![]() Taastagem Eesti Vabariigi 100. aastapäevaks tugev ja hooliv riik!
hea
2014-08-09 23:13:09
kui valijad teeks endale selgeks enne Riigikogu valimisi, kes on need erakonnad, kes seisavad just tema huvide eest. Selleks tuleks natuke vaeva näha.
JAAK
2014-08-10 09:16:28
Kriibu miks sa kogu aeg ainult valetad ja mõtled vaimuhaigele omaselt välja igasuguseid veidrusi? Peaasi, et saaks teist solvata? Sa kirjutad, LOODAD, et ma sind unenägudes ei näe ja saan rahulikult magada!Sa ju valetad. Loe ise oma kommentaare, kus nii paljude erinevate nimede ja nimetute all solvad, laimad ja lausa keed vihast minu vastu, nimetades mind kogu aeg kesikuks, debbilseka, paranoiliseks ja mis iganes epiteetidega. Sa ei soovi, et ma rahulikult magaksin vaid, et ma kiiremini maha kärvaksin. Sinu kõik kommentaarid on teemadest mööda just nagu üks mees selle kallutaja ja aerutajaga, kubisedes üksnes vihkavat laimu ja solvanguid. Loe uuesti, mida te nüüd ka Laine kohta kirjutate. Isegi mingi näpuveaga tekinud ortograafiline aps teeb nii suurt rõõmu teist solvata koolihariduse puudumises jms. See on üks väikluse ja madala harituse (ka hariduse) lakmuspaber sinust kui isikust.
Sa oled hea Ansipi õpilane ja arvad, et kui kogu aeg ühte ja sama kordad, siis hakatakse seda uskuma. Sina pole midagi teinud, just praegu kommenteerin esimest korda! Sõnaga- olid puu otsas kui pauk käis ja kui alla tulid oli leivakott läinud. Kas tõesti see siin ongi sinu leivakott? Kalluta aga teatas, et tema töötab ja teenib ise endale ja perele leiva! Kõik võib olla, aga siis on see siin ööpäevad ja isegi puhkepäevad ja riiklikud pühad siin ilkumine ju see töökoht. Selline inimene ei saa kuidagi mujal töötada. Pole ju sellist aega.
Ausus ausse
2014-08-10 09:29:44
Olen sama meelt.Inimesed peaksid ennast kurssi viima parteide ja inimeste tegudega ja siiski valimisel valima seda parteid,kes on reaalselt rahva jaoks ka midagi head ära teinud ja teiseks on tarvis jälgida ka nende lubaduste täitmist.Kuidas saab veel sellist parteid valida,kes lubas Eesti viia 5 rikkama riigi hulka või kes lubas kodukulusid alandada aga oma võimul olekul hoopis suurendas kodukulusid? Töö,hindab siiski tegijat.Näiteks pabervalimine on siiski salajane ja mitte keegi ei saa teada kelle poolt ma oma hääle andsin.Samas E-hääletusel näeb serveri valdaja kohe ära kes kelle poolt on ja samas on valimiste lõppedes võimalik hääli ringi tõsta,e-hääletusse sisse toodud võimalusega "mitmekordseks ülevalimiseks"?Kui keegi tahab väita,et serveri valdaja ei näe,kelle poolt ma hääletan siis selle väite kummutab tõestus,et peavoolu meedias serveri valdaja nähes kommenteeria isikut,saab tema kommentaari tsenseerida kui see ei vasta "headele tavadele".
