Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Taastagem Eesti Vabariigi 100. aastapäevaks tugev ja hooliv riik!

Laine  2014-08-06 09:37:28
See on päris hea paan - teeme eestist tugeva ja hooliva riigi.Ei tea ainult kes meist HOOLIMA hakkab.Rõivas teeb kõik, et rahvalt muudkui võtta.Antud seni ei ole midagi.Oleme niigi tühjaks pigistatud - nüüd on veel vaja NATO ülevalpidada - 3milj.aastas, peale selle suurendada kaitsekulusid.Nagu tungiks venemaa meile kallale, aga isegi ukrainas ei kuule midagi suurest sõjast venemaaga. Käivad ainult küll sanktsioonid, aga seda rohkem võimsa USA ettevõtmisel.700 000 ukrainlast on põgenenud venemaale, kuidas küll sinna kui ta neid ukrainas nii tapab.Eesti valitsus ja Paet tõestasid et võime jätta venemaa gaasi, majandusalased sidemed kohe katkestame - meiega ei juhtu midagi. Aga häda hakkab juba tulema, nagu lugeda on. Pigistate ju iseennast.Ei too eesti gaasi ei euroopa liidust ega Norrast mis kõik suure suuga räusati, lubati.Miks luuakse baltikumi NATO baasid.Aga sellepärast et eesti müüs teistkordselt oma maa maha.Nato ei lähe siit enam välja iialgi, aga mis see meie rahvale maksab.Neid tuuakse aina juurde, et "kaitsta" meie tühja maad ja käputäit kurjategijai kes rahvast ei hooli.

JAAK  2014-08-06 10:25:38
Toomas Paur avaldab, et meie riigi esindajad peaksid oma rahva ees olema ausad ja objektiivsed ning ütlema, et riigi majandus on kuristiku äärel.

Minu arvates on kogu see riigiks nimetatav komklomeraad kuristiku äärel. Sellel on läbinisti 23. aasta jooksul üksnes maffia tunnused.

Andekas teadusemees Andro Roos väga tabavalt võrdles seda riiki sibulaga. Pealt ilus sile ja kullakarvaline, aga seest siiru viiruline ja ajab nutma. Kaks kolmandikku vaesunud rahvast nutab ja kuulab solvununa Ansipi väsimatut kordamist, et elame demokraatlikus õigusriigis ja kohe, kohe jõuame viie rikkama riigi hulka.

Riiki ei saa ilma seadusi muutmata. Seadused on mafioosode sobitatud ja mugandatud nende meele järgi. Üksnes valimisseadus on just selline, mis võimaldab rahva tahte vastaselt määrata amnetitesse alates presidendist, kõiki riigi juhtivaid ametnikke.

Kahjuks seadusi ei saa muuta ei keegi muu, kui seadusandja ehk siigikogu. Riigikogu me ausaks, pädevaks ja missioonitundega liikmetega ei saa enne kui kaotatakse riigikogust äri tegemise amet ehk rikastumise allikas. Nii ahneks läksid seal, et korruptsion puhkuse ajal kuluhüvitiste oma kukrusse kühveldamine jätkub. Kuigi Ene Ergma hõiskas, et tema hakkab korruptsioni välja juurima. Näed Toomas ka see vanainimene valetab rahvale häbememata. Ju see kapitalismi uhkus ja jõud-raha muudab meid kõiki häbenematuteks valetajateks?

Kui me leiame, et juba teist ametiaega on välismaal sündinud ja kasvanud mees parim, sobilikum Eesti president, vaatamata sellele, et ta kohe Eestisse naastes näitas, et Eesti seadused temale ei kehti, siis ju nii peabki olema. Silmakirjalikuna sõimas ja solvas kommunist Rüütlit välismaal. Ometi oli temale sobilikum valitsuse juht üle seitsme aasta kommunist!

President on ilmekalt näidanud, et on selgrootu ja kõik teevad mida tahavad. Antakse isegi ordeneid igaühele kontrollimatult, peaasi, et esitataks taotlus. Maffias kehtivad omad seadused, kus maffia liikmeid aina premeeritakse ja edutatakse, isegi raskete kuritegude järel. Kahjuks nende jaoks on need kuriteod nende endi plaanides. Näidete toomine läheks pikale. Kriibulased ja solgikallutajad hakkavd niikuini süüdstama siin, et need on turunaiste väljamõeldud jutud.

