsentristid või paremtsentristid - Euroopas on need maailmavaated kõik tunnustatud ja ka nemad tunnustavad astmelist tulumaksu - teisisõnu neid erakondi, kes seisavad ka vaesema elanikkonna eest, mitte ainult rikaste ja ilusate eest. Selle suuna valis endale ka Prantsusmaa. Eestis võime seda näha inimesest hooliva Tallinna näol.
Oma teadmised ammutan ma eranditult Eesti meediast - nii valitsusmeelsest meediast kui ka opositsioonilisest Kesknädalast, Pealinnast ja Tallinna TV-st.
SP
2012-06-18 19:13:27
vaagija aga mis viga on sotsidel, nad ju samuti on nõus raha lennukilt jagama ja riiki võlaorjusesse viima?
Ja mis ajast on Eestis vasaktsentristid, tsentristid ja paremtsentristid? Meil on vaid pendelerakond, kes nimetab ennast Keskerakonnaks ja kelle maailmavaade ja põhimõtted muutuvad iga päevaga üha segasemaks. Astmelisest tulumaksust, kui messiasest, on ka vaid käputäis vaagija sarnaseid aktiviste veel rääkimas. Kui Sa siin kilkad prantslaste sotside üle, siis tee endale esmalt selgeks, mis "elukad" on Prantsuse sotsid ja nende tõekspidamised, Sa üllatud aga nad on pigem meie mõistes küll mitte sotsid. Tallinna hoolimisest võiksid aga pigem vaikida, Keskerakond on viinud Tallinna pankroti äärele ja seda ka tegelikult, Linnaosade rahaasjad on nii sassis, et selle selgeks tegemiseks on Nobeli kraadiga raamatupidajaid tarvis. Üha enam on tunne, et Harju maavalitsus (kellele tegelikult faktilisel Tallinn allub) üritabki lasta Linna järgmisteks valimisteks pankrotti, see aga valimiste nimel on sigadus linlaste vastu! Kui Sa aga ammutad kolmest viimasest allikast Linna uudiseid, siis see on sama kui aastakümneid tagasi Pravdast saada teada olukorrast NSV Liidust aga jõudu!
See ongi K tase....uhked ka ilmselt oma "vaimukuste" üle
2012-06-18 19:44:38
_Maamees, vaeseke! 2012-06-18 16:02:47
Kas sa ikka sattusid õigesse linna? Äkki läks sul sehelmine GPS sassi ja põrutasid kusagile mujale? Ja tundud olevat, vaeseke, lilliputikasvu - kuis muidu sul rohi rinnuni ulatub. Ja nägemisega on ka sul lood haledad - ei leia mitmekorruselisi maju rohu eest üles, pöialpoiske! _ ================= See ongi näide keskerakondlikust ajust. Nagu oleks tegemist robotitega siin. Kas see ülaltoodud kommnetaar peaks olema täiskasvanud inimese ajutegevuse vili? Kuidagi ei tahaks uskuda, aga keskerakondlastest saab kõike uskuda....need saadavad ju koguni harimata poisikesi Riigikogusse
Magnusele meeldib räpasus? Ilmselt küll
2012-06-18 19:47:00
TO: Magnus 2012-06-18 18:10:37
Jah, sadamad.....kui Tallinna sadamas laevalt maha tuled, siis võtab sind vastu hais ja tolm ja räpasus. Väliskülalised Skandinaaviast imestavad, miks meil peab pea iga õhtu autot pesema....
Magnusele meeldib räpasus? Ilmselt küll
2012-06-18 19:50:06
Ma lisaks siia, et MAAMEHEL ei tasuks siinsete staarkommentaatoritega vaielda Tallinna linna mustuse üle.
Nende arusaam puhtusest ongi sellisel tasemel, et Tallinn näib nende jaoks piisavalt puhas......Kopli liinidel ka elavad inimesed ja sealne ümbrus on neile vastuvõetavalt "puhas". Nii ka keskerakondlased....harjunud sovetiaja lasnamäe välimusega. Võililled ja "rakvere raibe" vohab seal praegugu.....nagu paljudes muudes kohtades linnas |