![]() Kas reklaamitellijal napib mõistust?
muigaja
2012-03-22 11:26:43
Tubli Enn Oja. Iga filmi ajal peab näitama kümme korda naiste lappe, sest siis saab rahvas aru, et peab minema seksima. Järgmine kord peaks iga filmi ajal vrvendama silmade ees Ansipi pilt kus ta teatab, et varsti oleme viie rikkama riigi hulgas. Nii peab olema iga päev.Milleks sa muidu filmi vaatad kui Ansipit ega naistelappe ei näe, ega film pole tähtis, tähtsad on need naiste lapid ja Ansip. Selline on meie uus naistelapi kultuur, ainult ajab oksele ja sunnib minema teisele kanalile. Mida need idioodid taotlevad, niikuinii ei vaata keegi neid lappe, vaid keerab teisele kanalile või ei kasuta üldse seda kanalit enam. Kellele te siis neid saateid toodate kui teil pole vaatajaid?
juku
2012-03-23 06:44:30
Millal sa Muigaja viimati Ansipi reklaami nägid ?
Minu teada jookseb pragu KE reklaam telekast TASUTA sõidu kohta- aga seda peavad kõik vaatama, eksole ? Ja enne jõule jooksis Savisaare mordaga reklaam.... Äkki oled ikka natukene objektiivsem, siis sa ei jäta kohtlast muljet.
muigajale
2012-03-23 07:20:51
Mismoodi need "naiste lapid" sellega seotud on, et peab seksima minema?
manitseja
2012-03-23 11:10:41
Reklaamitegemist nõutakse seepärast, et igasuguseid reklaamifirmasid on vaja nuumata. Suur osa rahast, mida saaks kasutada rahva jaoks kasulikult, raisatakse ära reklaamifirmade ülalpidamiseks. Tuleb vahet teha inimeste informeerimisel ja reklaamiaja täitmisel. Müüripeal on korduvalt manitsenud, et lõpetataks tühimeelne raharaiskamine reklaamitsemise nime all.
Tänusõnad Müüripealile
2012-03-23 11:15:31
selle tõe väljaütlemise eest: "Reklaamikulud jäävad alati ostja kanda. Meie kõigi kanda."
Enn Oja
2012-03-23 14:04:55
muuseas teevad eraärikatele reklaami ka vikris vikerommikusaate tegiad . muutkui laulavad miss kuskil lehes kirjasonn . seejuures loevad nad üht ja sama jura iga lehekohta eraldi ! ja siis kahetsevalt ohkavad kui keegi pole neile oma lehte ninaette sokutand . uvitav oleks teadasaada palju leheärikad ringäälingule päälä maksavad et igal ommikul nende paljuski rahvalollitajalikku toodangut rahvale kaelamääritakkse . mõni aasta tagasi tegeles sellega ka ülimalt "õiglane" ja "erapooletu" Ummela Mart ! tema võiks nüüd avalikustada kuidas se lehepasareklaam temale ja neile üldiselt kaelasunniti . kirjutagu sellest kasvõi järgmises Kesknädalas .
2012-03-24 12:10:41
Vikerraadio hommikused saated on mõnikord suisa varjamatu parteiline reklaam, ärilisest rääkimata. Aga et see on enamasti suunatud varjatult või varjamatult Keskerakonna vastu, siis on see kindlasti väga hea.
2012-03-24 14:00:17
Selge värk- kui järgmine kord tahan reklaami teha, siis esmalt peab kooskõlastama selle Manivaldiga. Pean talle ära tõestama on tulud ja kulud ning kindlasti küsin üle mis ajal tohin ma selle reklaami eetrisse anda, kuna Manivald ja Muigaja võib olla ei taha seda näha.
võrdleja
2012-03-24 14:28:29
Kui seda artiklit lugesin jäin Manivaldiga tõiesti ühte nõusse,olen ise seda mõttetut Mynthoni reklaami vaadates mõelnud,kui arulage on meie reklaamimaailm.Aga see selleks,nagu vasaraga oleksin pähe saanud,kui hakkasin neid kribulikke komme lugema,tule taevas appi,kõik mõnitavad Manivaldi ja kiidavad reklaamid heaks !!!Siin on ainuke lahendus--kas need ajulageda mulaga kommijad on reklaamiteenistuse palgal!!!!ka ohja eeen.Ainuke normaalne komm tuli muigajalt.See tähendab,ajukääbikute protsent aina suureneb.
eelmisele
2012-03-24 15:58:16
Kes kiidab reklaami ? Pigem räägitakse siin sellest, et inimene kes artikli krijutas ei tea asjadest tuhkagi ja on nii rumal.
Järgmisena võiks Manivald kirjutada kui paha on see, et raha eest peab asju ostma- miks ei võiks see kõik olla tasuta. Siis sa oleksid ju ka Manivaldiga nõus ja imestaks miks inimesed teda tolaks sõimavad ?
Enn Oja
2012-03-24 20:20:10
Manivald astub välja reklaamide sisulise nõmedusevastu, mina nende preesnevliku kaelamäärimisevastu . miss reklaamide tagaonn teame vist kõik väga ästi ilma potile juhatamattagi .
maamees
2012-03-26 12:02:05
ausalt öeldes ma neid reklaame ei jälgi, tean aga et need reklaami minutid (sekundid) on reklaamijale väga kallid, ja mõtlen omaette, et palju sellest reklaamijale ka kasu tõuseb. selge on muidugi see, et selle reklaami maksab kinni ostja, olenemata sellest, kas ta seda reklaami on kunagi näinud või mitte ja selge on muidugi ka see, et ega reklaamija nii loll ju ka ei ole, et kogu oma tulu reklaami paneks, reklaami võrra küsib ta lihtsalt rohkem. eks sellele müüripeal tahtiski osutada, selle eest teda nüüd lolliks keskerakondlaseks küll sõimata ei tasuks. seda teemat ta muidugi puudutas ilmaasjata, nii see asi on ja nii ta jääb
kiin
2012-03-26 12:04:48
Reklaam on tänapäeva alkeemia. Selle tegemisse on suunatud tohutud ressursid nii rahade kui ka inimkapitali näol aga tulemus on null. Ma ei tea ühtki inimest kes reklaame jälgiks või kes neid ei vihkaks. Kas teie teate?
Enn Oja
2012-03-26 14:31:03
meje telesolkiad kasutavad omavahelisel kokkuleppel põhiliselt veerantundi ja kolmveerantundi . varem vaimusolkimine kattus lausa 90%, nüüd onn akatud pisut nihutama, umbes pool ajast kattub .
võtke õhtutti paber ja pliiats ette ning märkide ära, saate sellest solkimisest ka ise selge pildi . eraldilugu on teatud saadetega kuss osad vahelduvad jooksvalt, näitäks rahaauk, vali mind jmt . |