JAAK  2014-08-06 10:45:56
Kui meil oleks tõepoolest riik, aga mitte maffia, siis kiidaks president ja valitsus Keskerakonda alati nende konkreetsete tegude eest, mida nad rahva heaks on teinud. Maffia kaitseb oma müüre ja müüri taha peitunud mafioosolasi. Endine represseerija ja suli Seppik maandus sinna müüri taha ja selles ongi kõik seaduspärane. Sealt on kergem oma vandenõu haududa Savisaare ja Keskerakonna vastu. Et see mees on pika vihapidamise ja kättemaksu himuline, sain isiklikult tunda.

Presidendile väga meeldis Ansipi poliitika. Isegi nii väga, et tal oli heameel, et valitsuse juhiks sai noor ja andekas Ansipi õpilane!! Kohe viimane ka tõstas oma "headust" ja hakkas Keskerakonda nii rumalasti ja räigelt ründama, et nimetas Keskerakonda ühiskonnaohtlikuks Küsiksin kas selline mees on ikka täie mõistusega? Kahjuks meedia vaikib ja see nagu polegi tähtis, milline on valitsuse juhi vaimne tervis?

Lainele  2014-08-06 11:15:11
Kuidas küll Sa Laine võid olla nii vähearenenud ,et ei mõista midagi . Mitte ukrainlased ei põgene Venemaale vaid Ukrainas elavad venelased põgenevad oma kodumaale, sest venemeelsed terroristid märatsevad ida-Ukrinas. Ja loll jutt ,et Venemaa ei ründaks Balti riike . Kas oled elus ajalugu õppinud --- Venemaa on seda teinud läbi sajandite ja teeb edasi . Eesti ainus kaitse on NATO ja Ameerika sõjaväebaasid Eestis kui tahame vabana elada mitte jälle okupeeritud riigina Venemaa poolt

To-Jaak  2014-08-06 11:19:14
Kas mitte Ain Seppik polnud veendunud Keskerakondlane ja Savisaare sõber . Kas mitte Seppiku korteris kunagi peale "pronkmässu" ei peetud Venemaa duumasaadikuga salanõupidamine kell üks öösel ?.

07  2014-08-06 11:20:45
Noormees sõidab oma tutika võimsa mootorrattaga Tallinn-Tartu maanteel täpselt
90 km/h. Enne Mäo risti ilm järsku tumeneb ja kostab Jumala hääl:
"Kallis poeg, sa oled alati seaduskuulekas olnud ja mind uskunud. Ütle mulle oma kolm soovi"
" Kallis jumal! Tee mandri ja Ruhnu vahele sild, nii väga tahaks rattaga Ruhnu sõita."
" Jaa pojake, sellega on raskusi. Ma ei tea kuidas see sild mõjutab lahe kalarikkusi ja ei tea ka keskkonna mõjusid. Soovi midagi muud!"
" Tee siis nii et poliitikud mõistaksid rahvast, teeks kõik rahva hüvanguks, et ei oleks vaesust ja et ravas ar..."
" Oot, oot pojake, mitme realist silda sa sooviksid?"

JAAK  2014-08-06 11:57:40
Seesinane anonüümik TO J. Sinu kommentaaris õhkub Keskerakonna vastane vaen. Jah sul on õigus, kuigi ka õigust kardad oma nime all avaldada. Muidugi kes sa siis muu oled kui kriibulane või selle solgi kallutaja seast. Sa räägid õigst. Aga need pole kaugeltki ainsad patud, mida ma Savisaarele ette heidaksin, ajas kui nad Sppikuga suured sõbrad olid. Olen sellest ka varem ajakirjanduses kirjutanud. See oli lindiskandaali järgne aeg, kus Savisaar tugeva poliitikuna oli kasulik Seppikule. Viimase nõuanded tugeva juristina kulusid Savisaarele ära. Savisaar määras siseministrina Seppiku pärast Kama poolt vallandamist uuesti politsei kõrgeimaks juhiks. See oli suur viga. Kaks ametialast kuritegu oli juba seljataga. Savisaare sõprus Seppikuga määras ka mittepädeva Kalle Laaneti siseministriks. Seppik kiitis, et Laaneti onu on ka Keskerakonna liige ja Kalle astub ka Keskerakonda. Seppik vaikis sellest, millise seaduserikkumise seesama Kalle toime pani kui ta Saaremaal prefektina keelas politseinikel sellesama onu Heino allaetud lehmadega sündmuskohta vaatama minna. autojuhi käitumisest oli selge, et oli juua täis, kuid seda isegi ei kontrollitud! Selle teo eest oleks prefekt tulnud vallandada, kuid vennapoja asi- veri on paksem kui vesi ja Heino maksis auto remondi üle 80 000 krooni ja tema lehmi ei korvanud kahjutasuga keegi. Talumees Heino Laanet kirjutas sellest ka kohalikus ajalehes.