Laine
2014-08-10 09:53:24
Valimisi interneti tee ei usu ma enam sellepärast juba mis ma Postimehe kommentaaridest leidsin.+ ja -. See oli umbes sel ajal kui tehti erakondade reitingut,mis näitas et refid olid esimesed.See oli ilmselge et midagi oli valesti. Lugesin siis postimehe kommentaare ja oh imet - kui olen kellegagi nõus vajutan +, ja kohe hüppab ka kaks miinust juurde. Ja nii ka vastupidi. Keegi nendes kommentaarides mainis ka et nii käib. Kui ma seda Kesknädalas kirjutasin ütles kriibu või tema teised kehastused et ma ei mõista vajutada. Mõne päeva pärast oli aga + - korras.Sellega tahan öelda, et polegi vaja Emoril käia mööda linna, saab hääli korjata ka SELLISEL TEEL.Millegi jaoks postimees seda ometi tegi. Kui see oleks ainult viga siis oleks see saadud kohe kõrvaldada.Ma ei kahtle et tänapäeval pannakse mängu kõik, et alatusi teha. Nii tehti ilmselt ka varem kui ikka Emor näitas reffe esimestena.Rahvas ei vali neid juba ammu enam.Aga e-valimine peab kaduma . Antud juhul postimees sättis plussid ja miinused nii et nende ülelugemisega muidugi ref oli esimene. Aga alatus ei jää võimule - kukkumine on valus refid ja sotsid.
JAAK
2014-08-10 09:56:07
Kriibu sa kogu aeg pöördud Laine poole nimetades teda armastusväärselt Lainekene! Miks sa valetad? Või oled nagu teise klassi koolipoiss ja meenutad kuidas sa meeldida soovides, mõnda tüdrukut kogu aeg patsist tirisid ja näpistasid? Sinu kommentaaridest võib järeldada küll, et sa sellest teisest klassist kaugemale pole jõudnudki.
Palun ütle kas selle anonüümse kommentari HEA LAINE taga on ka Kriibu? See on ju uue Ansipi hea õpilase jutu moodi: "Põhikirja järgi kuulub võim rahvale. Rahvas iga nelja aasta järel valib (mis ajast meie rahvas valib?) omale sobiva poliitilise jõu". See on ju sama jutt, et rahvas peab nüüd põhiseadust muutma vabariigi asemel õogusriik. Kas oled nii noor ja mõne endise kommunisti õpilasena samal arvamusel, nagu meid sunniti sellel helgel kommunismi ehitamise ajal uskuma seda, mis põhiseaduses kirjas? Põhiseadus siis ka kuulutas, et kogu võim kuulub rahvale. See oli juba Lenini lemmikloosung, nagu Ansipil õigusriigi loosung, mida koirrati söögi alla ja söögi peale. Ka oli põhiseaduses kirjas, et Eesti on liiduvabariikide vennalikku perre kuuluv riik ja temal on õigus igal ajal sellest liitriigist soovi korral õigus välja astuda. Nii sarnased on need endine ja praegune põhiseadused. Kas rahvas otsustas ka selle, kuidas "edukad ärimehed" riisusid ja varastasid nende vara? Kas rahvas otsustas ka erastamisgenotsiidi (see polnud ju tegelikult tagastamine) poolt, millega jäeti kümned tuhanded perekonnad ilma peavarjuta ja muudeti sundüürnikeks? Kas rahvas otsustas isegi raudteed maha hangeldada välismaalastele, et Eesti saaks veel mõne miljonäri juurde? Ma võin küsima jäädagi, aga kes vastab ausalt neile küsimustele? Kindlasti Kriibu, kes vastab, et debiilne kesik jälle sonib.
jaak
2014-08-10 10:52:53
Proua Laine arvab, et e valimised ei ole ausad. Aga üks aus ja vähegimõtlemise võimet omav inimene ei saagi teisiti mõelda. Nii mõtleb kogu maailm. Mitte üheski riigis e valimisi ei kasutata, sest need ei ole usaldusväärsed, need ei ole otsesed, ühetaolised ega salajased, nagu seda nõuab valimisseaduste kohta põhiseadus. Meie riik on jõudnud viie vaesema riigi hulka juba maailmas. Miks, sest erakondade vaheline võitlus võimu ja valiutsuse juurde oääsuks takistab oponentidel midagi head riigi ja rahva jaoks korda saata. Eks me ju näeme mis siin riigis toimub? Keskerakond on presidendi ja valitsuse vaenlane nr.1, sest ta ainsana soovib muuta süsteemi seestpoolt. Kahjuks keegi ei soovi, et rahvas valiks presidenti jamuudetaks valimisseadust rahvale õiglasemaks.