Ma olen öelnud,et kõik teevad vigu.Savisaar teist korda enam Seppiku soove ei täitnud ja sai saarlaste suureks vihavaenlaseks. ETVs kuulsime kuidas Kahekõne saates tõotas Kalle Laanet,et pühendab kogu oma jõu avisaare erakonna esimehe kohalt tagandamisele. Tegelikke põhjuseid teadsid vaid vähesed. Savisaaroli tulnud mõistusele ja sulidega sõpruse lõpetanud. Savisaar nagu kõik inimesed eksis, kuid inimesi tuleb selle järgi hinnata, kas ta on rohkem siiski head teinud kui halba.

Savisaar on praegu Eesti poliitilisel maastikul oma erakonnaga ainus poliitiline jõud, kes hoolib rahvast ja mõtleb sellele, kuidas rahva elu paremaks muuta.

ANTS  2014-08-06 12:36:37
Jaagu kommentaarile 5+.
Teadsin lähemalt neid asju ka mina.
Seppik hakkas oma kaasmaalasest sõpra just politsei liinis edutama jjurdlusjaoskonna ülemast Tallinna prefektini välja. Laanet oli nagu see represseerija Seppik Eesti patriootide tagakiusaja. Isegi vahepeal sai hüüdnimeks Kingissepp II.

  2014-08-06 13:17:44
Savisaar ja "hoolib" eesti rahvast? Sa JAAK oled ikka päris segi.

Laine  2014-08-06 14:07:40
To lainele.Kui uudistes oli, et põgenes 700 000 ukrainlast, siis SINA EI SAA ÖELDA MIS RAHVUSEST JA KUI PALJU NEID VÕI TEISI OLI. Ju nad olid kõik ukrainlased,sinu igasugused arvamised, et ei tungi kallale on arvamine.Olen seda analüüsinud ja ütlen, et ei tungi. Ennem läheb sõjaks USA ja venemaa vahel ja selle tallermaaks saab eesti. NATO koguneb eesti piiripeale, venemaa oma piiri peale, see on nagu võidurelvastumine.Kui venemaa ja USA suhted halvenevad siis kes teab miks see NATO siia koguneb. Olen selle vastu et minu rahvas peab kõik need võiduajamised kinni maksma.Ja seda sõda venemaaga hõõrutakse ikka väga võimsalt üles.Maailma arvamust kuulates on USA vägagi huvitatud muudkui ukrainast. Seda näitab seegi et julmalt venemaa peale valetatakse. To Lainele. Minu haridus jäta rahule,mul on seda piisavalt.Ma pole sinu haridust puutunud ega huvitagi.Ja veel ühele nimetule. Väga õige on kõik mis Jaak siin kirjutab ja Savisaar HOOLIB JAH VÄGA INIMESTEST.

Laine  2014-08-06 14:44:29
Lugeda õigeks lause -sinu igasugused arvamised, et tungib kallale on arvamine.Mitte et ei tungi.

JAAK  2014-08-06 15:40:48
Kumb sa anonüümik siin täiesti nimetuna mind ja Lainet ründad? Kas Kriibu või kallutaja või aerutaja? Teie lolli mängimine on juba üsna rutiinseks muutunud, vaatamata sellele nimede vahetusele.

Kui mina olen segi läinud, et niimoodi Savisaarest arvan, siis on segi kogu see rahvamass kümnetes tuhandetes, kes Savisaarest minu moodi arvavad. Aga mine tea, äkki sul on õigus?Ma pole kaua linnas käinud. Võibolla see linna ühistransport loodigi ainult Savisaarele sõitmiseks? Kas sa anonüümik oledki näinud, et nüüd kasutab ühistransporti ainult Savisaar? Kas ka need vaestele pensionäridele mõeldud abirahad on äkki Savisaar endale võtnud? Ja kui mina olen täiesti segi, siis valgusta mind. Miks sa mitte kunagi tõeste faktidega, nagu mina, ei räägi vaid ilgud nagu teise klassi õpilane, et tema on paha,mina olen hea.

Ja ikka see vana haigus, mulle ja Lainele neid lauseid omistades, mida me pole öelnud ja oled ise välja mõelnud.
Kas need Patarei vangla hoovis vägivalda ja verekoeri kasutanud politseinikud ja turvamehed olid kõik kesikud? Kas Savisaar ise ka oli neid seal juhtimas? Või käituti reffide Ansipi õpetuste järgi?

To-Laine  2014-08-06 15:51:39
Kui tore lause Sinu kirjast-- "Olen seda analüüsinud ja ütlen ei tungi kallale" (Venemaa ei tungi) Kui tore uudis----- Laine ISE ANALÜÜSIS olukorda ja teab Venemaa ei tungi Eestile kallale . Saan kohe nüüd rahulikult magada teades kui juba Laine ütles siis see on püha tõde nagu "aamen kirikus".
Kuule Laine lollike vist usud ka seda ,et teise maailmasõja ajal tungisid Eestlased ja soomlased kallale RAHUARMASTAVALE Nõukogude Liidule. Ja muidugi ka sakslastel oli häbematust rünnata rahuarmastavat Nõukogude Liitu esimesena rikkudes nii kõik Stalini unistused kiirest Euroopa vallutamisest . Muidugi ka Vabadussõja päevil ründasid eestlased esimesena Lenini töörahva paradiisi . Rahuarmastav Lenin pidi tookord koguni maksma eestlastele15 miljonit kuldrubla ,et nad kord suure Nõukogude Liidu rahule jätaks .Nüüd aga on Venemaal uus diktaator Putin kelle elu unistus on Nõukogude Liidu taastamine .

JAAK  2014-08-06 16:29:51
TO LAINE, kas oled Kriibu või...?

Lainel on õigus. Sellest ajast kui Eesti astus NATO ja EL liikmeks võib Eestit ainult Kriibu taoline hull rünnata. See maskeraadile sarnane tsirkus relvastuse tugevdamiseks on varikatte all oma rahva vastu hirmu tundmine. Nii nagu Ilves kardab Eesti rahvast ja palus miljoneid Kadrioru lossi ümbruse tarastamiuseks, oma riigi rahva eest.

Iga riigi juhid teavad, et praeguses olukorras suurrikide vahelise sõja vallapäästmine on üliohtlik kõigile siin väikesel maamunal. Kuidas Eesti ka ei raiskaks relvastusele raha, sõja puhil ei jää seda mandrinatukest enam alleski. NATO relvajõudude siia koondamine on ülimalt ohtlik ainult meie väikesele maalapile. Ükskõik kes võidaks sõja, meiest ei jääks niikuinii midagi järele. kui konflik võiks sõjaks pukheda.

ANTS  2014-08-06 18:36:15
Jaagul on õigus kolmanda maailmasõja puhkemine on üliohtlik kogu maailmale ja võib aatomsõja puhkemisel olla maailmalõpuks kõigile elusolendeile .
Ei suuda Laine Sina analüüsida kas Venemaa meid ründab või ei, ei suuda seda teha ka ajaloolane Mart Laar ,ei poliitikud Antsip ega Savisaar . Arvan ka Putin ise ei tea veel seda kas Venemaa agressioon piirdub Ukrainaga või jätkub. Kõik oleneb kui ühtne on Euroliit ja kuidas reageerib maailma võimsam riik USA. Ajaloos on hea näide .Kunagi Saksamaa diktaator Adolf Hitler tagus ka endale vastu rinda ja suurustas --- " Ein Volk, ein Reich ,ein Füürer"( üks rahvas, üks riik , üks juht) ka hitlerliku Saksamaa riigihümn algas sõnadega- " Deudsland, Deudsland überalles ,überalles in der Velt " ( Saksamaa on ülekõige, ülekõige ilma peal ) Hitler arvas võib sõdida kogu maailma ka USA-ga --kuid vale Saksamaa tehti pihuks ja põrmuks tookord . Sama käib Venemaa ja Putini kohta ,ei suuda Putin midagi kui kõik riigid vastu on . Tuumasõda vaevalt tuleb sest seal pole ei võitjaid ega kaotajaid vaid lõpp inimkonnal .
Ootame ära sündmused Ukrainas . Ka Sinul Laine vara veel ennustada võid jälle saada naerualuseks .