Kui e valimised oleksid ausad ja kontrollitavad, miks siis ükski teine riik seda süsteemi ei rakenda? Miks meil niiväga selle poolt võitleb eliit ja sellele kaasajooksikud (ilmselt ärimehed ja seda sorti kaader)? Kasutatakse isegi lausvalet, et tegemist on põhiseaduslike valimistega. Õigusteaduste doktor Ando Leps põhjendas ammendavalt Kesknädalas (teised ajakirjad müüdavate hingedena võimu ja valitsuse ees, ei nõustunud), et e valimised ei vasta meie põhiseaduse nõuetele. See ongi kujukas põhjus, miks seda e valimiste moodust niiväga kaitseb ja pooldab just see riiklik klik. See on neile kasulik. Kas on mõni teine põhjendus veel? Olid Anveldi srnased juristid, kes selgitasid, et mugav kodus istuda ja hääletada! Arusaadav, et sellised mehed mõtlevadki ainult iseendi mugavusele, kuid see ei ole veenev põhjendus. Rahvas ei usu selliseid ammugi enam.
2014-08-10 12:43:01
Ära sa Jaak enam täna peale võta. Ma saan muidugi aru et invaliidil oli paar päeva tagasi sandiraha saamise päev ja nüüd juba poegi vahel tublisti hõõrutud ent väita - Eestimaa kuulub maailma viie vaesema riigi hulka....no tule taevas appi. Rüüpa ikka vahepeal poeviina ka, odekolonn ajab su ju jumalast sassi.
to Laine
2014-08-10 12:52:45
ära sina tiblastunud Laine eesti rahva eest räägi (ma saan aru et vana politrukina sul see vana komme sees). eesti rahvas jälestab Keskerakonda- nuta kasvõi silmad peast välja aga nii see on- teie erakonna hääled tulevad vaid Lasnamäelt ja Ida Virumaalt- ehk tiblade piirkondadest.
seega LAINE- ära sa kunagi oma sitase keelega eesti rahva nimel räägi. Ja kuna sa laiskvorstist "maanaine", kes ei viitsi endale isegi sibulat kasvatada, siis istugi näljas- paras sulle ! Mina ei pea sinusugust tolgust oma maksudega küll toetama.
JAAK
2014-08-10 13:44:10
Kriibu kas sinul tõesti on mõistus nii segi, et sa häbi ei tunne? Või oled nii pöördes? Siis maga välja ja loe siis oma kahte viimast nimetut kommentaari. Mõtle ikka sellele, et siin loevad peale minu ja Laine sinu lollusi ka paljud teised inimesed. Mis mulje sa neile endast jätad? Sa ju nimetad just nagu alati seda rünnatavale, mis sa ise oled või mõtled. Kui sa tõesti need read kainelt kirjutasid, siis oled sa ju väga ohtlik kõigile oma segamini mõistusega. Mis minu otekolonni puutub, siis kas sa tõesti seda ka jood? Mina pole poest alkoholi ostnud juba aastaid. Mulle piisab koduveinist ja oma palju maitsvamast õllest kui sinul seda poest saada õnnestub. Aga see, et minul sadades litrites koduveini veinikeldris seisab, ei vii küll Eestit viie vaesema riigi hulgast välja. Nii, et taeva appikutsumine on sinul jälle nagu liiga kriibulik. jura.
eelmisele
2014-08-10 14:01:11
mina kirjutasin oma kommentaari ja pole Kriibu. Jaak mine ravile-skisona on sul üliraske elu (ilmselt miilitsa töö vanad armid sul- jälitusmaania all sa eikannata või see viga ka sul küljes ?
NB! Ma pole ka Aeru Endel jne- olen tavaline nimetu kommija siin, ei viitsi sinusuguse kõntsaga isegi mingit pseudo nime välja mõelda (ei põe ka Kutseri haigust, kes Evede, Mallede jne nimede all siin kommib)
kriibu
2014-08-10 14:10:29
KOHUTAV.
to Jaak
2014-08-10 14:20:13
aga koli oma kesikutega näiteks Kambodzasse- see sinu rehkenduste järgi ju palju paremal positsioonil (kindlasti pole ta maailma vaesema 5 riigi hulgas). Keskmine palk on seal vist 16 dollarit ja pensioni ei maksta üldse..... Minu teada peaks ta eestist seega ca 50 koha võrra kõrgemal asuma ja palju rikkam kui eesti.
2014-08-10 14:26:05
Üleskutse kesikutele !!! Palun ärge sõitke Lätti ja Leetu- nimelt need riigid kuuluvad MAAILMA 5 kõige vaesema riigi hulka- kuna teie sektikaaslane EESTI sinna paigutas, siis mõelge ise, kas soovite veel vaesematesse riikidesse reisida (äkki seal saate veel nuiaga pähe kui kodust kaasa võetud võileiba näiteks tänaval nosima hakkate, sest näljane rahvas läheb marru).
Külastage parem rikast Venemaad ja ülirikast Valgevenet (kaugemale te nii kui nii sõita ei saa, sest te ju kerjused ja mõnel Lainel pole isegi makaroni jaoks raha. Aga nuh tal kesikuna jalaluu murd kestab ka juba kuues kuu, pole imestada midagi)
JAAK
2014-08-10 14:39:04
Kriibu miks sa nimetuna või maakana mind kõntsaks nimetad? Kui sa väidad, et sa polegi Kriibu ega aerutaja, kallutaja, kes sa siis oled? millega siis järsku sinu selline tigedus minu vastu, kui me pole isegi mõtteid vahetanud? Sinu jutt on ju Kriibu ja aerutaja, kallutaja jutt, ikka sellest debiilsest miilitsast. Kui sinu jutu sisu vastab Kriibule sõna sõnalt, mis tähtsust sellel kestal siis on? Ole sa Kriibu, Kraabu või Jobuaadu, mis tähtsus sellel nimel on? Pätistunud inimese allakäinu jutt, nagu ma seda sadu kordi olen nendelt kuulnud, kelle kuritegusid ma kinnipidamiskohtades kunagi uurisin. Isegi seal nii erilise andega pätte polnudki.
kriibu
2014-08-10 17:15:25
Aina paremaks läheb. Naeraks, aga piinlik on inimesed pärast. Seega - tunnen kaasa!
Laine
2014-08-10 17:26:05
Jaak! Ma arvan nii, et nädal aega kirjutada ja välja tuleb nii nagu Kesknädal oleks selle jaoks et selle kommenteerijad üks sõimab aga teine vastu ja nii muud teemat ei olegi mida arutada. Mina lõpetan selle ära,sest olen kuulnud juba kõike enda kohta, uut pole enam tulemas ja mina nendele rohkem ei reageeri.Oleks, et nad arutaksid oma nägemusest elu üle aga nad lihtlabaselt sõimavad.Nad ei ole ju mitte keegi.Ja kaagutagu edasi.Usu, nad on selleks siia pandud et meie tähelepanu kõrvale juhtida ja mitte näha probleeme ja et me nendest rääkida ei saaks.Sama kõigi kohta kes asjast ikka räägivad.
2014-08-10 17:32:35
tubli Laine- läksid oma profiiliga nii ummikusse, et enam pole tõesti mõtet sul siin kommida. Aga pole hullu- varsti ilmud sa ju mõne Pillena, Marjuna siia tagasi...:) See Laine projekt polnud sul esimene nime vahetus
IRW-IRW
Laine
2014-08-10 17:32:47
Jaagule veel. Kirjutan kui midagi on aga kirjutame ikka sellest millest meil vaja on ja mis südamel.Loodan et teised kirjutavad ka Eva, kaaluja jt.Kaua võib.
Laine
2014-08-10 17:36:00
Paurile niipalju, et näed nüüd, kas on võimalik HOOLIVAD riiki taastada, kui praegune riik on inimesed üksteise vastu loomadeks kasvatanud.
Jaak
2014-08-10 17:36:23
ma hetkel ei saa kirjutada Laineke- söön poola sibulat bulgaaria peediga ja rüüpan läti viina peale.
|