Laine  2014-08-06 19:08:13
Ma pole naerualuseks kuskil saanud. Kui venemaal on praegu ukraina piiri peal 20.000 meest ja ta tõesti läheb ukrainasse, siis üks mis kindel on USA kohal . Te võite mind alandada aga see on mu arvamine, ja mul on sellele õigus.USA ei lase venemaal ukrainat ära võtta, kui ta seda ise noolib.Juhul kui teist lahendust ei tule.Või kui on vale, et ta on valmis millekski lihtsalt võib miski veel muutuda. Ära arva Ants et sina võid ainult rääkida.

kriibu  2014-08-06 19:52:21
Ma muidugi tänan meeles pidamast, kuid kahetsusega pean tunnistama, armas Jaak, et see siin on minu esimene kommentaar selle artikli all.
Loodan, et ma sind vähemalt unenägudes ei kummita ja sa ikka rahulikult magada saad.

ANTS  2014-08-06 21:05:19
Lainele -- kui Venemaa julgeb tungida oma 20.000 mehega Ukrainasse ,et seda okupeerida kas see siis Sinu arvates on normaalne -õige tegu ? Loomulikult võib siis ka USA sõjaliselt sekkuda abistades Ukraina seadusliku valitsust ,kuid vaevalt ta seda teeb . Mis huvid peaks olema USA-l okupeerida Ukrainat ??? Siin pole ainsatki loogilist põhjendust . Naftat Ukrainas pole, ka mitte mingit nimetamisväärt maavarasi. Millega Sa õigustad Krimmi okupeerimist Venemaa poolt ja nüüd ähvardust juba avalikult rünnata iseseisvat riiki Ukrainat . Kogu maailm teab kes on selle terroristide mässu taga ida-Ukrainas . Kas oled unustanud kuidas okupeeriti NSV Liidu poolt 1940 aastal Eesti ? Ikka samamoodi viies oma tankid sisse võttes võimu oma kätte ja siis kohalik rahvas "soovib liituda suure Venemaaga ". Kuid loodame Ukrainas seatakse kord jalule ja Venemaa loobub ründamast võõrast riiki kui näeb kõik maailma riigid mõistavad teda hukka . Seda Sa ehk tead Laine ,et Nõukogude Liit korra juba visati Rahvaste Liidust välja kui ta ründas Soomet .

Jüriöö  2014-08-06 23:10:03
Kuna on aeg hiline siis siin täna oma kommentaare ei lisa aga niipalju siiski märgiksin ära,et kodanik Jaak,Teie kommentaarid on väga arukalt ja ladusalt kirjutatud ning seega hästi arusaadavad ja muidugi ka ausad!

Laine  2014-08-07 09:00:42
To Ants.Kas ma ütlesin, et venemaal on suuremad õigused. Ütlesin, et siis kui ta tungib, on USA platsis.Aga venemaal on muidugi mingid õigused, neil on palju mis üksteisest oleneb.Aga ma ei ütle et õigus. Aga mis on asja USA-l. Ja EU -neil pole mingit seost, ainult kasu. Inimesed on neile ükskõik - seda näitavad relvasaadetised - muudkui võta ja tapa.Miks saadab USA relvi ukrainasse, iisraeli jne. ja oma vägesid, värbab NATOSSE. Ainuke õige riik on praegu Soome - ei astu Natosse.Tal oma sõjavägi, vallutada ta ei taha ja venemaad ei sõima.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail